Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : VSTi

tschösche
24.05.2005, 09:47
Mit was für Plug-Ins schaffäd ihr?
was händ ihr so?

ich han momentan dä Hypersonic.. isch äs geils teil..

kännt öppärt dä Stylus, das isch irgändwiä so ä Drummmachine.. heg schiins verdammt viel kicks, snares und hihats.. und au vo spectrasonic dä trilogy.. was hät dä? Irgändwiä so bass odär?
hät diä öppärt? =)

chöndär mal uflischtä was ihr händ oder irgändwelchi empfehlänswärti wo gratis sind verlinkä..?

wär kuuuhl..
messi
gruzz

Ja-roo
24.05.2005, 10:03
Hallo zersch mal

zum klarstelle vorab: Es git verschiedeni Plug-Ins

1. Instrumente Plugs:

Das sind software instrument (ich glaub du häsch die gmaint)
- Softwaresampler
-- z.B. EXS24, Ultrabeat usw
- Softwaresynth
usw

2. Effekt Plugs

Das sind die eigentliche Plugs wie z.B.
- Dynamikbearbeitendi
- Ziitbearbeitendi
- Frequenzbearbeitendi
- Andere Effekte

Zu dim ahligge.

Instrument hani alli wo du im Logic Pro included häsch.
Zu de Plugs hani alli standard Digirack-plugs s'wave bundle platin
mit guete Vocalkompressoren und Multibandkompressoren. Und en huere fette Faltehall (Altiverb)

greez

spenzasequenza
24.05.2005, 10:34
Original geschrieben von tschösche
M...das isch irgändwiä so ä Drummmachine.. heg schiins verdammt viel kicks, snares und hihats..
ja ditz hiä... hehe verdammt vil kicks und snare und hihats hesch gfälligsch sälber!! also wirklich...

und wäge de plugins; di gratis serie vo kjaerhus audio isch no fein. glöibe heisst classic series.
natiirlich isch di kjaerhus gold serie öi fein...

aber ich bi no ufer süächi nach eme richtig dicke summekomprässor... also so en brüüchbare peak limiter
(ha äbe leider keis gäld fär 2 Urei 1176LN siverface... hehe
und fär en Jünger D2 längts öi no nit....)

tschösche
24.05.2005, 11:17
also ich verstah da no läääängscht nöd so viel.. =)

wämmär grad mal vo vornä wännd afangä?

wänn ich ez äs kick als wave oder mp3 datei han, wiä chan ich das is cubase näh dasis chan als midi spillä..

jaja isch schoo guät ihr dörfäd eu scho über än afänger wiä mich luschtig machä.. :hippie:

Ja-roo
24.05.2005, 11:35
also ich verstah da no läääängscht nöd so viel.. =)

wämmär grad mal vo vornä wännd afangä?

wänn ich ez äs kick als wave oder mp3 datei han, wiä chan ich das is cubase näh dasis chan als midi spillä..

jaja isch schoo guät ihr dörfäd eu scho über än afänger wiä mich luschtig machä.. :hippie:

:D jöööööhhh das isch herzig.

also als midi chasch kei mp3 oder wav file spile. MIDI isch nur es controller signal und keis PCM (aiff oder wav). Du chasch dis mp3 höchschtens mit MIDI ahtriggere. Für das bruchsch aber ebe en software sampler. Wenn du so eine häsch (bi cubase eigentli keis problem) dänn muesch du de sample innelade und ennere keynote zuewiese z.B. C1. Wänn du de richtig midichannel ahgwählt häsch und au bi dim midikeyboard de richtigi channel usgwählt häsch (müend beidi identisch sii, z.B. Midi channle 1 im sequencer (cubase) und midi channel 1 bim keyboard) dänn chasch eigentli nur no s'C1 bim keyboard drucke und de sample sött abgspüielt werde..

greez hoffe han wiitergholfe

tschösche
24.05.2005, 12:23
ja so han ich mir das eigentlich au vorgstellt und das erschiintmär au logisch.. aber vo wo nimmi so än software sampler? wär no sexy wänni so einä hett..

im reason isch das au käs problem.. det hanis pöggt.. =)

schaffsch du mit logic? isch das nöd nummä für mac? wiä häsch detä dplugins usägholt?

