Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : frische rap us wigoltinge TG

iceman
27.06.2004, 22:43
Guete Abig mitenand,

Ziit für die Junge ! Jetz chunnt so en 16jöhrige Freiziitrapper... Han denkt, ich gib eu mal de Link zu mine erschte beide Tracks.
Ich mag gueti Rap-Musik, hans früehner eigentlich meh i guete Pop-Lieder ghört, doch jetz bin ich uf Hiphop cho und interessier mich für die Musikart.
Mini Performance, wo no völlig i de Entwicklig isch, wott i a dere Schtell nöd beurteile, sus wäret ihr ja arbeitslos.

Wie au immer, ich wünsch eu viel Vergnüege bim alose und nehmet eu doch chli ziit und schriibed euri Meinig ine. Bsuechet, wenn er wönd, mal mini Page. (www.raporium.ch.vu)

>> http://homepage.hispeed.ch/simon_kaelin/eurimajestat.MP3
>> http://homepage.hispeed.ch/simon_kaelin/betruege-vollversion.MP3
(Beat sind Eigebau)

Gruess Simon

P.S. Ah ja, min Dialekt... ;-) Einsiedeln laht grüesse ! Aber wohn scho sit 10 Jahr im Thurgau.

_oO-[MAC]-Oo_
27.06.2004, 23:41
De erscht Track isch vou ned min gschmack, sorry. Es tönt aus würsch am mik ischloffe. bring meh läbe i d'stimm. Bim 2. ischs öpps s'gliche. Beats flashed mi au nid so. D'Rhymes hani nid richtig verstande. probier dütlecher z'rede.

immer witer mache!

greez!

iceman
27.06.2004, 23:53
hey
mal merci für de erschti itrag
wird mir müeh gäh bi de nöschte tracks.
eis problem isch sicher, dass d'mikrofon-spur
zliislig isch, das vermiest eigentlich so
s'gröschte. Und zum gsamte, s'isch halt chli
e anderi art vu tracks, ehner chli softer.

guete wuchestart a alli da usse
gruess iceman

Schtibä
28.06.2004, 00:10
aso mir gfallts überhaupt nöd. das isch nöd räp. und wän öper meint ich segi deswägä ängstirnig, vo mir us.
guät bim zweite liäd verstahni sowieso nüt, aber s erschte isch au nöd dä bränner. ich meine d wörter münd flüssä, und nöd eifach redä-pausä-redä, mit betonig uf redä.
aber iisi, vil vil üäbä..schribä, schribä schribä..

isch kän agriff, aber a dim liäd chame würkli alles kritisiärä.

v.e.n.y.l.
28.06.2004, 19:41
das isch nöd räp...flo' gar nüüt! du lisisch eifach din tegscht abe, mer merkt dasd nanig so lang drin bisch, ich wür am flo' schaffä immer wider chli pröblä und lärnä...dänn chämts nödmal so schlächt au wän dmik spuur lislig isch

venyl

BIONIC BOUNCER
28.06.2004, 19:53
nöd jede söt as mik und du bisch ein vo dene......

scope
28.06.2004, 19:55
gfaut mir grad nid würklech so.

du sötsch rappe u nid rede. usser du bisch krasse MC wo wener redt outomatisch rappt. aber das giz ja nid...

beats si ou nid mis ding. mach doch es straights boom-bap drum ine...

u när acht bitte s'nöchst mou druf wie der thread bezeichnisch

chaib
28.06.2004, 20:04
salü !

äh, was söll das bittschön ?
dini raps, isch nüt dehinter !
sorry aber i ghöre nix.. nöd vode lutstärki här,
do isch au nöd d'mik-spuur z'listlig (doch scho aber
das tuet nix zur sach), nei i ghöre nix vo dir !
blatt papier füreneh text anekrizlä und de schön brav
abelese.. thats it ?? - nei !
isi ich han voll nix degege das sowas AFANGSCH,
aber i würd nöd jede shish uf aightgenossen fitze,
macht schlechte erschte iidruck...
das zum einte, und s'ander: was stellsch du dir vor ?
du häsch mal was baschtlet, häsch dini erschte gehversüech gmacht, und erwartisch jetz das innert rekordziit e single/es album aneknallsch ? :wtf: so gohts nöd !?!?
üeb, üeb, üeb, und üeb nomeh, aber verzell nöd so sache
vowege du verkaufsch demnägscht dini tracks (uf dini homepage bezoge) !
wenn di jetz agfiggt fühlsch, ich meines nur halbe so, han denkt jemand muess di eifach mol uf de bode hole !

lueg das de scheiss pumped, nöd dasmer ischloft.

piiz

thieu
28.06.2004, 20:13
Aber Fisch uf Tisch z reime isch ver mich scho mal so Fertig!!! üfhere... D Andre Kritike va de Jungs obina dra selltisch der z härze nä.

Flow = 0
Verständlich voll nit gat vill
Beat. Git verlii scho liit wa das gfallt, aber rapesch dü da uber dine Gameboy....
Inhalt ? Sorry keine Ahnung. Mich nevt der Scheiss so ich hä nit fertig glosst!

Wend di Kritik nit üfbuwend finnsch, de häsch mi richtig verstande!

ABer iäbe iäbe iäbe :D

iceman
28.06.2004, 20:37
hey hoi zäme,

mal danke für euri bemüehige, dass ihr trotz dere no relativ mässige performance vu mir, überhaupt eu ziit nehmet und mich nöd eifach ignorieret !
Ähm... ich will ja gar kei cd's verchaufe, lüüt, was behauptet ihr da für en scheiss ? das bitzli geld isch für de materialufwand (cd), nöd wäg mine lieder !!
ich zwing niemertem mini sache uf, isch ja kei zwang zum en track vu mir azlose...
wiegseit, das sind mini erschte tracks und sie sind no nöd hammer. Aber ihr hend mich uf gueti idee für die nöchschte sache bracht.
Doch was ich a dere schtell mal muess segä, es chömet viel wo grat säged "chum hör uf mit dem scheiss", aber wenn ich das würd mache, denn het i glaub scho gar nöd müesse afange. Also bliib ich !
Ich finds mega nice vu eu, dass ihr mich unterschtützet !
Denked dra, dass ihr mich mit jedem Itrag unterstützet, au wenn ihr offesichtlich nöd unbedingt die absicht hettet :p

Gruess Simon
--- und mir ghöret üs wieder ---

mIkRoFiL
28.06.2004, 20:57
also frische rap esch vellecht gar ned so denäbet...er esch sehhhhhhhr frisch und jungfroilech,i wott di do ned eifach fertig mache...aber gang zersch mol go üebe bevor do züügs ine poschtisch,und no en tipp(also konstruktivi kritik)i wörd öppe 3 mol schnäller rappe und üebe üebe....

iceman
28.06.2004, 21:24
danke für die mehrmalig betonig "üebe üebe üebe", jo scho klar, was meinet denn ihr :rolleyes:
us eure biträg schlüss ich, dass ihr ziemlich hochi erwartige hend... das isch scho chli problematisch, will denn sind ihr bi mir definitiv falsch... im moment !
und da nomol: eigentlich mach ich mini tracks nur für de kollegekreis und han kei anderi absichte. Ich werde au nie en HipHop-Sänger... das alles isch schlussendlich nur fun und wenn ihr das nöd begrifet, sind ihr us minere sicht au chli unvernünftig und vur allem gits sehr viel unprofesionelli kritike vu eu ("hör uf demit", "was söll das bitteschön ?", "das isch nöd rap" [<- nei nei es isch kei rap], "wenn di jetz agfiggt fühlsch" [<- ja bin grat go brüele]) Mit frische rap mein ich min style, isch scho chli anderscht als gwohnt, oder nöd ? Hends ja alli begriffe (schinbar)

am beschte beschäftiget ihr eu wieder mit de anderne iträg bi "eigener stuff", will dass es en schuss hine use gsi isch, weiss ja jetz au de hinderletscht trottel da ine.
Aber dass sich soviel meldet, het i au nie denkt ;-)

Gruess Simon

Check P
28.06.2004, 22:15
zhaut dschnure

wie aut bisch du? 6 i?

Kush
28.06.2004, 23:00
Original geschrieben von iceman
eigentlich mach ich mini tracks nur für de kollegekreis und han kei anderi absichte. Ich werde au nie en HipHop-Sänger...

jo dämfall sin alli aightgenosse dini kolegä?!? ahjo und hihop sänger giz nid...!!!
...und vo wäge treu bliibe und so, oder wie isch das gange im zweite track, denn bliib doch lieber dim pop treu!!

bisch doch eîn vo denä wo 8mile gluegt het und denn hei isch go text schriibe.... nei ächt voll armseelig...

ahjo, und muesch gar nid meine das dini 16joor entschuldigung sin... git jüngeri wos viel derber druff hän...

also, vo mies us giz kai: üebä üebä üebä, denn wo kai talent und kai liebi isch, isch au nüd usezhohle....

iceman
28.06.2004, 23:13
aightgenossen.ch wär so e lässigi site, aber leider gits binere gwüsse Bsuechergruppe es Problem: Da sind viel verträumti Schnösel am Werch, wo irgendwelchi Problem hend.
Han ich mich jemals weg mim Alter entschuldigt ?
Und wer seit, dass ihr mini Kollege sind ? Ich mein die lokale, da im Dorf und paar wenigi uf dere site. Wenns denn mal fägt, weret paar vu eu scho wieder andersch. Isch ja nüt neus !
Am liebschte wür ich Meinige vu kompetente Lüüt ghöre und nöd vu setige wo de Profi usehänket und meinet sie chönnd alli go korrigiere und so.
Ihr beeidrucket mich mit eurem wannabe-gschnorr nöd und s'wird lang gah, bis mir normal chönd kommuniziere... Händ paar vu eu sogar scho uf minere page bewiese !! (Mis Beileid).

