Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : RB2 - Kommentare

Fletsch
30.04.2005, 00:28
Konfus hat den Thread für die Remixes (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=11912) bereits eröffnet. Darum kommt hier noch der Thread für die Kommentare dazu.

Haut rein.

LKB
30.04.2005, 02:21
aaahh konfus: beat isch geil. aber s acapella hett chli früener söllä isetzä, äs stimmt nöd ganz:(

watch out for my remix, hehe. aber jetzt gang i zersch mol go schlofä.

peace

konfus
30.04.2005, 09:49
Original geschrieben von DJ LKB
aaahh konfus: beat isch geil. aber s acapella hett chli früener söllä isetzä, äs stimmt nöd ganz:(

watch out for my remix, hehe. aber jetzt gang i zersch mol go schlofä.

peace

was "het söle", wänns so söll si wie im original dänn ja, aber finds eso geiler...:D so rappter schön onbeat.

Fletsch
30.04.2005, 10:09

Han ich au denkt. Am Afang passt sogar uf de Beat eso. Nur irgendwenn isch denn schluss mit Onbeat..:D Würd mich mal wunder neh wie de Remix mit normaler Acapellapostition tönt :)

konfus
30.04.2005, 10:14
was, dä goht doch nöd offbeat? dä refteil isch dänn eifach um 1tackt hinedrii. finds aber ebe no kool so. hans aber andersch garnöd usprobiert willi s'original nöd gloset han vorher, erscht nacher.

Fletsch
30.04.2005, 10:25
Original geschrieben von kOnfus
was, dä goht doch nöd offbeat? dä refteil isch dänn eifach um 1tackt hinedrii. finds aber ebe no kool so. hans aber andersch garnöd usprobiert willi s'original nöd gloset han vorher, erscht nacher.

Probiers doch mal us. Ich glaub s tönt denn viel fetter!

konfus
30.04.2005, 10:26
Original geschrieben von Fletsch
Probiers doch mal us. Ich glaub s tönt denn viel fetter!

jo....ihr mached mi grad unsicher ez gopf :D jä chani dänn gänderet dänn glich no inetue wänns besser chunnt?

Domi
30.04.2005, 10:29
jo....ihr mached mi grad unsicher ez gopf :D jä chani dänn gänderet dänn glich no inetue wänns besser chunnt?

Aber i ha gloubs z'Acapella glich plaziert wiä du. Stimmts niid :eek: ?
Wiä wärs de?

Edit: Fletsch, chasch z'Original als MP3 poste? I cha das WMA nid umformatiere!!!

Fletsch
30.04.2005, 10:29
Jo eh! Dasch sone änderig womer sicher chönt durelah! hehe. chasch ja de link eifach ustusche!

ODer ich mit mine adminrächt. hrhr

konfus
30.04.2005, 10:41
Original geschrieben von Domi
Wiä wärs de?

Edit: Fletsch, chasch z'Original als MP3 poste?

äs isch irgendwo drinn, glaub uf dä erschte siite zimlich une bim remixbattle nummber two - thread

Fletsch
30.04.2005, 10:48
Wiä wärs de?

Am Afang vom Acapella, das: "Some" ghört in vorgängige takt.
"Some where out there, i can't see the truth"
Uf There und Truth chömed bi mir die erste zwei Drum schläg!

Aber ich säg jetzt nöd das ich rächt han :D Uf jede Fall han ich mit 100 Prozent Swing im fruity d Snare zimli gnau uf de reimändige....! Am beste luegsch wie's d spenza i sim beat hät..hehe

Fletsch
30.04.2005, 10:50
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=11292

Snippet vom Original isch im erste Bitrag verlinkt. Und wiiter une namal neume.

Domi
30.04.2005, 10:56
äs isch irgendwo drinn, glaub uf dä erschte siite zimlich une bim remixbattle nummber two - thread

Ja, aber nid als MP3. I ha irgendwiä Problem mitem umformatiere.

I hätt das mitem verspätete Accapella gar nid gmerkt. I has 000:00:048 Fruity-Sekunde ;) z'spät gha (glich wiä dr Konfus)!!

konfus
30.04.2005, 10:59

I hätt das mitem verspätete Accapella gar nid gmerkt. I has 000:00:048 Fruity-Sekunde ;) z'spät gha (glich wiä dr Konfus)!!

nä, ich han eifach s'acapella uf dä kick gnoh und nöd uf dä snare. aber ich tues no ändere, will ihr ja ez alli so dra gwöhnt sind dases ufs snare chunnt, hehe

Fletsch
30.04.2005, 11:04

hehe...die fruitysekunde ;) jo isch e chlini aber sicher na markanti änderig?

Hier Snippet:

LKB
30.04.2005, 11:05
ihr händ doch alli kei ahnig, hehe. richtig chunt bim "some where out there" s "where" uf dä erscht schlag...

i poste jetzt denn grad min mol, denn chönd ihr luege, hehe.

Domi
30.04.2005, 11:08
nä, ich han eifach s'acapella uf dä kick gnoh und nöd uf dä snare.

Ja, i ou.
Aber, i has iz ou gänderet und i finde anders (ufe Kick) tönts besser (äuä eifach wüi mirs gwöhnt bi!)

hehe...die fruitysekunde ;) jo isch e chlini aber sicher na markanti änderig?

Hier Snippet:

Ja, scho!
Merci!!!!

Fletsch
30.04.2005, 11:08
ihr händ doch alli kei ahnig, hehe. richtig chunt bim "some where out there" s "where" uf dä erscht schlag...

i poste jetzt denn grad min mol, denn chönd ihr luege, hehe.

:D :D :D Isch geil soviel Individualität i dem Forum! hehe

Ez bini gspannt wie du das gmacht häsch!

LKB
30.04.2005, 11:48
also i han min remix jetzt postet. jetzt chönd ihr jo luege, wiä ich s acapella gsetzt han. ich bin mir ehrlichgsait 100% sicher, dass äs so stimmt! und wenn öpert mini musikalität in frog stellt, denn gits schläg, hehehe.

Man beachte übrigens au no mini scratches so bi 3min;)

konfus
30.04.2005, 11:54
du häschs jo au wie im original

LKB
30.04.2005, 12:04
du häschs jo au wie im original jo also, i find, mä sötts so loh, wiäs bim original isch, damit au d betonigä vom mc stimmät. susch tönts äbä chli komisch...

Fletsch
30.04.2005, 12:07
Geil, wie häsch denn die Goodnight scratches anebracht? :D

LKB
30.04.2005, 12:12
Geil, wie häsch denn die Goodnight scratches anebracht? :D ha, das isch äs bruefsgheimnis;)

nei, das isch jo nöd s good night, wo dä david hodges gsait hät... i han eifach än good night sample ufere plattä gha und han denn denkt das würdi no guet passä:D (äs tönt aber no huere ähnlich, wiä dä hodges, gäl?)

und wiä ich das anebrocht han: mit minä skills, hahaha:cool: ich bin jo hüt so än lustigä..

Knight
30.04.2005, 12:58
flaboflash, eigentlich wärs eus lieber wänn dis file chöntsch zuemen mp3 mache, wäg de grössi (nöd meh als 192kbit).

spenzasequenza
30.04.2005, 13:51
gutt jungs... simi, wiä hesch de das teil so lüüt kriägt gopf?? das isch änz kompakt.... aber najaa, ich ha ds accapella liäber so wiäs im original isch, also, ds "some" als 8tl üftakt.... aber janu.

und DJ LKB, schön gmacht, aber, wännd scho müäsch der roy ayers sample, de nimm doch nit grad genau ds bekannt liäd vo ihm... hehe... chleine sample-faux-pas.... aber isch gutt chu

und flaboflash, du hesch ds acca komplet falsch gsetzt, klingt allerdings öi no interessant... irgendwiä. naja...

whatever...

