Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : gang starr live :-/

jolly
23.06.2004, 23:18
zuerst mal grüße in die schweiz :D

ich komme gerade vom gang starr konzert, hier bei mir in meiner hometown city graz, im schönen ösiland, zumindest wars als gang starr angekündigt. ich war ziemlich skeptisch da man ja genügend gerüchte von der trennung der beiden hört. und meine skepsis hat sich eindeutig bestätigt, da steht auf meiner karte gang starr und was geht ab? es kommt nur guru, kein premier, nothin' :mad:

naja gut, dass könnte man ja verkraften, aber dass die show dann nur eine stunde dauerte, guru einen auf 50 cent machte und nur am prollen war, hat mich echt verärgert. für andauerndes schattenboxen und liegestütze pumpen hab ich kein ticket gekauft. nun gut musikalisch wars ja ok, alles dabei, von jazzmattaz bis full clip konnte man sich alles reinziehen, was echt mal sauber abging, aber die arroganz dieses typen ist unbeschreiblich. nach der show wurden von den jungens, keine ahnung, sein dj nannte sich doo whoop oder so, kenn ihn leider net, selbstgebrannte cds vercheckt. als ich dann auf meine gangstarr platten zumindest ein autogramm von guru wollte, kam das nur mit murren und musste mir dauernd anhören, ich solle doch hier ne cd kaufen, die zweite platte signierte er dann nur mehr sehr widerwillig, und murrte wien kleines verwöhntes kind.

warum suder ich hier so rum?
weils ne frechheit is, und ich allen abrate aufn gang starr konzert zu gehen. eine stunde 20 euro!? arroganz pur!! ne darauf kann man verzichten.
jeder der die gelegenheit hat, soll bitte auf ein delinquent habits gig gehn,.......... gibt nix geileres,..... somit peace out jungs.

adios

Soulclap
24.06.2004, 00:12
I ha Gangstarr 4 mal live gseh u jedes mal isch es verdammt real gsi. Dr Guru isch nach jedem Concert vor Stage cho u het sech würklech mit jedem no so Groupie unterhautä, stuff unterschribe & Pics gmacht. Aroganz isch öppis anders...

Verdammt i gloub du weisch gar nid vo wäm das redsch...dr Mister "Mostly the Voice" Guru isch ä fuckin` Legendä! Gangstarr bhautet dr shit real sit em Tag eis, vo wie vielne Crews chame das scho behoupte? Wenn es Concert aus Gangstarr agschribe isch u numä dr Guru chunnt de isch das verdammt nomal em Promoter sini Schuld.

auf 50 cent

Dr Guru cha1000 Push-ups mache und 1h lang Schatteboxe...i würd nie uf d Idee cho nä mit em fifty z vergliche...junge dir fäut dr RESPEKT!

http://www.dustygroove.com/images/products/g/gangstarr~~_hardtoear_101b.jpg

Soulclap
24.06.2004, 00:22
nun gut musikalisch wars ja ok, alles dabei, von jazzmattaz bis full clip konnte man sich alles reinziehen, was echt mal sauber abging,

Ja? Und? Wosch das er dir sini Nummer git nachem konzert oder di uf NYC iladet?

die zweite Platte signierte er wiederwillig...

Wär bringt scho 2 Platte mit? I gloub das het sech dr Guru derbi dänkt...

PsyKez
24.06.2004, 01:06
Er hat recht und du hasst somit eine schallende und gewiss schmerzende Ohrfeige von almighty Soulclap himself bekommen...

subtile
24.06.2004, 08:00
Nur will jetzt gangstarr die ober burner truppe für di sind mues das no lang nid heisse dass er sich nid mol scheisse cha uffüehre.
Finds guet dass me au mol chli kritisch e konzert aluegt. Au wenns e "Legende" isch. Oder au grad denn.

AiGhTgeNoSSiN
24.06.2004, 08:19
Original geschrieben von subtile
Nur will jetzt gangstarr die ober burner truppe für di sind mues das no lang nid heisse dass er sich nid mol scheisse cha uffüehre.
Finds guet dass me au mol chli kritisch e konzert aluegt. Au wenns e "Legende" isch. Oder au grad denn.

Wöörd
Für mich sinz natürlich au d" Börner TRuppe" abr er chan ja au nöd nur immer ein uf "Friede, Freude, Eicherkuchen" machä- das hät jedä mal..

