Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Turntablism Videos??

LKB
25.05.2005, 14:16
So mal 'ne Frage: Kennt öpert gschidi DJing Videos, wo mä au chli was chan lernä. Aber i will nöd unbedingt so How to Videos chaufä, sondern halt eifach äs paar fetti Videos, wo mä dä Pros chli chan uf d Finger luege.

Schwierigkeitsgrad: Mittel bis schwierig;)

dänx ä lat

piis

Cyclone
25.05.2005, 14:21
all vergange dmc's

LKB
25.05.2005, 14:30
di sind aber amel chli schlecht ufgnoh und chli schlecht gfilmt..

trotzdem merci... witeri?

Dj Riddla
25.05.2005, 14:34
itf 2003 dvd

Beatnik
25.05.2005, 14:55
Genau dä Thread han ich vor 3 Tag glöscht wills 4 Mönet kei Antworte gäh hätt:D :D

Aber zum dir es paar Tipps gäh:

Wild Style - Grandmaster Flash Kuchi Szene, isch hütt no Top;)

Beastie Boys Video - 3 MCs & One Dj, det gsesch dä Mix Master Mike rächt guet wiä er en Beat macht, he he

Scratch the Movie - Kännsch sicher scho, und wenn nöd dänn würd ich schleunigscht go kaufe, Must Have.

www.djbattle.net und det zu dä Videos, kännsch sicher au scho, aber hett hald rächt vill geili Videos, und es koschtet nüüt.

Das wäred mal dAlternative......

Suscht, so Offizielle Shizzle:

History of DMC World Championships DVD....sind zwar teilwiis scho rächti Qualität, aber ab em jahr 1990 find ich sie eigentlich rächt guet zum evl. chli uf Idee zcho ;)

Hip Hop 101 - Gitts glaub nur no uf VHS, aber säg anschiinend en verdammt geile Movie.

X-Ecutioners - Built to Scratch DVD - Isch zwar en "Lern" DVD, aber ich finds abwechsligsriicher (Nöd nur Scratches) als am Q-Bert sini Scratch Odysse's, und lernsch au grad chli sNotationssystem falls dich das Interessiert.

Ja, das wärs mal.....

Greetz

Aurel
25.05.2005, 14:59
Original geschrieben von Beatnik
Scratch the Movie - Kännsch sicher scho, und wenn nöd dänn würd ich schleunigscht go kaufe, Must Have.

[

hani au welle vorschloh, aber beatnik isch weder mol schneller gsi... :D
hed geili sache druff. u.a. mit dj premier, q-bert, mixmaster mike, grandmaster dst etc., seeehr empfehlenswert. grad gester weder mol gluegt. :D

Enemy
25.05.2005, 15:01
Dr Schwiizer real DJ Sir Colin macht grad es HOW TO LEARN SCRATCHING VIDEO für aui Beginners !!

Beatnik
25.05.2005, 15:01
Original geschrieben von Enemy
Dr Schwiizer real DJ Sir Colin macht grad es HOW TO LEARN SCRATCHING VIDEO für aui Beginners !!

Sir Colin? Dä Sir Collin? Dä Engin? Dä Oxa House Fritzz?????:eek:

Enemy
25.05.2005, 15:06
Sir Colin? Dä Sir Collin? Dä Engin? Dä Oxa House Fritzz?????:eek:

:D :D :D hehehehe isch dänk nur ä Witz gsi :D :D :D

Aurel
25.05.2005, 15:07
SKRATCH DA HOUSE
YEAH

aber nüt geg sir colin. :D

Beatnik
25.05.2005, 15:13
Original geschrieben von Enemy
:D :D :D hehehehe isch dänk nur ä Witz gsi :D :D :D

Bin ich froh, hätt grad wider en Diss Track gmacht;) Gäge dä bin ich ja grad en Profi, ha ha, und alli Beginners da inne sind mindischtens Dopplet so guet:D

Ja, nöd gäge ihn persöndlich....aber ich find hald das wänn mer würklich nur Baby Scratches und Forwards chan, das mers gschiider sött bliibe lah uf dä OXA CDs...im House so oder so:p
Und dänn no das Scratch da Mouse Züüg, he he

@LKB Sorry fürs Off Topic.....

Enemy
25.05.2005, 15:29
Bin ich froh, hätt grad wider en Diss Track gmacht;) Gäge dä bin ich ja grad en Profi, ha ha, und alli Beginners da inne sind mindischtens Dopplet so guet:D

Ja, nöd gäge ihn persöndlich....aber ich find hald das wänn mer würklich nur Baby Scratches und Forwards chan, das mers gschiider sött bliibe lah uf dä OXA CDs...im House so oder so:p
Und dänn no das Scratch da Mouse Züüg, he he

@LKB Sorry fürs Off Topic.....

und ds ganze no mit House gmixet :bluepunk:
Aber er verdient sis Gäld äuä scho no recht, für daser nit so viel chan...

Gueti Scratch Videos vo dä Scratch Perverts halt. Die überzüge mi immer no recht!!

faxus
25.05.2005, 15:29
mänsch crez (ähem...LKB) du tröööööötä!
lärn doch sälber plattä chratzä du lusch!
aso, vo so eim wötti denn niämeh än mix!
(oder zumindäscht für dä momänt!)

und übrigäns:
check them mail box, biaaaaaaaaaaatch!)

LKB
25.05.2005, 15:49
thanks 4 them answers!

also i han bis jetzt ehrlichgsait no niä än dj-video gseh, hehe. s einzigä, woni kenn isch s djbattle.net. lueg denn mol wani mir so zockä;)

und bär (ähm faxus)... i will gar nöd, dass du dir was vo mir ineziehsch!:rolleyes: Wäg dä Hülä: Äs isch kei Demo-Tape sondern ä CD!!! I läb nümä im Mittelalter, weisch..

LKB
27.05.2005, 14:35
ähm *räusper* kennt susch niemert meh geili scratch-dvd's?? das isch wohl no nöd alles gsi, oder?

Dj Riddla
27.05.2005, 14:43
a night at the knitting factory!!!!!!!!!!!
mörder dvd, d-styles tracks live preformed von d-styles,shortkut,babu,melo-d u no meh + ned hoddings stuff...sehr empfälenswert..!!!!

LKB
10.06.2005, 15:43
Original geschrieben von Dj Riddla
a night at the knitting factory!!!!!!!!!!!
mörder dvd, d-styles tracks live preformed von d-styles,shortkut,babu,melo-d u no meh + ned hoddings stuff...sehr empfälenswert..!!!! das tönt ganz guet!!!

Cyclone
10.06.2005, 15:50
d turntable tv reihe :blingblin