Gruess iceman

P.S. Wennd mir ja nöd klar mache, dass Lüüt wo so Sache wie Zitat: "zhaut dschnure wie aut bisch du? 6 i?" schribet, professionell sind und vur allem eim öppis chönd nütze, oder ? Werdet normal und chömmed denn wieder ! (Und 8mile han ich i mim ganze läbe no nie gluegt)

Vitamin A
28.06.2004, 23:21
han mer dini bede tracks au mal zoge und bin au nöd gad wahnsinig begeisteret gsi.. Naja ich glaub es isch eifach scheisse gsi das du gad dini erschte Tracks postet hesch.. und a all eu kluge Antwortschrieber mit eune unheimlich intelegente komentar, produzieret doch eurä eigeti shit wie ziit ufzwende und ihn abezfigge wenneren so denebet fidet..

iceman mach wiiter wen du spass dra hesch und machs solang du d freud drin gsesch und dir dini tracks gfallet.

nur en tipp posts eifach nöm uf aightgenossen will da hends zwenig verständniss.. het ebe nume REAL HEADS :D

piis :hippie:

Kush
28.06.2004, 23:22
[B Wenns denn mal fägt, weret paar vu eu scho wieder andersch. Isch ja nüt neus !
[/B]

wenn das wörtchen wenn nicht wer....:D

ah jo und wenn dä dänggsch du bisch kompetenter als ich dörfsch gern mol uf basel go session kicke.... denn gsehn mrs... --> PM

nänei gib s jo zue das ich keini geilere stylez kenn,
als die vo iceman!

iceman
28.06.2004, 23:34
aber genau mit dene wort bewisisch du mir erneut e schwächi vu dir :D han i gseit, dass ich kompetenter bin als du ? Nei, ich würd gern Meinige vu Lüüt ghöre, wo kompetent sind.
Eigentlich bringts es ja nöd, jetz da i dem Forum enand abezhacke oder ? Läck, ihr benähmet eu scho huere lächerlich ! Aber geil, ich hans gschafft eu zum wüete zbringe.

Wenn ihr meinet, wäg eu hör i grat uf oder mach sus öppis unkonventionells, denn gönd lieber zu de NASA und fraget, wenn de nöchscht Flug uf de Planet Pluto schtartet...

guet nacht, viellicht chönder ja sogar schlafe
icy

Kush
28.06.2004, 23:38
aber genau mit dene wort bewisisch du mir erneut e schwächi vu dir :D han i gseit, dass ich kompetenter bin als du ? Nei, ich würd gern Meinige vu Lüüt ghöre, wo kompetent sind.
Eigentlich bringts es ja nöd, jetz da i dem Forum enand abezhacke oder ? Läck, ihr benähmet eu scho huere lächerlich ! Aber geil, ich hans gschafft eu zum wüete zbringe.

Wenn ihr meinet, wäg eu hör i grat uf oder mach sus öppis unkonventionells, denn gönd lieber zu de NASA und fraget, wenn de nöchscht Flug uf de Planet Pluto schtartet...

icy

:kuss:

iceman
28.06.2004, 23:41
jetz weisch wies lauft
schö gsi

öpfel und läckerli verträget sich guet

samee
28.06.2004, 23:53
[QUOTE]Original geschrieben von Kush
ahjo, und muesch gar nid meine das dini 16joor entschuldigung sin... git jüngeri wos viel derber druff hän...[/QUOTE

word.

hey und das mit em album vergissisch liber grad witer.
es isch, wies in dütschland vor e paar jooor gsi isch.
die erschte releases hänn biz meh erfolg gha und es sin sofort neui gruppene entschtande. und mit dene ischs niveau gsunke und gsunke. also mach lieber nüd. denn blibts niveau wenigschtens no biz länger obe, ganz verhindere kha mes wahrschinlich eh nid.

dizz
29.06.2004, 00:20
also als allererschts möcht i sägä i chas au nöd guet aber sorry, din flow isch nonig so de burner. schaff no chli am überebringe vo dine rhymes. du muesch do no viel viel viel agressiver ane und de scheiss mit me druck is mic rappe. lüüter sötts halt au no si und ich würd au gad dopplet so schnell über de beat rappe wel es wird chli langwilig wenn das de ganz track düüre so langsam rapsch (denn tönts ebe wiä abeglese).
ich hoffe mini kritik isch einigermasse nützlich für dich. und alli andere wo do kritisiere wönnd, bitte: es heisst KRITIK und nöd irgendwiä en thread zum eine afigge oder sus was.
also PEACE

da dizz

McHipHop
29.06.2004, 00:39
also ich finde es auch nicht gut. was aber noch lange nicht heisst das du nie gut wirst. aller anfang ist schwer, an deiner stelle würde ich vor mindestens einem jahr fleissigem üben niiiie was veröffentlichen, es sei denn im kollegenkreis (nicht aightgenossen-kreis):D

das mit dem "unkonventionell" und "anders" kannst du einfach nicht als ausrede bringen, egal wie anders oder was auch immer es ist, man hört wie viel arbeit/entwicklung dahinter steckt.

alle hater sollen sich in den arsch ficken und du postest besser kein lied mehr für ein jahr, bis die sache richtig sitzt.

@scope: rappen heisst nichts anderes als reden! aber ich weiss was du meinst.

gib einfach mal hammermässig druck auf die stimme, so pennt einem ja das gesicht ein! an den texten würd ich auch länger feilen und nen sinn einbauen ;) , aber eben, aller anfang ist schwer.

potential hört man raus, mach was draus und machs vor allem für dich, vorerst, ok? es gibt schon genug schlechte musik hier zu hören...

noch was: die beats sind absoluten bruch...

gruss DjHipHopMcProducerReal-HeadGangstah4LifeYo

K
29.06.2004, 01:03
sorry iceman aber bisch du schwul? :confused:
schiss uf kompetenz
wuhahaha.

K
29.06.2004, 01:07
by the way: ich meine nid de sound (egal)
sondern das züg nachär.. nid das di no fragsch:wtf:

McHipHop
29.06.2004, 01:12
hmm..ich habs mir jetzt gleich noch mal angehört und muss sagen: diese lieder sind sowas von scheisse!!!

hmm..aber mach trotzdem weiter, evtl. wirds mal was...

Kinimod
29.06.2004, 01:18
Lääääääääck duuuuuuu meeeeeeeer!!!

iha scho vell scheiss ghört, i ghöre immer no vell scheiss und i ha mi demet abgfunge dass i au in zuekunft no vell scheiss werde ghöre aber...aber DAS übertrefft mini ganzi vorschtelligs charft no jensits vo guet und bös. Das woni do ha ghört (i würds ned musik nenne und scho gar ned öppe hip-hop oder rap) do chönnt sogar dohre no hemeroide becho derfo.Das me so öppis sim hörorgan cha zleid due, isch scho fasch chli e frächheit und mou ganz abgseh defo was das für en schand isch für de rap bzw. für di ganz musik.

nei sorry, i glaub das bringsch gschitter ines kasperli-theater für toub-stummi und no dene würds choze cho!

Propzzz Ya, wichtel-männli (oder het er äch gseit schwuchtel-männli? kein ahnig, ha 90% e ned verschtange) tztz...

Headshock
29.06.2004, 05:51
ok... z'erst wieder klari gedanke fasse... ich ha z'erst die kritike duregläse.. und ha denn schlussändlich dini lieder abeglade, will i dänkt ha, so schlimm cha's jo au nid sii... Aber es isch doch so, ich cha nume jedem zuestimme!!! Wenn me Musik mache will, egal was für e richtig, öb jetzt rock, Rap, dance, pop, egal was, bruchtz eigentlich nume öpis, taktgfühl... das hesch du hinde und vorne nid!!! du versausch es bi jedere zihle!! Also öper kompetänts cha dir do au nid wiiter hälfe... du stohsch würggli am ahfang, bi 0 wenn nid sogar -10... also bim erste Track chönnt me dänke du hesch irgend e schwerwiegendi behinderig und chasch di muul nüm richtig bewege..
Also min Tip: bliib konsumänt und loh dich flashe vo dene wo's im griff hän, du machsch dich sunst nume lächerlich... (wenn du das nid scho bisch...)

Natürlich heisst au hiphop cha me nid wärde, will hiphop muess me läbe... Aber wenn du hiphop läbsch, denn bin ich glaub momentan voll uf LSD und ha e wahrnähmigs tüschig... du bisch doch so eine wo z'vihl fernseh luegt und zu somene Viva-Junkie mutiert isch und jetzt tag für tag träumt au mol so voll cool uf em TV-Bildschirm z'flimmere... Aber was dir noni ufgfalle isch das hinter viva und all dene abgfuckte Blingbling rappers e riese Industrie steckt namentlich Sony oder universal music... und die mache marktforschig und hän usegfunde das so ihgebildets getue und gepose so jungi schnufer wie dich chönne begeistere... Aber hey wieder zu dir, du hesch z'erst vo Pop gschnurrt, mach lieber das, vilicht sin d'lüt in dere szene so blöd und finde gfalle a dine voll "früsche" Tracks...

Spoel_C
29.06.2004, 07:32
Also i mue notürlich scho sege das Tracks nöd das wahre sind man, aber mer weg dem niemer abefitze man es isch de erscht Beat und de erscht Text bim einte Track und au die erscht ufnahm dihei allei am Pc. Aber das nervt mich sowieso teilwis ah dem Forum i mein es het do ine würkli lüt wos im kaschte hend und au es huere wüsse über rap und so und es het au so tüpe wo eifach immer alli mönd fertig mache!! Aber er het scho klar sis züg nonig sölle ietue aber i mein etz heters halt gmacht i finds fair das paar witermache schribed wil das mueme au egal was anderi seged suss chunnt mer sowieso nieneds anne jo easy peace zeme

Dirty Fifty
29.06.2004, 08:32
*muahahahahahahahahaha*

hei du so wie ig das gseh bisch du ä elände mitläufer wo si ir hc-szene nüm hei wöue obwou dir ä glatze hesch gmacht und ä rotterdam-terror-corps jagge kouft hesch.. u ids dänksch luegsch mau öb di di blöde hiphopper ufnähme u du dert chasch dr hert siech si u derzue ghöre...

HIPHOP AUS UFANGBECKI FÜR AUI WO SÜSCH NIEMMER WOT! I CHÖNT CHOTZE....