LKB
30.04.2005, 14:03
Original geschrieben von spenzasequenza
und DJ LKB, schön gmacht, aber, wännd scho müäsch der roy ayers sample, de nimm doch nit grad genau ds bekannt liäd vo ihm... hehe... chleine sample-faux-pas.... aber isch gutt chu
ich weiss, dä patrock häts au scho erwähnt gha. aber i han dänkt für dä rb2 langets glich so...;) wird jo nöd veröffentlicht, hehe.

konfus
30.04.2005, 16:38
jajajaja ich has kapiärt! :D ich han ebe wie gseit äs original nid gloset gha vorher, aber ez tuenis definitiv au no ufs snare mache...mir wänd ja d'original-betonig nid verfälsche, hehe. also die wonen ez scho abeglade händ, tüenden bitte lösche und nächscht wucheänd dä ander suuge, dankä ;-)

gopf, mit däne ewige remixes muesi glaub no viel lärne...

jäää andy, han uf dä master glaub wänis grad richtig im chopf han 2 compressore (dä fruitycompressor isch ebe au no nice mängisch), masterlimiter, und 2 eq's druff (han grad e schiiss freud a däne kjärhut - oder wie au immer - plugins). und suscht halt uf di andere spuure au no so zügs...

p.s. LÜ, fetts merci fürs fötteli vodä insle amplitude, hehe, mit dämm ding chasch ez eifach us allem ä e-gitarrä mache aka zerschtörä!

konfus
30.04.2005, 16:43
info für alli rapidshare-kritiker:
mit dämm (http://www.getright.com/) dings da fallt dä läschtige countdown wäg ;-)

Fletsch
30.04.2005, 17:46
JEah Oli Mc ganz dick din Remix. Harmoniert perfekt mit em Acapella!!:yeah:

Patrock
30.04.2005, 18:56
Sodeli. Ich hoffe ihr habt euch mental mittlerweile auf euren Untergang vorbereitet, denn meiner is jeztz auch online, hehe...

Konfus, wo is dein remix?
Alles reden darüber, nur ich nicht. Ach menno, ich will auch dazugehörn...

Oli, deinen find ich ganz deluxe, aber die Panflöte erinnert mich immer an diese lästigen Indio-Combos in der Fussgängerzone...
LKB. Well. Ich hatte dich ja noch gelobt nach deinen 19 Sekunden, dass du nich die gleiche Stelle gesampled hast wie alle anderen (die zwei Piano dinger), aber du hast es ja doch gemacht... Schimpf und Schande, das gibt Abzug...
Spenza - geniales Handwerk, wie immer.
Dave, verrutsch doch bitte bitte bitte dein Acapella, mir tut das weh... Ehrlich, ich kann nicht mal sagen, ob mir dein Beat gefällt, es irritiert mich derart...

Anyway, es gibt ja dann noch ausfühlricheresesreseressresseres im Voting Thread.

LKB
30.04.2005, 19:21
Original geschrieben von Patrock
LKB. Well. Ich hatte dich ja noch gelobt nach deinen 19 Sekunden, dass du nich die gleiche Stelle gesampled hast wie alle anderen (die zwei Piano dinger), aber du hast es ja doch gemacht... Schimpf und Schande, das gibt Abzug...
pssst nicht so laut

oli_mc
30.04.2005, 19:25
JEah Oli Mc ganz dick din Remix. Harmoniert perfekt mit em Acapella!!:yeah:
vielen Dank für die Blumen... :)
Ig bi gspannt, was für Remixes im Verlouf vo dere Wuche no wärde cho, dr Spenza het emu scho mou sis Revier markiert :D

Peace

spenzasequenza
01.05.2005, 20:28
clash:

...und hiä wird ganz sicher nit queen gsamplet, und scho gar nit, who wants to live forever!! klar?? hehe...
und öi nit, wänn irgend so en london philharmoniker giige kapälle das nahschpilt... hehe

sorry, aber ich has jetz ächt nit chänne lose, tschuldigung...
oder in andrä wort:
honegger, sie sind raus! hehe

Knight
01.05.2005, 23:00
clash:

...und hiä wird ganz sicher nit queen gsamplet, und scho gar nit, who wants to live forever!! klar?? hehe...
und öi nit, wänn irgend so en london philharmoniker giige kapälle das nahschpilt... hehe

sorry, aber ich has jetz ächt nit chänne lose, tschuldigung...
oder in andrä wort:
honegger, sie sind raus! hehe

also mier gfallt sin remix zimlich guet.

finde bis jetz all (usser leider am dave sine wil s'acapella eifach überhaupt nöd passt) hammer, sogar am kOnfus sini verschiebig gfallt mer irgendwie huere guet.

Irgendeis
02.05.2005, 10:53
Ey Jungs...scho mal es dicks komplimänt...hät ganz goilä stuff debi...

LKB
02.05.2005, 22:28
also scho mol äs chlisäs feedback...

spenza: wiä eigentlich immer sehr jazzig und sehr gechillt. bi mir überstüüräts aber chli (isch das möglich?) vorallem d claps find i huere geil. Respekt für din Remix

oli: au din remix chun sehr chillig däher, geili instument, guets gsamtbild.

dave: i muen au sägä, bitte korrigier do s acapella! so chan i mi gar nöd uf dä beat konzentriärä, wo glaub nöd mol so schlecht wär...

joe sample: bi dir stimmt s acapella au nöd ganz. beat isch zimlich pimpig und passt (minerä meinig no) nöd würklich zum acapella

clash: mir isch es scheissegal, was du samplisch! i find din remix au zimlich geil! passt alles eigentlich ganz guet.

patrock: din remix isch eifach wack!!!muahaha
nei alles selber gspillt und so, also din remix bring genau di richtig stimmig übere. sehr guet gmacht, pröbs...

lkb: au bi dir isch es mir scheissegal, was du gsamplet häsch. was du drus gmacht häsch isch voll geil und passt perfekt zum acapella. und natürlich diä cuts wo du no gmacht häsch, uiuiui! PROPS (bis jetzt dä bescht remix!)
muahahahahahahahahahahahahaha

also peace jungs und mädels..

han i ein vergessä?

ah jo, s niveau isch dasmol würklich sehr, sehr hoch find ich. das isch würklich fett, props a alli!

Fletsch
02.05.2005, 22:41

han i ein vergessä?

Verdammt ich mues mal endlich fertig mache! hehe. dänn häsch denn öpis zum usenandneh :-D

Bim Joe Sample sim neue hani au denkt de Beat währ eigentlich huere geil. aber passt nöd zu dem Acapella. Schaaade. :)

Joe Sample
02.05.2005, 22:49
Damn, dä passt dänk! :D

easy, hure props a aui

de vom oli fingi persönlich de chilligst

flaboflash
03.05.2005, 10:27
jo scheisse, muess das nomol richte...lad denn das züüg nomol ufe...

p.s. heisse ned dave, dave remix --> david hodges...

cobbez
03.05.2005, 20:59
damn, ich find dr david hed en risä bruch zwüsche rappart und hook, ha mega müe midm abstimme!

Patrock
03.05.2005, 21:02
hm. ich weiss gar nich was ihr alle für probleme mit dem accapella habt, ich finde der junge hält das tempo wie kaum ein zweiter... meiner meinung nach ist das nur ein hinweis drauf, dass ihr das accapella falsch gesetzt habt.

cobbez
03.05.2005, 21:35
nanana, das wirsch de entscheide chönä, wenn mis beatl losisch...;)
tempoprobleme gids sichr kei, da hesch mi wohl falsch verstande, näja :D , shet mus fasch chli stressä um nu rächtzitig fertigzwärdä!

steinway
04.05.2005, 12:08
losed doch mal min remix:blingblin
:no:feeedback:no:

peace

Irgendeis
04.05.2005, 12:14
Original geschrieben von Nudosotzghandi

peace

Han i scho...feedback gits am schluss bim voting...

Fletsch
04.05.2005, 21:38
Original geschrieben von Nudosotzghandi

peace

Hey kei Stress :-D

Die meiste Kommentär chömed denn wenn s Voting eröffnet isch. denn wered die Beats usenand gnoh.

Übrigens würds mich na wunder neh wie din remix würd töne wend s acapella normal positioniersch. :)

Patrock häts richitg gseit. irgendwie setzed paar s acapella ane komishci stell. Am Konfus sine tönd uf jede Fall jetzt viiiel geiler! hrhr

Adieu

Swift
04.05.2005, 22:48
Für alli Rapidsharler: Ich ha sush no space... S'warte und s Limit stressäd sho rächt

--> PM

übrigens RMX vom Nudosotzghandi ish glich "falsch" gsetzt (aka ned wis original.)
Mich störts vor allem im Ref

Come show me that you CAN , live a live whitout WISH, try to

Irgendeis
06.05.2005, 11:06
Übrigens würds mich na wunder neh wie din remix würd töne wend s acapella normal positioniersch. :)

Find i au!!! Aber Schlussändlich isch das part of the game....wer s'acapella nöd richtig setzt kriegt abzüg...that's it!

Git's den au wieder es ganzes Packet zum downloade??? will wie de swift scho gseiht, es isch ziemli müesam vorallem s'limit...