Music78
24.06.2004, 08:20
Cha jetz Gang Starr nid beurteile. Aber äs isch vilfach so,
solang se no niemer kennt, gäbe si während 2 Stund 200% amne Konzärt. Sobald si ä Name händ (Stars sind), lönd si sech schnäll la blicke und kassieret d'Kohle (im übertriebene Sinn !).

Und übringens Doo Wop isch de nid niemer-->säge nume
Diaz Brothers !

AiGhTgeNoSSiN
24.06.2004, 08:27
Original geschrieben von Music78
Cha jetz Gang Starr nid beurteile. Aber äs isch vilfach so,
solang se no niemer kennt, gäbe si während 2 Stund 200% amne Konzärt. Sobald si ä Name händ (Stars sind), lönd si sech schnäll la blicke und kassieret d'Kohle (im übertriebene Sinn !).

Und übringens Doo Wop isch de nid niemer-->säge nume
Diaz Brothers !

Das isch aber nöd bi allnä so!
Z.B. Dilated Peoples sind trotz dem sie scho rächti "Stars" sind- wiä du seisch- u huerä abgangä und händ so einiges gäh!!

Jigga
24.06.2004, 08:30
also i ha dä guru au scho erläbt (au usserhalb vo dä bühni) und er chunt mir echt au zimli arrogant inä... aber da isch jo nöd würkli wichtig, i gang jo nöd anes konzert zum ihn cool finde, sonder wägem geile sound! :brille:

Radical
24.06.2004, 08:37
Gang Starr live isch für mich die gröschti Enttüschig am letschtjährige Splash gsii! Arroganz isch nur der Vorname, was der Guru an Tag gleit hät det, und ich han - trotz all denä geilä Tracks - nöd mögä s ganze Konzert luegä. Legendä hii oder her, realness und alles. Aber wenn einä uf der Bühni 10'000x umeschreit, whut's my fucking DJ's name? und make some fucking noise! und all der Bullshit, und das 3,4 Mal zwüsched jedem Track, obwohl d Lüüt abgönd wie d Schissi....dänn nänn ich das Arroganz!
Und wenn en Gruppe wie GangStarr no z Gfühl hät, sie müessed 20x a eim Konzert erkläre, wie real sie sind, und wie lang scho derbii, findis au grad nomal lächerlich! Die wo a sones Konzert gönd, wüssed idr Regel au, wer dass da spillt!

Ich han Guru allei scho zweimal gseh, Jazzmatazz und han ihn det cool gfunde, aber ebä, sitem GangStarr Konzert werd ich mich in Zuekunft hüetä, nomal Geld für es Konzert vo ihnä uszgeh!

Dirty Fifty
24.06.2004, 08:43
i mah mi da no guet anes jazzmatazz konzärt in fribourg im fri-son erinnere..

ja so am eufi het gloubs d vorgruppe agfange und die het sicher so bis am viertu ab zwöufi gspiut.. und churz vor dä eis ischs de losgange.... mit dr 2. vorgruppe... denn hani d schnurre vou gha u bi gange..

aus het sini gränze ou bimene guru..

und

I GIBE NIEMEREM RESPÄKT WÜU ÄR SCHO SOOOO LANG DERBI ISCH ODER SOOOOOO REAL ISCH.. Sound vo früecher isch schön zum lose.. doch dr Sound u sini Art vo hüt si dr Massstab wo mäh muess mässe dermit... mini istellig.

... bi mir isch nix mit uf lorbeere-usruie..

jolly
24.06.2004, 09:03
Wär bringt scho 2 Platte mit? I gloub das het sech dr Guru derbi dänkt...

wenns nix gscheits zum signen vor ort gibt hab i halt was im auto liegen, wo is das problem!?

i hab mir echt viel viel mehr von dem gig erwartet, aber vielleicht bin ich einfach nur zu verwöhnt. ich erinnere mich da, und kanns nur nochmal sagen, an ein konzert der delinquent habits. die haben damals von 20:30 bis 23:30 gespielt, hingen mit den leuten noch 2 stunden nach der show am veranstaltungsort rum, und zogen dann noch mit ihren "fans" durchs nachtleben.
und jetzt sagt mir bitte einer, dass sie eine unbekannte crew sind,......... das nenn ich real.