Pleschen
29.06.2004, 08:42
Original geschrieben von Spoel_C
Also i mue notürlich scho sege das Tracks nöd das wahre sind man, aber mer weg dem niemer abefitze man es isch de erscht Beat und de erscht Text bim einte Track und au die erscht ufnahm dihei allei am Pc. Aber das nervt mich sowieso teilwis ah dem Forum i mein es het do ine würkli lüt wos im kaschte hend und au es huere wüsse über rap und so und es het au so tüpe wo eifach immer alli mönd fertig mache!! Aber er het scho klar sis züg nonig sölle ietue aber i mein etz heters halt gmacht i finds fair das paar witermache schribed wil das mueme au egal was anderi seged suss chunnt mer sowieso nieneds anne jo easy peace zeme

muesch di glaub no chli drah gwönne was me hie dörf ernscht nä und was nöd...hehe so süess :D

piis

ps. @iceman: was meinsch den du hip hop säg POP??? im pop chasch du an es casting gah und si chönd us dir en Star mache obt singe chasch oder nöd! im rap gaht das numal nöd da ghört dir jede use obt öbis chasch oder nöd und das chasch mit vocal bearbeitige nöd fake wie bi de meiste popstars! hoffe ha der wennschon en grundstei für de afang chöne lege und du hesch begriffe das das nur mit de liebi zur sach z tueh hät und denn isch das au keis üebe üebe üebe denn macht me das vo allei will mes liebt!so viel vo mir, aber glich merci ha mi köstlich amüsiert bi dini zwei tracks besser gseit ha mer fascht ins hössli gmacht vor lache... :p

chaib
29.06.2004, 10:38
sorry du...

aber ich het mich hald zerscht mol chli uf
dem forum umeglueget, bevord das da inetue häsch.
du erwartisch kompetenz bi de kritik ?
du stellsch erwartige an d'kritik ?
s'goht süsch eigentli andersch ume...
bevor mer s'nögscht fordere cha

also lueg das do isch aightgenossen.ch, s'forum wird
inzwüsche mit viel scheiss gfüllt, das sötti aber nöd
heisse dases e annahmestell für swiss LOW quality hiphop
isch, also frog dich nöd warum du do deftigi negativi
"unkompetenti" kritik ineghaue kriägsch.
und ja klar, meh mues scho nöd blöd umefigge uf dini persönlichkeit, aber wenn du mini sätz do zitiersch und dich drüber luschtig machsch, denn poste GAR NIÄ MEH was vo dir, erkenn d'message vo all dene biitrag zu dim thread..
i sägä nöd söllsch ufhöre "rappe", säge nur söllsch's blibe loh mit poste.... so für... unbestimmti zit.

s'goht nöd so eifach wiä sich vieli wiä du denked, mir sind
immerno in de schwiz, nöd z'amerika oder süschwo, und willsch glich so sii, meld dich bi musicstar...

adjö

Dirty Fifty
29.06.2004, 10:42
i sägä är söu's lah si.. git scho gnue vo dene..

HART ABER HERZLICH..

Hyphen
29.06.2004, 11:08
i liab dr dirty für sini ehrlichkeit. dash guat so¨

hmmm...sehr sehr lislig grappt...verstohn fash nüt...muass dahai mol uf voller luutstärki losa.

poetical
29.06.2004, 11:20
Na ja, ha zersch dänkt die Kommentär si grad chli sehr hert. Aber muess säge isch scho nid grad so gschickt so Tracks wie die hie ds poste. Ha mer nume dr erscht gä, wüu dr zwöit hätti mer ehrlech gseit o nid wöue atue.

Usser üben, üben, üben cha me da nun würklech kenni angeri Ratschleg gä. Es fäut a Taktgfüeu u Power a aune Egge u Ände.

samee
29.06.2004, 12:25
Und zum gsamte, s'isch halt chli
e anderi art vu tracks, ehner chli softer.

hey, aber das isch kai usred, das es nid scheisse isch.

"eueri beats sind schrott und eueri teggscht gänn kai sinn, und als usred sägeter das seg euere stil."

het dr bligg mol gsaid, und do mues ych ihm usnahmswis bi dir zueschtimme.

Pablo Escobar
29.06.2004, 12:40
festplatteplatzverschwändig!!!!!

Kush
29.06.2004, 12:50

Jetz chunnt so en 16jöhrige Freiziitrapper...

Ich mag gueti Rap-Musik, hans früehner eigentlich meh i guete Pop-Lieder ghört, doch jetz bin ich uf Hiphop cho....

:no: :gun: :asshole: :charhit: :gay: :stonehit: :grümbel:

sorry, eigetnlich hesch jo unseri ufmerksamkeit gar nit verient, aber du bisch eifach ä schaand für RAP....

ERBÄRMLICHE SIECH

Dirty Fifty
29.06.2004, 13:04
merci hyph.. git viu lüt wo das nid verstöh.. resp. nid klar chöme dermit... i liebe di ou man..

Kush
29.06.2004, 13:10
Original geschrieben von Dirty Fifty
merci hyph.. git viu lüt wo das nid verstöh.. resp. nid klar chöme dermit... i liebe di ou man..

hey män, ich verstand di au... schänggsch mr jez au liebi :flirt: .....;-)

hey miend mol uf d homepage vo dä meierschlägger go, nüm suuber dä siech.... seht us wieso nä muettersöhnli wo alles in arsch gschoobe bekunnt.... abe mini nit glaub mr :eek:

schnori
29.06.2004, 13:15
lernä, lernä, lernä, lernä,
kritik ufnäh, kritik ufnäh
und dänn widär lernä, lernä, lernä!!!!!!
Und glaub ja niä drah das du guät bisch.
Bis zum guät si bruchsch no jenäs lang, abär iceman tönt ja iiischalt, was heisst du magsch kritik sichär locker verträgä und i guäti Tatä um setzä!!
Hoff ich uf jedä Fall für dich!!!

Spoel_C
29.06.2004, 23:49
Oke sThema wär wohl langsam beendet und mir het vorher no öpper im forum gseit ich söl no lerne was me chan ernscht ne und was nöd, aber genau das hani i mim bitrag jo gschribe; wasme cha ernscht ne und was nöd. Aber i mue doch nomol sege so froge wie: bisch schwul oder so ussage wie: muetersöhnli und so züg bruchts echt nöd!
Ey und no was i stoh hinder im (ich hanen enart chli zum HipHop brocht ; hasseder mich etz defür ? ) Und was söl de scheiss hiphop isch es uffangbecki für lüüt wo nieneds suss achömmed ?? das sind miner meinig no eigentli dfaschos ;) nee aber echt er het doch srecht hiphop zlose oder? wie öpper gseit het er söl konsumiere und sich flashe lo und das isch nart au wichtig zershc mol sgfühl und dliebi für hiphop überzcho und den eifach währenddesse texte texte texte, üebe ..., freestyle und so witer aber i poste eigentli eh nüt me doine, goht eim nu dfreud ade sach verlore durch hater und neider hanis gfühl aber naja denked waser wönd :)

PS: Man isch de E.K.R verdammt peinlich gsi am Open Air ffeld nöd? ;) (beginner und cypress hend grulet)

chaib
30.06.2004, 02:17
hansder ja gseit i würdi s'züg
nonig uf aightgenossen stelle,
häsch nöd gloset hä :D :D
nei scho isi, und jo,
ekr isch wiäscho e wuche vorher
in st.galle andersch zum penne gsi,
und mir isch's vorcho als wär s'ganz
konzert bis ufs lied "dini mueter" oder
so en riesige schlechte freestyle gsi.
und ja de griot isch au rächt
peinlich gsi.... de isch ja bös ufblose.. boah..
ha zersch gmeint s'sig de fifty cent hrhr

piiz

köbi
30.06.2004, 02:31
gruusig:no:

dr link geit nid, bzw. dr download existiert nüm

LAN
30.06.2004, 05:19
PS: Man isch de E.K.R verdammt peinlich gsi am Open Air ffeld nöd? ;) (beginner und cypress hend grulet)

i findene eifach hässlech vom usseh här. süsch isch eifach so chli standard gsi und haut "Züritüüütsch" zum abchise... ufem Programm wär denn W5 agseit gsi, i hami de massiv gfragt wo när dr EKR uf dr Bühni umeglatscht isch...
Und dr Mory het scho rächt umeposet, voraum ds mitem Wasser isch ja hertischtes gepose gsi, aber eeeeeasy. ds Karaokezüg isch eh füre Ar*** gsi aso löhmers doch grad ganz la blibe drüber z diskutiere :)

Spoel_C
30.06.2004, 08:52
Original geschrieben von LAN
i findene eifach hässlech vom usseh här. süsch isch eifach so chli standard gsi und haut "Züritüüütsch" zum abchise... ufem Programm wär denn W5 agseit gsi, i hami de massiv gfragt wo när dr EKR uf dr Bühni umeglatscht isch...
Und dr Mory het scho rächt umeposet, voraum ds mitem Wasser isch ja hertischtes gepose gsi, aber eeeeeasy. ds Karaokezüg isch eh füre Ar*** gsi aso löhmers doch grad ganz la blibe drüber z diskutiere :)

Also de huere gangsta obe ohne heti nöd mol shclecht gfunde wenner sis shirt aloh het und de Ekr ischmer eifach ohni Power iecho huere lasch, mir het de DJ Supreme leid tue :) jo es hetet jo de P.Moos und de Tibner97ner söle cho bi zürisläng da wär scho fett gsi :) jo easy

unique
30.06.2004, 09:30
ech glaub eher das ganizi esch e verarschig!
au dä ganz scheiss met de dorfbuebe......voll schlächt, voll behenderet ond eifch ke ahnig vo rap!!
gönd nor mol uf sini page go luege! :( ächt truurig....:confused:

krizi
30.06.2004, 10:15
hey jungs, ich will die tracks au mal lose...

cha sie ned öper ufelade?

Kush
30.06.2004, 11:15
Original geschrieben von krizi
hey jungs, ich will die tracks au mal lose...

cha sie ned öper ufelade?

das willsch nid, glaub mr...

Kush
30.06.2004, 11:23
Oke sThema wär wohl langsam beendet und mir het vorher no öpper im forum gseit ich söl no lerne was me chan ernscht ne und was nöd, aber genau das hani i mim bitrag jo gschribe; wasme cha ernscht ne und was nöd. Aber i mue doch nomol sege so froge wie: bisch schwul oder so ussage wie: muetersöhnli und so züg bruchts echt nöd!

lueg, was ich mein isch söll er mache wasser will, kratz mi doch nid... aber wenn denn ein mues go umepose mit ALBUM und TRACKZ und siite wie RAPorium, und vo sich sälber voll überzüügt sich, denn sich eifach ä schand.... und wenn er denn no vo pop reded und so... so öppis kasch eifach nid ernst näh....

wahrschiinlich isch er durch di zu rap cho und si vater het si musik wellä unterstütze und zahlt em no schnäll ä homepage....

was lall ic heigetnlich scho widr, het eh kai wärt... aber so suckerz hass ich eifach...

Pleschen
30.06.2004, 12:08
den post em doch z GB voll... *lol*

aber di site isch würklich zum gröhle sorry... aber jedem das seine!

piis

Kush
30.06.2004, 12:13
Original geschrieben von Pleschen
den post em doch z GB voll... *lol*

aber di site isch würklich zum gröhle sorry... aber jedem das seine!

piis

hani scho.... :D :D

disstrack wär au no öppis, aber wär dr ufwand nid wärt....

usserdem glaub ic heh nid das dä irgendwennmol widr wird uf aightgenossen.ch cho, bestimmt nit unter ICEMAN :p :p

Pleschen
30.06.2004, 12:18
Original geschrieben von Kush
hani scho.... :D :D

disstrack wär au no öppis, aber wär dr ufwand nid wärt....

usserdem glaub ic heh nid das dä irgendwennmol widr wird uf aightgenossen.ch cho, bestimmt nit unter ICEMAN :p :p

glaub ich au...*totlach*

Kush
30.06.2004, 12:29
hehehehe

aber weisch was isch verschisse.... er het d links gsperrt, ka anschienend doch nid zu däm stih wasser macht...

isch no schaad, hät sobald ic hwieder mol minderwärtigkeitskomplex gha hät eifac hkönnä sini "trackz" loose und wär überzügt gsi, das es doch no schlächteri git als mi :p :p

LAN
30.06.2004, 13:29
und ds isch itz ärnschthaft konstruktivi Kritik @ Iceman:

LERN DÜTSCH!