Knight
06.05.2005, 11:16
yep, am mäntig wird dänn de voting-thread mit remix-päckli eröffnet.

steinway
06.05.2005, 14:36
ja das muesi na ändere..

cobbez
07.05.2005, 03:08
hmmm... weis ja nid wiä iär das handhabe wend, abr chund mr im momänt grad chli so ine, wiä: "isch ächt min remix guät? chum ich stell nä mal online und luege wiäs dä lüt gfalld... ouuu, s'acapella isch falsch platziärt? aaah ja, hani nid gmerkt, demfal änderis doch mal"... :rolleyes: aso sry, abr frage mich grad chli, wenn mär so öpis nid sälbr merkt...
abr äs stelld sich ganz eifach au grundsätzlich d'frag, öb mär sin remix nachem onlinestelle nu verbessrä daf? :confused: (wobi mär das schlächt kontroliärä cha) ich meine klar sind die remixes easy und nur dadurch ganz versaut, dass s'acapella verschobe plaziärt isch, abr das ghört doch au dezue? mär set doch wohl nu sälbr merkä, dass s'acapella so nid passt, gsehni glich wiäs irgendeis. ich mein für mich ischs so, das ich min remix ersch online stellä, wen ich sälbr find, daser so perfekt isch, respektive ich nä nümm bessr anebring :D und das somit mini ändfassig isch?!

LKB
07.05.2005, 12:20
dä cobbez hät eigentlich scho recht!! Aber was willsch machä? Jetzt isch es eh scho z spot für das. Vilicht sött mä s nöchscht mol chli strenger si..

peace

steinway
07.05.2005, 12:22
ja hesch scho recht aber weisch, das isch min erschte remix und da nimm ich mir doch d freiheit en so markante fehler na uszmerze.
zudem hanis original erscht nach em 1. poste ghört. ich ändere nöd efach so à la "ou da wär jetzt nomal e snare na cool, das änderi no schnell". am beat isch nämmli nüt meh veränderet worde und das isch ja s einzige wo ich selber produziert han.

peace

Swift
07.05.2005, 15:17
S nöchscht mol chönnt mer statt nem Thred ufzmache grad all Files irgendwie em Knight schiebe, und er stellt per Abgabetermin Zip File ufe...

Jede dörf nur 1mal abgeh, und ideechlau isch au usgschlosse

Knight
07.05.2005, 15:32
Original geschrieben von Swift
S nöchscht mol chönnt mer statt nem Thred ufzmache grad all Files irgendwie em Knight schiebe, und er stellt per Abgabetermin Zip File ufe...

Jede dörf nur 1mal abgeh, und ideechlau isch au usgschlosse

das wär eigentlich no e vernünftigi idee, nur wärs nöd ganz fair wil ich sälber ja au am battle mitmach. und han s'gfühl d'lüüt wänd ihri sache so früe wie möglich poschte, egal ob dänn idee klaut werded. sie bechlaged sich ja immer das de thread so lang nöd g'öffnet wird. ;)

also ich persöhnlich han eigentlich nöd so es problem mit dene wo ihre remix nomal poschtet nachdems usefinded das s'acapella falsch gsetzt isch (abgseh devo das ich dänn nie sicher weiss wele beat is pack chunt und wele nöd). schlussändlich chunts ja nöd druf ah ob es paar im rb-comments thread si druf hi wiist, oder ob's de remix eifach zerscht no de homies zeiged oder im eigener stuff thread postet, irgendwie ischs immer möglich no feedback z'übercho. und vor llem bi afänger ischs scho chli hert wänn ihre remix dänn völlig beschisse isch, nur wils das mit em acapella nöd bemerkt händ.

drum ischs mier eigentlich egal, wänn aber vil finded das mer de remix nur eimal sött poste chöne, chömmer das ab em nächschte mal so mache. kontrolliere cha mers nöd, aber wänn öpper sin scho postete beat/remix nomal änderet nützt ihm nüt, wil ich immer alles sofort abelad und daher chunt dänn nur die erscht version is päckli. ;)

out.

cobbez
07.05.2005, 15:46
swift sini idee findi nu guet, abr s'chund ebä au ganz eifach druf a, wiä das mär das remix battle aluegt: schlussändlich hesch ja nüt devo, wenn guet bisch odr so, ussert chli fame bi irgendwelche internet-homies :D , aso machsch ja vorallem mit um tips zbecho und fortschritt zmache, mär chönts i däm sinn also au ganz eifach toleriere, darum frag ich wiä iär das handhabä wend? mit em swift sinrä variante chönt mr sicher di "unabhängig produktion" vo jedm einzelne garantiere, ussert iär stelläds glich online (gäl patrock :p )

@nudosotzghandi: wird au min erscht remix ;) miner meinig na ghört mär das am acapella a, ha bis ez s'original au nu nid glost und wirdes ersch lose, wen ich mis teil fertig ha, demit ich nid beiflusst wird.

Irgendeis
07.05.2005, 16:02
Original geschrieben von Knight
wänn aber vil finded das mer de remix nur eimal sött poste chöne, chömmer das ab em nächschte mal so mache...

A'so, will nöd destruktiv si, niemerem uf de schwanz trätte und ei'ch chas mer ja eh egal si, will i ja sälber nöd mit mache aber muss glich sägä, dass ich's nöd guet find wänn jedä huntertmal än änderig vorneh cha.
1. isch doch genau das d'Kunst vom remixä, dass de Beat zum acappella passt und zwar nöd nur harmonisch und vom feeling woner überegit sondern au rhythmisch und döt ghört halt au dezue das reimwort uf snare chunt bzw. korräkter usdruckt ufs (2i und) 4i (oder zumindest meistens). Das muss mär, find ich, mit mä guete musigghör eifach checkä (und ich säg ja nöd das is besser chönt)...
2. Isch es eifach nöd fair für all die wo umäprobiered und ghöred wie's acapella gsetz si söt, das richtig mached und dänn erst ihre Remix postäd...schlussändlich isch es äs battle a'so wettbewerb! Äs gaht mer eifach z'fest i richtig "bschiisä", bös gseiht....
3. Sött's äs remixbattle i dem stil, doch genau au dem dienä, dass mer dezue lernt. Das mä mal öpis macht/versuecht, das den dä Lüt zeigt, das mär au mit andere bastler vergliche (standortbestimmig) wird und ä kritik bechunt zum's nöchstemal oder in zuekunft besser z'mache bzw. z'wachse i sim kreative schaffe...

Aber naja, viellicht gsehn ich das z'äng...

Edit: aja find am swift sin vorschlag au guet...

Fletsch
07.05.2005, 20:12
Ich find bi some markante Fehler wie eme falsch positionierte Accapela chan mer scho mal es Aug zuedrucke! Und de definitive Abgabetermin isch ja sowieso ersch am sunntig. Vo dem her het au jede na Ziit bis denn a sim remix z schaffe und z verbessere.

Es sött eifach nöd usufere und jede söll doch sin Remix paarmal gnau durelose bevor er en voreilig da ine postet! ;)

Knight
07.05.2005, 20:43
genau. und de cobbez hät ja au rächt wänn er seit, das es bi dene battles da hauptsächlich drum gaht, feedback z'becho, und nöd z'gwünne. also bim letschte BBB han ich ja au en fatale fehler gmacht und nüm verbesseret, s'isch mer aber zimlich egal gsi obs anderi gmacht händ, bin eifach froh gsi das mer mich druf hi gwise hät.

Swift
08.05.2005, 00:20
2. Isch es eifach nöd fair für all die wo umäprobiered und ghöred wie's acapella gsetz si söt, das richtig mached und dänn erst ihre Remix postäd...schlussändlich isch es äs battle a'so wettbewerb! Äs gaht mer eifach z'fest i richtig "bschiisä", bös gseiht...

de fallt ja schomal weg, da mer s'original im vorhnerein hett chöne lose.
---------------------------------

Die ganz Sach vom korrigiere isch mer eigentlich relativ egal, han aber no es witers argument

Im Moment find ichs (bim BB meh als etz bim RB, will BB meh teilnehmer gha het) rächt schwer d'übersicht bhalte wer jetz gnau wo sin remix postet het. (Erst recht wemmer ned ufs pack ufmerksam wird) .. "Hani de scho?" " isch da no was dezuecho"*

Eigentlich chönnt mer sich ja de Thread mit de Remixes komplett spare und eifach de VotingThread eröffne mit

A.) allne gsammlete Links oder
B.) 1 Pack

wenn öper ned mag warte, macht ers wiä dä Patrock :D

Knight
08.05.2005, 02:19
Original geschrieben von Swift
Im Moment find ichs (bim BB meh als etz bim RB, will BB meh teilnehmer gha het) rächt schwer d'übersicht bhalte wer jetz gnau wo sin remix postet het. (Erst recht wemmer ned ufs pack ufmerksam wird) .. "Hani de scho?" " isch da no was dezuecho"*

han s'gfühl bim letschte BB ischs aber chli schwer gsi, nöd uf s'pack umerksam z'werde, wänns im comments-thread und im voting-thread postet worde isch. ;)

Fletsch
08.05.2005, 15:28
Yess., Knight tönt geilo!! Aber da chöntsch na einiges meh usehole!!

