Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : isch das was?

Lukaz
08.05.2005, 20:18
yo, ich ha mr eigentlich welle zwei reloop tables kaufe, abr alli hän mr drfo abgrote! jo...was haltet ihr vo dehne: http://cgi.ebay.ch/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=14987&item=7320955878&rd=1&ssPageName=WD2V

Raptor
08.05.2005, 20:21
neh würi nöd mache, luegsch das öppis i de schwiiz findsch
und techniccs wäred au besser, de mixxer weissi nöd...

Lukaz
08.05.2005, 21:27
push

Beatnik
08.05.2005, 23:27
2x Vestax Turntables wo neu sicher 3x so vill koschtet! Also für dä Priis würd ich sie näh, für meh gitts sicher Alternative.

Stubaehocker
11.05.2005, 11:46
also ich wör das pack au zieh.. also han jetzte nur priis leistig agluegt! tables sind xtrem guet han di gliche au deheime und wie de beatnik scho gschriebe het.. original 3x so tüür haut au he!!!! was de mixer agoht.. kei ahnig han vo dem teil serst mol was ghört!! chan i also nüüt säge!!!

dan-one
11.05.2005, 12:09
i wür do chli ufpassä...i ha mer au 2 vestax us dä usa über e-bay bschtellt...

mitäm väsand hät aläs wunderbar klappt,aber ich idiot ha erscht nochhär gmärkt das diä jo uf 120 Volt lauffäd...dänn wirds luschtig,nomel än trafo für 160 schtutz (vo 120 uf 230Volt) ... aber dänn bruchsch no än doppelschtecker,und diä amis känäd so näbis nöd...aso i ha nüt gfundä :( jetz simmer am baschtlä und söttäds scho anäbringä,aber än riiiisä ufwand.

aber wännt näbert kännsch wo der ä baschtel-action leischtäd sötts scho funktionierä...oder du bisch sälber än master i dem zügs ;)

fleex
13.05.2005, 22:48
lueg dass was ide schwiiz findsch. han au scho schlechteri erfahrige gmacht mit ebay-ichäuf us dütschland, zb. zwei ortofon nadle kauft und sie nie übercho..:( luegsch susch mal uf ricardo.ch!? hets ab und zue na vill agebot!

dan-one
14.05.2005, 12:08
Original geschrieben von fleex
lueg dass was ide schwiiz findsch. han au scho schlechteri erfahrige gmacht mit ebay-ichäuf us dütschland, zb. zwei ortofon nadle kauft und sie nie übercho..:( luegsch susch mal uf ricardo.ch!? hets ab und zue na vill agebot!

wa niä übercho?..bi e-bay machsch jo än vertrag mitäm vächäufer sobald was chauffsch und e-bay hät jo ddatä vo allnä vächäufer...häsch nüt undernoh??..diä gönd dem dänn scho hinänoh ;) zwei ortofon nodlä sind jo nöd gad billig..

Lukaz
16.05.2005, 13:43
hani au grad dänkt.....abr s'isch glaub scho biz heikel, über ebay e ganzes set z'bschtelle