So züg wie "Gedankenanstösse" usw. seit doch aues...

Dorfbuebe schine o derber beschränkt z si. läset mau ds interview mit dene :D ah dert hets übrigens o es paar wundervolli STIEHLblüete (subtil :jaja: ) bi de frage vom Interviewer (Iceman?)

ehja, einisch meh e bitrag vo MIR vür EUCH zur ALLGEMEINE unterhaltig. njoy

Spoel_C
01.07.2004, 18:30
easy dorfbuebe sind allso bedept? gueti sach du drum isch öpper vo üs informatiker und de ander goht ad kanti aber isch egal und was hesch gegs interview bring din verschissene disstrack ruig ischmer glich

unique
01.07.2004, 18:42
easy dorfbuebe sind allso bedept? gueti sach du drum isch öpper vo üs informatiker und de ander goht ad kanti aber isch egal und was hesch gegs interview bring din verschissene disstrack ruig ischmer glich

wowowow! alle achtung! eine vo de derbere!!:D
gang hei go üebe....scheisspenner! heisst no lang ned das kantischüeler sii = gschiid sii heisst!
ond vorallem chasch wäg demm no lang ned rape! bessergseid hesch ke ahnig! scheiss uf dorfbuebe ond alles ähndleche!:no:

LAN
01.07.2004, 21:11

ggggeeeeeeile siiiiiech. bitte mann, i bi o ir "Kanti"... und so viu Deppe uf eim Hufe wie dert findsch ja wohl niene. Klar hets vilech a andere Schuele no di grössere Deppe, aber wede Gymnasiast oder Studänt bisch, de heisst ds genau nüt. Isch ja nid würklech schwär i Gymer zcho und Matur z mache.

Hani gseit i mache e disstrack oder wie? lis ds interview doch mau, eui antworte si teilwis eifach zum abchise. I zitiere:

"Adi: Mir hoffeds. Mir hend halt jetzt eifach s'Fruity Loops, aber ich glaub me chan sägä, dasmers no überhaupt nöd schaffed richtig gueti Beats z'mache. Ich hoff, dasmer no ä bessers Programm chaufed und denn au mit meh Instrument schaffe chönd."
-> Bessers programm -> Besseri beats -> dini Mère

"spoelsi: jo i loh mi eigentli nöd willentlich oder so beiflusse i merk selber nöd würkli vo wem i beiflusst wird aber i denk scho das chli vode musig woni los abhangt"
-> niiiid im ääärnscht? chunnt haut relativ säute vor...

aber wayne...

Spoel_C
02.07.2004, 03:59
ggggeeeeeeile siiiiiech. bitte mann, i bi o ir "Kanti"... und so viu Deppe uf eim Hufe wie dert findsch ja wohl niene. Klar hets vilech a andere Schuele no di grössere Deppe, aber wede Gymnasiast oder Studänt bisch, de heisst ds genau nüt. Isch ja nid würklech schwär i Gymer zcho und Matur z mache.

Hani gseit i mache e disstrack oder wie? lis ds interview doch mau, eui antworte si teilwis eifach zum abchise. I zitiere:

"Adi: Mir hoffeds. Mir hend halt jetzt eifach s'Fruity Loops, aber ich glaub me chan sägä, dasmers no überhaupt nöd schaffed richtig gueti Beats z'mache. Ich hoff, dasmer no ä bessers Programm chaufed und denn au mit meh Instrument schaffe chönd."
-> Bessers programm -> Besseri beats -> dini Mère
er het mit keim wort gseit dasmer besseri beats den anebringed er het gseit dasmer mit me instrument schaffe chönd aber egal

"spoelsi: jo i loh mi eigentli nöd willentlich oder so beiflusse i merk selber nöd würkli vo wem i beiflusst wird aber i denk scho das chli vode musig woni los abhangt"
-> niiiid im ääärnscht? chunnt haut relativ säute vor...

jo i ha uf dfrog gantwortet! heti sölle lüge nu das du nüt zmeckere hesch?

aber wayne...

LAN
02.07.2004, 12:11
jaja i weiss.. i ha gwüsst das di antworte chöme.

sorry, im FL hesch wiviu.... 256 spure nimi mau a, und du wosch MIT MEH INSTRUMÄNT schaffe? hallooooo?
sorry, bi grad go nacheluege, du hesch 999 spure/pattern. und d azahl instrus wode chasch bruche isch äuä nid begränzt, vo filter gar nid z rede.

säge doch immer aui: zwüsche de Zile läse. und ds hani o gmacht. offesichtlich heter a GENAU das dänk wo ig gschribe ha. du wosch ja nid mit meh instrus schaffe wüu de nur so di totali dissonanz härebichunsch, sondern wüus när besser tönt aus mit weniger instrus -> bessere Beat

und di zwöiti Frag... ja guet lömers. si isch dämlech gstellt gsi.

bezeichnend dasde nur no ufem interview umeritisch ;)

Spoel_C
02.07.2004, 13:36
es goht mer jo nöd um dspure und i weiss jo scho das uf dperson wode beat macht achunt und nöd nur ufs programm mit instrument hani gmeint gha eifach richtigi instrument wo nöd so synthiemässig töned und so also isch eh de kolleg gsi wo die antwort geh het aber isch jo glich mir wönd jo nart nur chli freud dra ha tuet mer leid wemer anderi demit störed aber mir hend jo scho srecht zmache wasmer wönd aber i wott nart kei stress mit öpperem also lömmers

Kush
02.07.2004, 13:43
wieso kaufsch dr nid grad MPC4000, gnueg stutz isch bi euch sicher ume..... :wtf:

P-Flow
02.07.2004, 14:09
Am liebschte wür ich Meinige vu kompetente Lüüt ghöre und nöd vu setige wo de Profi usehänket und meinet sie chönnd alli go korrigiere und so.

ich ha immer gmeint, dass sige s'ziel vo "eigener stuff".. wenn mu da an track dri poschtut, de müöss mu mit kritik va vornherein rächnu.. s'bringt ja nix, wenn der eine schriibt "ey Boo, fette track!". vil nützlicher sind kritike wie "am flow müösch arbeitu / di drums sind z'lüt / text gfallt mer nit / rapsch z'lahm".. ersch sottigi biiträg sind wirklich brüchbar und ab sottigu biiträg chat mu provitieru.. hie uf aightgenossen sind vil wa der "profi" üsheichunt.. veli liggs dra, dass di öi wirkli ahnig vam ganzu hent! und de chat mu ja nur froh si, wenn mu va denu korrigiert wird!

piis

sly saloon
02.07.2004, 14:09
es goht mer jo nöd um dspure und i weiss jo scho das uf dperson wode beat macht achunt und nöd nur ufs programm mit instrument hani gmeint gha eifach richtigi instrument wo nöd so synthiemässig töned und so also isch eh de kolleg gsi wo die antwort geh het aber isch jo glich mir wönd jo nart nur chli freud dra ha tuet mer leid wemer anderi demit störed aber mir hend jo scho srecht zmache wasmer wönd aber i wott nart kei stress mit öpperem also lömmers

musmi glich mol ischalte...han de shit nöd ghört, also erlaubi mir au kei urteil, aber was du so uselohsch isch e schand für de thurgau...peinlich

Kush
02.07.2004, 14:13
Original geschrieben von sly saloon
musmi glich mol ischalte...han de shit nöd ghört, also erlaubi mir au kei urteil, aber was du so uselohsch isch e schand für de thurgau...peinlich

glaub mr wenn dä dr track gloost hätsch würdsch nid andersch dängge, sondern eher no meh so... ha sältä so öppis peinlichs ghört....

ahjo und vo wägä kopetenter kritik, meinsch es isch zuefall das dr kai einzigi positivi kritik übercho händ?! es dönt eifach erbärmlich. punkt.

P-Flow
02.07.2004, 14:15
WAS? dü arbeitusch mit du "Dorfbuebe" zämu? "respect!" lol!! haha!

ha so as feins Zitat uf dine page gfunnu:
Die Dorfbuebe und auch das Duo Infernale sind hier in Wigoltingen die lokalen Hip-Hop-Masters und sie haben einiges damit zu tun, dass ich selber auch begonnen habe zu rappen. Ich habe sie bisher mit Interviews und Promotion unterstützt und verfolge das Geschehen immer noch interessiert. Ich freue mich schon auf das Dorfbuee-Album ("Wo sich Fuchs und Hase Guet Nacht seged"), das diesen Sommer erscheint.

hmmm, güöt nacht junge.. ey Boo, bisch dü jetz etwa öi an "HipHop-Master" wie di dorfbuebe?

muhahahaha!!!

P-Flow
02.07.2004, 14:25
nu as Zitat va diner Page:
Nun, wie bin ich denn eigentlich auf Rappen gekommen ? Rappen hat mir schon von klein auf gefallen.

nänn sus wie d'willt, aber bitte nur nit "rappen"!!! pliis!

Bschiisär
02.07.2004, 14:47
ou, mann, psyco..jetzt lahn en doch mal sii..er hät au nüüt däfüür..weisch was ich glaubä..du bisch en :hater:

jaja..das glaub ich..ich find siin räp fresh..mir isch zwar vorher grad s'gsicht iigschlaafä bim losä..aber ich finds geill..

weisch, nur will du öppis nöd schön findsch heissts nöd grad, dases schlächt isch..:D (guet, bis jetzt finds niemert würklich schöön..:hmmm: )

egal..

piis..

