Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : weedanbau

fers
11.05.2005, 13:11
yo

ich ha jezze vor ca. 2 wuche mol mini weedsoome geflanzt und die sin (8 vo 12 sin ko) scho so ca. 10 cm hoch.
aber ich ha kei plan wie und öbbe ab wellem zitpunkt ich seh öbs männli oder wiibli sin, wüll anschinend (ich ha das nit gwüsst) muess me d männli kille wüll sunsch s weed nix wird. ich mach das alles outdoor (mexican sativa) aber trozzdämm mit e bizz dünger. weiss öbber vo euch, wenn (wieviil wuche vor der ärnti) ich muess der dünger absezze?

pöis und danke:kiffer: :kiffer: :kiffer:

M-A-Z
11.05.2005, 13:14
Ich würs mindestens 1 monat vorher absetzte...
Besser wärs 6 Wuche!!!

Nörgler
11.05.2005, 13:15
swichtige isch nur das du d'männli killsch, bevors d'wiibli bestäubed, susch saamed diä eis ab antstatt aaständigi blüäde zmache (da ja dblüäte zum aalocke vo inseckte, wo diä widerum befruchtet, benüzt werdet, und solangs kei männli umähät reizisches quasi bis zum maximum uus)...

das mitm underscheide isch au nüd soo schwirig gang ma go google wäg bilder..
ä guäti adrässe isch früäner immer
www.hanfburg.de gsi.. dete is forum chille und es hätt ganzi aaleiti zum growboxe bauä, wiä in/outdoor richtig aabausch... usw...

piis
nörg

fers
11.05.2005, 13:18
dankeeeeeeeeee. sehr guet
no e anderi froog:
wie hooch isch s risiko wäge spinnmilbe? wüll ich ha das so momentan no uf der veranda und ka das nit uusetue wüll sunscht d nochbere de bulle aalütte (oder isch das kei stress) (8 fflanze uf 4 persone).
und die veranda isch gschlosse miteme glasdach und het vorne schiibene, wo aber sobalds no bizz wärmer wird ufgmacht wärde, wie isch do s risiko?

Nörgler
11.05.2005, 13:28
ebä... suäch der links usä und so.. es git ganzi aaleitige und dini frage sind sicher au scho mal beantwortet worde... sbingts ächt nüd für jede ä nos tutorial z'erstelle...

http://www.hanfburg.de/index_d.jsp

fers
20.05.2005, 15:51
yo, mi thread got witter, ich weiss hanfburg.de und so.
aber: ab wenn kanich see, öbs männli oder wiibli sin und wie schnäll muessis denn wägnä, wie gross wärde d pflanze öbbe bis me das seet?
danke

fers
20.05.2005, 16:01
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
antwortet mol, ihr händ jo wohl nit alli kei weed aapflanzt

bSkrime
20.05.2005, 16:03
http://www.growmarkt.ch/cgi-bin/upload/images//shopbilder//eco2.jpg

Syphilis
20.05.2005, 16:06
händ halt setzling... dä häsch kaini
sorgä..

...smoke weed everiday...

M-A-Z
20.05.2005, 16:07
Das Gsehsch halt ersch chli schpat! Wänn sich a de männdli Samechapsle bildet, meischtens sinds au dünner und chönd recht geradewüchsig und gros werde! gits erschti azeiche, sofort wegneh!
verbreitet sich schnäll bis 100m

fers
20.05.2005, 16:11
Original geschrieben von M-A-Z
Das Gsehsch halt ersch chli schpat! Wänn sich a de männdli Samechapsle bildet, meischtens sinds au dünner und chönd recht geradewüchsig und gros werde! gits erschti azeiche, sofort wegneh!
verbreitet sich schnäll bis 100m

danke, also eifach wenns statt bliete so somekapsle git abschniide und wägwärfe

M-A-Z
20.05.2005, 16:14
ja! aber vilicht nöd grad nebedra ufem kompost, nützt nüüt!
besser wär wiiter als 100m eweg vo dinere pflanze!

fers
20.05.2005, 16:20
jojo dänk, ich stopf si in mistkübel oder so

M-A-Z
20.05.2005, 16:22
viel spass und guät rauch denn!