Uf jede Fall zeigt din Remix schön das de rap ebe voll im Takt liht! hehe

Ruedi Snare
08.05.2005, 18:31
damn - patrock ... fäddschissn! big up! würklich geilä beat!

Knight
08.05.2005, 18:36
yea, mier sind disst worde.
tja, blöd wämmer vomene remix battle ufere schwizer internet site stoupe beats erwartet... wostch mer nöd admin rächt geh, Fletsch? würd en so gern verbanne ;)

Yess., Knight tönt geilo!! Aber da chöntsch na einiges meh usehole!!

Uf jede Fall zeigt din Remix schön das de rap ebe voll im Takt liht! hehe

hehe, merci. chönt scho no vil meh drus usehole... aber das isch no oft es problem bi mier. bin au überrascht gsi wie's passt.

din beat findi au huere geil passend, und so wie so e geili basis. aber au du chasch meh usehole. ;)

Domi, din remix rockt wie immer.

LKB
08.05.2005, 21:48
tja, blöd wämmer vomene remix battle ufere schwizer internet site stoupe beats erwartet... wostch mer nöd admin rächt geh, Fletsch? würd en so gern verbanne ;)
Ich glaub dä kaos stoht meh chli uf so Jiggy-Beats ohni Melodie und wohrschlinlich au ohni Drums?!? Was blibt denn überhaupt no übrig? Vilicht lost er nur Acapellas!! Aber bi sim Profil stoht jo unter interessen: Producing!! Denn söll er doch selber mol än Beat für üs produzierä und üs halt mol zeige, wiä extrem innovativ, dass sini Beats sind, muahahha!!

Swift
08.05.2005, 21:57
?? Höh ?? waddareyutalkinbout ??

steinway
08.05.2005, 22:03
swift, lies mal (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=11912)

konfus
08.05.2005, 22:21
hehe kaos isch ja dä hertischt...*g*
dumme kärli..

LKB
08.05.2005, 22:57
i han am kaos gsait (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=287392#post287392) er söll doch bitte au no än beat machä. aber er will anschinänd kein machä.vom vollmongi namens Kaos:
@der sich dj nennt

warum sollte ich? hab ich gesagt ich kanns besser? nein, ich hab nur gesagt das sich alles scheisse anhört! mein produzent würde euch alle in den arsch ficken. tja.

spenzasequenza
08.05.2005, 23:31
...langsam aber sicher en chleine "rhodes-immitatione-Overkill"...
hehe... ich glöibe ich verchöife ds rhodes wider... tsts, ha kei luscht meh uf vintage inschtumänt.. hehe

Patrock
09.05.2005, 08:44
Ja, gute Idee.
Ein.. äh... Freund von mir sucht eben eins.

Patrock
09.05.2005, 08:46

Ist der Eintrag wieder gelöscht worden?
Ich hab nix gefunden...

War übers Wochenende in Germanistan un d hab nix mitgekriegt. Was hadder denn gesagt, der liebe Kaos?

Fletsch
09.05.2005, 11:28
Jo das isch wieder glöscht. Ghört nöd in Remix Thread.

spenza da häsch rächt. aber selber schuld! hehe. Du verleitisch ja d Lüüt das au wend versueche so geil tönendi Beats z mache :p

Patrock
09.05.2005, 11:38
Könnte mir trotzdem irgendjemand sagen, was der denn von sich gegeben hat?

Und warum änderst du meine Beiträge Fletsch?

LKB
09.05.2005, 12:17
Könnte mir trotzdem irgendjemand sagen, was der denn von sich gegeben hat?

Und warum änderst du meine Beiträge Fletsch? Sinngemäss hat er gesagt, dass alle unsere Remixes beschissen klingen. Er meinte, wir versuchen mit Melodien und Drums etwas zu machen! (Da frag' ich mich, wie er denn seine Beats machen will?)
Ausserdem sagte er noch, dass sein Producer uns alle in den Arsch ficken würde:D Hahaha, peace

konfus
09.05.2005, 13:30
...langsam aber sicher en chleine "rhodes-immitatione-Overkill"...
hehe... ich glöibe ich verchöife ds rhodes wider... tsts, ha kei luscht meh uf vintage inschtumänt.. hehe

chch, wetsch mal mis plugin? :D

p.s. wie findeter mini flöte-imitation :D:D hach...eigendlich tötns ja erbärmlich, aber ich stoh uf erbärmlichi flötene:D

wänn isch eigendliich fertig, hüt? oder geschter?

@fletsch: falls äs remix-pack nonig gmacht isch, han no en diräktlink anetue zum d'nerve schone ;-)

Patrock
09.05.2005, 13:43
Sinngemäss hat er gesagt, dass alle unsere Remixes beschissen klingen. Er meinte, wir versuchen mit Melodien und Drums etwas zu machen! (Da frag' ich mich, wie er denn seine Beats machen will?)
Ausserdem sagte er noch, dass sein Producer uns alle in den Arsch ficken würde:D Hahaha, peace

Hehe Lustig.
Sein Producer macht demfall seine Beats mit Gletcreme und Dildos, was?
Mit Schmatz- und Furzgeräuschen sollte man doch einiges auf die Beine stellen können. Huhuhahaha...
Anyway, mein Arsch bleibt Jungfrau. Kann er seinem Prducer ausrichten.

Edit: Nimmt mich ja Wunder, wie sein Producer unsere Beats findet... Kann mir gut vorstellen, dass jemand der auch nur ansatzweise was von musik versteht ne andere meinung hat...

Ruedi Snare
09.05.2005, 13:49
@konfus: fäddschissn-rmx!! sehr guäti aarbät...

sonix
09.05.2005, 13:50
1. spenza
1. patrock
1. konfus

hrhr.. mir gfaued aui glcih guet, suuberi arbeit! propz

Fletsch
09.05.2005, 13:51

Und warum änderst du meine Beiträge Fletsch?

Sorry hab anstatt auf zitieren auf ändern gedrückt. war keine absicht. Steht ja noch das gleiche drin wei vorher!

Knight machsch du s Beatpacket und de Votingthread?

Patrock
09.05.2005, 13:55
okay, kein problem. ich hab eben auch keinen unterschied gemerkt, und so hat's mich umso mehr wunder genommen, was da jetzt geändert war. oder eben auch nicht. oder so. oder so ähnlich. ne?
jetzt bin ich verwirrt.

Fletsch
09.05.2005, 17:30
kOnfus wie mischisch du eigentlich neuerdings ab? Sit em BBB7 und RB2 töned dini Beats so Klangtechnisch hoch prefessionell! hehe

Patrock...sammle dich bitte wieder! :D

Knight
09.05.2005, 18:55
Knight machsch du s Beatpacket und de Votingthread?

on my way. hoffe das s'beatpäckli scho hüt uf mim server lande chan, suscht wirds halt morn mittag aber spötistens sicher so si.

konfus
10.05.2005, 05:33
kOnfus wie mischisch du eigentlich neuerdings ab? Sit em BBB7 und RB2 töned dini Beats so Klangtechnisch hoch prefessionell! hehe

Patrock...sammle dich bitte wieder! :D

hehe, merci. hans eifach langsam kapiärt wie was wo... kei bessers equipment, immer no dä gliiche grümpäl (http://www.some-one.ch/de/03_05_02_03.htm) känn eifach fang d'fähler vo däne piepserli und mim billig-chopfhörer :D naja...han in letschter zyt au meh is geil mische investiert wie id innovation vodä beatz...p.s. dä patrock isch uf die komische idee cho mitäm blindtext

Fletsch
10.05.2005, 22:44
Oh das remixpacket chrüücht aber ganz langsam uf d Festplatte! sinder grad all am downloade oder wie??? :eek:

Domi
10.05.2005, 22:46
Oh das remixpacket chrüücht aber ganz langsam uf d Festplatte! sinder grad all am downloade oder wie??? :eek:

Mis isch iz vori gad fertig worde :) , aber isch scho rächt langsam gsi!!!!!

Fletsch
10.05.2005, 22:51
Mis isch iz vori gad fertig worde :) , aber isch scho rächt langsam gsi!!!!!

Hehe..mis isch fäng bi 10 Prozent!

Bin grad din Remix am lose..echt gechillt! Häsch die Gitarre eigentlich live igspillt?

Knight
10.05.2005, 23:00
wie langsam ischs gsi? bi mier ladets mit normaler gschwidigkeit, heisst so vil wie s'maximum vo de verbidig. ~70kb/s.

