Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Shabaam Sahdeeq

Essaywhuman?!?
21.06.2004, 15:54
yep yep!
ha jetzt doch mol no em shabaam sis album müässä poschtä und das haut mi fascht um!!ich ha scho gwüsst dass ers druff het (arabian nights...:blingblin ) aber dass er das niveau permanent duräzieht het ich nöd denkt...
was haltet ihr so vom shabaam?
und wa haltet ihr vo sim album, never say...?

i'm out...

EphToDaRhyme
21.06.2004, 16:00
Eidütig en deftige MC.. Mir hät bsunders vo ihm Elevated gfalle mit The High and The Mighty zäme.. Han leider Never Say nonig ghört.. Muesi au mal no inelose.. S'Eastern Conference Umfeld isch scho rächt easy..

sha
21.06.2004, 16:01
wo bechond mer das?

eastern conference rockt definitiv

PsyKez
21.06.2004, 18:38
eastern conference hani nöd aber never say never isch geil aber isch doch scho es alts teil wieso machsch thread uf heter nüe shit am start woni nöd ha?

Essaywhuman?!?
21.06.2004, 19:02
nee, (obwohl, soundbombing 3 falls es denn glich mol endlech no würd cho wär er wohl au wieder am start :headbang: )..han eifach gfundä me müäss doch au mol em shabaam no en thread widme..ich mein es wird jo do inä e nüm würklich über hip hop diskutiert, knowathi'msayin?!?

PsyKez
21.06.2004, 19:28
foreal

hör chinos neuen track einfach heiss http://chinoxl.hotmc.com/

sha
22.06.2004, 10:27
Original geschrieben von PsyKez
eastern conference hani nöd

eastern conference esch käis album...

PsyKez
22.06.2004, 13:17
aha danke für info was isches den?

EphToDaRhyme
22.06.2004, 13:36
aha danke für info was isches den?

Eastern Conference isch eigentli e Art Label wo so de Tame One, Copywrite, Smut Peddlers (The High and the Mighty), Cage uvm. debii sind.. Die bringed au ab und zue e Compilation mit diverse Tracks vo de Artists use.. Capiche? Übrigens Smut Peddlers händ mit em KKS mal es Lied gmacht namens That Smut.. Isch no geil flowig..

PsyKez
23.06.2004, 14:12
ja dä track kenni thats smut

danke eph mä lernt immer was nües

Map
23.06.2004, 14:16
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Eastern Conference isch eigentli e Art Label wo so de Tame One, Copywrite, Smut Peddlers (The High and the Mighty), Cage

Dr Cage isch num uf Eastern Conference Records. Nöiierdings (Eigendlech scho es Zytli) isch er bim El-P sim Def Jux Label.

EphToDaRhyme
23.06.2004, 14:45
Original geschrieben von Map
Dr Cage isch num uf Eastern Conference Records. Nöiierdings (Eigendlech scho es Zytli) isch er bim El-P sim Def Jux Label.

Shit Map das hani ganz verhange.. Thx für d'Info!!

@PsyKez: Mä lärnt nie us (ich weiss fucking billigi Redewändig :D)

sha
23.06.2004, 14:54
wo chond mer a that smut äne? geds das of tonträger? ech han das drom no niene gfonde (oder äifach z wenig gsuecht)...

subtile
23.06.2004, 15:16
ich kenn nur arabian nights vom shab... abr dä track rockt!!

PsyKez
23.06.2004, 15:21
aber hey shabaam isch doch uf def jam oder zumindest gsi?!?
ich chönt schwöre ich ha sin name mal gse woni uf defjam site gsi bin...

EphToDaRhyme
23.06.2004, 15:27

Ich kenn mi ebä nöd so us demit, wär bi wellem Label isch usw.
Aber ich weiss, dass de Shabaam nöd bi Eastern Conference isch, aber us dem Umfeld chunnt und dunne mit ihne isch!

PsyKez
23.06.2004, 15:34
hacket mier d'hand ab wenni scheiss verzelle sind nur verschwummeni erinnerige...

also ich bi go luege und ufem booklet staht raptivism records 2001... ok das wär mal klar... :confused:

Aurel
23.06.2004, 18:19

lol... verwechslisch evtl. met em raphael shadeeq, de passt eher zu def jam... aber weiss ned, öb er döt esch...

aber wie heisst de hammer-track vom shabaam? "ready to war" oder sowas ähnlechs... ruff'n'rugged...

Juz_Fly
23.06.2004, 20:24
will hoern, will hoern, will hoern!

[Kampf(V)ilbe]
23.06.2004, 20:41
Original geschrieben von Juz_Fly
will hoern, will hoern, will hoern!

do chasch echli i sini sacha inalosa:

shabaam sahdeeq (http://www.undergroundhiphop.com/search/searchresults.asp?searchby=Artist&keywords=shabaam)

piis :dance:

PsyKez
24.06.2004, 02:11
Original geschrieben von Aurel

lol... verwechslisch evtl. met em raphael shadeeq, de passt eher zu def jam... aber weiss ned, öb er döt esch...

aber wie heisst de hammer-track vom shabaam? "ready to war" oder sowas ähnlechs... ruff'n'rugged...

:eek: Aurel?!?
ich bi schockiert.. es git würkli öppis zum thema rapmusik wo du nöd weisch?! ;)

stay fresh