VJP
23.05.2005, 13:45
mä gset scho rächt schnäu öbs Männli si. Muäs nid so usprägt si wiä uf dämm Pic. Mä cha o nid sägä ab welärä Grössi dassmä's gseht.
eifach kontrolliärä... abr mä luägt ja sowiso jedä Tag drzuä.

hani ghört...

M-A-Z
23.05.2005, 15:31
mer gsehts glaub au a de bletter ah! weiss nüme, scho länger nüme abaut!

fers
23.05.2005, 15:36
dankedanke
aber ich mein, wie lang gots? glaubeder (oder wüsseder) öb me das scho noch acht wuche seet?

HoWdY
23.05.2005, 15:37
die weibliche pflanze riecht bereits ab 15cm viel intensiver nach weiblichen Blüten als die männliche Pflanze!!
das heisst: du fahrsch mol mit de hand über jedes pflänzli(aber nit grad a arsch mache)und nach jedem pflänzli schmöcke!!schmöke si intensiv denn lo läbe!schmöke si weniger intensiv sofort wäg mit dene!!
isch ke garantie aber i ha s immer so gmacht und maches au das johr wider so!!

fers
23.05.2005, 15:56
Original geschrieben von HoWdY
die weibliche pflanze riecht bereits ab 15cm viel intensiver nach weiblichen Blüten als die männliche Pflanze!!
das heisst: du fahrsch mol mit de hand über jedes pflänzli(aber nit grad a arsch mache)und nach jedem pflänzli schmöcke!!schmöke si intensiv denn lo läbe!schmöke si weniger intensiv sofort wäg mit dene!!
dasch nit schllcäht, aber si mötte praktisch alli eso
vilicht sins jo alles wiibli
JUHEEEEEEEEE:kiffer:

tas
23.05.2005, 18:04
Original geschrieben von HoWdY

atsch, armi pflänzli..das isch volls lotto-prinzip.. also min tipp.. wenns eh jedä tag gasch go luegä, denn gsesch wie sich staubsäck anstatt blüeteständ bilded.. (wie das gnau usgseht -> www.google.ch / www.hanfburg.de )
denn isch immer no früeh gnueg zum sie kille, wiel die staubsäck öffned sich erscht zumene spötere ziitpunkt..wiiter isch bide männli typisch, dass sie schnell id höchi wachsed, aber weniger buschig sind.. und ja, nach 8 wuche ( je nach ussaat-datum ) sött me's vo aug her gseh..

fers
25.05.2005, 10:33
guetguet danke@tas
also ich hasi jezze vor vier wuche oder so usgsäit und e pick vo dene staubsäck hets jo au do. und das wirdi scho schaffe
und no e froog: ich ka mer schlächt vorstelle das die teiler bis im sept-okt 2-3meter hoch wärde (quelle sensiseed.com) wüll die sin jezze (noch 3,5 wuche) grad mol so knapp 15 cm hoch.:kiffer: :kiffer: :kiffer:

tas
26.05.2005, 16:37
hrhr, wart nur, jetzt wo's so schön wätter isch, chasch fascht zueluegä bim wachse ;)

muesch natürli luegä, dass sie au möglichscht viel sunne bechömmed und sie regelmässig bewässered werded..

fers
26.05.2005, 23:36
jep, machi jede tag, also ich lueg öb d ärde no fiecht isch und so und gib ne au dünger (eifach nit so viil) die bekömme pro tag sicher allermindistens 7h sunne
wennsi grösser wärde no me

fers
27.05.2005, 17:06
yo, der weedabauthread wird widerbeläbt
ich ha nomol e froog: ( i ha scho überall gsuecht)
ka e pflanze vonere ander pflanze, wo aber vonere andere sorte isch, bestäubt wärde???

beatniquer
27.05.2005, 17:16
i ha o e frag: i ha itz 8 chliini babies... woran erkenn i ob das frou ish, oder maa?

