Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : pvp-aubum

köbi
02.02.2004, 22:12
WEN CHUNT ÄNDLÄCH DS PVP AUBUM USE?
I WOT WIDER MAU DER CHRUSCHT GHÖRE U GREIS, FÄNTU U POUL PRÜGU SI O ZIMLI ABGFARENI TYPE.
CHAMER IZ ÖPER SÄGÄ WEN DASES USECHUNT? SI HEI MAU GSEIT ES CHÖMI IM 02-03 USE, DS ISCH IZ CHLI ABGLOFFE

Map
02.02.2004, 22:20
Was lange währt... I ha z Gfüeu das Teil wird soooo derb, dass sech die 4 Johr Wartezyt easy lohne.

Schiins chunnts ja no im '04. Wenns e so isch (Danke Gott), bini fascht scho chly überrascht. I bi nid sicher ob i scho bereit bi für die Schiibe... AH FUCK, natürlech bini bereit für die Schiibe. I hoffe, s Warte fingt mou es Änd.

prophet
02.02.2004, 22:21
git scho en andere thread mit release dates und döt isch glaub pvp au drin wenns mich nöd tüscht... gnauers chan der nöd sägä vilicht stoht was uf http://www.bauers.ch

sagmäu
02.02.2004, 23:55
das wird derbderbderbderbderbderbderbderbderbfettderbderbderbderbderbderbderbderbderbd erbderbderbderbderb!!!

sagmäu ist plattengeil :blingblin

milchkrug
03.02.2004, 07:24
ufem greis sim album seid är ämu dases glii chond......auso ech be zueversechtlech.........aber das joor wär schono fett......
:no:

snm
03.02.2004, 10:36
Original geschrieben von milchkrug
ufem greis sim album seid är ämu dases glii chond......
:no:
Das han ich au g'hört......Wird eh e dicki Sach!:D

rm
03.02.2004, 13:35
schicksch am baldy mal e p nachricht de weis es beschtimmt.
ich glaub es chunt no das jahr und sovill ich mein hends am x-mas jam exclusiv tracks braachd aber ebbe de p.moos het ja sis album au scho fertig und es will eifach nöd id stores cho.

:mad:

fuxx
03.02.2004, 21:35
Original geschrieben von köbi
WEN CHUNT ÄNDLÄCH DS PVP AUBUM USE?
I WOT WIDER MAU DER CHRUSCHT GHÖRE U GREIS, FÄNTU U POUL PRÜGU SI O ZIMLI ABGFARENI TYPE.
CHAMER IZ ÖPER SÄGÄ WEN DASES USECHUNT? SI HEI MAU GSEIT ES CHÖMI IM 02-03 USE, DS ISCH IZ CHLI ABGLOFFE

jo das hann ich mich au scho gfogt und dr bloodie het scho mal e antwort gää

klick uff dä link

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=1584

piis

wurschtli
03.02.2004, 21:45
Original geschrieben von prophet
http://www.bauers.ch

???? bauers?

Äffli
04.02.2004, 07:24
do kasch glaub no lang warte. ych frog abr echli ume.

Stubaehocker
09.02.2004, 14:19
ich chans chum erwarte han no en alti maxi deheime vo ene wo vor haven and hell usecho isch und die isch ober dick!!! sonen wiisi die gits aber nüme be hiphopstore.. ämel isch si nüme uf de site!! und die isch ober dick los die jetzte no und si flasht mi immer wiider!!!!
wert eh es geils album wenns nach dem style wert!!!

Stylebock
09.02.2004, 14:23
han letzhin mini From Hell to Heaven and back gsuacht...i han sie nüm..FUCK!!!
und ds neua wird eh dr Hammer...hoff i uf jeda Fall....

Pleschen
09.02.2004, 14:24
wird sicher de burner schlecht hin!hoffes wennschon!

freu mi scho!

piis Pleschen

nico
09.02.2004, 14:35
Original geschrieben von Stubaehocker
ich chans chum erwarte han no en alti maxi deheime vo ene wo vor haven and hell usecho isch und die isch ober dick!!! sonen wiisi die gits aber nüme be hiphopstore.. ämel isch si nüme uf de site!! und die isch ober dick los die jetzte no und si flasht mi immer wiider!!!!
wert eh es geils album wenns nach dem style wert!!!

jo man!
das isch echt ä hammer ep. die hani au die haimä.. ich gang sie etz chli go inä zie...

Äffli
10.02.2004, 18:02
bi mir het niemerz öpis gwüsst... :(

Aurel
13.02.2004, 19:41
Original geschrieben von Stubaehocker

meisch wohl "äsche zu stoub"...