P-Flow
02.07.2004, 14:52
Original geschrieben von Bschiisär
ou, mann, psyco..jetzt lahn en doch mal sii..er hät au nüüt däfüür..weisch was ich glaubä..du bisch en :hater:

:D :D :D :D

ich bi nit hater, ich säg eifach nur wasi deichu! :hmmm:

piis

Kush
02.07.2004, 14:59
Original geschrieben von Bschiisär

weisch, nur will du öppis nöd schön findsch heissts nöd grad, dases schlächt isch..:D (guet, bis jetzt finds niemert würklich schöön..:hmmm: )

:confused: :confused: :confused:

hehehehe..... geile siech.....:p :p :D

samee
02.07.2004, 15:46
übrigens mal so en tipp: ich han mis gästebuech so intelligent gmacht, dass nüme alli milchbubis und muetersöhnli ihre fruscht chönd go uselah, also vergessets, wenn ihr wennd mis gb go vollposte _ und so han i fascht kei arbeit meh (itrag lösche). Ah ja, d'Links sind nur vorübergehend inaktiv, die zu de Tracks. Blöderwiis isch de Server grat zumne ungünschtige Ziitpunkt überfüllt, sodass paar vu eu wannabes scho meinet, ich hebi ufgeh oder ich schtah nüme zu mine sache... aber nüt isch ! Es chunnt no meh und s'Release-Date für "So sind mir zeme cho" werd i au bald bekannt geh. Alli content ? hmm... _

ooou shit

damn
wannabees?
hahahah
sone sucker!

läsets sälber noooch haha mongo page (http://www.raporium.ch.vu/)

im guestboock
scheise das goht z'wiit.

sha
02.07.2004, 15:50
verstod das guestbook ächt französisch? :D

Kush
02.07.2004, 15:52
hey samee dä hueräsohn wo dr hässlichschti rap macht nennt uns wannabeez ohohoho dä provoziert ächt ä disstrack.... grgrgrrgr... kunnt jo ächt grad vom richtige....

@sha: hehehehehe... wän mr en lyrisch zerisse?

sha
02.07.2004, 15:55
wottsch? ech mäine, mer chönd scho - aber de bitet er am ändi no... :D

P-Flow
02.07.2004, 15:58
Original geschrieben von sha
aber de bitet er am ändi no... :D

ich lieb mänschu mit fantasie :D :D :D

sha
02.07.2004, 16:01
@kush: so ne soft-diss a la "äis, zwöi, drü, vier füf / mer send die reale ond du besch nüd" wär no grölig...

näi, vergässed mer das ganze, ech diss niemer ohni guete grond

(was ned häisst, das er ned seled... :D)

FicDic
02.07.2004, 16:13
lönd mich de scheiss au mal losä...

samee
02.07.2004, 16:17
Original geschrieben von FicDic
lönd mich de scheiss au mal losä...

sorry, hätts dr scho gschickt, ha aber dä scheiss scho löang glöscht...35x überschriibe.....hahahha

Tourescht
02.07.2004, 16:51
ich weiss nöd, was ihr alli händ...

ich find sini tracks jetzt no rächt fett. er bringt öppis neus, öppis inowativs, öppis wos zuvor no nie geh hätt.

ich finde, me sött ihm chli reschpäkt entgägebringe. sini tracks sind jetzt halt chli softer, sini beatz chli eifacher gmacht und sini rheimes im alte schtiil, aber trotzdem het au ers gschafft wand uf land z'rheime und ich find so öppis sött me anerkenne...

nöd? :bluepunk:

scope
02.07.2004, 16:57
Original geschrieben von Tourescht

ich finde, me sött ihm chli reschpäkt entgägebringe. sini tracks sind jetzt halt chli softer, sini beatz chli eifacher gmacht und sini rheimes im alte schtiil
nöd? :bluepunk:

us mire sicht nid. i gibe nid jedere u jedem für sis schaffe respäkt wennsmer nid gfaut. i gibe mini props denn wenis geil finge, und das isch nid unbedingt d'mehrheit.

er seit si rap isch früsch, u wenn der rap nid früsch (=neu) isch sondern so wie ch-rap-gehversuche de giz NO RESPECT vom scope.

Tourescht
02.07.2004, 16:59
Original geschrieben von scope
us mire sicht nid. i gibe nid jedere u jedem für sis schaffe respäkt wennsmer nid gfaut. i gibe mini props denn wenis geil finge, und das isch nid unbedingt d'mehrheit.

er seit si rap isch früsch, u wenn der rap nid früsch (=neu) isch sondern so wie ch-rap-gehversuche de giz NO RESPECT vom scope.
:rolleyes:

jepp, mängisch langed en smiley nöme... tja...

McHipHop
02.07.2004, 17:01
@ice: da du ja schon seit jahren rappst und dir alles erlauben kannst, weil alle von eurem scheiss geflasht sind, hast du von mir dicke probz verdient für deine dummheit!
"intelligentes gästebuch..." muahah, nenn es doch "homie-buch" wenn du nur gewisse leute zulässt musst dus nicht gästebuch nennen...
übrigens sehen alle deine seiten zum kotzen scheisse aus!
du erträgst keine kritik, am besten du schliesst die wegsite wieder...
"milchbubis" - bist du völlig von sinnen? wenn einer ein milchbubi ist dann du! habs aufm foto gesehen.

also: mach dein ding und werde glücklich damit, aber hör auf den krassen rauszuhängen, akzeptier kritik und mach nicht son wirbel um deinen scheiss!

alles was ihr zu bieten habt ist SPAM im netz...
dorfbuebe find ich noch ok, aber auch sie sollten aufm boden bleiben so von wegen releas-album und son scheiss...
übt lieber mal alle 1-2jahre ohne irgendwelche lausigen aufnahmen die kein mensch braucht oder hören will!

Kush
02.07.2004, 17:07
@ scope: verstand di voll und ganz, aber galub tourescht hets au nid ärnst gmeint!! ;) ka mr schlächt vorstellä...

@mchihop: hesch au nomol grad ufe punkt brocht und zwar wirklich genau....

dä thread könnt mä glaub au mol langsam schliessä, obwohl er extrem unterhaltsam isch!

scope
02.07.2004, 17:11
@kush: chani jo nid schmöcke wener s'fausche smiley macht

MäggHipHop: word up!

:topicsuck

samee
02.07.2004, 17:29
http://mypage.bluewin.ch/simon.kaelin/personal.jpg

http://homepage.hispeed.ch/simon_kaelin/Raporium/pictures/majone-four.jpg

hahahha:rolleyes:

-out of this thread.

scope
02.07.2004, 17:34
Original geschrieben von samee
http://mypage.bluewin.ch/simon.kaelin/personal.jpg

http://homepage.hispeed.ch/simon_kaelin/Raporium/pictures/majone-four.jpg

-out of this thread.

isch das e hardcore-ghettorapper? pfff....

waits
02.07.2004, 17:54
ich will hören. her mit dem link. jetzt. :D

sly saloon
02.07.2004, 18:16
Original geschrieben von samee

-out of this thread. [/B]

muahhahahahhahahaha de arm siech...

fReEMaN
02.07.2004, 18:18
so ich weiss nit..

was sid iär alli ver chleini chindär?
ich glöibs jätz heider wol afa langsam gnüäg der botsch färtig gmacht. ich würdi sägu er weiss jätz das mu hiä nit jedä scheiss sälti postu..

öi wäner scheisse isch - stop it now!
luschtig is scho lang nimmä..

dizz
02.07.2004, 20:06
Original geschrieben von fReEMaN
so ich weiss nit..

ich glöibs jätz heider wol afa langsam gnüäg der botsch färtig gmacht. ich würdi sägu er weiss jätz das mu hiä nit jedä scheiss sälti postu..

du bringsches uf de punkt.
ich verfolg de thread au scho es wili.. ich find sini "träckz" au ned gad flashig und penn fascht i. aber i glaub er weiss jetzt was er besser mache muess.. i denk ihr hend en gnueg kritisiert. logen isch idee mit album und dem shit ned gad de hammer zum jetzige zyt, aber löndem doch au chli fantasy ;)
uf jede fall, blib dra "ice", räpp no es johr oder zwei und das wird sicher no was. eifach nöd vo so haters abemache lo und ufgeh.
i ziehs denn mnol wieder... und wehe no eine fickt en a :p
ich hasse so chlini haters.. :rolleyes: au wenns es besser im griff hend, aber trotzdem...
peaze out..!

ME goht jetzt nach ZH go abfiire :D :kiffer:

di.boo
02.07.2004, 20:51
bini de einzig wo die tracks ned alose chan?
weni se aklicke chunt "seite kann nicht angezeigt werden"
und weni" zielspeichern..." kligge chunt sone fähler mäldig

R.T.
02.07.2004, 21:05
Original geschrieben von waits
ich will hören. her mit dem link. jetzt. :D

gosch uf http://www.raporium.ch.vu/ und cd-service, när chasch dr se uslehne :p

zrugg is counterstrikeland mit dir

köbi
02.07.2004, 21:56
Original geschrieben von BIONIC BOUNCER
nöd jede söt as mik und du bisch ein vo dene......
das isch bi mir o mau so gsi, abr i bi o nid ads mic, sondern tue ufdr strass freestyle, ds isch erschtens luschtiger, eifacher, gängschtermässiger:D u du chasch di gägäsitig pusche mit dine bro´s:D :D

nei, mir gfauts o nid
i ha gmerkt, woni uf dire site ha gstöbrt, das du es 88ersposter ar wand hesch, chasch auso nid viu jünger si aus ig.
u ps: i bi ja nid hübsch abr DU gsesch SCHEISSE us(hihi...)

vrsuech mau ds freestyle, bechunsch schneuer u besser ds gfüh über für räp (o aus flow bezeichnet)

LAN
02.07.2004, 22:28

hm für richtigi instrumänt chaschder scho z Cubase choufe wo es ganzes orcheschter mitgliferet wird. ODER du chasch sueche im Netz, ODER du chasches mache so wi aui andere, nämlech uf irgendwelche Platte nach Samples sueche, ODER du entfüehrsch es Orcheschter und machsch es paar ufnahme :D

nei fertig luschtig: suech mau chli im netz, es het rächt viu Samples vo richtige Instrumänt, usserdäm si Synthie-Instrumänt mängisch fasch besser (töne ächter) aus wede eifach reali instrumänt transponiersch.

unique
03.07.2004, 18:05

schwullo

christio
03.07.2004, 20:26
neuigkeiten aus dem hause raporium:

Raporium bekommt ein neues Gesicht ! Hier entsteht in den nächsten Wochen eine neue grössere Seite mit Informationen, Berichten und sämtlichem Material über HipHop.

Vielen Dank für eure bisherige Unterstützung und wir sehen uns wieder !

Ach ja und das eigene Material bekommt ihr auch wieder zu hören ! Aber ich konzentriere mich in nächster Zeit wahrscheinlich mehr auf meine Beats...
Die "Aightgenossen-Affäre" hat mich ebenfalls zu diesem Schritt gezwungen, was heissen wird, dass ich jetzt erst recht üben werde und dass meine nächsten Raps besser als diese ersten zwei auf der besagten Seite sein werden.

Der Name für die neue Seite steht fest, wird aber noch nicht bekannt gegeben

LAN
03.07.2004, 20:54
Original geschrieben von christio

Raporium bekommt ein neues Gesicht ! Hier entsteht in den nächsten Wochen eine neue grössere Seite mit Informationen, Berichten und sämtlichem Material über HipHop.

