Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : de zeusel verstosst gegeg hiphop regle!!!

154er
28.04.2005, 09:00
aiiights.
de zeusel het sich da ja ganz wiit usem fenster glehnt (siehe oldschool v.s newschool)!!
er schimpft ganz bös mit eus und versicheret,dass er eus in arsch tritt und denn ganz fest weh macht!ich finde,dass me sich nöd söt weh mache, sondern zeme e diskussion füere söt..ich weiss,es isch halt immer härt,wenn me vo de junge überholt wird,aber es isch eifach so...thats life würd de ZEUSEL sege...

zum thema:
de zeusel het minere meinig na gege d regele vom hiphop vertsosse!
er het droht und gfluecht und bösi sache gseit.
so sache duld ich 154er akak zulu154er eifach nöd und möcht eu drum bitte,em zeusel euri meinig zege..also bitte......

@ zeusel, if you dont unterstand hiphop you have to learn about hiphop!!! (ich bin easy druf,chill and weed forever.2pac for ever.peace a alli!

:kiffer:

sin
28.04.2005, 09:18
zeusle witter so:dance:

154er haut d schnurrä

154er
28.04.2005, 09:21
de zeusel het gege d hiphop regle verstosse,indem er de aightsheadz mitem tod droht het.find uu gemein!
zeusel isch doch en schwule!

Mora
28.04.2005, 09:25
en frächheit was die person da bote het.

unglaublich, so was darf d gmeinschaft eifach ned länger toleriere, es müend ändlich herteri massnahme ergriffe werde. es langet eifach nüme nur no verbal senig ussetzer z züchtige, es müend da ganz anderi sitte ufzoge werde.

ich persönlich bin uf üsserste entsetzt, dass die person sich so g üsseret het. en absoluti unverschämtheit. was isch nur mit em guete alte schwizer hip hop los? was für idiote stelled sich gege hip hop und benutzed ihn als schutzwall, wil sie selber z unsicher sind um i dere wält z bestah. sie benutzed hiphop, nutzed ihn us und schmeissed ihn wäg. trurig!

also, irgendwelchi voschläg was mer mit em 154er mached?

:D

154er
28.04.2005, 09:34
Original geschrieben von Mora
en frächheit was die person da bote het.

unglaublich, so was darf d gmeinschaft eifach ned länger toleriere, es müend ändlich herteri massnahme ergriffe werde. es langet eifach nüme nur no verbal senig ussetzer z züchtige, es müend da ganz anderi sitte ufzoge werde.

ich persönlich bin uf üsserste entsetzt, dass die person sich so g üsseret het. en absoluti unverschämtheit. was isch nur mit em guete alte schwizer hip hop los? was für idiote stelled sich gege hip hop und benutzed ihn als schutzwall, wil sie selber z unsicher sind um i dere wält z bestah. sie benutzed hiphop, nutzed ihn us und schmeissed ihn wäg. trurig!

also, irgendwelchi voschläg was mer mit em 154er mached?

chan ich au en vorschlag mache?o.k.
och finde ,me sött a dere person, eis ad löffel gä. nur fest,aber au nöd weisch. so aber,dass die person schnallt, dass sich ch hiphop nöd laht verarsche!!!

:D

sexyboy
28.04.2005, 09:34
also mir isch de 154sympathisch..ich glaub er höt scho meh anig als dr zeus...hiphop is a unity(gege homosexuellui aber dope)!!!

154er:iloveyou:

ZEUSLE:fuckyou:

Brooklyn
28.04.2005, 09:35
Wie dem auch sei- was het das mit Graffiti z`düe?!

:mad: shiat Thread once again :mad:

154er
28.04.2005, 09:39
Original geschrieben von sexyboy
also mir isch de 154sympathisch..ich glaub er höt scho meh anig als dr zeus...hiphop is a unity(gege homosexuellui aber dope)!!!

154er:iloveyou:

ZEUSLE:fuckyou:

en huere ufsteller!danke sexyboy. endlich eine, wo sich für de hiphop iisetzt.fetti props.

Danielsson
28.04.2005, 09:40
Zeusel 4 President!!!

154er putz di...!!!
:ass:

piiis

nik
28.04.2005, 09:51
kinder unter 16 sollten nicht alleine einen computer benützen dürfen

kinder über 16 die einen fake account benutzen sollen öffentlich hingerichtet werden...

es närvt. gang go luege ob dis schnäbi ine präser passt.

:wtf:

don_domi
28.04.2005, 10:22
oh meine fresse, d tfl-toys hend sich neui accounts zuetue und probierets uf e anderi art *lol*
154er ad wand - päng - und weg is er.... :D

PhrazeFive
28.04.2005, 10:26
gschlosse - unsinnige thread und au im falsche forum gsi...

bi wiitere sotige threads wird de sexyboy und de 154er gsperrt...

gruess