aber anscheinend bin ich ja doch net der einzige, dem gangstarr live nicht so gefällt. musikalisch rocken sie, dass is keine frage, aber was ihr auftreten angeht, und das is auf jeden fall ein bedeutender part bei nem konzert, können sie sich von so manchen was abschneiden.

ich hab noch immer das: "when i say aaaaaaaiiight, you say eeeeyoooo"..."aiiight"......"eyyyyyyyoooooo"
oder
"what's up motherfucker"
im ohr :p

danton
24.06.2004, 09:25
wenigstens bezahlt ihr weniger für'n konzert. in der schweiz hätte es bestimmt fast das doppelte gekostet...

da mit em zueschauer richtig integrierä feht miner aasicht eh fasch allnä... mit abstand s'übelschte isch do dä flavour flav in montreux gsi... aaaaaaaaiiiiight:rolleyes:

guru
24.06.2004, 09:32
ich hab noch immer das: "when i say aaaaaaaiiight, you say eeeeyoooo"..."aiiight"......"eyyyyyyyoooooo"
oder
"what's up motherfucker"
im ohr :p [/B][/QUOTE]

bi mir isch skonzert scho länger her... herbscht 03 aber die sprüch hani au immer no im ohr...:D

jolly
24.06.2004, 09:55
Original geschrieben von danton
wenigstens bezahlt ihr weniger für'n konzert. in der schweiz hätte es bestimmt fast das doppelte gekostet...

hab leider keine ahnung was derartige gigs in der schweiz kosten!? hier liegen die kartenpreise meist bei 20 euro herum, sprich 30-40 franken.
aber ich muss auch dazu sagen, dass hip-hop veranstaltungen leider sehr schlecht besucht sind. bei gangstarr warens bestimmt nicht mehr als 250-300 leut. delinquent habits wurden gerade mal hundert karten verkauft. anders siehts bei deutschen acts, da sind die hallen schon manchmal voll.

nun ja man kann die österreichische "szene" bestimmt net mit der schweiz vergleichen,........ hier is absolut nix gscheits los

Sewi
24.06.2004, 09:57
Warschinlich häts en in Österriech eifach derber agschisse! :)

jolly
24.06.2004, 10:08
:no:
:hmmm:
was soll i jetz vo dir haltn mei freund?

D-Glay
24.06.2004, 10:34
hehe.. :D

jede hett mal en scheiss Tag und so villicht a dem betreffende Abig...

...aber was Gangstarr agaht... ...Ha die jetz au scho 4 mal gseh, vor und hinder de Bühne und mues sege die sind eifach Top! :yeah:

a decade of Gangstarr... :yeah: :yeah:

De Guru isch au nöm de jüngscht und für das git er no recht eine dure find i! :)

Gangstarr hett mich massgeblich beiflusst gha für e Ziit lang und finds au jetz no voll tighti Sach!

Eifachi Sätz wos uf de Punkt bringed so wie: " No bodys invincible , nobody is bulletproof , we all must meet our momenth of thruth... "

Wie au immer... Gangstarr isch es Stuck Gschicht und wür für die au meh als 40hebel zahle , selbscht wenns mer finanziell nöd so guet gaht. :)

Greetz!

AiGhTgeNoSSiN
24.06.2004, 10:35
Original geschrieben von jolly
:no:
:hmmm:
was soll i jetz vo dir haltn mei freund?

:lol:

smooth
24.06.2004, 10:50
haha...guru im x-tra war noch super..aber i de tonimolkerei ha ich ihn au ned grad hammer gfunde...

EphToDaRhyme
24.06.2004, 11:01
hab leider keine ahnung was derartige gigs in der schweiz kosten!? hier liegen die kartenpreise meist bei 20 euro herum, sprich 30-40 franken.
aber ich muss auch dazu sagen, dass hip-hop veranstaltungen leider sehr schlecht besucht sind. bei gangstarr warens bestimmt nicht mehr als 250-300 leut. delinquent habits wurden gerade mal hundert karten verkauft. anders siehts bei deutschen acts, da sind die hallen schon manchmal voll.

nun ja man kann die österreichische "szene" bestimmt net mit der schweiz vergleichen,........ hier is absolut nix gscheits los

Jo wie siehts dann aus wenn Texta sich die Ehre gibt? Füllen die die Halle?