Nina
13.02.2004, 19:51
ich glaub ihr dörfed eui scho seeehr bald freue uf die schiibe...

beatniquer
13.02.2004, 20:39
let's "stürm-da-platteläde" wenns de so wit isch :D

köbi
18.02.2004, 23:05
rein vermarktstrategisch grächnet chas no gar nid usecho, schüsch würds ja im vivamat no dr wurzuclip konkuriere, u dr herr blödy het uf chlyklass.ch gschribe me söu umbedingt für si vote, ds het so nach HILFE tönt u d pvp wird warschinli sowiso aues überträffä wos je im CHräp isch passiert, ussert denn wo ig ha agfange dä schäiss ds lose

wurschtli
18.02.2004, 23:17
mitti jahr ... (wurzel interview uf hiphop.de)

dynamikee
20.01.2005, 21:12
i fröiä mi eifach uf d kruschte. dä siech flashd mi eifach am meischte vo pvp. frage mi eifach wiso dass das nid so viu headz schnaue!!

Lartscho
09.02.2005, 19:11
fröiemi uf d platte mit dä def cut beatz

seinodernichts
10.02.2005, 19:34
Isch jo wohl klar, dass bi sovil medierummel wäge PRESTIGE so en EP schnell cha untergo....aber ebe...wird sicher mol inelose...

morge zäme

Cereal Killa
10.02.2005, 19:36
langsam gahtz mer uf de sack def cut macht zwar geili beatz...
abr mich figgtz recht ah das ers ganze spoo album produziert, dimos z-cut sind minere meinig nah vill geiler... spoo het mindestens es paar tracks vom dimos oder z-cut chönne ufs album neh...
pvp wird alles vom def produziert??

peace

seinodernichts
10.02.2005, 19:47
Original geschrieben von Cereal Killa
langsam gahtz mer uf de sack def cut macht zwar geili beatz...
abr mich figgtz recht ah das ers ganze spoo album produziert, dimos z-cut sind minere meinig nah vill geiler... spoo het mindestens es paar tracks vom dimos oder z-cut chönne ufs album neh...
pvp wird alles vom def produziert??

peace

Betreffend dinere letschte frog...kei blasse.

ABer de Z-Cut und de Dimos händ mi scho immer bös anderscht gfläscht...de def cut macht eifach chli anderi beats als die beide....sind alli drü guet....lol

"Abwechslung ist das halbe leben"

Cereal Killa
10.02.2005, 20:07
Original geschrieben von seinodernichts
Betreffend dinere letschte frog...kei blasse.

ABer de Z-Cut und de Dimos händ mi scho immer bös anderscht gfläscht...de def cut macht eifach chli anderi beats als die beide....sind alli drü guet....lol

"Abwechslung ist das halbe leben"

ja ich find eifach def beatz sind huere konzert geignet, abr ich han vill lieber dimos z-cut beatz... will zu dene chasch abgah oder mit dini homes hänge und rauche zu dem sound...

peace

seinodernichts
10.02.2005, 20:24
Original geschrieben von Cereal Killa
ja ich find eifach def beatz sind huere konzert geignet, abr ich han vill lieber dimos z-cut beatz... will zu dene chasch abgah oder mit dini homes hänge und rauche zu dem sound...

peace

jo muess der recht gä...für jedi lag de richtig sound...hehe.

seinodernichts
10.02.2005, 20:26
Das stoht ufem hiphopstore:

>>>ERSCHEINT VORAUSSICHTLICH AM 28. FEBRUAR 2005!

VORBESTELLUNGEN AB SOFORT MöGLICH!!!

Weiter Infos folgen, gemäss ersten Informationen soll die EP vier brandneue Tracks enthalten welche von DJ Link und Def Cut produziert wurden. Als Features wird Baze, welcher ja bekanntlich auf dem Album fehlte, und wieder einmal Samir Essahbi, den man schon vom Greis-Album kennt, fungieren. Für die Scratches auf dem Track mit dem Def Cut-Beat, zeigt sich die Basler-DJ-Legende ACE verantwortlich.<<<

Unulgeunrence
28.04.2011, 02:57
Humor Before I tell you the purple gorrila joke, here's a short joke... A five inch man was building his house. He decides to build it from bricks. So he figures he'll need 24 bricks to build his house. He goes to the store and finds he can only buy them by the dozen! So he buys two dozen Bricks. When he's done he doesn't know what to do with the last brick! So he thinks and thinks. Then one day, years later, he gets a brilliant idea: SO he takes the brick to the front of his house and Hurls it up in to the air as hard as he can!!!!!! LOL _____________ high yield investment programs (http://hyip-catalog.com)

krush
28.04.2011, 07:53
... und ich hab mich schon gefreut :mad: Scheiss Spam!

poetical
28.04.2011, 09:18
ich glaub da kommt dieses Jahr was....

moertellll
28.04.2011, 11:11
schau mal in die news ;)

krush
28.04.2011, 16:08
schau mal in die news ;)

habs gerade gesehen :D