Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : style battle: homospryer v.s. heterosprayer

hodesack
29.04.2005, 13:08
style battle: homospryer v.s. heterosprayer

skizze und so poste und denn entscheidet alli,weli spryer de besser style hend...?o.k?

Early80s
29.04.2005, 13:28
Und dä Gwünner werd i de öffentleche Stauffacher Toilette gang-bümserled vo alte pervertete Räntner ! :D

Kueel
29.04.2005, 13:33
Original geschrieben von hodesack
style battle: homospryer v.s. heterosprayer

skizze und so poste und denn entscheidet alli,weli spryer de besser style hend...?o.k?

du besch de dömmscht hueresohn wos cha gä. so en bullshit go eröffne. i papierchorb met dem scheisse

hodesack
29.04.2005, 13:36
Original geschrieben von Kueel
du besch de dömmscht hueresohn wos cha gä. so en bullshit go eröffne. i papierchorb met dem scheisse

kueel blib mal kuul!
nöd immer grad hate,wennd öpis nöd verstasch.
ich glaube,du hesch eifach angst,dass en schwule besser sprayt als du!
chasch überhaupt e can vonere dose unterscheide?und weisch,dass me es bananecap nöd chan esse?
du lümmel.

Kueel
29.04.2005, 13:43
kueel blib mal kuul!
nöd immer grad hate,wennd öpis nöd verstasch.
ich glaube,du hesch eifach angst,dass en schwule besser sprayt als du!
chasch überhaupt e can vonere dose unterscheide?und weisch,dass me es bananecap nöd chan esse?
du lümmel.

jo das weis ich guet gnueg. ich wot met dem säge das ned för jede scheiss en thread muesch eröffne. ich bitte dich

hodesack
29.04.2005, 13:47
ich weiss,dass du es problem mit schwule hesch, wege dem muesch mich nöd so abemache.
ich finde sehr wohl,dass de thread e berechtigung het!
ES GIT NUN HALT MAL SCHWULESPRAYER öbs dir passt oder nöd!
darum...weli hend me style?

Fletsch
29.04.2005, 13:50
ich weiss,dass du es problem mit schwule hesch, wege dem muesch mich nöd so abemache.

Als ob das bime Sprayer drufaa chunt!

Wenn du so Problem häsch mit dinere Homosexualität und dich nöd akzeptiert fühlsch empfehl ich dir folgende Link:

http://www.psychologie.ch/

Hilft der bestimmt meh als immer so langwiligi Threads ufzmache. hehe

Kueel
29.04.2005, 13:58

all writers wo ich könne send hetero. ich weis ned wie en schwule sprayer malt. interessiert mich au nöd. aber verdammti scheisse. wenn jede so en thread wörd ufmache wo komplex het wärdemer nömme fertig. wie z.b dicki sprayer vs. dönni sprayer, so öbbis vo sennlos.

hodesack
29.04.2005, 14:01
Original geschrieben von Kueel
all writers wo ich könne send hetero. ich weis ned wie en schwule sprayer malt. interessiert mich au nöd. aber verdammti scheisse. wenn jede so en thread wörd ufmache wo komplex het wärdemer nömme fertig. wie z.b dicki sprayer vs. dönni sprayer, so öbbis vo sennlos.

die erst guet idee vo dir.gratuliere.

dicki vs. dünni fändi no es guets thema.
au die hend recht uf akzeptanz und so.

ms-lyric
29.04.2005, 14:12
scheisse die sind jo akzepiert under de andere... wend wilsch so lüüt kenne lerne isch chli uf em holzweg!!! come on zeig mol was schöns...

Kueel
29.04.2005, 14:22
die erst guet idee vo dir.gratuliere.

dicki vs. dünni fändi no es guets thema.
au die hend recht uf akzeptanz und so.

ond du hesch gar kei gueti idee

Stylefile
29.04.2005, 14:30
Papierkorb

hodesack bals bisch banned...