Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Killa Kela

root1
27.06.2004, 01:30
Was haltet ihr von Killa Kela? Er sei der beste beatboxer.?

Am 09.07.04 ist er übrigens in Langenthal im Sunset the club mit Dj skeletrik, mc trip, spider. Eintritt 20 bzw 25Fr.

Ist der empfehlenswert?

lizzle mizzle
27.06.2004, 01:48
yes...de isch echt de bescht...also minere meinig na!!! de sött mer sich uf jede mal live inezieh!!!:hippie:

Herr Gamus
27.06.2004, 02:00
bin im dust in kopenhagen mol in uusgang wo was vo Killa Kela und beatboxing uf em flyer gschtande isch - hanen aber nid kennt vorher. mues aber sege, dass es de beschti beatboxer ishc won ich je ghört han - ob er de beschti isch wos git isch einersiits gschmacksack, anderersiits hani au nonig alli ghört.
aber wenn er e chance hend de chranki chaib gseh, unbedingt nutze! vor allem will sin DJ au DNB ufleit! :dance:

PsyKez
27.06.2004, 04:17
ich hanen imfall aunonie khört aber vo verschiedene siitä ghört er sig guet.. eböh chas dr nid genau säge

köbi
27.06.2004, 05:08
är isch am itf ds dütschland gsi u het dert e demo gä vo öpere viertu stung, hetmi abr derart gflashed. isch vilech nid dr bescht, abr er het sicher es sinthy gschlückt, wednä ghörsch dänksch mängsch das d setgi tön mitm komp gar nid chasch mache.
finden starch, wird sech uf jedä fau lohne, i chume oh

krizi
30.06.2004, 10:48
im beatboxe chasch gar nöd säge wer de bescht isch...

rhazel:
beatet hiphop mit gsang und allem drum und dra...

kenny muhammad:
drum&bass freak... verdammt schnell... powerfull... spielt mit einzelne wörter zwüschem beate

scratch:
sis vocalscratching tönt wiä das vo de platte... unglaublich...

killa kela:
drum&bass, gsang... und wiä scho gseit... als hätti er en synthi verschluckt... :D er hät eifach strubi tön, aber sin beatbox isch nöd sooooo klar wiä vo de andere 3

klar gits no meh lüt, aber das sind so die bekanntischte...
ich chann au mal öpis ufelade, wänn ihr wänd... vo jedem öpis...

piiisss...

subtile
30.06.2004, 10:52
Hanen nur eimol im mtv fett gseh hanen vorher au nid kennt. Aber isch abartig gsi. Sött me sich glaub scho mol inezieh!!!

krizi
30.06.2004, 11:04
es gaht...

ich han scho rächt vil sache vo ihm ghört und clips(liveufnahme) gseh... und naja, er wird öpe s'gliiche bringe...

de rahzel hani live gseh und bin enttüscht gsi...

ja, und no en tip...
während em beate söttet ihr ruhig sii und erscht dänn, wänn er sin beat fertig gmacht hät, dänn schreie... :D
es git nüt schlimmers als, wänn all schreiet und de siäch will öpis vorzeige...

piiisss...

Irgendeis
30.06.2004, 11:06
Dä KK isch dä hammer! Hanen scho paar mal ghört. Er hät sich mal Projäktmässig mit äm Beffu (Bern), Beatbox Eliot (München), Bina (München) und no andernä Beatboxer zämägschlossä, das isch dänn andersch geil gsi!

danton
30.06.2004, 11:25
ich han en glaub vor ca. 2 johr mol i dä grabähalä sg gseh und er isch würkli super gsi. unglaublichi sache het er brocht. gnervt han i mi nume won er öppä 10 min. nume sini nase benutzt hät.