Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Audio/MIDI-Keyboard

Pleschen
25.05.2005, 09:38
M-AUDIO Ozonic

So ich hät mal en Frag was Ihr vo dem Teil haltet oder ob Ihr scho erfahrige mit me MIDI-Keyboard oder me Audio/MIDI-Keyboard gmacht händ!?!

Will mer der Ozonic eigentlich fascht definitiv zuetue, für was mussi glaub nöd säge! Aber vilicht würd mer ja eine vo euch es anders Gerät empfehle will ich ha würklich no null Erfahrig! Der Ozonic vo M-AUDIO macht uf mich eifach en benutzerfründliche idruck und da er au Analogi Usgäng hät cha me doch nach der Tasteprogrammierig au mal nur so druff los spiele wenn mer en and soundalag hängt ohni gad alles mit dem und dem programm ufznä...!?!

Infos sind under dem link --->Detail Info (http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?products_id=22376)

M-A-Z
25.05.2005, 09:47
tönt guät das grät! Aber bruuchsch d'Audio kanäl? Schusch würd ich es reins Midi Keyboard chaufä!

spenzasequenza
25.05.2005, 09:50
also ich cha der es roland hp4000s sehr empfählu... hehe. isch nu fein als midi keyboard...
was di taschte mechanikä agit trüüwi denä m-audio dingers nit so vil züä. aber ich glöibe diär is jetz nit so wichtig, dass schich di tasche wiä bimä richtigu piano afühlunt, odär?

Pleschen
25.05.2005, 10:08
Original geschrieben von spenzasequenza
also ich cha der es roland hp4000s sehr empfählu... hehe. isch nu fein als midi keyboard...
was di taschte mechanikä agit trüüwi denä m-audio dingers nit so vil züä. aber ich glöibe diär is jetz nit so wichtig, dass schich di tasche wiä bimä richtigu piano afühlunt, odär?

ha zwar friener öi ab und züe am piano vo miner schwestert chli in die taste ghaue aber ich mein ver so sache izspiele isch das mir als totala leihe am klavier wurscht! zum melodie, basslines etc. izspiele wird das hoffentlich en gueti understützig si! oder was meint der herr spenza?

Original geschrieben von M-A-Z

tönt guät das grät! Aber bruuchsch d'Audio kanäl? Schusch würd ich es reins Midi Keyboard chaufä!

ja ebe genau die analoge audio usgäng wäri ver mich intressant! will das teil nid gad all zu gross isch chönti mes an uftritt mit nä und es paar taste mit witzige grüsch und effekts belege, zb. pistolenschuss-Geräusch!

tschösche
25.05.2005, 12:27
800.- für äs midi keyboard?

aso ich weiss ja nöd was du für asprüch häsch, aber für dä afang wür ich mir äs schiss billigs midikeyboard chaufä..
und diä reschtlichä 700.- für gschiidärs usgäh..

so han ichs jedäfalls gmacht..

Pleschen
25.05.2005, 12:49
Original geschrieben von tschösche
800.- für äs midi keyboard?

aso ich weiss ja nöd was du für asprüch häsch, aber für dä afang wür ich mir äs schiss billigs midikeyboard chaufä..
und diä reschtlichä 700.- für gschiidärs usgäh..

so han ichs jedäfalls gmacht..

ha scho es schiss billigs gah! has aber no zu me guete priis uf ricardo verchauft :) hät mine asprüch würklich nöd gnüegt, will nur so paar midi sache ispiele längt mer halt nöd! will das teil au no für anderi sache bruche! vorallem chasch di midi melodie wot willt ispiele gad ufem keyboard selber chli bearbeite bzw. di tonveränderige vornä und nid miesse d midimelodie ispiele und nachert erscht ufem pc bearbeite!

isch scho recht viel 800fr. aber ich glöib bi dem gerät lohnds schich!

Ja-roo
27.05.2005, 11:05
sorry das ich ersch so spat inneschriebe.

Ich hett da no e besseri variante für dis Keyboard problem.
check das mal uus:

http://www.esi-pro.com/viewProduct.php?pid=42&page=1

das MIDI/AUDIO keyboard isch öppis ganz geils und empfehlenswert.
- Original Klaviaturtaste (sind kei so plastiktästeli)
- Stufelosi endlosregler (chasch controllerihstellige mitspeichere)
- Audiointerface included
- Midi interface included

Das isch es hammer produkt

Nachteil: nur 2 Oktaven

ich hoffe du luegschs der ah.

greez

Pleschen
27.05.2005, 11:44
Original geschrieben von Ja-roo
sorry das ich ersch so spat inneschriebe.

Ich hett da no e besseri variante für dis Keyboard problem.
check das mal uus:

http://www.esi-pro.com/viewProduct.php?pid=42&page=1

das MIDI/AUDIO keyboard isch öppis ganz geils und empfehlenswert.
- Original Klaviaturtaste (sind kei so plastiktästeli)
- Stufelosi endlosregler (chasch controllerihstellige mitspeichere)
- Audiointerface included
- Midi interface included

Das isch es hammer produkt

Nachteil: nur 2 Oktaven

ich hoffe du luegschs der ah.

greez

huuuuiiii das ding töhnt ja vo de agabe här recht geil! thx für de tip, jetzt mussi das nur no eswo finde zum bstelle und mal de priis abchecke! bi ebe scho recht es zitli die Keyboard's am vergliche!

piis und merci

Ja-roo
27.05.2005, 11:49
Original geschrieben von Pleschen
huuuuiiii das ding töhnt ja vo de agabe här recht geil! thx für de tip, jetzt mussi das nur no eswo finde zum bstelle und mal de priis abchecke! bi ebe scho recht es zitli die Keyboard's am vergliche!

piis und merci

lueg dah mal driii isch sogar no günschtiger als das wo du häsch welle hehehehe

http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=100009679&sid=!18121995&quelle=volltext

Pleschen
27.05.2005, 16:06
thx ja-roo :)