Ich finde eigentlich Gangstarr live sehr gut.. Einzig am Splash haben sie manchmal den Fluss heraus genommen.. Sie waren schon derb drauf und der Burner aber das gequatsche zwischendurch über Realness hat den ganzen Fluss herausgenommen.. Gut vorher war halt De La Soul dran und die sind derb abgegangen, die haben alles an einem Stück durchgezogen was krass kam und einem sämtliche Luft aus der Lunge zog.. Da war halt Gangstarr grad ein bisschen langsam dagegen :)

fReEMaN
24.06.2004, 11:02
kollege vo miär sind z'barcelona am sonar festival gsi..

di sind genau der glich meinig gsi wiä der jolly!

guru sig scheisse drauf gsi und z'konzärt sig zimli schlächt gsi..
ich hoffu gli dasi gang starr nomal in voller bsetzig cha gseh!

für mich halt gli no eini vo dä bäschtu bands ever!!

Chillumn
24.06.2004, 11:02
Original geschrieben von Radical
Gang Starr live isch für mich die gröschti Enttüschig am letschtjährige Splash gsii! Arroganz isch nur der Vorname, was der Guru an Tag gleit hät det, und ich han - trotz all denä geilä Tracks - nöd mögä s ganze Konzert luegä. Legendä hii oder her, realness und alles. Aber wenn einä uf der Bühni 10'000x umeschreit, whut's my fucking DJ's name? und make some fucking noise! und all der Bullshit, und das 3,4 Mal zwüsched jedem Track, obwohl d Lüüt abgönd wie d Schissi....dänn nänn ich das Arroganz!
Und wenn en Gruppe wie GangStarr no z Gfühl hät, sie müessed 20x a eim Konzert erkläre, wie real sie sind, und wie lang scho derbii, findis au grad nomal lächerlich! Die wo a sones Konzert gönd, wüssed idr Regel au, wer dass da spillt!

Ich han Guru allei scho zweimal gseh, Jazzmatazz und han ihn det cool gfunde, aber ebä, sitem GangStarr Konzert werd ich mich in Zuekunft hüetä, nomal Geld für es Konzert vo ihnä uszgeh!

bin au am splash gsi und gliicher meinig!was detä botä händ isch eifach schäbig gsi!s'einzig wo gstumme hät,isch dä sound!:rolleyes: aber das chamer ja au erwarte...

was mi au bsunders gnärvt hät, isch dass dä primo mal en fettä beat laufe lah hät,wodi so richtig in fahrt bringt, dä guru afange rappe und nach öpe 2min händs dä sound eifach abgstellt und afa scheisse labere!und das s'ganze konzert dure!
:wtf:

zum glück hät de la soul defür e hammer show bracht und mini enttüüschig hät sich gleit...

EphToDaRhyme
24.06.2004, 11:06
Original geschrieben von Chillumn
bin au am splash gsi und gliicher meinig!was detä botä händ isch eifach schäbig gsi!s'einzig wo gstumme hät,isch dä sound!:rolleyes: aber das chamer ja au erwarte...

was mi au bsunders gnärvt hät, isch dass dä primo mal en fettä beat laufe lah hät,wodi so richtig in fahrt bringt, dä guru afange rappe und nach öpe 2min händs dä sound eifach abgstellt und afa scheisse labere!und das s'ganze konzert dure!
:wtf:

zum glück hät de la soul defür e hammer show bracht und mini enttüüschig hät sich gleit...

Hehe Chill du redsch mer us de Seel :) Bim De La Soul isch de Gruppebounce eifach härt cho gäll :D

guru
24.06.2004, 11:09
isch doch je nach stimmig... ich sind ja au ned jede tag glich glunt!!!! oder scho??? glaubes ehnder ned...

für mich gits nume guru for life..!!!:D

Chillumn
24.06.2004, 11:13
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Hehe Chill du redsch mer us de Seel :) Bim De La Soul isch de Gruppebounce eifach härt cho gäll :D

oh ja! :D de la hät mer eifach dä rescht gä!:headbang:

jolly
24.06.2004, 11:14
Jo wie siehts dann aus wenn Texta sich die Ehre gibt? Füllen die die Halle?