Jigga
27.05.2005, 17:19
am schnäbi

fers
27.05.2005, 17:21
Original geschrieben von beatniquer
i ha o e frag: i ha itz 8 chliini babies... woran erkenn i ob das frou ish, oder maa?

lol. und jezz`???

beatniquer
27.05.2005, 17:21
Original geschrieben von Jigga
am schnäbi

ahahahaha...:rolleyes: du bish so lushtig ächt. zgliche hani zu dire muetter xeit wo mir über üses zuekünftige chind hei gredt.

fers
27.05.2005, 17:26
jezze tscheggen nümm? isch das jezz ironisch oder nit?

subtile
27.05.2005, 17:26
alles scho beantwortet worde...

Googel ist dein Freund (http://www.google.ch/search?hl=de&q=unterschied+m%C3%A4nnliche+weibliche+pflanze+cannabis&btnG=Google-Suche&meta=)

Jigga
27.05.2005, 17:31
ahahahaha...:rolleyes: du bish so lushtig ächt. zgliche hani zu dire muetter xeit wo mir über üses zuekünftige chind hei gredt.

und du rhetorisch sehr bewandt

fers
27.05.2005, 17:34
Original geschrieben von subtile
alles scho beantwortet worde...

Googel ist dein Freund (http://www.google.ch/search?hl=de&q=unterschied+m%C3%A4nnliche+weibliche+pflanze+cannabis&btnG=Google-Suche&meta=)

also was????? nö vollnit uf jede fall nit ob e pflanze vonere andere sorte ka bestäubt wärde

subtile
27.05.2005, 17:36
Original geschrieben von fers
also was????? nö vollnit uf jede fall nit ob e pflanze vonere andere sorte ka bestäubt wärde

ich ha mi uf e beatfigger bezoge...

und wieso sötts nid chöne bestäubt werde nur wills e anderi sorte isch??

Es cha jo au e Indianer e Asiatin befruchte, oder? :p

fers
27.05.2005, 17:44
Original geschrieben von subtile
ich ha mi uf e beatfigger bezoge...

und wieso sötts nid chöne bestäubt werde nur wills e anderi sorte isch??

Es cha jo au e Indianer e Asiatin befruchte, oder? :p

weissnit, könnti jo si
und bi de indianer und de asiate bimmer nit so sicher

beatniquer
01.06.2005, 19:22

i ha gmeint baby-pflanzen ... nid mönshlechi babies, ok?

ish subtile wük dr einzig wo das gad am aafang het cheggt? i meine das ish e hanf-thread.(?) oder ish mini frag so blöd xi?

beatniquer
01.06.2005, 19:24
Original geschrieben von Jigga
und du rhetorisch sehr bewandt

das ish ke rhetorishi frag xi... i ha e antwort erwartet, eifach nid so eine wie dini...:rolleyes:

SheyJep
01.06.2005, 21:03

hahaha LOOL en riesse tubel...meinsch de het uf eimal 8 chlini mönsche babys und frogt immer hip hop forum woraner sgschlächt erkännt??..

man dänk zersch na...rofl...aber bisch amüsant

fers
02.06.2005, 00:35
Original geschrieben von SheyJep
hahaha LOOL en riesse tubel...meinsch de het uf eimal 8 chlini mönsche babys und frogt immer hip hop forum woraner sgschlächt erkännt??..

man dänk zersch na...rofl...aber bisch amüsant

nönö, ha nit gmeint, är heig plözlich menschebabys, sondern ich ha nit tscheggt ob är sich über mi luschtig macht (auch dissen genannt)

tas
02.06.2005, 14:33
offtopic.

muen jede shice thread ih dem forum innere dräcks ahfiggerei ände? das het eifach ke substanz und wird langsam ächt langwielig..

:rolleyes: :rolleyes: