Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Bitte ALLE Lesen !!!! Wichtig

BlokkBeats
29.04.2005, 02:31
Hab was cooles gefunden...wir alle können davon prfitieren. besucht mal die Seite www.gueden.ch.vu ...ist echt cool....hab es am Anfang selbst nicht geglaubt aber damit macht mann recht viel kohle. nicht so viel wie versprochen...aber doch genug viel für neben bei...hab letzten Monat 2800 Franken gemacht...funzt echt...bye

Cereal Killa
29.04.2005, 02:55
ficken?

Knight
29.04.2005, 03:26
Sie sind Besucher Nr. 24.

WOOHOO!

Röschti
29.04.2005, 03:29
aha! jez wüssemr womit BlokkBeats ires Sample Clearing zahlen!

magebrot_jimmy
29.04.2005, 05:06
haha das geilste sind die wolkenkratzer bei "werden sie reich" hahahahaa

..::Slash::,,
29.04.2005, 08:36
Wer do mitmacht isch jo sälber blöd,
wenn die Geld verlüüred hani
aso gar kei metleid...:hm:

Pleschen
29.04.2005, 08:54
also wer bi so öbisem mit macht isch wirklich selbertschuld wenner im erste monat geld macht und ine druff folgende monat alles wieder verlürt...

abzockerprogramm, meh chani nöd säge!

*lol*

Ja-roo
29.04.2005, 09:02
Das isch ja schlimmer als jedes Schneeballdingsbums da würdi jetzt no lieber go fundraising mache...."grüezi, schomal öppis ghört vo Solar Spar?":D

greez

Pleschen
29.04.2005, 09:03
WAS HAT DIESER THREAD IM SWISSHIPHOP BOARD ZU SUCHEN!?!

Ja-roo
29.04.2005, 09:04
Original geschrieben von Pleschen
WAS HAT DIESER THREAD IM SWISSHIPHOP BOARD ZU SUCHEN!?!

danke viel mal findi nämmli au. Und überhaupt ich find das eh wieder emal en überflüssige thread!!!!!!

sonix
29.04.2005, 09:21
Original geschrieben von Ja-roo
danke viel mal findi nämmli au. Und überhaupt ich find das eh wieder emal en überflüssige thread!!!!!!

ir letschter ziit ischs eh huerä schlimm, aber warte bis wieder mau eine gueti idee het..

Fletsch
29.04.2005, 11:15
Original geschrieben von BlokkBeats
Hab was cooles gefunden...wir alle können davon prfitieren. besucht mal die Seite www.gueden.ch.vu ...ist echt cool....hab es am Anfang selbst nicht geglaubt aber damit macht mann recht viel kohle. nicht so viel wie versprochen...aber doch genug viel für neben bei...hab letzten Monat 2800 Franken gemacht...funzt echt...bye

Chum hör uf das isch de grössti Scheiss! Überall lisisch vo: "suchen sie ein zweiten standbein?", "von zuhause aus viel Geld verdienen", etc.

Du verdiensch da nur Geld wenn du neui Chunde awirbsch! UNd irgendwenn sich denn au fertig. S gseht ja jede das die Sach en hake hät und irgendwenn ze nd gaht.!

Verschmudle das Forum nöd mit dem Seich! hehe tschö

DirtyDuck
29.04.2005, 11:44
:blingblin oooh so viel geld.....

nei, hallo?! Isch jo nur zum lacha! Aber ds wolkakratzerdesign isch echt schön :D

En kolleg vu ma kolleg het au in so öppisem mitgmacht, bi ihm hets "Schenkenskreis" gheissa. Dä vollidiot het 1500fr. izahlt und muass jetzt 50 (!!) lüüt suacha wo au mitmachend, bis er öppis vu dem versprochna geld gseht! Aber er isch irgendwia völlig dervo überzügt, dass es funktioniart. i weiss nit, so züg verstohn i eifach nit!

das züg isch nit llegal, oda?

