Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : wieso sind die besten konzerte nicht ausverkauft?

smooth
24.06.2004, 12:10
na ja..die besten vellecht ned grad...j5 und so...aber ich cha erlich gseit ned verstoh, das little brother z.b, oder j-live asheru und wordswoth, oder slum village ned usverchauft send, oder wie au blackalicous...meine, do esch hiphop so im boom, aber tritzdem kenne so vell lüt so geili acts ned??? oder hend die sogar s gfühl das gar ned guet send?? klar esch es gemachssache, aber trotzdem....hend ch hiphoper eifach kei ahnig?

Radical
24.06.2004, 12:13
Original geschrieben von smooth
na ja..die besten vellecht ned grad...j5 und so...aber ich cha erlich gseit ned verstoh, das little brother z.b, oder j-live asheru und wordswoth, oder slum village ned usverchauft send, oder wie au blackalicous...meine, do esch hiphop so im boom, aber tritzdem kenne so vell lüt so geili acts ned??? oder hend die sogar s gfühl das gar ned guet send?? klar esch es gemachssache, aber trotzdem....hend ch hiphoper eifach kei ahnig?

die händ halt keis Video uf Viva.....

EphToDaRhyme
24.06.2004, 12:16
Also zum einte liits scho da draa, dass vill Lüüt die Acts nöd känned.. Z.B. Idrücklichs erlebt hani am J-Live am 02.05.2003 i de Rote.. Da hani mit eim chli talkt und de hät gseit, ja ich bin nume da ane cho, wells s'Aightgenossen Event of the Week gsi isch.. Es git es paar Lüüt wo meined sie seged die volle Underground checker aber wenn ne seisch z.B. boooooooooaaaah häsch ghört DJ Format chunt heissts wär isch das?

Zuedem boomt würkli nur de Hip-Hop wo im TV lauft, simmer doch ehrlich..

Uf de andere Siite händ mir natürli etz das Jahr es überagebot a derb geile Acts i de Schwiiz und da falled halt es paar Jams uf de gliich Termin.. Und für irgendeis mues me sich denn ja entscheide!!

smooth
24.06.2004, 12:16
jo aber sorry..au i dem forum gets 100 vo lüt, wo immer schriebe, wie hert, oder real oder weiss au ned was sie send, aber denn gosch a e so es konzert und es het hure wenig lüt...

poetical
24.06.2004, 12:17
Vorauem bis doch froh. Finge's ämu viu chilliger we's no chli Platz hett zum shake u me cha si Party ha aus we dr Schweiss i Ströme fliesst u jedem ufe Fuess steisch we ume loufsch.

Mano
24.06.2004, 12:18
isch mer au scho ufgfalle! cha mers au nöd würkli erkläre, vilicht scho zu undergroundig?! drum kenneds nöd allzu viel

reezer
24.06.2004, 12:19

sorry, meinsch du das ernst?

also, mich wunderät das gar gar gar nöd...
hiphop isch zwar gross im momänt, aber für diä acts wo du ufzellschä hät sich chum was geänderät... das sind immer no rand grupppä musiker wo nä i charts chömät, keis video am start händ und au gar gar nöd so so viil cds verkaufät i dä schwiiz...
dänn chunt däzuä das mir immer meh konzert mit grösserä acts händ wo halt würklich bekannt sind... was frühner nahnig dä fall gsi isch... aber jetzt git dilated konzert, wu konzert, dmx etc... alles konzert für d'massä... und diä gönd halt deht hi... plus chunt däzuä das diä dänn deht gäld usgänd und nachher kei gäld meh händ für dä underground shit...

für di unbekannterä sachä isch es nöd eifacher wordä, im gägäteil... überhaupt nöd!

smooth
24.06.2004, 12:20
Original geschrieben von EphToDaRhyme
aber wenn ne seisch z.B. boooooooooaaaah häsch ghört DJ Format chunt heissts wär isch das?

Zuedem boomt würkli nur de Hip-Hop wo im TV lauft, simmer doch ehrlich..

!!
.konnt er wirklich..wär geil.:-)
das met de glich termine...na ja. ok...esch öpe s gliche wie das s konzert under de woche esch...aber weiss jo ned...säge mer asheru j live und so...die sötte doch hure vell kenne oder ned...und be au sicher das vell die geil fend...oder ned? wieso hets denn kei lüt?? und am sk konzert esch es zum 20 mol usverchauft, obwhl mer sk immer cha zieh...na ja..verstoh das ned so..egal..

danton
24.06.2004, 12:24
Original geschrieben von poetical
Vorauem bis doch froh. Finge's ämu viu chilliger we's no chli Platz hett zum shake u me cha si Party ha aus we dr Schweiss i Ströme fliesst u jedem ufe Fuess steisch we ume loufsch.