Fletsch
10.05.2005, 23:02
Ich han 16kb/s

susch bini meistens über 100!!

Chasch nöd das Packet na ad beatbaubattle email adrässe schicke und denn de link zum attachement da ine stelle? die händ sicher en huere schnelle server!

Knight
10.05.2005, 23:09
Ich han 16kb/s

susch bini meistens über 100!!

Chasch nöd das Packet na ad beatbaubattle email adrässe schicke und denn de link zum attachement da ine stelle? die händ sicher en huere schnelle server!

doch isch e gueti idee, chans aber erscht morn mache. ich ersetz dänn eifach de link wänns gaht. aber eigentlich sötts vom genotec server wo's jetz grad isch au ohni problem abecho.

Fletsch
11.05.2005, 11:13
doch isch e gueti idee, chans aber erscht morn mache. ich ersetz dänn eifach de link wänns gaht. aber eigentlich sötts vom genotec server wo's jetz grad isch au ohni problem abecho.

Han das mit gmail mal testet und s gaht nöd. chönd nur lüüt downloade wo au igloggt sind.

Ich mache demfal na en mirror uf mim server.

Knight
11.05.2005, 16:10
Han das mit gmail mal testet und s gaht nöd. chönd nur lüüt downloade wo au igloggt sind.

Ich mache demfal na en mirror uf mim server.

hmm ja, isch ja eigentlich au verständlich wäg de sicherheit. ;)

wänns uf dim server besser lauft chömmer de link dänn ja ersetze. merci für s'feedback.
EDIT: yep, mängisch gahts halt es paar stund bis mer checkt dases scho gmacht häsch. ;)

und es WOOHOO an miz, hehe, merci vilmal, demit hani i dem battle scho so vil pünkt wie i allne vorherige zäme. :D

LKB
11.05.2005, 19:53
@cobbez: merci fürs usfüerlichä feedback. i wird denn au wieder für jedä remix än chlinä comment abgeh... i han glaub chli s flair zum immer am rb und am bbb mini eher schlechtä beats z postä. naja, vilicht s nöchst mol denn;)

Knight
11.05.2005, 20:00
scheisschnöpf.

Fletsch
11.05.2005, 20:20
hehe Knight. Jo han mer grad die Freiheit gnoh als Admin.

han bi mim server 300 kb/s...scho na zünftigi Sach! :cool:

Domi
11.05.2005, 22:06
Bin grad din Remix am lose..echt gechillt! Häsch die Gitarre eigentlich live igspillt?

Merci:D
Nei, d'Gitarre isch äs verschnipslets Sample :) aber i hätt scho öper gfunde, wos mir hätti gmacht... ich cha leidär nur Klavier spile!
Dr Räscht isch aber alles säuber gspilt (eifach Synth haut)!!!
Und i ha äntläch mau besseri Drums :) Di Synth-Drums wo ig bim letztä RB ha brucht, si haut scho nid z'gliche....

Eh ja... merci fürs Feedback... mis wird de ou no cho!

kilar
11.05.2005, 23:34
@ cobbez: i like jazz too...:D

und z sax solo isch sälbsch igspillt mitmu "richtigu" sax natirli @ ahorly recordz, merci nomal an der stell dum P-flow!

Joe Sample
12.05.2005, 19:35
@ cobbez :)

weles instrumänt? das im refrain oder das süsch?
isch eh kes sample, aues säuber (vst)...

aber wes nid gfaut chame nüt mache, trotzdäm merci fürs feedback

cobbez
13.05.2005, 18:24
@kilar: fat... hetsch mär mini sax-lines au ispile chönä, de hetti nid sones billigs schiss-sample brucht :)

@Joe Sample: thanx for the points!
das eher tüüfe stricher-vst gfalld mer überhaupt nid, abr ebe, dasch wohl gschmacksach...

cobbez
14.05.2005, 15:48
@nudosotzghandi:
uaaaaahhh :bluepunk: synthie-beat!!! du weisch gar nid wiä du mich mid däm usdruck beleidigsch, :no: cha synthie-beats nid usstah, dasch kä synthi, dasch es hässlichs sax-sample, abr ha grad nüt bessers zur verfüegig gha! also stelläd üch vor, äs wür det es richtigs sax spile :D

steinway
14.05.2005, 18:40
sory:D tönt aber würkli so.

Knight
17.05.2005, 14:28
christio, setz bitte nöd zwei uf de erscht platz und keine uf de 2ti. so chömers nöd zelle.

und bitte posted nur votings in voting-thread.

spenzasequenza
17.05.2005, 16:07
hehe, sorry, christio, ich säge immer plunder... isch nit wärtend gmeint, isch halt eifach gwoheit, und so schnurri halt...
und wägem solo, ok, es isch natiirlich nit ab blatt gschpillt, aber es sind so standarts, eifach, wiä zum biischpil bim freestyle style uf geil, oder rappe uf deppe... oder so... weisch, wiäni meine?

christio
17.05.2005, 18:47
hehe, sorry, christio, ich säge immer plunder... isch nit wärtend gmeint, isch halt eifach gwoheit, und so schnurri halt...
und wägem solo, ok, es isch natiirlich nit ab blatt gschpillt, aber es sind so standarts, eifach, wiä zum biischpil bim freestyle style uf geil, oder rappe uf deppe... oder so... weisch, wiäni meine?
ja ich weiss wient meinsch, isch okay...

peace

LKB
20.05.2005, 12:22
"this archive is not a valid zip archive"

Wieso das? ich chan d Remixes nöd alosä!!

Fletsch
20.05.2005, 12:29
Wele Link häsch gsoge??

Eventuell häsch s Paket nöd zu 100 Prozent abeglade..denn chunt die meldig!

LKB
20.05.2005, 12:37
"Alternativer Download Mirror" han i gno... Äs hät aber eigentlich scho dä idruck gmacht, als hett i s ganze paket abegladä gha...

Fletsch
20.05.2005, 12:42
Hans mer au namal gsoge und bi mir funzts! versuech namal!

LKB
20.05.2005, 14:44
jetzt versuech is scho s dritte mol und äs ladät eifach niä s ganze package abe!! fletsch, was machi falsch?

cobbez
20.05.2005, 17:36
@konfus: snares wo umesnared? :p :hmmm: :D
weis das de mix nu es chaos isch, muäsi wol nu chli erfahrige sammle...

spenzasequenza
20.05.2005, 23:06
hmm... ich will ja nit närve, aber jetz wirds wirklich langsam üffällig. isch nä scho mal üfgfalle, dass immer bi votings, (RB, oder BBB) nöii user üftauchent, mit nur 1 post, und de em Domi d schtimm gäbent? hehe...

konfus
20.05.2005, 23:12
chch sind dänk siini groupies...mann will au groupies *huch* han ja scho jeenschti, hehe.

Domi
20.05.2005, 23:15
hmm... ich will ja nit närve, aber jetz wirds wirklich langsam üffällig. isch nä scho mal üfgfalle, dass immer bi votings, (RB, oder BBB) nöii user üftauchent, mit nur 1 post, und de em Domi d schtimm gäbent? hehe...

Meinsch öpe das sigi ig? Uuuh nei!!

Beweis: "Registriert seit: 08.2004". Denn hani ig no gar niid gwüsst dases Aightgenossen git!

Ke Ahnig wär das isch!:confused:
ächt he!

I kennä so zimläch niemer persönläch hiä, ussert d'Brooklyn

LKB
20.05.2005, 23:21
du lügsch doch domi, hehe:D

i will au groupies

Domi
20.05.2005, 23:34
du lügsch doch domi, hehe:D

i will au groupies

Nei, scheiss! hehe!

I ha vor Aight no viu niid gwüsst und über Aight när viu glert (über Sound) :)

LKB
20.05.2005, 23:45
Nei, scheiss! hehe!

I ha vor Aight no viu niid gwüsst und über Aight när viu glert (über Sound) :) same here...

i han au vil glernt und äs git immer no vil z lernä, aber jetzt stohn churz vor em durchbruch, hehehe;)

konfus
20.05.2005, 23:53
aber jetzt stohn churz vor em durchbruch, hehehe;)

jaja...iibildig isch au e bildig, hehe:p

spenzasequenza
20.05.2005, 23:54
ich schtah scho sit bald 6 jahr churz vorem durchbruch... hehe

Domi
20.05.2005, 23:55
same here...

i han au vil glernt und äs git immer no vil z lernä, aber jetzt stohn churz vor em durchbruch, hehehe;)

Du machsch äuä scho lang Beats?
Ig niid! I bi wüük no nid so lang dran... und besitze gad z'FL und bald ä MPC! Drum bini ou froh um jedes Feedback und so!

ich schtah scho sit bald 6 jahr churz vorem durchbruch... hehe

Du mit dim Studio... isch sicher ächt geil!

