Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : advanced chemistry und/oder iam uf vinyl

sagmäu
23.06.2004, 18:38
ig suechä scho sit lengerem di autä aubene vo iam (de la planète mars..., ombre est lumière und l' école du micro d'argent) oder IRGENDÖPPIS vo AC - beides UF VINYL. bitte mäudä!! :no:

friiiden

Mahatma Ganja
23.06.2004, 18:45
also ich chum zwar nöd vo deet, bin aber grad vor ere wuche bi eu z bern im layup gsi, und iam plattene hends glaub alli gha wo du ufzellt hesch... aber ich übernime kei verantwortig falls das nöd so isch:D

gimma
23.06.2004, 18:47
advanced chemistry findsch nahezu überall und uf mzee.com.
I am isch letscht johr alles uf vinyl re-released. findsch au.
gruass
gm

sagmäu
24.06.2004, 13:10
@mahatma
ig bi grad vorgeschter im layup gsi u dert hei si nume diä komischä reprints und meischtens remixes vo autä singles, wi überau süsch o...:( di geilä hani mer säubschtverständlech scho zoge...

@gimma
was ac fingsch naheu überau? uf cd oder was?
:confused:

sin
24.06.2004, 13:17
wär ja neu das me AC überau chönnt uftribä.... vorauem in Layup... bi zwar scho es zitli nüme dert gsi aber diä originale AC fingsch dert äuä weniger höchstens reprint...

schüsch muesch mau uf ebay.de luege dert hets mängisch no paar AC

und Iam diä chasch dr sicher no bsorgä aber eher ir westschwitz

popel
25.06.2004, 15:36
...het vo advanced chemistry d'ep "welcher pfad führt zur geschichte" (1993, original vinyl, zustand m/m = ladeneu, 3 tracks, 2 instrumentels, 1 accappella & 1 skit).....
müestisch aber es guets aagebot mache, uknow ;) .........

sagmäu
26.06.2004, 13:07
@popel
muesch mer schnäu uf d'sprüng häufä... ac-vinyl? ke begriff für mi sorry....:confused: :confused: :confused:

fride

samee
26.06.2004, 13:49
Original geschrieben von sagmäu
@popel
muesch mer schnäu uf d'sprüng häufä... ac-vinyl? ke begriff für mi sorry....:confused: :confused: :confused:

fride

ac-vinyl=advanced chemistry vinyl

fals de das nid tscheggt hesch:confused: :D

popel
26.06.2004, 15:38
..... woner rächt het, het er rächt ....
:D :D :D :D :D :hippie: :D :D :D :D :D

sagmäu
26.06.2004, 17:17
@popel
d.h. du hättisch ac-ep??? ha gmeint ac-vinyl sig irgend ä lade, ha drum gläsä "ac-vinyl het no "welcher pfad...."-ep"

Miss Verständnis isch mini fründin!

fridä

popel
27.06.2004, 16:13
...genau, di han ich i minerä sammlig .... und will ich sowieso viel zviell umestah han, wüerdi si viellicht emenä fän verchaufä ... isch scho no e gueti platte, dä moses isch det no massiv besser druff gsih als i de letschtä paar jahr, uknow?!
ei (släng) liebi -mach halt es aagebot, wänn si wetsch-

sagmäu
28.06.2004, 01:05
check your pm poooopel!:D :D :D :D :D