...i findes so genau super, wenns würkli richtig vollä isch!!! J5 isch do wohl s'beschte biispiil. a somene konzert isch's eim doch würkli egal wie viel mol dir einä uf dä fuess stoht oder wie viel mol in ruggä gstossä wirsch... vo dem lebt ä richtigs konzert miner meinig noh!

zum thema... vilich liits au dra dass diä konzert eifoch würkli amigs vädammt tüür sind! hät mi au derber aagschissä wil ich blackalicous weg em cash nöd ha chönä go luegä...

smooth
24.06.2004, 12:25
Original geschrieben von reezer
sorry, meinsch du das ernst?

also, mich wunderät das gar gar gar nöd...
hiphop isch zwar gross im momänt, aber für diä acts wo du ufzellschä hät sich chum was geänderät... das sind immer no rand grupppä musiker wo nä i charts chömät, keis video am start händ und au gar gar nöd so so viil cds verkaufät i dä schwiiz...
dänn chunt däzuä das mir immer meh konzert mit grösserä acts händ wo halt würklich bekannt sind... was frühner nahnig dä fall gsi isch... aber jetzt git dilated konzert, wu konzert, dmx etc... alles konzert für d'massä... und diä gönd halt deht hi... plus chunt däzuä das diä dänn deht gäld usgänd und nachher kei gäld meh händ für dä underground shit...

für di unbekannterä sachä isch es nöd eifacher wordä, im gägäteil... überhaupt nöd!

na ja..also....sorry...j live und asheru send doch ned unbekannt..und am dilated peole hets au ned grad so hammer vell lüt gha...ich weiss jo ned...be überzuegt das asheru und j- live hure vell sieche kenne...klar kenne die chline jung lüt das noni...aber wenn mer denn mol so 4 johr hiphop lost und würklich sich au interessiert denn sött mer die kenne...punkt.

Mano
24.06.2004, 12:29

Uf de andere Siite händ mir natürli etz das Jahr es überagebot a derb geile Acts i de Schwiiz und da falled halt es paar Jams uf de gliich Termin.. Und für irgendeis mues me sich denn ja entscheide!!

glaub z.b. little brother isch ja am gliche tag xi wiä IAM, dän ischs ja verständlich!

poetical
24.06.2004, 12:30
Original geschrieben von danton
...i findes so genau super, wenns würkli richtig vollä isch!!! J5 isch do wohl s'beschte biispiil. a somene konzert isch's eim doch würkli egal wie viel mol dir einä uf dä fuess stoht oder wie viel mol in ruggä gstossä wirsch... vo dem lebt ä richtigs konzert miner meinig noh!

D'Stimmig chunt für mi aus auerierschts Mau vor Bühni us. Klar isch's geil we die ganz Haue gumpet wie bim Topf im Hübeli. Aber glich, für mi bruchts nid tuusig Lüt zum ä geili Stimmig ha amne Konzärt. Bi o nümm dä wo ds vorderscht vorne muess stah. Cha's o hinger sehr guet flashe (gell Pseudo :dance: )

Einersits jammeret me: ehh wieso hett's soviu Kiddies wo ke Ahnig hei u Hip Hop sowieso nume kaputt mache a de Konzärt u när liesi settigi Threads :hmmm:

Sit doch froh chöme genau die Headz wo's o wei gseh anes Konzärt u nid so bländedi Kids wo mau äs Video hei gseh u dr Räscht vom Sound gar nid kenne.

smooth
24.06.2004, 12:31
jo das stimmt....ha darum no mis iam ticket verchauft..;-)

EphToDaRhyme
24.06.2004, 12:36
na ja..also....sorry...j live und asheru send doch ned unbekannt..und am dilated peole hets au ned grad so hammer vell lüt gha...ich weiss jo ned...be überzuegt das asheru und j- live hure vell sieche kenne...klar kenne die chline jung lüt das noni...aber wenn mer denn mol so 4 johr hiphop lost und würklich sich au interessiert denn sött mer die kenne...punkt.

S'Problem isch.. Du seisch ja Hip-Hop boomt derb und das stimmt au.. Aber du muesch gliich mal no en vergliich mache, wellä Hip-Hop boomt.. De Mainstream Hip-Hop boomt wie d'Schissi und es git so vill Nachwuchsgangsters wo gliich sie wänd wie ihri Idol..
Aber de Reezer häts rächt träffend gseit find ich.. Für de Underground Hip-Hop isches nume schwärer worde, well Mainstream halt derb vill Lüüt azieht..
D'Undergroundszene isch nöd grösser worde..