na, s'letzte texta konzert in graz war eher a jam als konzert. vielleicht 70 leute, können auch ein paar mehr gewesen sein. ich für meinen teil kann die neuen sachen von texta eigentlich nemma hören, da is das feat von der sektion kuchikäschtli schon ein richtig derbes highlight.
aber die alten records, wie gediegen, geschmeidig und auch noch gegenünber, werde ich sicher nie aus meiner sammlung verbannen.
im großen und ganzen gehts in österreich meiner meinung sowieso sehr mau zu, mir fallen auf anhieb auch sicher doppelt so viel schweizer als ösi crews ein. hierzulande liegts bestimmt daran, dass sich die artists einfach zu sehr an deutschland orientieren und versuchen andauernd mit hochdeutsch weiterzukommen. nur warum soll ich geschichten rappend in einem anderen slang erzählen, als ich das in meinem alltag mach??? somit wirkt das ganze nicht authentisch und setzt sich nie durch; ausnahmen bestätigen die regel.
die wenigen slangrapper hier bekommen meiner ansicht nach einfach zu wenig anerkennung.

EphToDaRhyme
24.06.2004, 11:22
na, s'letzte texta konzert in graz war eher a jam als konzert. vielleicht 70 leute, können auch ein paar mehr gewesen sein. ich für meinen teil kann die neuen sachen von texta eigentlich nemma hören, da is das feat von der sektion kuchikäschtli schon ein richtig derbes highlight.
aber die alten records, wie gediegen, geschmeidig und auch noch gegenünber, werde ich sicher nie aus meiner sammlung verbannen.
im großen und ganzen gehts in österreich meiner meinung sowieso sehr mau zu, mir fallen auf anhieb auch sicher doppelt so viel schweizer als ösi crews ein. hierzulande liegts bestimmt daran, dass sich die artists einfach zu sehr an deutschland orientieren und versuchen andauernd mit hochdeutsch weiterzukommen. nur warum soll ich geschichten rappend in einem anderen slang erzählen, als ich das in meinem alltag mach??? somit wirkt das ganze nicht authentisch und setzt sich nie durch; ausnahmen bestätigen die regel.
die wenigen slangrapper hier bekommen meiner ansicht nach einfach zu wenig anerkennung.

Das ist doch immer so, wenn sich eine Szene neu aufbaut..

1. Orientierung an einer anderen, erfolgreichen Sprache
2. Wenig Beachtung
3. Kein Profit
4. Kein Geld
5. Keine Major Deals
6. Wenige Aktivisten

Also ich könnte mir jetzt noch gut vorstellen eine Österreichische Slang CD zu kaufen, allerdings habe ich keine Ahnung was für Gruppen da existieren.. Ich könnte mir z.B. auch eine Kollabo mit österreichischem Slang vorstellen :p

Ich denke wenn die wenigen aktiven Crews ihr Ding durchziehen und mehr Leute von ihrem Slang überzeugen können, kann da auch eine gute Szene heranwachsen.. Das wichtigste ist Mundpropaganda!!

Chillumn
24.06.2004, 11:27
hierzulande liegts bestimmt daran, dass sich die artists einfach zu sehr an deutschland orientieren und versuchen andauernd mit hochdeutsch weiterzukommen. nur warum soll ich geschichten rappend in einem anderen slang erzählen, als ich das in meinem alltag mach??? somit wirkt das ganze nicht authentisch und setzt sich nie durch; ausnahmen bestätigen die regel.

also ich persönlich liebe den österreichischen dialekt!:D hat sowas schwungvolles,witziges...und texta gefällt mer auch sehr gut,sind ja glaub ich auch di bekanntesten aus diesem lande...da geb ich dier recht!österreichische crews sollen auf österreichisch rappen und deutsche auf deutsch!
ich halte in letzter zeit sowieso nicht mehr soviel vom deutschem rap,da der in letzter zeit immer verschissner wird mit den neuen sachen von aggro berlin & co...

EphToDaRhyme
24.06.2004, 11:29
also ich persönlich liebe den österreichischen dialekt!:D hat sowas schwungvolles,witziges...und texta gefällt mer auch sehr gut,sind ja glaub ich auch di bekanntesten aus diesem lande...da geb ich dier recht!österreichische crews sollen auf österreichisch rappen und deutsche auf deutsch!
ich halte in letzter zeit sowieso nicht mehr soviel vom deutschem rap,da der in letzter zeit immer verschissner wird mit den neuen sachen von aggro berlin & co...

