Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Brooknow - Pass uf

Brooknow
22.06.2004, 13:34
ok han wiedermal öpis chlises ufgnoh und hät gern chli kritik dezue!!

peace

Highnz
22.06.2004, 13:40
ouso d'idee bligg mit jadakiss z'kombiniere fingi nid so e gueti...

Brooknow
22.06.2004, 13:43
@highnz: ok isch dini meinig, aber wieso bligg und jada?

Highnz
22.06.2004, 13:49
ha jetz zwangswiis öbbis bekannts gnoh. ehm...
wüu's vo de rhymes här chli nach nöiem bligg-züg dönt u vom beat här usem D-Block chönnt schdamme...
gfaut mer nid.

trotzdäm peeeeace

Brooknow
22.06.2004, 13:58
Original geschrieben von Highnz
ha jetz zwangswiis öbbis bekannts gnoh. ehm...
wüu's vo de rhymes här chli nach nöiem bligg-züg dönt u vom beat här usem D-Block chönnt schdamme...
gfaut mer nid.

trotzdäm peeeeace

haha du bisch so en trottel = dä beat isch vo blahzay blahzay!! aber dass du zwangswiis öpis bekannts häsch müese näh haha zum ä kritik schribä, findi wohl oder übel sehr behindert = sölli wäg dem nöd im takt rappe und flowe nur wil dä bligg au en guete flow hät haha

also fick bligg und fick dich

alles nöd bös gmeint

peace

scope
22.06.2004, 13:59
auso ig finges no gmüetlech.

flowt uf jedefau no rächt... ömu besser aus der bligg. mitm jada e vergliich zieh wär äuä chli überhäblech...

krizi
22.06.2004, 14:02
also, mir gfallts...

Brooknow
22.06.2004, 14:10
danke a alli schriiber

und min obere biitrag bitte nöd missverstah, ich freu mi au über negativi kritik ABER nöd wänn mir irgenden mongo seit dass dä flow wie bligg isch und dä beat isch jada oder d-blokk..so öpis findi eifach beschränkt

peace

habasch
22.06.2004, 20:25
Schomal überleit, was zum verchauffe freizgä?

:dance:

mc rassko
22.06.2004, 21:05
d'idee mitem beat isch guet, de rap isch au sehr guet, aber isch das en snippet oder scho de ganzi track?

LAN
22.06.2004, 21:35
gäbigi sach, grizzliber - lisligeer chunnt seeehr geil :D

aggro beat...

wi gseit, schribs bitte ids forum oder mach mer PM we eues Züg (album) dusse isch

suermel
22.06.2004, 22:37
Coole PIMP-Rap.. Hehe. Würklich geil! :)

"es isch fascht so als wär ich en grizzlybär /
mcs gsehnd mich cho und scho wärdets lisliger"

FicDic
23.06.2004, 10:14
du kicksch zum beat so hert isch eigäntlich mini einzig kritik... und diä isch sogar no positiva? aight?
will ali so tüänd als ob musig business wär...

---------------edit

ich chans nöd lah, muäs namal was schriibä...

HERT HERT HERT... also ich findä din flow (hani glaub schomal irgändwo gseit) eifach HERT... han bis jetz no nüt värgliichbars ghört i dem forum... und au suscht... ändlich mal einä mitämä flow (mein's ä so wiäni's schriibä)

Brooknow
23.06.2004, 16:28
dankeschön für kritike

also nomal: ich mach es gratis mixtape mit ca. 40 lieder, über "berüemti" beats und stells is netz(viel devo sind nur 1 strophe und 1 refrain) und dänn luegi mal wiiter wäge verchaufe und so

s'letschte problem isch ä homepage und webspace übercho, bini aber am dra schaffe haha, suscht wärs eigentlich jez sho fertig

PEACE

Highnz
23.06.2004, 17:05
haha du bisch so en trottel = dä beat isch vo blahzay blahzay!! aber dass du zwangswiis öpis bekannts häsch müese näh haha zum ä kritik schribä, findi wohl oder übel sehr behindert = sölli wäg dem nöd im takt rappe und flowe nur wil dä bligg au en guete flow hät haha

also fick bligg und fick dich

alles nöd bös gmeint

peace [/QUOTE]

haha. ha gseit nach wasem dases für mi dönt. suech nid öbber wo di kritisiert we's ni masch verliide. mach dis gratis mixtape :nuggi:

Brooknow
23.06.2004, 17:20
haha. ha gseit nach wasem dases für mi dönt. suech nid öbber wo di kritisiert we's ni masch verliide. mach dis gratis mixtape :nuggi: [/B][/QUOTE]

1. nimmder dä titel zu herze
2. was du machsch isch kei kritik, das isch en behinderte verglich!! LIES DOCH DIN ERSTE BIITRAG, wil was chratzt mi dä bligg oder dä jada, losisch rhymes und flows und finsch es guet oder EBà SCHLÄCHT aber ich WOTT kritik und kei scheiss wie din 1.biitrag = wänn du schriebsch mir gfallt zB das gepose i dim text nöd oder so, dänn wärs iO für mich

also b'halt din shit im doppel A oder für dich und chum mer nöd zschräg i mim eigene biitrag highnz

JazzMatazz
25.06.2004, 21:04
ich finds gut gemacht!
Auf jeden passt die Hook voll auf den beat und der Rap ist auch flowig. Da ich´s nicht verstehen kann ich nicht auf inhalt doer reime eingehen,aber ansonsten vom hör-feeling her passts auf jeden!

köbi
25.06.2004, 21:13
flowt ja mau ganz richtig, säute idr schwiz
de mitem grizzlybär isch dr rhyme vom tag, würdi iz mau sägä. i chönt no meh stusse, abr findes geil, passt aues...
vilech chli abmische?