Ach ja und das eigene Material bekommt ihr auch wieder zu hören ! Aber ich konzentriere mich in nächster Zeit wahrscheinlich mehr auf meine Beats...
Die "Aightgenossen-Affäre" hat mich ebenfalls zu diesem Schritt gezwungen, was heissen wird, dass ich jetzt erst recht üben werde und dass meine nächsten Raps besser als diese ersten zwei auf der besagten Seite sein werden.

yo yo yo WHAT UUUUP Wigoltingen? ARE U READY FOR SOME HOT SHIT? - I CAN'T HEAR YOU MOTHERF*CKERS! I SAID: ARE YOU READY FOR SOME REALLY *HOT* SHIT? - *NOOOOOISE* - HELL YEAH ... that's aight, let it flow man...

P-Flow
03.07.2004, 23:47

:( uf weli page soli mi jetz bloss ga amysieru :confused:

waits
05.07.2004, 12:59
[QUOTE]Original geschrieben von R.T.
[B]gosch uf http://www.raporium.ch.vu/ und cd-service, när chasch dr se uslehne :p

geit gar nid. *grummel*

christio
05.07.2004, 13:01
@waits: ja tüe doch mal obina läsu, de gsängisch, dass der siech en neui hompage macht!

peace

sly saloon
05.07.2004, 13:11
so ich weiss nit..

s goht nöd um die tracks sondern drum, dass er kritik wöt und wenn er si bechumt no diggi häls mahct, um das gohts...

samee
05.07.2004, 13:29
das alles isch schlussendlich nur fun und wenn ihr das nöd begrifet, sind ihr us minere sicht au chli unvernünftig und vur allem gits sehr viel unprofesionelli kritike vu eu

wenn du us fun rappsch, khas jo nid guet cho...

wichtlprinz
07.07.2004, 20:34
ich stell mi churz vor:

min name isch wichtelprinz :D oke das isch nöd schwer z'errate gsi.. + de track eure mejestät vom ice(t)(b)oy betrifft mich...

has leider no nie chöne lose... möchten ebe shco lose... :D
ich wär seeeehr interessiert a dem track, will scho ghöre mit wem und mit was für raps ich ztue han hehe ALSO WÄNN ÖPER MIR CHÖNNT DE TRACK SCHICKE ODER MIR EN LINK GE WO AU GAT, WÄRI DANKBAR!

also er hät i euses GB gwirted..

netcontr: (iceman)

hey wichtelprinz, de diss isch nöd vu de dorfbuebe, de han i mal als test-text für min erschte beat gschribe... easy isch au nöd voll usgfilet und so - fighte muesch mir mit nöd wil ich han demit definitiv kei erfahrig, aber kontaktier mal dorfbuebe, die wäret sicher heiss druf

-----> naja.... es gat witer:

netcontr: (iceman)

sorry no was vergesse: wär glich interessiert a eurem diss, will ich wür en nachane gern uf minere page bewerte

hehehe jä sooo... zerscht disse und nacher sich welle befründe... naja han das züüg da gläse und finds scho chli peino... de iceman und de spoel-c.. aber komischerwiis händ beidi suckaz d'page gschlosse.. schade.. :p

p0iz.. wär aber froh wänn mer öper das "ding" chönnt schicke

LAN
07.07.2004, 20:41
hahhahahahaaaa wird ja immer besser.

aber i gloub ds chasch vergässe. wahrschinlech heis aui andere (wi ig o) grad nachem lose wider glöscht ;)

njoy

samee
07.07.2004, 21:04
hahhahahahaaaa wird ja immer besser.

aber i gloub ds chasch vergässe. wahrschinlech heis aui andere (wi ig o) grad nachem lose wider glöscht ;)

njoy

GENAU:d HAHAHAHAHAHAHHAHA:hippie: :kiffer:

samee
07.07.2004, 21:08
ALDEEE ABER YCH HA DR TEGGSCHT DRZUE GFUNDE
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Euri Mäjestät

Rap 1

ACHTUNG LÜÜT, JETZ GAHTS WIEDER LOS,

DE ICEMAN ISCH DA, ABER DE GROSS

DE DISS DA, DE GILT AN WICHTELPRINZ,

AUGE HETTER GROSSI, DUNKEL SINDS

SITZE TUET ER HINTER EMNE GROSSE TISCH,

DRUF SCHWIMMT IM GLAS EN GOLDIGE FISCH

SÄB WEISS VU NÜT, MUESS DE AU NÜT GO BICHTE,

DASS SIN CHEF SCHRIBT, GRUSIGI NACHRICHTE

DE WICHTELPRINZ WOT DE SIEGER SI,

LUSCHTIG WERS, DOCH WAS ISCH DEBI

WENN SO EN RIESE GUMMEL ÜSE KÖNGI WER,

DA WÄR DOCH CHUM FÜR ÖPPER E GUETI LEHR

NÖD MAL FÜR MICH, FÜR DICH UND SIE FÜR SICH,

WÜR SICH SO ÖPPIS LOHNE, NID MAL FÜR E LICH

ER ISCH NÖD BSUNDERS GUET I SIM LEBE DURE CHO,

WENN ER MAL DIE RICHTIG FINDE WÜR, WÄR I FROH

FALLS ER EINI HET, DE SÖLL ER GLÜCKLICH SI,

DASS SIE DIE FALSCH ISCH, SIE ISCH BI

DE WICHTELPRINZ HET CHUM WAS ZLACHE,

DEHEI MUESS ER DIPLOMARBEIT MACHE

SINI LETSCHTI HOFFNIG ZUM BESCHTAH,

ISCH DASS SIE JETZ SOFORT WIRD GAH

DAMIT ER SINI RUEH HETT ZUM SCHAFFE,

UND I DE NACHT DENN GSUND SCHLAFE

HETT ER ABER KEINI, DENN TUETS MIR LEID,

WICHTELPRINZ DU SCHTINKSCH JA VU NEID

Refrain

MÄJESTÄT PASSIT UF, EURE SOHN CHUNNT,

OU WIE SÜES, ER GLICHT A MIM HUND

MÄJESTÄT ACHTUNG JETZ ISCH ER DA,

SORRY, KÖNIG, ISCH DAS.. ISCH DAS EN MA ?

Rap 2

UF ZIITE, JETZ CHUM I, HETT ER GSEIT,

ABER GMEINT, ER HEBI D’WISE GMEIHT

JETZ HETT ERS GSCHAFFT, ER HÄT ÜS BESIEGT,

MÄRKT ABER NÖD, WAS JETZ HINTER IHM USSTIEGT

ES GLÄNZT JETZT WIIS UND S ISCH US IIS,

DE ICEMAN CHUNNT, GO AWAY GO PLEASE

ER NIMMT DE W’PRINZ UND CHERT IHN UM,

SO DASS ER JETZ IHN ALUEGT, ABER GANZ DUMM

ICH LACH FRÜNDLI, FRAG N WAN ER WETT,

„LOS LIEBE ICEMAN, ICH WILL IS BETT

ALSO LAH MICH ABE ICH SÖTT JETZ GAH,

MIS MAMI HETT GSEIT, I SEG SUS KEIN MAH“

MIR LAUFET DICKI TRÄHNE D’BAGGE DURAB,

ZITTERE MIT DE HÄND UND LAHN VU IHM AB

DENN SEIT ER DANKE UND RENNT DEVO,

ICH LUEG IHM NAH, LACHE ABER FROH

DREH MICH UM, UND DENN WIEDER ZRUGG,

JETZ GRÖHL ICH MIR EIS AB, UF DE BRUGG

UND JETZ GÖMMER ZUM DIREKTE TEIL ÜBERE,

ACHTUNG LÜÜT JETZ DÖMMER SÜBERE

WICHTELPRINZ, SCHEISSE WIE DU BISCH,

WICHTELPRINZ, SCHEISSE WIE DIN FISCH

WICHTELPRINZ, WO ISCH DIS WAHRE GSICHT,

WICHTELPRINZ, ISCH DAS S’END VUM GEDICHT

Refrain

AAAAAAAAIGHT?=)

wichtlprinz
07.07.2004, 21:10
heheheehe merci.. :D de hani au schomal gläse.. aber hett halt gern mal ihn ghört...

ABER ICH DANKE FÜR DIE SCHNÄLLE ANTWORTE!

merci p0iz

samee
07.07.2004, 21:11
Original geschrieben von wichtlprinz
heheheehe merci.. :D de hani au schomal gläse.. aber hett halt gern mal ihn ghört...

ABER ICH DANKE FÜR DIE SCHNÄLLE ANTWORTE!

merci p0iz

EASY.....ABER WISO HATISCH DR ICEMAN?

Spoel_C
07.07.2004, 21:12
Also ihr verwechslet do was, de wichtelprinz het wölle ddorfbuebe disse, aber den het de iceman de track gmacht. I ha mit de shit gar nüt am Huet! Ah jo mini Page goht scho länger alsn Monet nüme wils de Server nüme git!

wichtlprinz
07.07.2004, 21:14
ich haten nöd... finds eifach chli peino vo ihm mich zdisse... und nacher sich halbwägs "entschuldige"

hass isch hert! ich find er isch en möngi.. hehe und demit häts sich..

aber das mit de dorfbuebe hät e lengeri vorgschicht.. und da er en kolleg vo dene möngis isch (dummheit zieht sich a) häter mich userwählt sin track z'verschönere.. :D chch hehehe

understand?

p0iz

samee
07.07.2004, 21:17
ich haten nöd... finds eifach chli peino vo ihm mich zdisse... und nacher sich halbwägs "entschuldige"

hass isch hert! ich find er isch en möngi.. hehe und demit häts sich..

aber das mit de dorfbuebe hät e lengeri vorgschicht.. und da er en kolleg vo dene möngis isch (dummheit zieht sich a) häter mich userwählt sin track z'verschönere.. :D chch hehehe

understand?

p0iz

SCHO...ABER WISO MIED IHR DAS DO REGLE UND NID EIFACH UNTERENAND? WÄR DOCH VIL EIFACH HEHE

OBWOHL....DÄ ICEMAN HET MER SCHÖNI UNTERHALTIG GÄH...

wichtlprinz
07.07.2004, 21:19
ich wills nöd da regle..

ich will nix regle.. er häts gmacht und ich hoff er hät au freudeli dra.. mir eigentli gliich...

abe han dänkt wänn scho en thread voll abgat und's mich dänn no irgendwodure au agat, redi mit...

christio
08.07.2004, 12:16
da sage ich nur: kindergartengeschwaffel!
was du mit deinen dorfbuben machst intressiert doch keine sau!