Jo Chill denn söll er eus mal e Österrichischi Crew vermittle und mir mached denn en Track mit ihne :p

Brotwiaschderl und Käserschmoarrn :)

Chillumn
24.06.2004, 11:35
Jo Chill denn söll er eus mal e Österrichischi Crew vermittle und mir mached denn en Track mit ihne :p

Brotwiaschderl und Käserschmoarrn :)

jo fraili!deeeeeees posst!:D

jolly
24.06.2004, 11:36
Das ist doch immer so, wenn sich eine Szene neu aufbaut..

1. Orientierung an einer anderen, erfolgreichen Sprache
2. Wenig Beachtung
3. Kein Profit
4. Kein Geld
5. Keine Major Deals
6. Wenige Aktivisten

Also ich könnte mir jetzt noch gut vorstellen eine Österreichische Slang CD zu kaufen, allerdings habe ich keine Ahnung was für Gruppen da existieren.. Ich könnte mir z.B. auch eine Kollabo mit österreichischem Slang vorstellen :p

Ich denke wenn die wenigen aktiven Crews ihr Ding durchziehen und mehr Leute von ihrem Slang überzeugen können, kann da auch eine gute Szene heranwachsen.. Das wichtigste ist Mundpropaganda!!

ein gutes beispiel hierfür is ja der track sprachbarrieren von texta und black tiger, auch wenn er ein wenig abgedroschen is ;)
aber das wäre ja interessant, der hintergrund ist der gleiche: "sprechen wie einem der mund gewachsen ist"

ansonsten absolute zustimmung meinerseits zu deinem post :p

EphToDaRhyme
24.06.2004, 11:40
ein gutes beispiel hierfür is ja der track sprachbarrieren von texta und black tiger, auch wenn er ein wenig abgedroschen is ;)
aber das wäre ja interessant, der hintergrund ist der gleiche: "sprechen wie einem der mund gewachsen ist"

ansonsten absolute zustimmung meinerseits zu deinem post :p

Jaa da hast du recht! Danke noch für die Zustimmung..

Wir sind ein bisschen vom Thema abgekommen aber als Threadstarter wird dich das wohl nicht gross stören!?

Wie gesagt du kannst mir gerne mal ein paar Acts nennen oder vermitteln :) Wir haben noch massenhaft freie Beats und ne Österreichisches Kollabo wäre wohl das geilste :D

jolly
24.06.2004, 11:41
hm nettes beispiel für reine slangtracks aus österreich wären wohl a.geh, der hat grad vor kurzem mal ne reine slang cd released.
ich schau mal was man von ihm so bekommt, wenn interesse besteht, kann ich per pm ja mal was übermitteln.

EphToDaRhyme
24.06.2004, 11:46
Jo gerne! Kannst mir ruhig mal ne PM schreiben.. Jetzt müssen die nur noch Interesse an uns haben :p

Chillumn
24.06.2004, 11:46
Wie gesagt du kannst mir gerne mal ein paar Acts nennen oder vermitteln :) Wir haben noch massenhaft freie Beats und ne Österreichisches Kollabo wäre wohl das geilste :D

wäre wirklich der hammer!!:blingblin

Chillumn
24.06.2004, 12:04
hm nettes beispiel für reine slangtracks aus österreich wären wohl a.geh, der hat grad vor kurzem mal ne reine slang cd released.
ich schau mal was man von ihm so bekommt, wenn interesse besteht, kann ich per pm ja mal was übermitteln.

bist du selbst im hiphop aktiv?

Aurel
24.06.2004, 12:22
gang starr live burnt wie sau... auch wenn ich den pete nicht verstehen kann. ok, ich war nicht am splash. aber was die bisher in hallen, vorallem x-tra, geboten haben, war gigantisch. und wenn premo mal kurz davon spricht, dass nur der shit real ist, den er spielt... was soll's... ich fands amüsant.
vielleicht sehe ich das ganze als riesen gang starr-fan etwas subjektiv. aber egal. denkt was ihr wollt, bin ich auch froh, wenn nächstes mal guru und premo alleine für mich spielen, da ja anscheinend diese beiden keiner mehr sehen will...

