Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ABU Abschlussprüfung 13 Juni 2005

Nörgler
12.05.2005, 10:59
tschässn zämme..
ich ha ghört das mind. im kt zh all abschlussklasse ohni bms am 13juni allgemeinbildigs abschlussprüäfig händ, das sött n chline uufruäff sii a all wo nüd gschiders wüssed als sich nacher d'kante zgäh und nochli abzgah.

begäbed eui nach dä prüäfig ufd chinawisä und sägeds au anderne lüüt wiiter... wär doch geil dä abschluss dänn mit möglichscht villne zfiire..

piis
nörg

bauer
12.05.2005, 11:10
word !!!

Nörgler
12.05.2005, 11:48
geile siäch!
dä gnaui ort wird no bekannt gäh...

lyrikaa
12.05.2005, 11:49
Original geschrieben von Nörgler
tschässn zämme..
ich ha ghört das mind. im kt zh all abschlussklasse ohni bms am 13juni allgemeinbildigs abschlussprüäfig händ, das sött n chline uufruäff sii a all wo nüd gschiders wüssed als sich nacher d'kante zgäh und nochli abzgah.

begäbed eui nach dä prüäfig ufd chinawisä und sägeds au anderne lüüt wiiter... wär doch geil dä abschluss dänn mit möglichscht villne zfiire..

piis
nörg

luegsch das s lisi mitnimmsch...ich bin uf alli fäll dete! piiiiiiiiiz

Nörgler
12.05.2005, 11:57
np.. lauft scho

don_domi
12.05.2005, 18:34
wär no edel, nur gahn ich halt z st.galle id schuel *lol*

Nörgler
13.05.2005, 12:24
hrhr.. scheissegal.. chunnshc glich :D
nei isi :D
isch halt pääch...

[kayoz]
13.05.2005, 12:27
tja, am 13. darfi au a d'säck...
aber ech tummle mech öpe i de ufschötti, falls s'wätter metspelt...

luzerner ufschötti vs. zürcher china wiise :p

Phenomenon
23.05.2005, 14:33
schad hanich dä shizzle scho hinder mir... aber chum natürli au., irgendwär mues det ja chli Party schmeisse...:p

Enemy
23.05.2005, 14:50
Weiss öpper wos chli stoff het zum ahluege was drin vorchunnt und so oder sogar no grad die richtigi Prüefig het ?? Lets Hack...
es hei öppe au die glichigi Prüefig pro Kanton...

Grüeni
23.05.2005, 14:58
Original geschrieben von Enemy
Weiss öpper wos chli stoff het zum ahluege was drin vorchunnt und so oder sogar no grad die richtigi Prüefig het ?? Lets Hack...
es hei öppe au die glichigi Prüefig pro Kanton...

An dia Prüafig kusch du niamols, kai Chanca! Usser du bisch Stift in dr Schual und häsch ds Glück dass a Lehrer so blöd isch und d'Prüafig aswo vergisst...:brille:

Enemy
23.05.2005, 15:02
Original geschrieben von Grüeni
An dia Prüafig kusch du niamols, kai Chanca! Usser du bisch Stift in dr Schual und häsch ds Glück dass a Lehrer so blöd isch und d'Prüafig aswo vergisst...:brille:

du ig ha scho richtigi Prüefige gha :) was meh leider nit cha isch note ändere wöu si das zwei mou ufschribe...aber teschts oder prüefige....lets hack

Grüeni
23.05.2005, 15:03
du ig ha scho richtigi Prüefige gha :) was meh leider nit cha isch note ändere wöu si das zwei mou ufschribe...aber teschts oder prüefige....lets hack

LAP hacka? Glaubi nit, sorry...

Enemy
23.05.2005, 15:24
LAP hacka? Glaubi nit, sorry...

ehm irgendwo isch doch das sicher ufem PC gschribe worde. Oder meinsch nit? wen si schlau sind den het dä PC kei Internet...aber si sind z`dumm

Phenomenon
23.05.2005, 15:30
wänd der SICHER wotsch si dasd bestasch dänn üeb dä scheiss...

damn it mir bruched suscht scho so wenig vu eusem Hirn. Also würi mi bi sonere wichtigi Prüefig chli in Arsch gingge...

Peace:p

Enemy
23.05.2005, 15:38
Original geschrieben von Phenomenon
wänd der SICHER wotsch si dasd bestasch dänn üeb dä scheiss...

damn it mir bruched suscht scho so wenig vu eusem Hirn. Also würi mi bi sonere wichtigi Prüefig chli in Arsch gingge...

Peace:p

do hesch recht, aber ig lerne nit gern!!!!!! wiso kompliziert wens au eifacher gieng :D :D

für d`Abu müesst dr das ahluege !! http://arbeitsrecht-info.ch
chunnt vieles vor...

Grüeni
23.05.2005, 15:40
ehm irgendwo isch doch das sicher ufem PC gschribe worde. Oder meinsch nit? wen si schlau sind den het dä PC kei Internet...aber si sind z`dumm

Also quasi könnt ma säga i han recht und du nita :D

Enemy
23.05.2005, 15:44
Also quasi könnt ma säga i han recht und du nita :D

mir hei beid recht ! Es git gwüssi Prüefige die sind strengstens...und es git Prüefige die findsch sogar vom google us...

Grüeni
23.05.2005, 15:49
mir hei beid recht ! Es git gwüssi Prüefige die sind strengstens...und es git Prüefige die findsch sogar vom google us...

Guat, iverstanda :whiteflag

Enemy
23.05.2005, 15:51
:kuss: