Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Gurtenfestival

Hempalizer
25.06.2004, 14:00
gurte het etz grad nöd eso grosses agebot für de aightgenosse-gschmack...
ich wierd trotzdem here gah (tradition?) es paar acts womi interessieret nomal zgseh ( I AM, Seeed, Ozomatli etc.), v. a. ufemene openair.

drum e frag (wo velicht weg em freuefeld undergaht): wer isch alles am gurte??? velicht chömer es chlises inoffiziells aightgenossentäffe verastalte. (:cool: undercover) in bärn ois representä

PS: sueche no en platz imene zält!

poetical
25.06.2004, 14:13
Auso ig wirde au 4 Täg am Start si u mi dere exzessive Party higäh. Vo mir us chöi mer scho äs Bier suufe mit aune Aighties wo wärde dobe si. Hett gloub scho ä Thread zu däm Thema gä. Aber isch äuä glösche worde oder so.

Ja los, wär am Start isch söu das doch kund tue hie.

scope
25.06.2004, 14:17
tusigste fred übere güsche. i ga nid. zweni rap. zviu bier

Hempalizer
25.06.2004, 14:17
aight...denn mach i mer was zum de meeting-point zorganisiere. suech mal no es uffälligs merkmal (nöd grad en rägäschirm odr so)...

poetical
25.06.2004, 14:21
Da git's gnue. Wird z.B. sicher wieder äs Migros bzw. Post Zäut ha. Oder sone Miuchbar hett's o jedes Jahr. Wird sech scho öppis la finge.

Aber zersch Mau no chli Lüt zäme trummle. Wüu ig wirde o süsch gnue Lüt kenne dobe.

Hempalizer
25.06.2004, 14:26
s'gländ isch mer scho super bekannt. abr a somene stand isches nöd eso liecht d'aighties zfinde wenn da alli astönd. weisch was i mein?! velicht mal i mer e geili AIGHTI fahne...

:whiteflag

nöd grad wiss...

Danielsson
25.06.2004, 14:29
Yo ma men,

villich chum i ou, aber nur am Samschti, (den isch gloubs IAM und PVP...):hmmm:

Wenn dir öppis machet fürnäs Träffä de bitte am Sa und süsch löts lo si....hehe:alk: :p

piis

P.S. Ufem Gurte...*sing*

t0aster
25.06.2004, 14:40
Hehe ja gurtä ish sho n bisl tradition, si immr 3 fröhlichi, sunnigi tääg. Vo dä acts häär chamä nixx sägä, cha mi ni erinnerä dss mau sho so viu hiphop, reggae acts si dobä xi, vilech letzt jahr ähndlech viu, abr hett osho sehr mageri jahr gä i derä hinsicht.

ahja i wirdä o am start si. ;P

pEEzn :hippie:

katensky
14.07.2004, 20:36
ich bin di ganze 4 täg det. es intressiert mi zwar nur öppe d'hälfti vode acts (= gnueg ziit zum usspanne und d'lampe fülle...), aber das wird sicher en cheibä spass! :D IAM, pvp, wurzel 5, max herre, seeed... isch scho no aagnehm...

aber am meischte freui mi uf DIE ÄRZTE!!! :love::headbang::love:

EsCa
14.07.2004, 21:14
häjaa i bi de o 4 tag dert obe, es träffä wär wük no iisi... shlöt mau öpis vor :D

poetical
14.07.2004, 21:38
Auso da ig deheim eh ke Compi ha wirdi da eh nümm chöne ineluege. Aber es paar Gsichter ds gseh wär scho no witzig. EsCa chasch mer ja de d'Infos düre gä, we scho nid öppis wosch "organisiere" ;)

Onkel_Agathe
14.07.2004, 21:55
min einzigä areiz wär THE STREETS am fritig aber für da 65 isch mer denn doch chli zviel...:(

EsCa
14.07.2004, 22:08
jo ez mues ig no öpis organisiere...

auso chömet aui morn am haubi eis zum miuchstand, ish ds oke? :D

poetical
14.07.2004, 22:11
Du meinsch scho haubi 1 ir Nacht oder? :D

TiDAL
14.07.2004, 22:13
jibiiiiii ich bin au dert, aber erst am friiitig... ^^

:no: :dance: :kiffer: :hippie: :wtf:

EsCa
14.07.2004, 22:59
auso mir mache imr donshti, friti u samshti am haubi eis bim miuchstand ab...u dases keni missverständnis git jewils am mittag und ir nacht, ish ds rächt? :rolleyes:

Toratelli
14.07.2004, 23:12
i kenne eifach ke sou vo öich, würd aber gärn o cho...

wie erkenninech :)

oder bini da gar nid wiukomme

EsCa
14.07.2004, 23:52
klar es si aui wiukomme, so simr aso de nid ;)
ebe chunsh eifach zum miuchstand de chunt de das sho guet

t0aster
15.07.2004, 00:31
wenn genau bim milchstand? i hätt eigetlich morn morgä am 8i wöuä ufbrächä u mau zäut ga ufsteuä abr muess guggn öbi ufmah ;) i kennä ja o ke sou vo öich dss ish ja gad ds lustigä
aufm gurtn wird :kiffer: :alk:

piisn

t0aster
15.07.2004, 00:44
Original geschrieben von EsCa
auso mir mache imr donshti, friti u samshti am haubi eis bim miuchstand ab...u dases keni missverständnis git jewils am mittag und ir nacht, ish ds rächt? :rolleyes:

naja mängish bini zuu bliind sorrä ;P:cool:

beatniquer
19.07.2004, 11:10
Original geschrieben von poetical
Auso ig wirde au 4 Täg am Start si u mi dere exzessive Party higäh. Vo mir us chöi mer scho äs Bier suufe mit aune Aighties wo wärde dobe si. Hett gloub scho ä Thread zu däm Thema gä. Aber isch äuä glösche worde oder so.

Ja los, wär am Start isch söu das doch kund tue hie. $

aight, i bi o xi,u ha di gloub sogar no xeh...
ah sor ne latenight dancehall party oder so...isch no easy sound, wenn me so breit isch...

Onkel_Agathe
19.07.2004, 11:44
wie isch dä mike skinner xi????

beatniquer
19.07.2004, 11:53
ke plan...

asteriscsme
19.07.2004, 12:12
SPEARHEAD waren definitiv das wofür sich das Gurten im Nachhinein am meisten gelohnt hat....
...die restlichen Acts vom Samstag haben mich irgendwie alle enttäuscht

Hempalizer
19.07.2004, 13:04
äs het sich glohnt!!!!

37 Bands erläbt!

special: IAM!!! Spearhead, Seeeeeeeeed, Cocoo

wow!

EsCa
19.07.2004, 13:34
jo spearhead ish hammer gsi, seeed o ish aues geil gsi...

abr es ish eifach niemr zum miuchstand cho :D

katensky
19.07.2004, 15:25
ich mus säge es isch würkli e geili ziit gsi ufem gurte! speziell gfalle händ mir IAM, wurzel 5, die ärzte, in extremo, max herre, pvp und seeed! han eigentlich au nöd vill meh bands aktiv miterläbt, will i entweder nöd intressiert, oder z'bsoffe, oder am dööse, oder am mich vor de sunne rette, oder was au immer gsi bin... ;)

ich wird mer wohl ernschthaft überlege müese s'nächst jahr wider z'gah, gurte isch geil!

Onkel_Agathe
19.07.2004, 15:35
what about mike sikinner aka the streets???

isch ihn niemert go luege oder wasss??

katensky
19.07.2004, 15:51
Original geschrieben von Onkel_Agathe
what about mike sikinner aka the streets???

isch ihn niemert go luege oder wasss?? sorry, wo dä gspielt hät bini a de aare une am grilliere gsi...

Onkel_Agathe
19.07.2004, 16:21
shame on you...nöd z glaubä:o :( :eek:

*hahahaha* nei ich het ebä fasch weg ihm 65 stutz zahlt...

fReEMaN
19.07.2004, 16:24
ich bi nur am donschtag gsi..

pvp, seeed und öi 2raumwohnung sind super gsi..

was aber spitze gsi isch -> goldrush international obina im chleinu zält näbs där zältbühnu..

da is rächt abgangu!

marcoke
19.07.2004, 16:51
mini häiläits:
seeed, ozomatli, die happy, ska-p, züriwest und d bob marley songs vum julian

the streets hät scho no easy party gmacht, aber ich bin eifach gad saumüäd gsi dettä und nur chli näbem zält ussä ghocket...
aber er isch nöd schlächt gsi, vilicht bin au eifach ich scheisse gsi :)

fReEMaN
19.07.2004, 17:24
genau ozomatli..