reezer
24.06.2004, 12:38

nei, junge... da liehsch jetzt aber völlig falsch... j-live und asheru kännät paar heads... dilated, dmx, dä method kännt di ganz viva-generation...
j-live und asheru kännt nöd mal d'helfti da uf dem board... chönt ich fast druf wettä... cd vo denä händ maximal 10% da vor dem board, während dilated wahrschinlich mindestens bi dä helfti dihei staht... das sind völlig anderi relationä... völlig!

dilated isch sehr guät gfüllt gsi für amä ziischtig... und super mainstream sind diä ja au nöd....

smooth
24.06.2004, 12:40
mag scho sie...aber wer vo eus het grad met "underground" oder "real" oder was au immer agfange??? also ich ha agfange met 2 pac vo mim brüder, und denn mol fugees und so kack...glaub chum das grad öppert afangt met underground...vo dem här, esch jo klar, das mer am afang chli kommerz lost, aber spöter wenns öppert interessiert sött mer sich chli informiere...get glaub scho jungs wo das mache...werde au immer meh...gseh scho jungs wo 14 send, wo meh über hiphop wüsse als ich :p also z.b gseh ich immer weder die glich 16 jährige type, wo escho es paar mol ned is konezrt cho send...hah...nei de punkt esch, die meisten wärde vo kommerz hiphop zu hiphop cho, aber deie wo sich denn würklich interessieren, die bilde sich au witer..oder?

smooth
24.06.2004, 12:42
Original geschrieben von reezer
nei, junge... da liehsch jetzt aber völlig falsch... j-live und asheru kännät paar heads... dilated, dmx, dä method kännt di ganz viva-generation...
j-live und asheru kännt nöd mal d'helfti da uf dem board... chönt ich fast druf wettä... cd vo denä händ maximal 10% da vor dem board, während dilated wahrschinlich mindestens bi dä helfti dihei staht... das sind völlig anderi relationä... völlig!

dilated isch sehr guät gfüllt gsi für amä ziischtig... und super mainstream sind diä ja au nöd....

meinsch ich tüsche mech so met asheru...cha natürli scho si...du wersch es jo wüsse dank em hiphop store...

danton
24.06.2004, 12:42
Original geschrieben von poetical
D'Stimmig chunt für mi aus auerierschts Mau vor Bühni us. Klar isch's geil we die ganz Haue gumpet wie bim Topf im Hübeli. Aber glich, für mi bruchts nid tuusig Lüt zum ä geili Stimmig ha amne Konzärt. Bi o nümm dä wo ds vorderscht vorne muess stah. Cha's o hinger sehr guet flashe (gell Pseudo :dance: )

i säg nöd es mue so sii... ha au scho gnueg konzert erlebt wo mi richtig gflasht händ wo's wenig lüüt kha het oder viel lüüt währed em konzert gange sind (street/montreux, roots/rote z.B.)

am liebschtä han ich konzert wo usvächauft inere recht chlinä, atmosphärische location stattfindet!

EphToDaRhyme
24.06.2004, 12:45
mag scho sie...aber wer vo eus het grad met "underground" oder "real" oder was au immer agfange??? also ich ha agfange met 2 pac vo mim brüder, und denn mol fugees und so kack...glaub chum das grad öppert afangt met underground...vo dem här, esch jo klar, das mer am afang chli kommerz lost, aber spöter wenns öppert interessiert sött mer sich chli informiere...get glaub scho jungs wo das mache...werde au immer meh...gseh scho jungs wo 14 send, wo meh über hiphop wüsse als ich :p also z.b gseh ich immer weder die glich 16 jährige type, wo escho es paar mol ned is konezrt cho send...hah...nei de punkt esch, die meisten wärde vo kommerz hiphop zu hiphop cho, aber deie wo sich denn würklich interessieren, die bilde sich au witer..oder?

Ja lueg das mit em wiiterbilde isch dini Meinig! Und du häsch das genau so wie ich gmacht, well du vill Liebi für die Musik und die Szenä häsch! Aber stell der mal die ville Albaner vor wo am Bahnhof abhanged all afigget und dezue 50 Cent losed.. Die händ kei liebi für de Scheiss.. Die loseds wells in Mode isch.. Die interessiert doch nöd was en Text für Inhalt und Ussag hät, die interessiert nur s'end Produkt.. Folglich händ nume die e Chance wo Titte im Video hüpfe löhnd und überhaupt im Fernseh chömed.. De rescht wird eifach wiiterhin nur die Ahänger haa, wo Liebi für die Szene empfinded..