jolly
24.06.2004, 12:41
bist du selbst im hiphop aktiv?

mhm versuch mich am beatsbaun, leider bleibt mir ziemlich wenig zeit dafür und die ergebnisse sind grossteils missgeburten, aber ich geb net auf :D

RSG
24.06.2004, 13:07
er reded defo dases ned real esch etc. u ech wet si ombedengt mole xeh! send doch mole met was zfrede u ech glaube ja chuum das de guru wie de 50 sech verhaltet!

aDidoN
20.07.2004, 19:37
gang starr chön o nur uf bühni cho u furzä es wär geil :D :banana:

dscheims
21.07.2004, 08:47
Original geschrieben von aDidoN
gang starr chön o nur uf bühni cho u furzä es wär geil :D :banana:

Das wörd doch denn öbbe so usgseh:

:furz:

:banana: :headbang: :bolognais :cooldance :kopfnicke :bounce: :schubidoo

rm
21.07.2004, 14:53
naja für 20 euro kannst du eigentlich nicht viel sagen, das us rapper nur ca. 1 stunde spielen wird hier langsam standart. mich wundert nur was die sich dabei gedacht haben gangstarr auf die tickets zu drucken, dies ist ein sehr grosser fehler meines erachtens und das guru so rumposd ist mir bis jetz noch nie aufgefallen...

Aurel
21.07.2004, 15:00
er posed nicht rum... guru war schon immer street. und das wird er auch bleiben... er ist kein mr. lif und kein kweli...

dscheims
21.07.2004, 15:02
Original geschrieben von Aurel
er posed nicht rum... guru war schon immer street. und das wird er auch bleiben... er ist kein mr. lif und kein kweli...

was söll das heisse? kweli isch jez nüm street??? nume will er jez echli bekannter isch oder was?

Aurel
21.07.2004, 15:07
hed absolut nüt mitem bekanntheitsgrad z'tue... kweli rappt in letschter ziit zwar au chli andersch. aber ech wörd etz ehn ned unbedingt als street-mc bezeichne, eher als conscious. guru schlohd scho chli en anderi rechtig ih fendi... oder gsehsch das andersch?

Mano
21.07.2004, 15:11
gang starr live burnt wie sau... auch wenn ich den pete nicht verstehen kann. ok, ich war nicht am splash. aber was die bisher in hallen, vorallem x-tra, geboten haben, war gigantisch. und wenn premo mal kurz davon spricht, dass nur der shit real ist, den er spielt... was soll's... ich fands amüsant.
vielleicht sehe ich das ganze als riesen gang starr-fan etwas subjektiv. aber egal. denkt was ihr wollt, bin ich auch froh, wenn nächstes mal guru und premo alleine für mich spielen, da ja anscheinend diese beiden keiner mehr sehen will...

ich als gangstarr(und primobeats) liebhaber hans so fett gfundä im x-tra, han grad no müessä is riderspalace uf laax mir das namal go ahlose und sisch nomal burner xi! wür jeder ziit zu fasch jedäm priis wieder ga, nur so das weisch wärsch nid allei!

dscheims
21.07.2004, 15:13
hed absolut nüt mitem bekanntheitsgrad z'tue... kweli rappt in letschter ziit zwar au chli andersch. aber ech wörd etz ehn ned unbedingt als street-mc bezeichne, eher als conscious. guru schlohd scho chli en anderi rechtig ih fendi... oder gsehsch das andersch?

jo kweli isch definitiv conscious-rap. aber er het minere meinig nach immer en street-flavour debi (gha? kei ahnig wien er in letschter zit rappt...). ganz im gägesatz zum common won ich finde das er überhaupt e kein street-touch het i sine teggscht aber au conscious-rap macht.

Aurel
21.07.2004, 15:17
Original geschrieben von Mano
ich als gangstarr(und primobeats) liebhaber hans so fett gfundä im x-tra, han grad no müessä is riderspalace uf laax mir das namal go ahlose und sisch nomal burner xi! wür jeder ziit zu fasch jedäm priis wieder ga, nur so das weisch wärsch nid allei!

gohdmer wie gseid genauso, da ech mech selber als gröste premo-fan bezeichne, hehe...

und dscheims... ja het was, kweli hed vorallem in letschter ziit nochli meh vo dem "street-flavour" a tag gleid, wasmer allerdings sehr guet gfallt. common weniger, stimmt... aber er esch trotzdem bombe! ech glaub, mehr müend über das gar nömm wörklech wiiter diskutiere...

dscheims
21.07.2004, 15:20
@Aurel: scho nid. ich meine, nid street heisst jo nid grad das es scheisse isch!

