rotzlöffel
25.06.2004, 11:44
falls irgendöber no irgendwelchi mixtapes bi sich ummegammle het und die nüme brucht und se mir will schenke oder billig verkaufe würd ich mich risig freue...hehe :cool:
|
Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page! rotzlöffel 25.06.2004, 11:44 falls irgendöber no irgendwelchi mixtapes bi sich ummegammle het und die nüme brucht und se mir will schenke oder billig verkaufe würd ich mich risig freue...hehe :cool: scope 25.06.2004, 11:46 ig hät der nume es paar auti überspiuti kasette. aber mixtapes bruchi itz im summer de widr des öfteren zum mim radio chille... sry mc rassko 25.06.2004, 12:20 ich han letscht jahr uf geburtstag shady records mixtape vom dj greenlatern übercho:D Biggie 25.06.2004, 13:42 Original geschrieben von mc rassko ich han letscht jahr uf geburtstag shady records mixtape vom dj greenlatern übercho:D booah ei! so geil.. hahaha, öppä no das wodä gratis bim Freestyle Eminem Contest ,oder wie dä o immer het gheissä, hesch becho.. daaamn, du bisch nä... sha 25.06.2004, 13:45 Original geschrieben von rotzlöffel falls irgendöber no irgendwelchi mixtapes bi sich ummegammle het und die nüme brucht und se mir will schenke oder billig verkaufe würd ich mich risig freue...hehe :cool: wosche mixtapes gauffe? gosche www.hiphopstore.ch - dette du gauffe, gans grosi uswall und villi gueti musig, capisce? also, schöni igauffstuur e, ciao! Kush 25.06.2004, 15:14 Original geschrieben von scope aber mixtapes bruchi itz im summer de widr des öfteren zum mim radio chille... sry WORD!!! bruucht nit so vill baterie gäll...?!? :cool: :p :D normaaalitätszuestand diken 28.06.2004, 15:32 ja und chratzer hesch au kei druf... |