LKB
20.05.2005, 23:57
Du machsch äuä scho lang Beats?
zzz, nix da. i mach sit 1 johr beats!

@konfus: min spruch isch au nöd so ernst gmeint gsi. aber mä weiss jo niä.;)

spenzasequenza
21.05.2005, 00:03
ich mache öi erscht sit zwei jahr oder so beats....

konfus
21.05.2005, 00:05
hehe scho klar lkb.
also wänn ich sooo wiitermach wie bi dämm remix, dänn landi sicher glii idä bravo-chartzz, hehe.
uff, chönnt no riich wärde dämit haha.
als nächschts gitz en metal-beat, dänn en ami-high-school-punk-beat und dänn en bruummtatabrööömbrrääm-beat und dänn en polyphon-klingelton-beat. yeah *g*

LKB
21.05.2005, 00:09
scho klar spenza, das glaub ich dir au!

yeah konfus, dini entwicklig gfallt mir:D irgendwiä muesch jo mol zu dinä millionä cho, gäl?

Fletsch
21.05.2005, 08:32

hehe. das hani mir au scho denkt. Aber mer wend ja niemer eifach so beschuldige ;)

oli_mc
21.05.2005, 14:11
Hey Fletsch!
Du hesch jo Kontakt mit em David Hodes u bisch sozäge dr Initiant vom RB2. Wird är ou no e Kommentar zu de Remixes abgäh? Wär no cool!

Peace

Weedy Gonzales
21.05.2005, 14:53
Du sprichsch wohl mich aa?!?
Also nur zur klarstellig... ich kenn dä Domi nöd!
Bin scho lang immer chli im Forum do uf Aight am mitläsä, isch mer aber amigs z'blöd zum min Senf dezuä z'geh.
Will dä Knight aber um s'paar Stimmä bittät hät und ich mir daas zip-File eh scho gsoogä han hanni au mol abgstumme.
Zuägeh... ich han kei Ahnig vom Beat-Schruubä, hans eifach so beurteilt, wiäs mir gfallt.

Und Spenza... ich find din Sound süscht hammer, daasmol hät mer eifach anders besser gfallä, nöd truurig si ;)

Peace

Knight
21.05.2005, 17:36
yeaaa, jetz hämmer scho so vil votes wie remixes. :rolleyes:

:D

Fletsch
21.05.2005, 20:16
Okeyokey..de acapellaspänder git sini meinig denn au na ab! Han en connected.....aber ich warne eu vor..er isch sowieso spenzabeats fan! hehe

We'll see....

Patrock
22.05.2005, 17:31
Original geschrieben von kilar
Patrock: hammer samples, das snare gfalltmer aber nit wirkli und die vegel chenti öi mal wieder wäg, hibschs solo, güet gmacht in allum

Thanks, das mit den Samples hör ich besonders gerne. Ich hab nämlich alles selber eingespielt. bis auf diese Bläser-Stabs, aber dies sind extrem verschnipselt (Erkennt jemand, woher ich die Bläser hab? Is extrem bekannt...).

Domi
22.05.2005, 19:50
@Mc Cry [16/8]:
Isch ja sehr nätt, aber das geit niid! Du MUESCH 3. Plätz wähle schüsch zeuts niid!

Fletsch
22.05.2005, 19:51
Mc Cry [16/8], machsch extra oder was??

Wähl bitte na die zwei andere plätz susch chömer s voting nöd zehle. danke

Cry [16/8]
22.05.2005, 20:03
hmh, denhalt

1. Domi
2. Knight
3. Konfus

So...

Und was sölli extra mache?

kilar
22.05.2005, 20:06
@ patrock:
lüegs eifach als komplimänt a, die bläser samples häni öi gmeint... und d andru teen hesch ja apa öi vo swa...(wenn nit jensti instr. deheimu hesch)
übrigens was meinsch dü bi minum beat genau mit dene plugins? hä eigli öi keis gibrücht, nur so bläser-stabs und die sind extrem verschnipslut (erkennsch va wa ich di hä?) :)

cobbez
22.05.2005, 23:05
@essence:

Billige Drumsamples, wirkt zu sehr musikalisch vom Arrangement und passt somit nicht zum Acc.
was meinsch mit däm? billigi drumsamples: gfallt där eifach d'snare nid, odr de rescht au? und was meinsch mit "zu sehr musikalisch vom Arrangement"?

thx

LKB
23.05.2005, 19:00
wenn gits endlich dä nöchst bbb??:p

i find mir söttät das mol so machä, dass mä eifach so 2,3 original-tracks zur verfüegig überchunt und ev. no äs paar drumsamples und denn mit däm muen d beats machä?!

(isch nur so ä idee vo mir, i weiss halt nöd, was ihr dävo haltet....)

Knight
23.05.2005, 19:09
wenn gits endlich dä nöchst bbb??:p

i find mir söttät das mol so machä, dass mä eifach so 2,3 original-tracks zur verfüegig überchunt und ev. no äs paar drumsamples und denn mit däm muen d beats machä?!

(isch nur so ä idee vo mir, i weiss halt nöd, was ihr dävo haltet....)

das han ich mer au scho überleit. wär sicher no öppis speziells... eifach so en jazz, en klassik und no suscht irgenden track und dänn öppis drus mache. s'müssted dänn aber näbe drums sicher au no chli bass samples und so debi si.

ergäbnis vom rb chunt grad.

Knight
23.05.2005, 19:19
churz zämezellt und debi isch das usecho:

1. kOnfus (39 Punkte)
2. Domi (28)
3. spenzasequenza (24)
----------------
4. Patrock (19)
5. bluntmosphere (Nudosotzghandi) (10)
6. Knight (9)
7. Clash (6)
7. Essence (6)
9. oli_mc (5)
10. Dave (flaboflash) (3)
10. kilar (3)
12. cobbez (1)
12. Swift (1)
12. Fletsch (1)
12. Joe Sample (1)
16. Rest (0)

chli eisitig... mues es dänn nomal zelle aber s'wichtigschte isch ja klar. ;)

LKB
23.05.2005, 19:31
s'müssted dänn aber näbe drums sicher au no chli bass samples und so debi si. das findi äbä nöd. dä bass söttsch jo denn äbä au usem track useneh...

jo, nimmt mi scho wunder, was di anderä so vo därä idee haltet. i fänds scho no recht cool;)

ergebnis vom rb2: damn, scho wieder kein punkt übercho. das mues sich endlich mol änderä!!

Knight
23.05.2005, 19:48
das findi äbä nöd. dä bass söttsch jo denn äbä au usem track useneh...

jo, nimmt mi scho wunder, was di anderä so vo därä idee haltet. i fänds scho no recht cool;)

chunt dänn halt chli druf ah obs bi dene tracks dänn überhaupt guet möglich isch (mier wänd ja au nöd das nur no d'profis mitmached).

s'git au no es paar anderi möglichi änderige wo ich no gern d'meinige würd ghöre.

- mier händ ja besproche obs söll erlaubt si, sin track nachem erste inestelle nomal z'ändere. was meined ihr jetz? s'isch ja no d'idee ufcho gar kein beat/remix-thread meh z'mache, sondern all beats grad am organisator i z'schicke, wo dänn am schluss all uf eimal postet. aber vo dem halt ich sälber chli weniger.

- ich find bi 25 oder meh beats/remixes sind 3 plätz zum vote eifach z'wenig, würd das no gern je nach azahl uf 5 oder so erhöhe. suscht chunts halt eifach vor das lüüt huere oft am dritte platz verbi schrammed und drum am schluss kein punkt händ, während anderi vilicht eimal uf de dritt vo öpperem chömed, suscht aber vo allne scheisse gfunde werded. ;) und die händ dänn am schluss meh pünkt als de ander wo immer knapp isch. aber naja, 3 plätz isch ebe irgendwie scho s'logische, weiss nöd.

was meineder?

usserdem findi mues immerno öppis gmacht werde zum d'grössi vom ändpäckli chli v'verchlinnere. s'mached ja immer meh mit und bi z'grosse päckli gits weniger votes. :hmmm:

spenzasequenza
23.05.2005, 19:50
yess, das mit em bbb isch en güäti idee!!
hetti öi grad scho es paar tracks im chopf, vo in frag chemi hehe...

und gratulation dem chranke siäch ufem platz 1!!

spenzasequenza
23.05.2005, 19:54
wäge de 5er ranglischte: ich ha äbe scho rächt miäh gha 3 plätz z vergäh, und wännd de 5 müäsch vergäh, wirds ja no kompliziärter!! hehe... nenei, aber ich verschtahs scho wäge dem undankbare 4te platz...
aber wänn wer denn 5 hei, de gits eifach de en undankbarä 6te platz. hehe

und wägem beat paket, ich glöibe, wämmes in 2 paket üfteilt, gits scho vil weniger zum downloade (also natiirlich gliichvil) aber de chame eis paket lade, und das scho alose, während dem me ds 2te ladet... oder so...

