Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : clash..


rebel salute
03.05.2005, 19:09
wie wärs ihr pussys...

clash time.. ich wot aber au mitmache..
original 45 clash.. kei lp's, kei cd's kei dubs.
wenn nöd.. isch mr au egal mit dubs.,. wenner müeh hend demit...
ksu, ich, und die wo ksu immer affiged,,
ksu chunt us oberland.. de rescht wohl us zee..
also schlahnich vor..
2nd floor schwerzebach.. dete chunt mr guet hi.. und es isch neutrale bode..
was isch jezt ihr fossys?? war time a come?
pussy a go dead!

rebel salute
03.05.2005, 19:35
haha.. nah taaktaak to much before its done.. yuh andastaan..
the greatest listener is a greatest learner..
vo mir us chan na wär 4 dezue.. wär genau guet.. 4 sounds..
also wo bliibt die 3 zuesag?

bashman
03.05.2005, 20:12
WARTIME
we a come

organisiärsches rebel??

Kwiien
03.05.2005, 20:28
Original geschrieben von jahwarrior
kwiien und lucianeri!!!!..hueresöhn, meldet euch!..gege de jahwarrior yuh cyann win!

yo du grossmuul, i bin denne e tochter, und am clash nid dabi, aber kei angscht, du wirsch au so als loser da stah...!!! :D

bashman
03.05.2005, 20:39
i bin denne e tochter
dän wärsch aber ä princess und kei queen

Ps: respect to your mine

rebel salute
03.05.2005, 20:52
nah man.. mi nah gwaan go set this ting..
mi gonna kill unu pussyclaat..

war a come.. musses nume na mim slector säge.. hahaha-
gang hüt na ga afrage obe de anders will promote..

bashman
03.05.2005, 21:02
ich müäss auno mini lüüt go chekä

ich chöntis scho promotä aber dän dörfti nöd mitmachä, eigentlich egal well mir sind zrittä.
was meinsch??

rebel salute
03.05.2005, 21:56
nah man.. 2nd floor... da wird nix vomene sound organisiert

rebel salute
03.05.2005, 23:02
a whagwaan?

bashman
04.05.2005, 00:59
nei isch ok ich lüütä morn am shakey aa.
blood a run/rebel salut vs K.S.U. vs truekid vs ????
or what??

Cereal Killa
04.05.2005, 06:32
wer isch den jetzt na wach? huere siech isch ja heftigscht peez out und gut n8

bashman
04.05.2005, 11:07
@shabba

why not, but me nah clash with janci together, and me tink rootsrockatribe nah mek clash.
a who yuh tink from te want to be Ghetto in ZH??

sahmaroon
04.05.2005, 11:54
neh bei einen solchen funny clash...also auf die soundz und leute bezogen haben wir sicherlich kein intresse...!

..aber wiso kommst du überhaupt auf uns ?

und wenn ihr schon dabei seit...am 18.juni 05 steigt ein witzige party; 7 soundz werden ihre 10 besten, bzw lieblings tunes runen..!

aber genaueres erzähl ich dann später...wenns das hierdrin überhaupt noch bringt..to much funny peoples...

greets sah maroon

one of six tribe membaz
rrt soundz

bashman
04.05.2005, 12:08
yo sahmaroon

äsisch jetzt dfrag ob mer än zho vs zhcity clash mached oder nöd.
und ihr sind au eis vo dö grössärä wo unter anderäm us äm oberland chunt. aber warschinli findet das nö statt
greetins and respect

sahmaroon
04.05.2005, 12:23
also jungs,,ersten sind wir vom Zürcher Unterland, zweitens, wenn ihr es nicht wisst, dan fragt nach, oder schaut nach..wenn das zu schwierig ist, dann lasst unseren namen aus dem spiel! ok ?

sah maroon

rebel salute
04.05.2005, 13:42
yo sahmaroon, wie chunsch jezt uf mich? ha nie gseit dasr usem oberland chömed.. bin nicht der bashman. auserdem hätte ich auch nie an euch gedacht.. denn du selber hattest a gesagt lezthin im fever das ihr nicht clasht.. oder noch nicht.. so mi neva caal your name..
oberland gäge city gaht ja eh nid.. sind ja praktisch alli durchmischt..

Love Tanker
04.05.2005, 22:22
hm.... auso was isch itz mit clash?? rebel clasht nid gägä tribe oder was isch mit i kill aui pussis, cumä nüme drus. wes vouk i schwerzäbach het bini scho drbi....

