Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Grafitty Maschienä

Early80s
28.04.2005, 17:44
Ich han mer ä Grafitty Maschiene us Dütschland bstellt, will jetzt wo's kei Hall of Fame me git in Züri...muess ich wieder go Strassebombere, und das isch zur Ziit ohoere krass worde han i ghört...!
luegsch da... (http://www.hektor.ch/Documentation/Hektor.mov/)

1800 Euro, aber guet investiert! was meined ehr ?

FoS
28.04.2005, 17:53
ich wür das teil grad bi dä bulle montiere... muahahaha das gsicht wotti gseh wenns gsehnd dass sich d'wand "sälber" besprayt... :D

hodesack
28.04.2005, 18:02
ich finds no sexy...
isch doch geil, chasch eifach d maschine an train hänke und denn hetmer ziit zum kuschle oder so...villicht au meh, wenns zwüschemenschlich stimmt.

@80is... hesch mir d nummere vo dem hübsche typ ufem movie?

Early80s
28.04.2005, 18:13
Original geschrieben von hodesack

@80is... hesch mir d nummere vo dem hübsche typ ufem movie?

Er heisst Samuel und isch de Sohn vom Dieter...weisch..
Ich han nume d'Nummere vom sim Daddy, dä isch aber au voll zwäääg !

Dieter Nievergelt, Graffitibeauftragter der Stadt Zürich, Tel. 01 216 20 27

hodesack
28.04.2005, 18:16
sicher nöd?
wär ja en mega zuefall,wenn de sohn vom obergraffcop selber so e maschine würd bastle!!!
seisch mir d nr. per pm`?

tommaso del be
28.04.2005, 18:30
uf was isch dänn dä hector programmiert? eher so tagstyle oder chaner au anders? z.b. throw up, 3d- styles und semi-wildstylee?
findi no wichtig, wenn scho 1800.- ayer usgisch für sonäs teil sötts au en semi-wildstylee chöne ad wand bounce..

Early80s
28.04.2005, 18:43
Es chan bis jetzt numme Tags und Blockletters bis 2.5 m Höhi...ich han ghört de Sabotage vo UFO heg das Ding als erste gha, zum sini Wholecars rockere!

Early80s
28.04.2005, 18:50
http://www.cyberfiction.ch/beluga/pict/sabotage.jpg

So öpis chan eh nume en Roboter mache...!
Chasch ja nöd 5 Stund aneme Train male !

Early80s
28.04.2005, 21:24
Das hät de Erfinder gmacht...HONKS
Er hät leider s'K vergässe programiere...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/thumb/e/e1/180px-Kons_benrath_1994.jpg
Aber isch no cool, so ussem Gebüsch use mit dä Fernbedienig churz start drucke, und das teil bombered der es geils Piece ane...Da händ d'Cops und d'Bürgerwehr vo Altstette kei Chance !

Boy George
28.04.2005, 21:50
ön vebratör züm bömbe!..chan mer mit döm o sex ha?

Early80s
28.04.2005, 21:55
Ich glaub scho...muesch statt Belton oder Montana eifach Vaseline ichlämme...sött scho ga...! :)

sonix
28.04.2005, 21:56
wo blibt da s'feeling ?!...

Boy George
28.04.2005, 21:58
müesch ders halt ma en anus prögramlere!
what a feeling boy:ass:

Lukaz
28.04.2005, 22:00
yo, ihr huschis glaubed dä shice no! ha zwar no nie e piece vom sabptage gseh, abr das bombing isch sicher nit vonre dräckige scheiss maschine gmachet worde! das isch jo voll dämlich! so ka jo jede mongoe, wo wenn är mit hand moolt kei style het, dr king wärde??? isch das no graffiti????????????????? fuck you, sone erfindig ghört zerstört