smooth
24.06.2004, 12:48
Ja lueg das mit em wiiterbilde isch dini Meinig! Und du häsch das genau so wie ich gmacht, well du vill Liebi für die Musik und die Szenä häsch! Aber stell der mal die ville Albaner vor wo am Bahnhof abhanged all afigget und dezue 50 Cent losed.. Die händ kei liebi für de Scheiss.. Die loseds wells in Mode isch.. Die interessiert doch nöd was en Text für Inhalt und Ussag hät, die interessiert nur s'end Produkt.. Folglich händ nume die e Chance wo Titte im Video hüpfe löhnd und überhaupt im Fernseh chömed.. De rescht wird eifach wiiterhin nur die Ahänger haa, wo Liebi für die Szene empfinded..

das esch scho klar..die ghetto brüdere lönd mer mol wäg...aber es get jo au vell "normali" lüt wo hiphop lose, und ich be überzeugt get immer meh lüt wo sich witerbilde im hiphop, well halt hiphop eifach bekannter worde esch..darum steigt doch au d chance, das sich mer weiterbilden, und darum esch jo au chance do, das es meh lüt get wo chli druss chöme...weisch was ich mein...?

EphToDaRhyme
24.06.2004, 12:51
das esch scho klar..die ghetto brüdere lönd mer mol wäg...aber es get jo au vell "normali" lüt wo hiphop lose, und ich be überzeugt get immer meh lüt wo sich witerbilde im hiphop, well halt hiphop eifach bekannter worde esch..darum steigt doch au d chance, das sich mer weiterbilden, und darum esch jo au chance do, das es meh lüt get wo chli druss chöme...weisch was ich mein...?

Jop ich verstah dich! Ganz klar isch dini Meinig au ilüchtend.. Aber dene "normale" wo etz dur de Boom zum Hip-Hop cho sind muesch du au die agsprochne 3 - 4 Jahr Ziit geh, zum sich im Underground chli orientiere..

Biggie
24.06.2004, 13:03
aso j-live wäri ischer o cho luegä, aber hani gar nid mit becho...

dilated isch gad nach Kanye u N*E*R*D gsi, auso ke cash und, naja, amenä Di anes konzärt z züri u när next day ga büglä schisst eifach o ah...

generell Konzärt dürt wuchä schissä ah, egau wo.. u wenn si iz nid gad z bärn bi bruchi outo, und ja wenn dr kolleg das nid wott gseh de hani o ke mitfahrglägäheit, und 85.- sfr fürä zug nach züri mani eigendlech o nid zahlä u drfür när z bärn no müessä es taxi zahlä wüu keni öV me fahrä... de zahli ja no villech mit ässä u fanartikel :D scho guet mau 200.- fürnes Konzärt.. ja nei ufhörä.. i muess eifach prioritätä setzä.. i ha scho vo little Brother ghört, j-live und co, möcht o a konzärt vo denä aber äbä ke mitfahrglägäheit, de gangi nid..

u när äbä chunnts no druf ah wie fescht das wärbig gmacht wird, wie gseit vom j-live konzärt hani nüt ghört, aber das isch sicher o nid gad ir gröschtä location gsi u de gits haut o nid so es grosses budget für wärbig... u de chas guet mau si wenn das z züri isch u mir hiä z bärn niemer bscheid seit dases unger geit..
tja, aber that's life, hehe

Kanye isch o nid usverchouft gsi, ja was sägi meh aus haub läär, aber isch mir doch egau, die wo dert si gsi hei aues gä u är het das gmerkt u het o nä rächt gueti show gliferet..
N*E*R*D isch o nid ganz vou gsi, egau isch huerä abgangä...

chli viu gstuss, sorry.. pöis!

Aurel
24.06.2004, 13:17
mehr gfallts jewiils, wenn d'hallene ned gstosse voll send. vell gemütlicher ergendwie, ech weiss ned was du hesch... du hesch denn die acts ergendwie meh för dech, muesch sie met weniger anderne teile, hehe...

Jigga
24.06.2004, 13:49
ich ha agfange met fugees und so kack...

fugees = kack :wtf:

Aurel
24.06.2004, 13:53
Original geschrieben von Jigga
fugees = kack :wtf:

ja, met dem post hed sech de smooth ergendwie disqualifiziert. denn fugees... hmm... ech glaubs ech muess ned meh dezue säge oder?

Beatnik
24.06.2004, 14:03
Also ich mues däzue säge, ich gange eigentlich sälte a Konzert, ussert es isch en Act wo ich eifach mues gseh oder wo neue Stuff vorgstellt wird und mich das grad brennend interessiert!