will au soviel plugins haaaa.. =)

Ja-roo
24.05.2005, 13:28
ja so han ich mir das eigentlich au vorgstellt und das erschiintmär au logisch.. aber vo wo nimmi so än software sampler? wär no sexy wänni so einä hett..

im reason isch das au käs problem.. det hanis pöggt.. =)

schaffsch du mit logic? isch das nöd nummä für mac? wiä häsch detä dplugins usägholt?

will au soviel plugins haaaa.. =)

luegg grad mal vorab.....ich bin de MAC fetischischt schlecht hin. Produziere tuen ich mit Logic Pro und Reason, das ganze abmische mit ProTools LE. Das heisst aber nöd dasi nöd chan supporte uf PC. Häsch i demfall en crack vo Cubase gäll? Battery vo Native Instruments isch zum biischpiil en geile softwaresampler und gits au für cubase.

greez...

tschösche
24.05.2005, 15:16
hey, was understellsch du mir da, mini eltärä sind millionärä und ich chaufmär dä scheiss alläs.. :brille:
oder wämmer ehrlich sie? ich hanmer sogar min PC abägladä.. :p

also dä battery wird wohl chum choschtälos sie odär?

also frage zwei..

was nutzed ihr so für vorinstalliärti effäkt vom cubase? also wänn sum dstimmabmischig gaht..

gruzz

prophet
24.05.2005, 15:36
lm4 chasch au bruche zum dini mp3 files ahtriggere...
pentagon hät zum teil no geili synthies!

Ja-roo
24.05.2005, 15:46
Original geschrieben von prophet
lm4 chasch au bruche zum dini mp3 files ahtriggere...
pentagon hät zum teil no geili synthies!

chasch du amigs no es biz konkreteri ahgabe mache? Wär no cool wänn du z.B. grad chöntisch de Link zude jewilige Hersteller oder Firmene da poste. Sorgt für weniger ihträg und missverständnis.

merci

greez

M-A-Z
24.05.2005, 15:55
was nutzed ihr so für vorinstalliärti effäkt vom cubase? also wänn sum dstimmabmischig gaht..

Also es git verschiedenes!
Ich wür eifach chli usprobiere!

Aber vorinstallierti Effekts sind meischtens chli scheisse!

Fett sind:

DirectX
und Waves Plugs

und no jenes meh!

ms-lyric
27.05.2005, 19:53
aso s battery isch voll easy de lügner het mol imene forum zeigt wie mes cha cracke :D aber pssst (astalavista.com)
i ha glaub döte scho für 2000Fr. plugins klaut :D

Swift
28.05.2005, 01:58
Gratis VSTs: www.kvraudio.com (http://www.kvraudio.com)

Det findsch au einigi gratis Softwaresampler , nur chli sueche, cha leider kei empfehlig abgäh, da ich kein software sample usser em Halion bruche

mike-cr
28.05.2005, 16:56
Ich ha dr Halion 2.0, isch easy zum schaffe.
suscht plugins hani vo waves, die meiste sin ächt top!
Vo Steinberg chani dr "Naturalverb" und MultiB-comprässer sehr empfähle.

@tschösche: wie isch dr Hypersonic so, qualität vo de sounds, cpu belaschtig usw.??
überleg mir öben söll chaufe...:confused:

tschösche
28.05.2005, 18:12
aso log, ich han nöd viel erfahrig mit VSTi.. isch seinzigä woni bis ez gha han.. hehe,

also bass häts kei geili..
aber suscht häts jeeeeeeeeeenäs..

CPU belaschtig isch eigentlich prima, suugt nöd viel..
quali isch eigetnlich sexy..

und ja, ich weiss ja nöd, aber chaufä würmärän nöd.. mir verstönd eus odär?

ussärt du wettsch.. aber wänn dänn würän ebä "so" mal teschtä..

Swift
02.06.2005, 10:47
Hypersonic isch an sich schono cool... General Midi fähig, grossi uswahl a sound, 16 fach multitimbral (glaubs), also, hesch mit einere Instanz 16 kanäl wo chasch belege.

Nur isch s teil echli plastik, find ich, also stricher, bläser sind halt scho nöd hyperrealistisch.