Ja-roo
05.05.2005, 08:22
Original geschrieben von shabba
hageldicht!!
fikked eu all!!
KSU ihr sind fassys und ganz züri lact übl eu!!wennd er eu wüki zum gschpött mache? hahaha

dis föteli passt mer nöd und das du immer wieder versuechsch dich ihzlogge und umezfigge gfallt mer no weniger.

Aber so isches halt jetzt. Du machsch mi wahnsinnig. :bluepunk:

Wänn ihr wänd chönt ich scho en clash organisiere aber ich han sgfühl es sind alli debii ussert ihr ziehnd de schwanz ihh. Isch schono schad aber defür gseht mer s'richtige gsicht vo eu.

Nomal e chlini mahnig change ur pic.

Red I
05.05.2005, 14:34
wänndr nit mol uffhöre soviel z chatte und Tate folge loh..
dumm schnure cha jede...
und Shabba :hater: ???

bashman
05.05.2005, 15:06
ich bin immerno däbii dä rebel isch au däbii mir gsehnd eifach das mer bis jetzt kei zusag vom truekid übercho händ und ohni ihn lauft de clash nöd

Red I
05.05.2005, 15:24
dass heisst do het öbber grossi schnurre ka und zieht jetzt de Schwanz i...:nuggi:

don corleon
09.05.2005, 23:07
also wönn ond wie fenderet de clash statt?...fenderet er öberhaupt statt?

rebel salute
19.05.2005, 15:24
war a come.. im september.. more infos soon

rudebwoy
19.05.2005, 15:41
ankündigung im mai für einen clash im september? was geht den da ab...müsst ihr noch nach jamdown fliegen um dubs zu cutten? vorher noch ein wenig patwa lernen? oder macht ihr so was ganz grosses mit den angesagtesten sounds (matterhorn, mighty c., bass o.)?

aber ich werds mir gross in der agenda anstreichen, wird man ja kaum verpassen dürfen, so was wichtiges!

rebel salute
19.05.2005, 16:15
hahaha.. ja sicher.. hab mich schon für einen 2monatigen intensiv sprachkurs für patwa angemeldet.. 1monat nur slackness..
dann ein praktikum in einem studio für einen monat,, und dann gehe ich meine plates splicen..
hahaha

Pussywhole

Herbalist
19.05.2005, 17:50
yo bashman

why yuh call up my name inna bloodclaat Internet?

Stop that!! hear!!
a pure joke-business yuh a deal with!

what a fuckery that;
..rae rae rae, Clash Clash Clash...
everybody know seh
GANJA MASSIVE SOUND A RULE THE HIGHLANDS!

rudebwoy
19.05.2005, 18:13
aaa, ihr seit so lustig, eeehm, nein LÄCHERLICH!

hängt im forum rum, spuckt grosse töne, dann seit ihr aber plötzlich beleidigt wenn eure namen fallen, also was nun?!?!

pussywhole? komm schon, du hast noch ein paar wörter mehr drauf, sei nicht so sparsam, oder hast du angst deine clash speeches preiszugeben? oke kann ich verstehn, geht ja noch vier monate, üben üben!

rebel salute
19.05.2005, 20:44
haha.. also nur mal zum klarstellen.. dieser clash wird ohne truekid und kingsound sein.. aber da ist es noch nicht beendet..
es heisst es werde einen geben. aber ich hab das gefühl das zuvor eher ein paar häuser brennen und so..haha..
pussywhole.. hahaha. viele neue wörter werde ich wohl nicht mehr brauchen.. und ich habe auch keinen grund diese zu gebrauchen gegen dich..weshalb auch kenn dich doch gar nicht.
hat doch jeder seine meinung zu clashes.. und ob jezt jemand noch extra nach jamaica fliegen muss um in die intensivesprachschule (patwa für den modernen europäischen soundboy) und dubs zu cutten.. soll er doch..ich weiss am besten das bounty in meinem kellerstudio wohnt und mit dennis brown und nitty gritty(die sind gar nicht tot sondern mitglieder der tempelritter) einen strassenstrich betreiben in schliere wesss side..
egal.. vom thema abgekommen...
um was gehts schon wieder..
ach ja nutten für alle und rettet die ahv.

lucianeri
23.05.2005, 00:26
:p herrlich rebel...

rebel salute
24.05.2005, 16:42
...