Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DJ Eh-Dr WebBeatz Battle Track

eh-dr
20.05.2005, 18:53
this is the big cock, your mum will appreciate...

ds wär no mi track vom webBeatz battle... hoffä es klappet mit dr aaghänktä datei

enjoy

Paul Schall
20.05.2005, 19:02
find dis file hammer, ich hett dich uf jede id top 10 tah- bide bewärtige isch das halt immer so e sach...???...au bi einige anderne files. s'Jay Jizzo file zum biespiel, de het scho weg sini wrist3clicker müesse wietrcho, teddy au nur 2 punkt???

eh-dr
20.05.2005, 19:03
i dänkä paar lüt hei sech kennt, andres chani mr zum teil diä bewärtigä o nid erklärä. aber d jungs wo di vorderschtä plätz belegä si uf jedä fall di beschtä, da dran wetti nüüt rüttlä..

merci

Paul Schall
20.05.2005, 19:06
ja das mit de kollegevotings isch au so e sach - gruss

smee
21.05.2005, 01:33
Original geschrieben von toyhunter
aber d jungs wo di vorderschtä plätz belegä si uf jedä fall di beschtä, da dran wetti nüüt rüttlä..

merci

Platz 1 und 2 geht sicher klar..

Original geschrieben von zidel-di-zid
ja das mit de kollegevotings isch au so e sach - gruss

Ja wie erklärt man sich sonst bitte dj deli-cut zB in den top10 ? Nichtmal niggaflow.....??!!:eek::eek:;)

edit:und danke für das schöne mp3, dein File ist echt sehr sehr cool, schöne saubere cuts, wie gewohnt von dir ;) gruß

eh-dr
21.05.2005, 01:55
schön dass es euch gefallen hat. das freut mich natürlich... vielleicht klappts ja nächstes jahr mit den finals. ich übe noch 'n bisschen :-) (oder suche 'n paar loyale kollegen..)

&out