Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : mixtapes

rotzlöffel
25.06.2004, 11:44
falls irgendöber no irgendwelchi mixtapes bi sich ummegammle het und die nüme brucht und se mir will schenke oder billig verkaufe würd ich mich risig freue...hehe :cool:

scope
25.06.2004, 11:46
ig hät der nume es paar auti überspiuti kasette. aber mixtapes bruchi itz im summer de widr des öfteren zum mim radio chille... sry

mc rassko
25.06.2004, 12:20
ich han letscht jahr uf geburtstag shady records mixtape vom dj greenlatern übercho:D

Biggie
25.06.2004, 13:42
Original geschrieben von mc rassko
ich han letscht jahr uf geburtstag shady records mixtape vom dj greenlatern übercho:D

booah ei! so geil.. hahaha, öppä no das wodä gratis bim Freestyle Eminem Contest ,oder wie dä o immer het gheissä, hesch becho.. daaamn, du bisch nä...

sha
25.06.2004, 13:45
Original geschrieben von rotzlöffel
falls irgendöber no irgendwelchi mixtapes bi sich ummegammle het und die nüme brucht und se mir will schenke oder billig verkaufe würd ich mich risig freue...hehe :cool:

wosche mixtapes gauffe? gosche www.hiphopstore.ch - dette du gauffe, gans grosi uswall und villi gueti musig, capisce? also, schöni igauffstuur e, ciao!

Kush
25.06.2004, 15:14
Original geschrieben von scope
aber mixtapes bruchi itz im summer de widr des öfteren zum mim radio chille... sry

WORD!!!

bruucht nit so vill baterie gäll...?!? :cool: :p :D

normaaalitätszuestand

diken
28.06.2004, 15:32
ja und chratzer hesch au kei druf...