Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Samples schneiden

Mc Tadeus
01.06.2005, 19:19
Ich benütze momentan Recykle 2.1 von propellerhead um samples zu schneiden.
das prog hat jedoch einige einstellungen die mir nicht gefallen, zb.:das ich keine tracks die länger als 5 min laden kann und das längere samples in wave exportiert nich mer identisch klingen.

welches programm ist zu empfelen?
ich benötige wave die mein MPC lesen kann.

mfg tadeus

LKB
01.06.2005, 19:26
cool edit oder adobe audition (ich s glichä programm)

chasch sicher irgendwo abeladä

Röschti
01.06.2005, 19:53
jop, Cool Edit isch nit schlecht!

aber so blöds au töna mag, i benutza es ganz eifachs Magix Music maker woni mol vor johra downgloadet han. funktioniart perfekt. und het sacha wo miar besser gfallen als im cool edit.

spenzasequenza
01.06.2005, 20:17
soundforge isch öi no cool...

ms-lyric
01.06.2005, 20:27
i nimm immer s cool edit.
bim magix music maker bini ebe am afang nöd drus cho den ha i gad s cool abeglade, und erst nocher gmerkt wow s cool isch jo viiiiiiiieeeeeeeel geiler als sandere :D

Röschti
01.06.2005, 21:58
Original geschrieben von ms-lyric
i nimm immer s cool edit.
bim magix music maker bini ebe am afang nöd drus cho den ha i gad s cool abeglade, und erst nocher gmerkt wow s cool isch jo viiiiiiiieeeeeeeel geiler als sandere :D

hehe neeeei!! Magix rockt zum choppa!!
cool edit isch abr au no recht easy!

SCREWD
01.06.2005, 22:08
Mit em Magix chasch eifach d Samples besser em Takt apasse...

Also ich schaff viel schnäller mit em M als mit em Cool Edit, s Cool Edit bruch ich denn nochhär, wenns Zügs schön zuegschnitte usw isch...

mike-cr
01.06.2005, 22:21
also ich schaff mit Nuendo und schnipsle au grad dermit...isch chli übertibe, ich weiss:rolleyes: :D
was isch denn am M M so praktisch?

LKB
01.06.2005, 22:24
Original geschrieben von SCREWD
Mit em Magix chasch eifach d Samples besser em Takt apasse...
tsts screwd, häsch denn du keis musigghör?? hehe. äs goht jo do nöd ums arrangierä sondern nur ums verschnipslä vo dä samples;)

Röschti
01.06.2005, 22:24
1. kann i d samples problemlos schnippsla mit sonra schär. :D praktisch
2. lauft bi miar viel schneller als Cool edit
3. hani vom cool edit nu a try-out version, wo hufa funktiona gsperrt sind...
4. hani mi fängs gwöhnt zum ufm magix schnippsla...aber eba, wema vo afang a cool edit lernt, isch sicher easy.