sind scho nu cool gsi, aber hätti deicht das di meh uf hip hop sind.. di hent ja fasch nur latino sound gibrungu..

beatniquer
19.07.2004, 23:38
Original geschrieben von EsCa
jo spearhead ish hammer gsi, seeed o ish aues geil gsi...

abr es ish eifach niemr zum miuchstand cho :D

was du hesch dert büglet? i bi mer dert no e shake ga zieh... :D

manolo23
19.07.2004, 23:50
pvp und i am waren schlecht.
die ärzte waren die beste band.

beatniquer
19.07.2004, 23:54
Original geschrieben von manolo23
pvp und i am waren schlecht.
die ärzte waren die beste band.

finde ich jetzt überhaupt nicht...IAM brachte das Zelt und den halben Gurten der drum rum stand regelrecht zum brodeln...

t0aster
20.07.2004, 00:12
jua iam hett dr haub gurten böörnt ish mit abstand ds geilstä konzärt xi dss jahr...... pvp chash live rouchä

sagmäu
20.07.2004, 00:42
Original geschrieben von asteriscsme
SPEARHEAD waren definitiv das wofür sich das Gurten im Nachhinein am meisten gelohnt hat....
...die restlichen Acts vom Samstag haben mich irgendwie alle enttäuscht

@aster
ööööh sorry? iam enttüschend? entweder si dini aasprüch so höch obe oder de hesch nid richtig zueglost und -gluegt: publikum isch huerä ab und si hei sogar o auti stück bracht (---> petit frère yesss!)....:confused:

manolo23
20.07.2004, 01:17
gerade von den älteren sachen war die soundqualität zum heulen.
und boygroupgetue auf der bühne mag ich nun einfach nicht.

katensky
20.07.2004, 01:24
gerade von den älteren sachen war die soundqualität zum heulen. die soundqualität war während dem ganzen festival sowohl auf der haupt- als auch auf der zeltbühne zum heulen... man hat grösstenteils kaum was verstanden, und es hat halt nicht jeder eine stimme wie farin urlaub... ;)

sagmäu
20.07.2004, 01:25
okeee d'frouä si behinderet und unnötig gsi... gar nid iam-mässig, aber vor tonqualität hani itz emu nüt gmerkt - d'mik si ja di gliichä gsi? u vom beat ghörsch meischtens sowiso nume d'drums am konzärt...

tschüüs

katensky
20.07.2004, 01:34
IAM isch definitiv abgange! es hät gwaltig vill (z'vill) lüüt gha. ich bi so iiquetscht gsi dassi chuum han chöne min arm ue riissä! ich hans voll geil gfunde dass sie au alti tracks gspielt händ, petit frère, l'école du micro d'argent, independienza usw., das hät gfläsht! am konzert z'züri im april händ kän einzige alte track gspielt.

für mich isch es DAS hightlight gsi ufem gurte (näbet die ärzte)!

manolo23
20.07.2004, 01:38
ja.die ärzte bewiesen einmal mehr dass sie die beste band der welt sind.

katensky
20.07.2004, 01:50
ja.die ärzte bewiesen einmal mehr dass sie die beste band der welt sind.
aight! schaad dass s'publikum so lasch gsi isch...

katensky
20.07.2004, 23:40
falls es öpper intressiert oder öpper's nonig weiss:

am nächste samschtig uf SF2 chunnt ab em 22.30 züüg übers gurte festival! u.a. live konzert vo die ärzte!

EsCa
22.07.2004, 14:23
Original geschrieben von t0aster
wenn genau bim milchstand? i hätt eigetlich morn morgä am 8i wöuä ufbrächä u mau zäut ga ufsteuä abr muess guggn öbi ufmah ;) i kennä ja o ke sou vo öich dss ish ja gad ds lustigä
aufm gurtn wird :kiffer: :alk:

piisn

HAHA duuuu wärsh eh gange, i weisses MUAHAHA :D

:yourock:

t0aster
22.07.2004, 14:25
pfff ä sheiss wäri am haubi eis bini sho längstenz am :kotz: xi ;)