Knight
23.05.2005, 20:00
wäge de 5er ranglischte: ich ha äbe scho rächt miäh gha 3 plätz z vergäh, und wännd de 5 müäsch vergäh, wirds ja no kompliziärter!! hehe... nenei, aber ich verschtahs scho wäge dem undankbare 4te platz...
aber wänn wer denn 5 hei, de gits eifach de en undankbarä 6te platz. hehe

und wägem beat paket, ich glöibe, wämmes in 2 paket üfteilt, gits scho vil weniger zum downloade (also natiirlich gliichvil) aber de chame eis paket lade, und das scho alose, während dem me ds 2te ladet... oder so...

ja das mit de zwei päckli isch e geili idee.

klar gits bi 5 plätz en undankbare 6te... aber bi 30 beats wird das klar en weniger fatale ifluss ha als uf de wo de undankbar 4t isch. siehe Wordsworth BBB7 ;), sogar min pseude-beat hät meh pünkt gha. aber ja, 3 sind scho schwer also ich würds eigentlich au so la.

und dier isch scho klar, das de gwünner vom BBB7 ganz elei chan entscheide was für samples is samplepack chömed? ;)

LKB
23.05.2005, 20:01
- ich find bi 25 oder meh beats/remixes sind 3 plätz zum vote eifach z'wenig, würd das no gern je nach azahl uf 5 oder so erhöhe. suscht chunts halt eifach vor das lüüt huere oft am dritte platz verbi schrammed und drum am schluss kein punkt händ, während anderi vilicht eimal uf de dritt vo öpperem chömed, suscht aber vo allne scheisse gfunde werded. ;) und die händ dänn am schluss meh pünkt als de ander wo immer knapp isch. aber naja, 3 plätz isch ebe irgendwie scho s'logische, weiss nöd.
mir wönd scho nöd, dass nur profis mitmachät (i bin jo au kein), aber äs wär scho easy, wenn nur söttigi lüüt mitmachät, wo au wenigstens ä chli öpis ufem chaschtä händ (find ich)!

i find au, dass mä sött chönä di erschtä 5 plätz votä.
oder ä ganz anders system machä: jedä hät z.b. 10 pünkt z verteilä und chan selber entscheidä, wäm dass er wievil pünkt will geh. döt bestoht halt eifach d gfohr, dass irgendwelchi groupies oder homies eim denn eifach alli 10 pünkt gebät... däm chönt mä allerdings wieder ushelfä idäm mä chönt sägä, dass mä eim produzent z.b. höchstens 3 oder 4 pünkt dörf geh... (aiaiaiai komplizierti sach!)

wägä dä grössi vom file: spenza word :cool:

Knight
23.05.2005, 20:06
mir wönd scho nöd, dass nur profis mitmachät (i bin jo au kein), aber äs wär scho easy, wenn nur söttigi lüüt mitmachät, wo au wenigstens ä chli öpis ufem chaschtä händ (find ich)!

das find ich ebe nöd. finde das ganze isch e gueti chance für noob (so wie ich) sich uf öppis z'konzentriere, chli umeprobiere und vor allem dänn wertvolls feedback z'übercho. han bis jetz stetig verbesseret dank de bb's und rb's. und das nach nur 3.

i find au, dass mä sött chönä di erschtä 5 plätz votä.
oder ä ganz anders system machä: jedä hät z.b. 10 pünkt z verteilä und chan selber entscheidä, wäm dass er wievil pünkt will geh. döt bestoht halt eifach d gfohr, dass irgendwelchi groupies oder homies eim denn eifach alli 10 pünkt gebät... däm chönt mä allerdings wieder ushelfä idäm mä chönt sägä, dass mä eim produzent z.b. höchstens 3 oder 4 pünkt dörf geh... (aiaiaiai komplizierti sach!)

die idee hät öppis. aber wie du scho seisch wirds schlussändlich zu strache verfälschige füere. finds besser wämmer mues 3 oder 5 oder wievielauimmer plätz vergäh.

Fletsch
23.05.2005, 20:20
mhmh..macheds eifach nöd z kompliziert. Uf Mzee.com händs au jenes bewertigssystem igfüert mit jurorä und jedä hät so und soviel pünkt..am schluss chunt niemer me drus.

Ich finds eigentlich okey wie's isch mit de erste drüü plätz....will dasmal het ich au müe gha mich z entscheide. Bi de meiste battles isch es so, dass eifach paar wenigi mit ihrne beats usestäched. und die händs denn au verdient.

BBB8...startet wohl bald! Wer mues d Samples spände? de Spänder chan vo mir us gern eifach zwei langi samples us eme track zur verfüegig stelle. Hauptsach s git gnueg rohmaterial.

èbrigens de hogdes hät au an wele votä, aber isch nöd is forum ine cho. git irgend es problem...aber registriert ischer..hehe

Knight
23.05.2005, 20:24
mhmh..macheds eifach nöd z kompliziert. Uf Mzee.com händs au jenes bewertigssystem igfüert mit jurorä und jedä hät so und soviel pünkt..am schluss chunt niemer me drus.

Ich finds eigentlich okey wie's isch mit de erste drüü plätz....will dasmal het ich au müe gha mich z entscheide. Bi de meiste battles isch es so, dass eifach paar wenigi mit ihrne beats usestäched. und die händs denn au verdient.

BBB8...startet wohl bald! Wer mues d Samples spände? de Spänder chan vo mir us gern eifach zwei langi samples us eme track zur verfüegig stelle. Hauptsach s git gnueg rohmaterial.

èbrigens de hogdes hät au an wele votä, aber isch nöd is forum ine cho. git irgend es problem...aber registriert ischer..hehe

söll er no mache! hans ja nonig offiziel für richtig erklärt. ;)

und ja, eigentlich findi all die änderige vo de regle zwar interessant, aber schlussändlich unnötig. würd's mal so la bis es würkli nüm lauft. ;) das mit de tacks als samples würdi aber gern mal probiere.

organisiersch du wieder de BBB8? mues inere woche nach kroatie as meer gah (maturreis). :p

Fletsch
23.05.2005, 20:35
Ich han grad abschlussprüefige....also vo mir us chans au susch gern öper mache :D

Und wenn nöd, denn fang ich ich de bbb i 2-3 wuche ah!

also wäge sim vote..ich kene ja d meinig bereits... und die erste punkteräng werded sicher an domi, konfus und spenza gah!! hehe...weiss nur nöd weli reihefolg.

Aber en ifluss häts eh nöd uf s voting..en kommentar chunt denn sicher mal na.

Knight
23.05.2005, 20:38
Ich han grad abschlussprüefige....also vo mir us chans au susch gern öper mache :D

Und wenn nöd, denn fang ich ich de bbb i 2-3 wuche ah!

also wäge sim vote..ich kene ja d meinig bereits... und die erste punkteräng werded sicher an domi, konfus und spenza gah!! hehe...weiss nur nöd weli reihefolg.

Aber en ifluss häts eh nöd uf s voting..en kommentar chunt denn sicher mal na.

dänn isch easy.

i 2 woche chönt ichs au mache, bin dänn scho wieder zrugg. luegemer halt no.

