Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : juggle-file, anfänger-style

LKB
27.04.2005, 18:54
scho wieder äs juggle-file vo mir. äs git eigentlich nöd vil däzue z sägä: äs isch (natürlich) än one take und jo: i bin mengmol nöd so ganz im takt gsi. naja, who cares?

feedbacks?

tschöggling (http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/michi.looser/juggle.mp3)

Beatnik
27.04.2005, 23:18
Isch trozdem cool wordä! Bliib dra, gitt vill zwenig Juggle Files da:yeah:

LKB
28.04.2005, 12:26
merci beatnik. äs git allgemein z wenig files im dj forum...:)

wenns öpert intressiert: das isch jo eigentlich au äs scratchfile, hehe: masterplan (http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/michi.looser/konfus_lkb_masterplan.mp3)

feedbacks sind au für das file willkommä...

Cyclone
28.04.2005, 12:41
damn... ich muess warte bis i dihei bin. baer gang im mittag churz home. aso feedback chunnt ( weisch zwar was ich vo dim shizzke halte) spöhtistens am abig ;)

LKB
28.04.2005, 13:23
@cyclone: du muesch di nöd z früe freuä. s letschtä juggle-file isch glaub scho chli besser gsi. i muen halt scho no viel üebä, bis diä teils würklich suuber chömät.

aber schliesslich han i jo das file nur wägä dir gmacht, hehe...:cool:

Cyclone
28.04.2005, 15:10
Original geschrieben von DJ LKB

aber schliesslich han i jo das file nur wägä dir gmacht, hehe...:cool:

:eek: gahts no =) was für e ehr. demfall gitz garantiert e antwort ;)

geile beat verjuggled. hehe chans sie das die letscht halb minute wieder g scratcht häsch?

grad de part vorher nochli gnauers timing (liecht gseit ich weiss). das tönt phat

LKB
28.04.2005, 15:21
dochdoch extra wäg dir han is gmacht. wel du mich agfiggt häsch, ich söll gschider mol s dj forum pushä. denn han i das grad gschnell gmacht, hehe..
ähm jo dä letscht teil isch scratcht (oder wiä mä dem söll sägä) und dä teil vorher isch halt scho chli unsuuber.
naja i han jo gsait, dass i scho no recht vil muen üebä.

aber jetzt söllät gschider mol äs paar anderi dj's au mol äs juggle file postä. z.b. dä cyclone;) oder dä beatnik oder dä screwdi oder dä smee oder so...

peace