Und bi mir mues eifach sPriis leischtigs verhältniss stimme, ich zahle doch nöd 30..- für z.b en J-Live, das schiist mich dänn eifach a! Im Dynamo han ich für knapp 20.- Toni L, Torch, Ferris MC, Dj Stylewarz und No Remorze übercho, das isch Priis Leischtig, und usserdem im Chline Rahme!
Es mues ebe au dLocation Stimme, je grösser je schlächter....z.b sLimmathuu bzw. sX-Tra find ich grad a dä grenze, sVolkshuus isch no friedlich, aber det bin ich sitt em Lost Boyz im 97gi au nüme gsi.....
Im 93gi isch im Hallestadion mal e Session gsi mit Public Enemy, Gravediggaz, Ice Cube und Sens Unik, das isch abgange, und das für so e grossi Halle mit relativ wenig Lüüt! Aber das isch au e anderi Ziit gsi, will Public Enemy vor knapp 2 oder 3 Jahr im X-tra isch voll verschisse gsi!

Also die letschte Hammer konzert wo sich würklich uszahlt hend sind:

Masta Ace im M illers Studio (vor ca. 2-3 Jahr)
X-ecutioners i dä Rote Fabrik (vor ca. 1-2 Jahr)
Dj Stylewarz und co. im Dynamo (vor ca. 1 Jahr)
Samy Deluxe & ASD (immer wider und wider gerne)

Und was ganz speziells für mich:

Dj Q-bert Show in Lausanne (vor paar Mönet)
Da îsch meh wert gsi alls vili Konzert wo ich scho gsi bin

:D

asteriscsme
24.06.2004, 14:07
...dem stimme ich voll zu.
Am liebsten geh ich ins fri-son (fribs): klein, gediegen, fast schon heimelig :D
Ich hätt zB auch gerne erikah badu gesehn, aber 80.- und das an nem mittwoch und bis nach zh???? :bluepunk: horrorvorstellung für mich :)

Beatnik
24.06.2004, 14:11
Original geschrieben von asteriscsme

Ich hätt zB auch gerne erikah badu gesehn, aber 80.-

80.-:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

Da isch ja dä Michael Jackson billiger gsi vor es paar Jahr:D

Aber für ihri Stimm wärs scho no easy, da müest ich jedoch fascht inere lounge Sitze zum ihre zuezlosä, isch ja fascht schaad so im stah:rolleyes:

asteriscsme
24.06.2004, 14:16
Original geschrieben von Beatnik
80.-:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

Da isch ja dä Michael Jackson billiger gsi vor es paar Jahr:D

Aber für ihri Stimm wärs scho no easy, da müest ich jedoch fascht inere lounge Sitze zum ihre zuezlosä, isch ja fascht schaad so im stah:rolleyes:

uuuh...! das würde so smooth rüberkommen :blingblin
oder am besten noch son privatkonzert :D
ich hatte mir ja eigentlich überlegt, an dem tag vor der konzerthalle zu stehn und die leute alle laut anzumachen ob sie nich auch 80.- für mich hätten damit ich auch rein kann (ich mein, wär ja möglich) :D
ich habs dann aber doch gelassen...irgendwie wollt ich am tag danach lieber in die schule gehn :D

iceripperin
24.06.2004, 15:39

zwenig kommerz würi säge, drum... :rolleyes:

smooth
24.06.2004, 16:04
Original geschrieben von Aurel
ja, met dem post hed sech de smooth ergendwie disqualifiziert. denn fugees... hmm... ech glaubs ech muess ned meh dezue säge oder?

na ja...esch scho chli hert gsi, 2pac esch vo dem här au ned grad kack, meine eifach, das au ich dur dazumal kommerz hiphop uf hiphop gstosse be..het gar ned dermet ztu, öb fuggees nun geil esch oder ned..pff und wenn ich mech desswäge bem aurel als de grösstisch internethead dissqualifieziert ha, interessiert mich das ned die bohne...

smooth
24.06.2004, 16:06
Original geschrieben von Aurel
mehr gfallts jewiils, wenn d'hallene ned gstosse voll send. vell gemütlicher ergendwie, ech weiss ned was du hesch... du hesch denn die acts ergendwie meh för dech, muesch sie met weniger anderne teile, hehe...

na ja...tatsach esch eifach meistens, ned immer, das wenns weniger lüt het, d stimmig au ned so de hammer gsi esch...zb slum village..

smooth
24.06.2004, 16:07
Original geschrieben von asteriscsme
...dem stimme ich voll zu.
Am liebsten geh ich ins fri-son (fribs): klein, gediegen, fast schon heimelig :D
Ich hätt zB auch gerne erikah badu gesehn, aber 80.- und das an nem mittwoch und bis nach zh???? :bluepunk: horrorvorstellung für mich :)

ha das zahlt...het sich au glont...uf jedefall meh als die stund basta...