LKB
23.05.2005, 20:42
ich chan dä bbb süsch scho id wäg leitä falls erwünscht... allzu viel gits jo do au nöd z machä...;)

Patrock
23.05.2005, 21:29
kurz noch meine meinung...

ich find wir sollten um gottes willen das voting syste, micht komplizierter machen, weil sonst die anzahl der votings von unbeteiligten (also nicht aus dem beats-forum) sich doch bedenklich der null nähern wird (ich empfinds jetzt schon als problem, dass wir so gut wie keine externen votes bekommen). und drei plätze is klar hart für den vierten (wie mich zum beispiel), aber andererseits isses umso geiler, wenn man's dann doch mal schafft. fairness is ja gut. aber das hier is ein battle! oder nicht?

ps. gratulaciones an konfus, die alte rocksau.

steinway
23.05.2005, 21:33
juhu 5. und nöd 4. :D
jaja, so lah isch scho easy. aber das mit de zwei päckli isch e super idee.
bbb8!!! *hechel*

peece

cobbez
23.05.2005, 21:44
Könnte mit allen Änderungen leben, in dem sinne, macht was ihr wollt :D

noch eine idee wegen der votings, die auch nichts komplizierter machen würde, nur für den zählenden etwas aufwändiger würde (und der sollte das system ja kennen):
Wie bisher muss man mindestens die ersten drei plätze angeben, wie jetzt gesehen machen viele die rangierung bis zu platz 10: ich würde also vorschlagen, dass man einfach den 1. platz mit 10, den 2. mit 9 Punkten usw bewertet. vergibt man keine plätze 4-10, ist dies auch egal: man wäre dann also sozusagen "frei", wieviele plätze man vergibt. gäbe eine etwas differenziertere rangliste!

nur eine idee meinerseits greaz

Clash
24.05.2005, 10:40
wann kommt eigentlich das Rnking von RB2??

konfus
24.05.2005, 11:01
danke lüt, fühl mi geehrt:blingblin oder so...hehe.

gratulation au an 2tä und 3tä plazz!

also wägm votesystem, 3 sött me loh. 3 ish gueti zahl. jede mänsch hät 3 auge, 3 ohre und 3 nase. vo dämm her söttme au bi 3 plätz bliibe findi.
ja wie dä spigedispenza gseit hät ishs ebe scho.
wie nach jedem battle: macheds nöd kompliziert! fun fun FUN ish doch im mittlepunkt. oder nöd?

und d'kommenär zudä beatz wo eim wiiterbringed chunntme ja über, das isch doch wichtiger wie no en 4tä und 5tä platz.

Knight
24.05.2005, 14:39
danke lüt, fühl mi geehrt:blingblin oder so...hehe.

gratulation au an 2tä und 3tä plazz!

also wägm votesystem, 3 sött me loh. 3 ish gueti zahl. jede mänsch hät 3 auge, 3 ohre und 3 nase. vo dämm her söttme au bi 3 plätz bliibe findi.
ja wie dä spigedispenza gseit hät ishs ebe scho.
wie nach jedem battle: macheds nöd kompliziert! fun fun FUN ish doch im mittlepunkt. oder nöd?

und d'kommenär zudä beatz wo eim wiiterbringed chunntme ja über, das isch doch wichtiger wie no en 4tä und 5tä platz.

word, lömmers so.

LKB, da steckt viiiil meh arbet dehinder als es usgseht ;). nei wär voll easy wänns mache würsch.

Clash, check RB2 Thread (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=296514#post296514).

Swift
24.05.2005, 17:04
Böhh.. ned kompliziert mache, sush chumi nöme drus. Chli rücksicht vor de Schwache und Lahme :(

De Konfus hett's mit sine treffende Analogie uf de Punkt bracht (au wenn er villich nomal es anatomiebuech sött wälze). Wenns halt nur immer fasch i top 3 schaffsch bisch halt trotzdem nöd guet gnueg gsi.

Zu de Filegrössi: Nur no Riilmedia files mit abartigschter Kompression zuelah, so ala 500kb, denn schrumpft s Päckli wohl chli ;)

Fletsch
24.05.2005, 17:09
Ja wenn mir wänd das ussestehendi au na ihri Votes abgebed müend mer so eifach lah. will 10 Räng vergeh isch denn vielne z ufwendig! (leider)

Das mit de zwei beat packet find ich au chli bedänklich. denn gits hundert pro sötig wo sich eis ziehnd..shcnell durelosed und denn grad abstimmed.. s zweite lönds denn links ligge wills nöd so begeisteret sind vo de beats oder susch irgendwie fuul..;)

sones 100mb packet isch doch i 15min abeglade! ich gseh keis problem. laded susch au all riese film und games us em netz abe!

cobbez
24.05.2005, 20:21
höhö hend min vorschlag glaubs nid gschnallt :D :

votes wie bisher 3 pflicht, wär bock hed wiä bisher halt meh.

abr de 1. platz eifach ab ez mit 10 pünkt bewärtä, de 2. mit 9 und de 3. mit 8. das au wemär nur drü pläz agäh hed.
das heisst eifach, das bi dänä votes wo meh plätz agäh sind nachhär also platz 1-10 pünkt bechömend: 4. 7 pünkt... 10. 1 punkt
namean?

und da sel ez niämär sägä, s'wärdi kompliziärtär, blibd ja für all alles glich usser für dä, wod punktzahle zellä muäs, dä hed me arbet!

Knight
24.05.2005, 21:15
Original geschrieben von cobbez
höhö hend min vorschlag glaubs nid gschnallt :D :

votes wie bisher 3 pflicht, wär bock hed wiä bisher halt meh.

abr de 1. platz eifach ab ez mit 10 pünkt bewärtä, de 2. mit 9 und de 3. mit 8. das au wemär nur drü pläz agäh hed.
das heisst eifach, das bi dänä votes wo meh plätz agäh sind nachhär also platz 1-10 pünkt bechömend: 4. 7 pünkt... 10. 1 punkt
namean?

und da sel ez niämär sägä, s'wärdi kompliziärtär, blibd ja für all alles glich usser für dä, wod punktzahle zellä muäs, dä hed me arbet!

s'problem bi dem gsehn ich eifach drin das dänn es paar 10 plätz vergäbed, es paar nur 3. und die vo de erschte 3 vom zweite voter händ dänn en zimliche vorteil, wil ihri "gägner" nöd au no mit 8, 7, 6, etc. pünkt belohnt worde sind. d'gägner vo de erschte 3 vom erschte voter aber scho. so verfälscht sich das ganze. mier säged im momänt ja au das mer MUES all 3 plätz vergäh, und das hät en grund. ;)

Domi
24.05.2005, 21:26
Shiiiit, das wird langsam ächt kompliziert!!!:rolleyes:

Chamäs niid eifach so lasi, wiäs bis iz isch gsi?

Knight
24.05.2005, 21:28
Shiiiit, das wird langsam ächt kompliziert!!!:rolleyes:

Chamäs niid eifach so lasi, wiäs bis iz isch gsi?

sägemer ja all. :p

LKB
24.05.2005, 23:11
LKB, da steckt viiiil meh arbet dehinder als es usgseht ;). nei wär voll easy wänns mache würsch.
easy, denn mach ich das mol. gsehn ich das richtig, dass dä mister lü muen d samples bzw. d Tracks z.Vf. stellä?

und wäg em votä. jetzt lömers doch eifach so, hehe:D

Irgendeis
25.05.2005, 08:46
Leiderleider bin i nümm zum vote cho, tuet mär aso scho no sorry...ha d' Remix's nur eimal churz chöne lose/skipä und so auf die schnelle bin i mit em endergebnis iverstande :p

Gratuliere Jungs!...

Fletsch
25.05.2005, 09:18
easy, denn mach ich das mol. gsehn ich das richtig, dass dä mister lü muen d samples bzw. d Tracks z.Vf. stellä?

und wäg em votä. jetzt lömers doch eifach so, hehe:D

Aber wart na zwei Wuche pliis...susch fallt alles i mini Abschlussprüefige. Und warschindlich au na bi anderne :confused:

LKB
25.05.2005, 13:10
Aber wart na zwei Wuche pliis...susch fallt alles i mini Abschlussprüefige. Und warschindlich au na bi anderne :confused: hehe, i demfall fang i grad sofort a, hehe. Denn han i meh chance uf dä sieg:p

nei isch easy:D

Knight
05.06.2005, 23:13
hehe, i demfall fang i grad sofort a, hehe. Denn han i meh chance uf dä sieg:p

nei isch easy:D

so, ich bin zrugg vo kroatie (yea haammmerwoche gsi) und gsehn no gar kein BB. :p

also ich machs suscht gern. frögt sich nur ob jetz spenza oder lügner samples lifere mues. was meineder? :)

spenzasequenza
05.06.2005, 23:14
de mit em ü ... hehe

LKB
05.06.2005, 23:19
so, ich bin zrugg vo kroatie (yea haammmerwoche gsi) und gsehn no gar kein BB. :p

also ich machs suscht gern. frögt sich nur ob jetz spenza oder lügner samples lifere mues. was meineder? :) jo s hät ghaissä, i söll no warä, wäge dä lap und so, weisch...

aber chasch es scho machä vo mir us.. i muen jetzt denn eh bald in WK goh...

wäg dä samples i han dä mitem ü drin hüt mol agschriberät, dass er sich mol söll paar samples zämäsuechä;)

Knight
05.06.2005, 23:24
guet schint einstimmig z'si. :D

Fletsch
06.06.2005, 08:46
Jo mached ihr das ganze! ich han leider kei Ziit!

Soviel mir isch sött de Lügner d Samples spände.