Aurel
21.07.2004, 15:22
Original geschrieben von dscheims
@Aurel: scho nid. ich meine, nid street heisst jo nid grad das es scheisse isch!

da gibder uf jede fall recht. ech han gern verschiedeni styles... derom losi ufne common abe au gern mal m.o.p., hehe...

4132
21.07.2004, 15:32
primo und guru hab ich im xtra erlebt...villeicht war er ja angepisst das primo nicht da war und er mit so einer null hinter den decks spielen musste..

das weisst du ja nicht..

im xtra spielten sie gute 2 stunden oder?

kam zwar nicht an die Roots in der Roten Fabrik ran, aber eine geile Shwo war es allemals...und von arroganz spürte ich gar nichts...villeicht war ich zu fest damit beschäftigt auf die bühne zu starren und "PRIIIIIIIIIIMOOOOOOOOOOOOOOOOOO" zu rufen (auf die Frage "what's my DJ's name", die du wahrscheinlich nicht gehört hast :p )

Hook
23.07.2004, 12:25
mi verwunderets grad chli das zimlech aui
gangstarr arrogant erläbä!!
I finde eifach wenn si so arrogant si
de chöi si sech das ou erloubä.
si heis schliesslech zu öppisem bracht!
i ha sä zwar no niä life gseh.leider!!!
aber i ha mau äs konzärt im fernseh gseh
und si simmer vou nid arrogant überächo.
für mi si das läbändi legändä!!
und i würd würklech fasch jede priis zahle
das i sä einisch life chönt gseh!!
piis

dscheims
23.07.2004, 13:09
Original geschrieben von Hook
mi verwunderets grad chli das zimlech aui
gangstarr arrogant erläbä!!
I finde eifach wenn si so arrogant si
de chöi si sech das ou erloubä.
si heis schliesslech zu öppisem bracht!
i ha sä zwar no niä life gseh.leider!!!
aber i ha mau äs konzärt im fernseh gseh
und si simmer vou nid arrogant überächo.
für mi si das läbändi legändä!!
und i würd würklech fasch jede priis zahle
das i sä einisch life chönt gseh!!
piis

ich glaub nid das zimlich all gangstarr live als arrogant erläbed. also ich ganz sicher nid! und wie du gseit hesch: wenns so wär hätteds es stuck wit s'rächt dezue!

Kush
23.07.2004, 13:15
...aber die arroganz dieses typen ist unbeschreiblich...

ha ihn au scho zweimol live gseh und ha au das gfühl gha, isc hau voll nid uf publikum iigange und so, eifach biz groos gschnurrt und sinni trackz brocht....het mi scho biz enttüscht!!!

aber anderersiiit, will ich nid wüsse wie ich wär, wenn ich scho so viel erreicht hät, ich mein jo nur.....und ihre sound isch halb immerno königlich.....

dscheims
23.07.2004, 13:21
Original geschrieben von Kush
ha ihn au scho zweimol live gseh und ha au das gfühl gha, isc hau voll nid uf publikum iigange und so, eifach biz groos gschnurrt und sinni trackz brocht....het mi scho biz enttüscht!!!

aber anderersiiit, will ich nid wüsse wie ich wär, wenn ich scho so viel erreicht hät, ich mein jo nur.....und ihre sound isch halb immerno königlich.....

=> Royal(ty)

Aurel
23.07.2004, 13:38
Original geschrieben von dscheims
=> Royal(ty)

haha.... usgrechnet min gang starr-fav... hehe... nur so am rand.

Kush
23.07.2004, 13:42
nur so am rand.

das isch aber nid vo gangstarr ;)

dscheims
23.07.2004, 13:48

WAS????

Aurel
23.07.2004, 13:54

:D

schiints heisst die neu maxi vo ihne so, doch!

dscheims
23.07.2004, 13:59
:D

schiints heisst die neu maxi vo ihne so, doch!

isch das es grücht? :D wird das uf de strosse gmunklet? :D
so en scheiss! das lied isch vo ihne pasta!!!