PEACE

Kush
08.07.2004, 12:27
yeah, mi absolute lieblingsthread isch wider offä:bluepunk: :bluepunk:

samee
08.07.2004, 12:28
Original geschrieben von Kush
yeah, mi absolute lieblingsthread isch wider offä:bluepunk: :bluepunk:

isher jeh zue gsi:confused:

Dirty Fifty
08.07.2004, 12:34
i figge öich iz de grad aui dir huere nuttesöhn...

füeusch di betroffe? hä? ja de meini di...

LAN
08.07.2004, 13:29
Original geschrieben von Dirty Fifty
i figge öich iz de grad aui dir huere nuttesöhn...

füeusch di betroffe? hä? ja de meini di...

hehe genau so muesches mache :D

keep on rollin'

christio
08.07.2004, 13:32
eigentlich könnte man diesen thread jetzt schliessen, es kommt ja sowieso nichts schlaues mehr raus!es geht ja nicht mehr um die tracks...

peace

V-Tee
08.07.2004, 13:38
nei,nei, jo nid schliessä! das isch dä geilschti thread wos uf derä page gitt! isch jo voll witzig dä scheiss!
:lol:

christio
08.07.2004, 13:39
@v-tee: aha, findest du ihn so amüsant?

peace

V-Tee
08.07.2004, 13:42
jo,andersch! i glaub ich wird langsam zum groupie! :iloveyou:

christio
08.07.2004, 13:45
@v-tee: wirst du zum iceman oder zum dorfbuben-groupie?:D

Kush
08.07.2004, 13:47
@samee: nei er isch scho nieh zueh gsi, mit offe hani gmeint er isch widr rechts bi dä thread links drbi....:eek:

chaib
08.07.2004, 14:05
salü wichtl.

wenn de schaizz unbeding lose wötsch...

@v-tee, lueg mal im rümli ufm laptop sött das
teil vilicht no umeschwirre.... tuenem doch de
gfalle und schicks ihm hrhr...

adjö

V-Tee
08.07.2004, 14:10
was!? i hans sogar uf em pc!

chunt bald...

chaib
08.07.2004, 14:12
muaha viti... du bisch ja würkli en hardcore groupie... :D

oke i ha au so zimmli alles usm "eigener stuff" gspeichert... jede schrott.. aber dä gröschti verhängi wiedermal :(....

piiz bis z'abig

<-- workend...

chaib
08.07.2004, 14:16
@ v-tee

han dir mail gschickt mitme geile upload-link...

jetz endgültig out

wichtlprinz
08.07.2004, 14:21
oke ja sooorry dass, de thread es paar ufregt! chan ich en scheiss defür! läseds doch nöd wänn eu de thread so derb uf de sack gat...

sovill zu dem!

und ja wer hät de track no ufem pc? ladschen irgendwo ufe? oder chasch mer en über email schicke??

V-Tee
08.07.2004, 14:32
geduld,geduld!

bin kein verdammtä informatiker! das goht bi mir chli länger! aber han jo ziit > FREI!

V-Tee
08.07.2004, 14:34
Also, für alli wo eri ohrä wönd schtroffä:

http://paradoxproductions.ch/upload/upload_files_prod/eurimajestat.mp3

Ziehd dä scheiss!

P.S: Sorry, aber hans nöd chönä loh!

ICEMAN LEBT!

wichtlprinz
08.07.2004, 14:40
also ich has nonig glost! aber sobald ich die antwort abschicke isches gmacht.. hehe also chan mer sini iträg au wider lösche nachdem mer z.b. en usraschter gha hät???

oder nöd? naja die zeit der warheit!

:D

wichtlprinz
08.07.2004, 14:45
oke binen am lose... sehr funny! hehehehee sehr unterhaltsam... nur dass der wortwörtlich d'auge zuegheied..

aber eben merci für de track! isch arschgeil! hehehe ez hani erreicht wasi han welle!

thx

chaib
08.07.2004, 14:59
Original geschrieben von V-Tee
geduld,geduld!

bin kein verdammtä informatiker! das goht bi mir chli länger! aber han jo ziit > FREI!

willsch puff hä ? :no:
i mach imfall nöd lang de PFAFF :D
goh gschidermol döt wo's cash git ane, huere assi ! ;)

@wichtl: tuemer en gfalle, und fallsne zruggdissisch gibder d'müeh und machs besser..

:cool:

christio
08.07.2004, 15:03
@chaib: ja hoffuntlich macht är sus besser, will viel schlächter als der iceman chaischus ja nimme machu!:D

wichtlprinz
08.07.2004, 15:04
gibder mis wort druff :D

ich dänk mer muess au nöd en rap-athlet si dass mer sonen müll schlat!

hehe aber ebe ich dänk scho dass öpis bessers usechunnt... villicht machmer ein diss wo d'dorfbitches und de icetoy gliichziitig disst werdet... mal guggn.. muss zerscht mal de track verdaue :D:D:D:D:D

p0iz

V-Tee
08.07.2004, 15:05
@chaib: machi! gang ezt grad ufs RAV! hehe

immer diä assis... :crackhead

christio
08.07.2004, 15:09
@wichtlprinz: dine diss willi de keru...:D

V-Tee
08.07.2004, 15:11
scho z schpot...

chaib
08.07.2004, 15:15
@christio: sag niemals nie, söttsch mich mal ghöre unter de duschi du.. uiui ;)

@wichtl: bö, ich würd de iceman und dorfbuebe nöd grad unter di glichi decki stecke...

@viti: gseh du bisch immerno online.. tztz.. hopphopp

mIkRoFiL
08.07.2004, 15:17
ich chas ned lose....wörds aber liebend gärn...de link stimmt irgendwie ned...

chaib
08.07.2004, 15:17
viiiiiitiiiiiiiiiiiii was maaaaaaaaaaaaaachschhhh ???????

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiii :(

christio
08.07.2004, 15:19
@chaib: chaischus ja mal üfnäh, wennt eso uner der dusch bisch...:D

wichtlprinz
08.07.2004, 15:22
@chaib... hmmm oke chönntisch rächt ha... aber die gschicht hanged ebe zäme.. zerscht häämmer d'dorfbuebe im ziel gha, und nachdem hät sich de iceman igschaltet..

ja aber ebe werdets mal no aluege..

und zum V-Tee, finds ansich nöd bääd.. de refrain, sött doch eine sii? de findi nöd so.. ja :D aber text musi no paar mal durelose dassis chan beurteile.. aber paar geili rhymes dine..

p0iz

chaib
08.07.2004, 15:30
@ wichtl: ja ebe weiss nöd was mit eu gloffe isch, bö goht mi nix ah hans nur mol wölle sägä weili doch scho finde dases no unterschied git

@ v-tee: was isch mit de aight-prinzipie ? :D :D :D
jetz bini vilicht nüm de einzig wo's ufm mp3player hät und's im auto bim umerase abspielt... heh nei isi du weisch wiäni de track finde... jetz bin hald ich din groupie.. :D

P-Flow
08.07.2004, 15:46
@Wichtlprinz: hesch ufer homo-ice-page gseh, dass der ice-mongo an diss gägu dich gmacht het? mann, dü bisch gliefrut :D *gg

wichtlprinz
08.07.2004, 15:51
hehe merci.. ja hani shco mal mitübercho :D:D:D:D wäg dem hani ja mitgwritet :D hehe aber emrci für d'info!

ich bin em lach-tot usglifered! hehe loool ich stirb wäni das lose... hehehehehe aber ich han au en feine!

http://www.jojumitu.ch/ichliebedich.wma

hehe loseds eu a und lacheeeed! ich glaub die sind no schlächter als de iceman! hehe aber ich weiss nöd.. eui meinige...?

p0iz

christio
08.07.2004, 15:53
@wichtlprinz: der iceman het ja jez en neui homepage gmacht, hesch dü d'adräss?

peace

wichtlprinz
08.07.2004, 15:55
hmmm nöö... aber ich dänk ich chönnten mal fröge! hehe.. aber ich gib der bscheid wännis weiss!

er macht ja e neui, aber ich dänk es bliibt http://www.raporium.ch.vu

wer weiss...

p0iz

mIkRoFiL
08.07.2004, 16:01
peinlich, alles nur peinlich!

christio
08.07.2004, 16:01
@wichtlprinz: wenn dü öi vam kanton thurgau chunsch, chaisch dü isch de bistätigu das d'hip-hop masters da sind?:D

sly saloon
08.07.2004, 16:02
@wichtlprinz: wenn dü öi vam kanton thurgau chunsch, chaisch dü isch de bistätigu das d'hip-hop masters da sind?:D

hey dissed wer er wönd, aber bitte assoziiered de scheiss nöd mim thurgau, PLIäS!

batttiboys gits überall...

peace

christio
08.07.2004, 16:07
Original geschrieben von sly saloon
hey dissed wer er wönd, aber bitte assoziiered de scheiss nöd mim thurgau, PLIäS!

batttiboys gits überall...

peace
nei, ich will gar nix gägs de kanton thurgau sägu, aber hä nummu gad vam wichtlprinz, wellu wissu, ob de di dorfbuebe, da im thurgau bikannt sind und ob är öi va da chunt!der iceman het ja gseit, di dorfbuebe singe d'hip-hop masters da im thurgau!

peace

wichtlprinz
08.07.2004, 16:12
neee ich chum vom züri undrland (oberweninge city) hehe

ich känn nur d'dorfbuebe und de iceman vo det... :D

plus, de track woni da zum download ge han, isch NÖD vo mir!!!!! hehe das hani mal vome kolleg übercho! hehe

und ich säg au nöd das s'ganze turgau suugt! aber die möngis DB udn iceman stinked!

:D

christio
08.07.2004, 16:16
@wichtlprinz: aight, hä nummu gideicht, dü chentisch veli öi va da chu und de häni gad wellu frägu wie z'echo so uber di typu da isch!

sly saloon
08.07.2004, 17:06
nei, ich will gar nix gägs de kanton thurgau sägu, aber hä nummu gad vam wichtlprinz, wellu wissu, ob de di dorfbuebe, da im thurgau bikannt sind und ob är öi va da chunt!der iceman het ja gseit, di dorfbuebe singe d'hip-hop masters da im thurgau!

peace

hmm ich han no nie vo denne ghört. guet, bin au scho wili nüm im thurgau asässig. aber weenns mastermässig druff wäred, het sichs sicher umegsproche...

im tg gits nöd vil acts wo bekannt sind..

LAN
08.07.2004, 17:07
LOOOL ds isch wider dä WSB schrott wo du da postet hesch. tragisch! ah mann nur shitsound hier, bitte, i ga wider ga uflege tschuuuuss

wichtlprinz
08.07.2004, 17:26
hehehehe han mer no dänkt dases da chönnt d'rundi gmacht ha..

naja ich finds gliich funny! wänni en ashciss han losi das und ich lach mi vom stüehli... hahahah

¨p0iz

WSB ruuulez gnesgusbnegg hehehehehe :blingblin

MacKah
08.07.2004, 17:41
Ha zwar keini ahnig um was es grad goht, ha de ganzi scheiss au nit gläse, aber wieso gön die zwei tracks nit?? server down?