Ja-roo
29.04.2005, 12:02
Original geschrieben von DirtyDuck
:blingblin oooh so viel geld.....

nei, hallo?! Isch jo nur zum lacha! Aber ds wolkakratzerdesign isch echt schön :D

En kolleg vu ma kolleg het au in so öppisem mitgmacht, bi ihm hets "Schenkenskreis" gheissa. Dä vollidiot het 1500fr. izahlt und muass jetzt 50 (!!) lüüt suacha wo au mitmachend, bis er öppis vu dem versprochna geld gseht! Aber er isch irgendwia völlig dervo überzügt, dass es funktioniart. i weiss nit, so züg verstohn i eifach nit!

das züg isch nit llegal, oda?

Ich han das au scho gmacht....die firma hät Darwin International gheisse.

isch illegal
isch scheisse
isch schneeballeffekt.

lönd jaaaaa oii finger devo:no:

Fletsch
29.04.2005, 12:13
Haha ich han mich au mal agmäldet gha! jetzt wirdi defüür jedi Wuche mit Emails vo Activenet.de (oder so) bombadiert!

Han zum glück nie öpis zahlt und mihc definitiv agmäldet. aber im kassesturz händs au mal öpis über die gschäfter zeigt. S git villicht paar wenigi wo tatsächlich verdiened. aber d mehrheit macht hidnershci wils eifach kei chunde finded.

fers
29.04.2005, 12:17
soone dräck:wtf:

wär will viil gäld verdiene? schicket mir alli 1000 franke und irgendöbber schickt euch denn meh!!!!!! es funktioniert glaubed mir :D :D

music_head
29.04.2005, 12:31
schenkigsreise?

verlocke tuets di halt scho....:blingblin

DeeMix
29.04.2005, 13:24
hmmm, was ich jetzt also au no sehr interessant find isch das dä blokkbeats imnä neuä thread sin mpc wett verchaufä, klappeds echt doch nöd rächt mitem gäld... :D

fötus
29.04.2005, 18:10

haha dä känni au....gaila stail alta...
i känna jeni wo jetzt bi däm saich mitmachend...
verlüürend eh alli huarra viel geld...
en kolleg behauptet sin kolleg hey 1500.- izahl und jenes meh zrugg kriagt...jetzt händ dr kolleg und sini schwöschter auizahlt...
dia findend eh kai kunde aber schaiss drauff...

sälber tschuld wäma sich das nid usreda loht...

machend alli mit und verdianend a huffa geld...

peace

Lukaz
29.04.2005, 18:42
ich weiss jo, dass es allwäg nid stimmt, abr 900000 gluschte mi scho vrdammt...

frenchrap
29.04.2005, 18:42
ja mit dem bini au konfrontiert worde..
alles hät ziemli interessant tönt, da ich halt cash bruuche...aber am shluss isch mr das zu eifach xi und han abglehnt und bin froh defür!

also lönd de shaiss!!

Ja-roo
29.04.2005, 18:48
neii bitte sind er immerno am diskutiere. S'isch im fall würkli voll de mist. Ich han zwar nüt investiert (200.--) aber au nüt gwunne und han aber huere mist müesse duremache. Isch eifach nur scheisse.....da kiffi lieber eis hängs zrug und gnüsse mis läbe und mis chline aber sichere ihkomme:hippie: :kiffer:

bassdude
30.04.2005, 18:42
schluessändli isches glich es Schneeballprinzip...
die oberste bzw. erste wos startet profitiered...de Rest zahlt daführ...wo's en Gwünner git, muess es au en Verlürer ha...
aber aschinend isch das ganze legal...vorerst zumindest...

reezer
06.10.2005, 10:23
abzokker scheisse...

*close*

DaMasta
06.10.2005, 10:26
der einfachste und sicherste weg an geld zu kommen ist arbeiten.

piis