Early80s
28.04.2005, 22:09
Original geschrieben von Lukaz
yo, ihr huschis glaubed dä shice no! ha zwar no nie e piece vom sabptage gseh, abr das bombing isch sicher nit vonre dräckige scheiss maschine gmachet worde! das isch jo voll dämlich! so ka jo jede mongoe, wo wenn är mit hand moolt kei style het, dr king wärde??? isch das no graffiti????????????????? fuck you, sone erfindig ghört zerstört

Du bisch so nen Mongo...Was meinsch wie all di geile UFO Crewbilder entstande sind...und FASH, Upper Class, MOA...
Scheissegal was so toys wie du säged, am Samstig chum ich das Ding über...Isch en Bausatz...zämmebaue und am Mäntig sgesch min erste Wholetrain im HB Züri wen go schaffe gahsch...Du chline Wixer ! Nimmsch dini Kamera mit...!

Bschiisär
28.04.2005, 22:22
early, es ghört sich nöd di chlinä für blöd zverchaufä!

Lukaz
28.04.2005, 22:28
yo, was goht mit dir? nenn mit nit toy, und vorallem nit wixer! ich ha dir nüt gmacht, junge, abr wenn du seisch, dass moa ihri pieces mit mascvhine macht, bisch du eifach e huere z'todes lachnummere! und wennde mr dass nid glaubsch denn zieh dr mol e paar monsters of art videos und lueg ene zue, wie si ihre shit vo hand mache!!!! du bisch die einzig muschi wo das so macht, glaub mrs! und ich kumm nit vo züri, sondern vo Basel, also fick ich uf di bild! und wennde das wirklich machsch, denn bewies mrs! schrib mr pm waste moolsch und schick mr negscht wuche s'pic! ich lach mi jetzt scho kaputt!

20voreis
28.04.2005, 22:46
aahahaha also wiedermal sehr amüsant mit z lese, wie geil sich gwüssi lüt so derb verarsche lönd... :dance:

Early80s
28.04.2005, 22:53
Ja Thanx..hätt das Experiment gärn no chli wiiter gführt...mini PISA Studie...bestätigt...
Unsere Jugend ist am verblöden...:)
Gwüssi Lüüt glaubed jede Kack, und sind extrem liecht beiflussbar...Kei Wunder sind 50 Cent und the Game eui Vorbilder...uagh

so und morn chönder da mini Graffiti Klingeltön für 4.99 sFr. abelade...:D :confused:

RuFUs
28.04.2005, 23:25
3. Mose 11:32 Auch wird alles unrein, worauf eins von diesen Tieren fällt, wenn es tot ist, sei es ein hölzernes Gefäß oder ein Kleid, ein Fell oder ein Sack; ein Gerät aber, damit man Arbeit verrichtet, soll man ins Wasser legen, und es soll unrein bleiben bis zum Abend; dann wird es rein

_dC_
28.04.2005, 23:35
Original geschrieben von Early80s
so und morn chönder da mini Graffiti Klingeltön für 4.99 sFr. abelade...:D :confused:

fääät :D :D

Aber d'Maschine isch na es geils Ding, nu zmüesam zum Sourcebilder mache...

FoS
28.04.2005, 23:36
abr mal im ernst... mitm gedanke zspile das teil usse am zug azhänke (natürli müessts em fahrtwind standhalte) und ds so programmiere dass es dinne im zug wireless chasch 1:1 ufe zug spraye macht scho spass... :D

oder vom knast us d'ussemuur bespraye...
:D

Early80s
29.04.2005, 01:22
Original geschrieben von FoS

oder vom knast us d'ussemuur bespraye...
:D

:D s'perfekte Alibi...LOL

und für all wo's interessiert...

http://www.hektor.ch/

Cerberus
29.04.2005, 02:03
geili Maschine shaizz Thread... hehe aber amüsant uf jede fau, zzzz!

... nenn mi uf kei fau Wixer... wie wenn nid würsch...

köbi
17.05.2005, 22:35
hanich gseh, ds solothurn im kunstmuseum, abr isch vo nöchem nid ganz so suber gsi