double-u
24.06.2004, 16:53
Eh dMängi vo dä Lüüt wo an äs Konzärt gönd isch öpe proportional zu dä Hüffigkeit wo nen Clip uf VIVA oder MTV lauft.Aber sind jetz so Crews wiä Diladet, J5... wäge dem Kommärz & einäwäg wäri das schlimm?Dä Biggie, NWA, EPMD sind das dazumals au gsi!Kommmärz heisst eigentli nume das bi dä Allgemeinheit au guät achunt & nöd nume bi dä "richtige" Heads.Aber äs hanget nöd nume da dävo ab.Dänn au Konzärts vom "sogenannte" Underground(was bi euis na as das gilt isch meishtens i dä Staate sho längst bekannt) Crews sind vilfach zimli guät bsetzt(zZüri meistens nöd ussert teiwis i dä Rote) ussert äs ish glichzitig na ä grosses Konzärt.Zum bispil sRemise, sheiss egal wiä bekannt dä Artist ish,han i bis jetz immer pumpä voll ärläbt. So au am Atmosphere & Luckyaim.psc Konzärt, diä sind ja wohl nöd würkli bekannt oder?Aber handcherum isch am letstä Aesop Rock & C-Rayz Walz Konzärt dä Clubrum idä Rote nume halbe voll gsi.DMängi vo dä Lüüt wo an äs Konzärt(egal ob gross oder chli) gönd hanget au dä vo ab wiä voll SBankkonto ish oder obs anderi Prioritäte händ.

EphToDaRhyme
24.06.2004, 17:01
Original geschrieben von double-u
Eh dMängi vo dä Lüüt wo an äs Konzärt gönd isch öpe proportional zu dä Hüffigkeit wo nen Clip uf VIVA oder MTV lauft.Aber sind jetz so Crews wiä Diladet, J5... wäge dem Kommärz & einäwäg wäri das schlimm?Dä Biggie, NWA, EPMD sind das dazumals au gsi!Kommmärz heisst eigentli nume das bi dä Allgemeinheit au guät achunt & nöd nume bi dä "richtige" Heads.Aber äs hanget nöd nume da dävo ab.Dänn au Konzärts vom "sogenannte" Underground(was bi euis na as das gilt isch meishtens i dä Staate sho längst bekannt) Crews sind vilfach zimli guät bsetzt(zZüri meistens nöd ussert teiwis i dä Rote) ussert äs ish glichzitig na ä grosses Konzärt.Zum bispil sRemise, sheiss egal wiä bekannt dä Artist ish,han i bis jetz immer pumpä voll ärläbt. So au am Atmosphere & Luckyaim.psc Konzärt, diä sind ja wohl nöd würkli bekannt oder?Aber handcherum isch am letstä Aesop Rock & C-Rayz Walz Konzärt dä Clubrum idä Rote nume halbe voll gsi.DMängi vo dä Lüüt wo an äs Konzärt(egal ob gross oder chli) gönd hanget au dä vo ab wiä voll SBankkonto ish oder obs anderi Prioritäte händ.

I gwüssne Sache häsch rächt! Aber ich finde nöd, dass Atmosphere weniger bekannt isch als en Aesop Rock! Klar Def Jux gnüsst im Moment grosses Asehe aber Atmosphere isch weiss ich wie lang scho derb bekannt..

Luciano
24.06.2004, 17:08
Bildung im HipHop?

Bin ich geil, wenn ich sehr viele Künstler kenne?
Bin ich scheisse, wenn ich wenig kenne?

Entweder man fühlt HipHop oder halt nicht und dann gibt man einen Fick auf die Anderen?

@smooth:

das wenns weniger lüt het, d stimmig au ned so de hammer gsi esch...zb slum village..

haha
io ganz bestimmt :rolleyes:

sha
24.06.2004, 17:12
esch doch ganz logisch, satan hed die rästleche billet gno ond sech es füürli demet gmacht ond alli schlächte könstler wo je vor läärer halle gspelt hend quält demet...

es ged au no so vollkomme gäisteschranki wo behaupted, das das was si als "gueti musig" empfended äifach de gschmach vo de mäiste lüt ned trefft oder si gar ned erräicht oder das es die mäiste lüt schlecht ond äifach ned interessiert, anes konzärt z go - aber die sieche ghöred all i d astalt, oder öppe ned?

double-u
24.06.2004, 17:14
[QUOTE]Original geschrieben von Beatnik
[B]
Es mues ebe au dLocation Stimme, je grösser je schlächter....z.b sLimmathuu bzw. sX-Tra find ich grad a dä grenze, sVolkshuus isch no friedlich, aber det bin ich sitt em Lost Boyz im 97gi au nüme gsi.....
Im 93gi isch im Hallestadion mal e Session gsi mit Public Enemy, Gravediggaz, Ice Cube und Sens Unik, das isch abgange, und das für so e grossi Halle mit relativ wenig Lüüt! Aber das isch au e anderi Ziit gsi, will Public Enemy vor knapp 2 oder 3 Jahr im X-tra isch voll verschisse gsi!