Lügner
26.06.2004, 10:42
... Finds cool ... Refrain findi fresh und de Flow isch ja au scho rächt korrekt! Rehspeck !

Nur, bi allem Reschpäckt, das mitem Bligg z'vergliiche (ja: fick de Bligg und Fick mich) isch ja wohl es bitzli vermässe und zwar wills de Bligg i siim Flow dänn scho echli meh leischtet als immer nur ufs Vieri z'reime

aka: lumidee/schumi3/luune bi/ gummichnüü
wi gschtöört/piknik schtör/grizzli bär/liisligär

geili reims no doubt.. bim grizzli und bi de gummichnüü hanni mi kuglet vor lache.. aber eb: praktisch alles ufs vieri greimt ... fasch echli wie de Rennie ...he he

au wänn ich nöd so fän bin vom bligg siim neue schitt, macht er trotzdem vill öfters 2er Reims oder sogar 3er-reims ganz abgxee vo verschachtlete steezes wie zB vom Ämoh
"ihr sind änd-dumm, händ keinerlei momäntum, und kein mumm, wänni uf eues Gländ chumm" ..das wäär ja grad en 1er 2er 3er und 4er zäme ...

ALso: ich zitier Dich mal grad sälber:
... ihr reimed immer glich, ihr sind alli vill z'bequem ...

Nimm der das sälber zherzä und dänn dörfsch mi gern am Mic verbränne, .... ich sägs nomal sNiveau isch jetzt scho zimmli höch, propz

Brooknow
26.06.2004, 18:22
@lügner

danke für die usfüehrlich kritik, so sötts sie haha! häsch natürli rächt mit em meistenz! ufs 4i reime!!

ok und zum "fick bligg und fick dich" = söll heisse dass mer dä bligg scheissegal isch, nöd dass ich mich für besser oder so halte, aber muesch au verstah dass nöd dä glich uufwand dehinder steckt bi einere "strophe" wie ineme majoralbum...gecheckt = immer 4i??

peace und nix verbränn haha

@alli: danke und schöns weekend

@köbi oh ja mann bis zum guete abmisch isches no en lange wäg...

rm
27.06.2004, 14:24
also ich find me chan da scho chli meh propz ghe, wännis e so mitem andere shish verglieche wo da inne isch mussi würkli säge dases börnt. ich wür mi jetz vorallem uf d kritik vöm lü konsentrierä flow hesch uf jede fall en masse.

Kinimod
27.06.2004, 17:24
Props Ya!i

mer gfallt zwar de beat überhaupt ned aber de scheiss flowt unheimlich. Du hesch en sehr usdrucksstraki schtemm metre, für me, gwüsse charismatik verbunde wo, fendi, e verlich met em bligg (wo mer übrigens ganz und gar ned gfaut) durchus zueloht. Set aber trotzdem es komplimänt si tortz de ussag gege bligg. würkli vou cool dis zügg!

apropos beat: werum ghört meh, übrigens au do inne, meischt nu so fasch techno laschtigi beats und nie welchi met jazz, soul oder funk iflüss us wellne de ursprünglich rap au entschtande isch. i persönlich fends mega schad das me de neptunes und timbalands noh gahr aus de preems, petes oder au de diamond ds.i fend i üsem multi futuristische poprap würd ab und zue es fünkli jazz ned schlächt due.

peace Kinimod ps: i hätt au es paar beats und raps weiss aber ned wie uploade zudäm sind fasch bis zu 7 mb gross.

walliserPIMP
27.06.2004, 19:38
nur churz

PROPZ!!!!

gfallt mer ja mal hammer. genau min stil. beats sowie reims...

witer so und de machsch all fertig :hippie:

mIkRoFiL
27.06.2004, 19:45
geile flow!beat het au pepp!

cooli sach!

Brooknow
29.06.2004, 13:56
@jaz o: danke mann aber ebä ich gseh kein grund zum mich uf kritik zB vom lügner konzentrierä, es isch ja sini meinig und ich han vo mim und vo anderem shit natürli au sho ä meinig!!!! thx

@kinimod: es brucht halt eifach alles, hip hop für alli vom "grossstadtsoldier" bis zum "chlinedorf-chueh-philosoph" und dementsprächend au beats wo dezue passed, und machder kei sorge es git jez no gnueg funky und jazzy shit!!! es isch eifach weniger i d mediä, wie jedi gueti musig oder sach!! zum uploade machsch beats VIEL chliner oder en thread und frögsch det drin ob öper chan uploade für dich zB

@rest thx

peace aoot

Brooknow
06.07.2004, 12:00
hm?

globi S.
06.07.2004, 15:15
di sach gfaut mr guet.
flowt zimlech heftig u dr beat fingi nid hammer abr onid scheisse.
wär nätt no me z ghöre.
peace