Guät dem stimmi nöd ganz zuä.OK uf CH triffts zu aber das lit da dra das dägröshti Teil vom Publikum a grosse Konzärt(gilt au fürs X-tra) nur Beatnickers sind und sich nöd würkli bewged.Hingäge a chlinere Locations wiäs Remise, Kiff, Roti etc. gats vil meh ab, villicht au will dLüüt würkli nume wäg äm Artist chömed.Nu mal än Värglich ich bi letshti Summer zVancouver am Doppelkonzärt vo Jungle Bros mit Black Sheep as Specialguest & Black Eyed Peas gsi & det ishs würkli abgange, au wänn dLocation chli grösser as X-tra gsi ish, hät dä ganzi Sall grockt!!!übrigens im X-tra hani das nurmal vo 2Jahr am Saian Supa Crew Konzärt ärläbt.

EphToDaRhyme
24.06.2004, 17:21
Original geschrieben von Luciano
Bildung im HipHop?

Bin ich geil, wenn ich sehr viele Künstler kenne?
Bin ich scheisse, wenn ich wenig kenne?

Entweder man fühlt HipHop oder halt nicht und dann gibt man einen Fick auf die Anderen?

Da gahts nöd um d'Bildig vo Hip-Hop au wenn das villicht z.T. chli so übere cho isch.. Aber ich denkä wievill Lüüt wellä Act känned tuet halt scho chli was zur Sach bi dere Diskusion..

double-u
24.06.2004, 17:23
I gwüssne Sache häsch rächt! Aber ich finde nöd, dass Atmosphere weniger bekannt isch als en Aesop Rock! Klar Def Jux gnüsst im Moment grosses Asehe aber Atmosphere isch weiss ich wie lang scho derb bekannt..
Han i au nöd wellä säge,ich dämit wellä zeige das ebe gnau nöd uf das drufachunt.Sondern meh wos ish&obs inträsse da ish.übrigens äs sind beidi am ne Wuchänäd gsi.& di ander sach ish all Konzärt zZüri wo nöd grad richtig Mainstream gönd händ än shwäre Stand!

Beatnik
24.06.2004, 17:34
[QUOTE][i]
Guät dem stimmi nöd ganz zuä.OK uf CH triffts zu aber das lit da dra das dägröshti Teil vom Publikum a grosse Konzärt(gilt au fürs X-tra) nur Beatnickers sind und sich nöd würkli bewged.Hingäge a chlinere Locations wiäs Remise, Kiff, Roti etc. gats vil meh ab, villicht au will dLüüt würkli nume wäg äm Artist chömed.Nu mal än Värglich ich bi letshti Summer zVancouver am Doppelkonzärt vo Jungle Bros mit Black Sheep as Specialguest & Black Eyed Peas gsi & det ishs würkli abgange, au wänn dLocation chli grösser as X-tra gsi ish, hät dä ganzi Sall grockt!!!übrigens im X-tra hani das nurmal vo 2Jahr am Saian Supa Crew Konzärt ärläbt.

Du vergliichsch jetzt au Öpfel mit Birne! Schwiiz mit USA oder Kanada zvergliiche isch eh stupid, in dä Staate oder Japan chan z.b en Mix Master Mike mit nur 2 Turntables 10'000 Headz zum Bounce bringe, i dä Schwiiz bisch froh wenns überhaupt voll wird!

Und ich han da nur nach persöndlichem Gschmack entschiidä, wie gseit, ich bin kein Hardcore Konzertler....und ich flippe au nöd immer grad uus, nur will en mega Act uf dä Bühni isch (nur will du grad dBeatnickers erwähnt hesch)! Ich hans hald gern chli im chlinere Rahme, weniger Lüüt und ich han hald meh Party alls wenns pumped vollä isch..

Usserdem, diä schlimmschte Konzertbsuecher sind nöd diä wo nur Headbangend umestöhnd...es sind diä wo Bekifft i irgend eneme Egge hänged :kiffer:

Isch ja eh egal, statt z.b 30 Stutz für es Konzert, ziehn ich mir lieber mal für 30,. dVinyl und mache Party dihei, oder irgendwo wos suscht es Soundsystem hett:dance:

double-u
24.06.2004, 17:37
Da gahts nöd um d'Bildig vo Hip-Hop au wenn das villicht z.T. chli so übere cho isch.. Aber ich denkä wievill Lüüt wellä Act känned tuet halt scho chli was zur Sach bi dere Diskusion..
Sicher tuäts öpis zur Sach bi,aber mär söt nöd nume dä Name vo öperem känne, sondern au sin Sound egal ob mär än guät fint oder nöd.Sicher das ish öpis wo hüt chli fählt, vorallem wenn märs au na uf di alte Tracks beziät.Wär värbindet hüt zum Bispil dä KRS na mit South Bronx?Vorallem söt mär nöd nur ein Track vo öperem känne sondern sin ganze Wärdegang,s'elter Züg ish so oder so meistens besser!:D

double-u
24.06.2004, 17:46
[QUOTE]Original geschrieben von Beatnik

Usserdem, diä schlimmschte Konzertbsuecher sind nöd diä wo nur Headbangend umestöhnd...es sind diä wo Bekifft i irgend eneme Egge hänged :kiffer:

OK guät da häsh rächt aber reuits di öpe ums Gäld wo diä fürs Ticket zahlt händ,si värpassed ja äs Konzärt.Ich nüt gäge Beatnickers, will äs isch nöd jedem sini Sach däzuä zbounce, solangs nöd zvordersht i dä bouncende Mängi stönd wiä än Fels i dä Brandig.

Beatnik
24.06.2004, 17:50
[QUOTE][i]
OK guät da häsh rächt aber reuits di öpe ums Gäld wo diä fürs Ticket zahlt händ,si värpassed ja äs Konzärt.Ich nüt gäge Beatnickers, will äs isch nöd jedem sini Sach däzuä zbounce, solangs nöd zvordersht i dä bouncende Mängi stönd wiä än Fels i dä Brandig.

Neee, das isch je länger je weniger miis Ding, mitte i dä Lüüt stah:D Ich chilles mit mim Wodka Orange lieber i gueter Sichtwiiti;)

Mues zwar säge, bim Stylewarz Konzert im Dynamo bin i es paar mal rächt mit-jumpt, he he...isch hald wenn Legendä chömed, da springt mer scho uus Respect mit:D

Juz_Fly
27.06.2004, 19:06
naja, freu dich! dann kriegst du wenigstens noch karten!:)

Rapunzel
27.06.2004, 19:20
also ich muess sage i find gemütlich wenns nit usverkauft isch als wenns usverkauft isch und location nur mit posers und so gfüllt isch....und dr meischt guet hip hop kenne halt so lüt vo sich nach viva und so richte halt nit....
finds au gemütlicher an e hip hop konzert in ere gemütlichere location wie roti fabrik dachstock z bern oder so als ins hallestadion oder so...aber ebbe viel hip hop wird zum leider komerz nur zum stutz mache...s bescht bischspiel sind bep oder ll cool j und so witer...aber sgit zum glück au no vieli wos würklich vo herze mache und die werde schlussendlich au me dervo ha...

Proof
28.06.2004, 00:46
Original geschrieben von Rapunzel
also ich muess sage i find gemütlich wenns nit usverkauft isch als wenns usverkauft isch und location nur mit posers und so gfüllt isch....und dr meischt guet hip hop kenne halt so lüt vo sich nach viva und so richte halt nit....
finds au gemütlicher an e hip hop konzert in ere gemütlichere location wie roti fabrik dachstock z bern oder so als ins hallestadion oder so...aber ebbe viel hip hop wird zum leider komerz nur zum stutz mache...s bescht bischspiel sind bep oder ll cool j und so witer...aber sgit zum glück au no vieli wos würklich vo herze mache und die werde schlussendlich au me dervo ha...

bim blackalicious bin ich divorne gsi, und es mä het so viel platz gha! das nänn ich friedlich und gmüetlich! so sötts si! usserd dass en bsoffene penner sis arsch so schwul het müsse bewege... bim Wu Tang hets sicher au mega viel Gangsters, aber das ghört däzue, muesch di halt au wienen gangster bekleide! ;)
also zersch mal müemer frag beantworte, was underground überhaupt isch. es het ebe kei gränzi zwüsche underground und kommerz. für mich isch gang starr underground, aber die sind rächt bekannt, J5 isch au bekannt, das isch aber au underground, minere meinig nah. Dilated enttüscht mich mit dem schritt in viva, aber ebe alles wo bi viva usgstrahlt wird isch automatisch kommerz...
good night

Proof

Rapunzel
28.06.2004, 09:41
jo du seisch es blackalicious isch voll gemüse gsi mi de lüt und au ihri show au wenn dr chief leider nit het chönne cho aber bi ihne hesch gmerkt dass sie voll mit em herze derbi sind und nit eifach ihres programm dure ziehn und denn tschüss ! letscht jorr isch ihres konzert jo sogar abgseit worde in dr rote fabrik will sie zwenig tix verkauft ka händ will me sie halt do bi uns nit so kennt het...j5und gang starr sind au dr hammer das finidi au...und sicher kei komerz...

mc rassko
28.06.2004, 11:26
ja weisch so sieche känned nöd viel, ich würd säge es video uf viva und es isch scho volle

TiEZ
28.06.2004, 22:18
d0h

esch doch absolut egal onderground oder ned ..hauptsach guet