Kush
08.07.2004, 17:45
Original geschrieben von McKah
Ha zwar keini ahnig um was es grad goht, ha de ganzi scheiss au nit gläse, aber wieso gön die zwei tracks nit?? server down?

er hets sä gsperrt... sig froh aldé!!!

so unter uns, hesc heigetnlig kai bock mol in unserem rümli verbi z cho, ich mien jo nur mir gliich, aber du hesch jo gseit du willsch mol ko und di eifach niemeh gmolde.....

MacKah
08.07.2004, 17:55
hey glaub mers, hani irgendwie voll verhängt. und ich ha absolut nümm gschnallt dass du das bisch, sorry mann.
bi in letschter zyt meh bim andere koleg im rümli gsi.
doch ich ha dini nr. jo no.
ha nögschte zwei wuche ferie, wenn hesch du?

wichtlprinz
08.07.2004, 18:48
hehe han no öpis vo de WSB gfunde.. ufere flirt site!

Name: Westsidebrothers
Email: wsb@gmx.ch
Eintrag:
jo,
danke für eure krasse e-website! hat mir geholfen mine erschti grossi liebi zu gfinde.
schaut mal bei unsere e-website rein: www.westsidebrothers.ch.gg!

e-website? internet website? höö? e-email? lol

p0iz

christio
08.07.2004, 20:35
@wichtlprinz: irgendwie geit mier di sita nit...

Spoel_C
09.07.2004, 01:37
Hehe wie villicht paar wüssed bin ich de eint vode Dorfbuebe und ich schin jo nöd gad beliebt zsi obwohli für min Track woni mol posted ha enart relativ gueti kritike übercho ha bini etz plötzli als weiss ich wer abgstemplet!?! aber easy ich ha nie was devo gseit das ich irgend en HipHop master im Thurgau seg oder was au immer ! Und isch logisch das mir üs nöd umegsproche hend i mein mir mached das ersch sit einehalb johr und hend kei uftritt gha und so! I wör eu scho was vo üs zeige aber ha kein server wonis cha uelade! Ah jo und was de wichtelrpinz geg üs het weissi sowieso aunöd :)

konfus
09.07.2004, 03:22

icy [/B]

ha churz was gschribe und is headset ineghüeschtelet. scheissquali, aber egal. hani eigendlich ufgnoh zums usswändig lärne, aber dänkt, do passts no guet hehe! :D

Onkel_Agathe
09.07.2004, 04:02
hm ich bi^dicht we sau..

nur welä segä!!

ICH CHAN MORN USSCHLOFÄ...

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH

CHEERS MEMBAAAZZZZZ

köbi
09.07.2004, 09:21
läääääääk du mir isch daaaaas scheiseeeeeeeee, gott steh mir bei in dieser schweren stunde, soooooooo neeeeeee schrotttt
hihi, ha gad dä dräck ähh... träck glost: was het dä gägä wichtelprinz? dr ref. isch ja o di luschtigschti sach. flow? eigentlech isch e räpper e tubu wo redt u derzue geng sini wörter betont wesi ufenes snare faue (luschtigi bezeichnig). hör uf, des isch ja e schand fürd schwiz, chame dä kanton nid abschnide, oder a dütschland schänke. aus bestächig, dassi ändlech üsi flugi über ires land lö la flüge. oder des gebiet eifach hermetisch abrigele, u ke ton, biud oder wasoimmer uselah.
ääääääää
Icemän, aber de gross? gits no e chline? 2?
NEEEEEIIIIII, 2 vo denä!!!!:no: :no: :no:

köbi
09.07.2004, 10:40

eis problem isch sicher, dass d'mikrofon-spur
zliislig isch, das vermiest eigentlich so
s'gröschte.
de nimm lütter uf, räpp lüter odr mach dr beat lisli, *gopfridamiläckdrgoofamfüdle*

dä chunt mer vor wi ig, woni no ds gröschte toy bi gsi. mitm ungerschid daser glichaut isch, u sini schissi publik macht

u ds gröschte isch sowiso scho vermiest

sorry, abr a öperem muesi ja mini aggressione usläbä, u bi dir isches nid schlimm u es isch nid fautsch wasi säg

K
10.07.2004, 17:29
Hallo zusammen.
Ich bin ein grosser Fan von Iceman MC. Nach der Veröffentlichung seines Shit's hier auf dem Forum ist die Musik aber nicht mehr zu downloaden. Hat jemand den Shit vielleicht auf dem Rechner und könnte ihn mir schicken?
Natürlich habe ich auch versucht die Sachen zu bestellen, leider ohne eine Reaktion.. Tja ich hoffe ihr könnt mir helfen.. Ich will endlich wieder Beatnicken können..
Danke für eure Hilfe, ist dringend!!

Mahatma Ganja
10.07.2004, 17:53
Original geschrieben von köbi
chame dä kanton nid abschnide, oder a dütschland schänke. aus bestächig, dassi ändlech üsi flugi über ires land lö la flüge. oder des gebiet eifach hermetisch abrigele, u ke ton, biud oder wasoimmer uselah.

ich gibs ja zue, isch scho chli peinlich das nach em nobra no en zweite riesähirsch us em thurgau uftaucht, aber weg dem wämmers ja nöd grad üübertribe, gäll köbi;)

Shidda
10.07.2004, 17:58
Truckerchäpli HipHoper....

zuckerwattesam
10.07.2004, 18:00
IHR parisiennepeople
lasst den mensch mal
er stammt aus einsiedeln
und wohnt seit einer dekade im thurgau
-toll-
in WIGOLTINGEN wo sie früher nach dem kiffen grad noch den filter frassen
wo die alten hasen die noch drauskamen (d.w., beispielsweise) eben weg sind und die spielwiesen den bébés überliessen
aber easygell solange einer was macht ist er sicherlich reiner im herzen als dumme rumposter hier im forum das soll mal gesagt sein auch wenn es keinen von uns intressiert aber eben:
wir nehmen uns doch raus, es solle uns intressieren.
check! adjudant schreibt man so

chaib
10.07.2004, 19:06
Original geschrieben von de_K
Hallo zusammen.
Ich bin ein grosser Fan von Iceman MC. Nach der Veröffentlichung seines Shit's hier auf dem Forum ist die Musik aber nicht mehr zu downloaden. Hat jemand den Shit vielleicht auf dem Rechner und könnte ihn mir schicken?
Natürlich habe ich auch versucht die Sachen zu bestellen, leider ohne eine Reaktion.. Tja ich hoffe ihr könnt mir helfen.. Ich will endlich wieder Beatnicken können..
Danke für eure Hilfe, ist dringend!!

aaalso, weil du z'fuul gsi bisch zum eis oder zwei
pages zruggblättere han ich's für dich übernoh, und
schliessli muesmer ja newcomers supporte:

http://paradoxproductions.ch/upload/upload_files_prod/eurimajestat.mp3 <-- für dini ohre, und was folgt isch für dini auge:
Euri Mäjestät

Rap 1

ACHTUNG LÜÜT, JETZ GAHTS WIEDER LOS,

DE ICEMAN ISCH DA, ABER DE GROSS

DE DISS DA, DE GILT AN WICHTELPRINZ,

AUGE HETTER GROSSI, DUNKEL SINDS

SITZE TUET ER HINTER EMNE GROSSE TISCH,

DRUF SCHWIMMT IM GLAS EN GOLDIGE FISCH

SÄB WEISS VU NÜT, MUESS DE AU NÜT GO BICHTE,

DASS SIN CHEF SCHRIBT, GRUSIGI NACHRICHTE

DE WICHTELPRINZ WOT DE SIEGER SI,

LUSCHTIG WERS, DOCH WAS ISCH DEBI

WENN SO EN RIESE GUMMEL ÜSE KÖNGI WER,

DA WÄR DOCH CHUM FÜR ÖPPER E GUETI LEHR

NÖD MAL FÜR MICH, FÜR DICH UND SIE FÜR SICH,

WÜR SICH SO ÖPPIS LOHNE, NID MAL FÜR E LICH

ER ISCH NÖD BSUNDERS GUET I SIM LEBE DURE CHO,

WENN ER MAL DIE RICHTIG FINDE WÜR, WÄR I FROH

FALLS ER EINI HET, DE SÖLL ER GLÜCKLICH SI,

DASS SIE DIE FALSCH ISCH, SIE ISCH BI

DE WICHTELPRINZ HET CHUM WAS ZLACHE,

DEHEI MUESS ER DIPLOMARBEIT MACHE

SINI LETSCHTI HOFFNIG ZUM BESCHTAH,

ISCH DASS SIE JETZ SOFORT WIRD GAH

DAMIT ER SINI RUEH HETT ZUM SCHAFFE,

UND I DE NACHT DENN GSUND SCHLAFE

HETT ER ABER KEINI, DENN TUETS MIR LEID,

WICHTELPRINZ DU SCHTINKSCH JA VU NEID

Refrain

Rap 2

UF ZIITE, JETZ CHUM I, HETT ER GSEIT,

ABER GMEINT, ER HEBI D’WISE GMEIHT

JETZ HETT ERS GSCHAFFT, ER HÄT ÜS BESIEGT,

MÄRKT ABER NÖD, WAS JETZ HINTER IHM USSTIEGT

ES GLÄNZT JETZT WIIS UND S ISCH US IIS,

DE ICEMAN CHUNNT, GO AWAY GO PLEASE

ER NIMMT DE W’PRINZ UND CHERT IHN UM,

SO DASS ER JETZ IHN ALUEGT, ABER GANZ DUMM

ICH LACH FRÜNDLI, FRAG N WAN ER WETT,

„LOS LIEBE ICEMAN, ICH WILL IS BETT

ALSO LAH MICH ABE ICH SÖTT JETZ GAH,

MIS MAMI HETT GSEIT, I SEG SUS KEIN MAH“

MIR LAUFET DICKI TRÄHNE D’BAGGE DURAB,

ZITTERE MIT DE HÄND UND LAHN VU IHM AB

DENN SEIT ER DANKE UND RENNT DEVO,

ICH LUEG IHM NAH, LACHE ABER FROH

DREH MICH UM, UND DENN WIEDER ZRUGG,

JETZ GRÖHL ICH MIR EIS AB, UF DE BRUGG

UND JETZ GÖMMER ZUM DIREKTE TEIL ÜBERE,

ACHTUNG LÜÜT JETZ DÖMMER SÜBERE

WICHTELPRINZ, SCHEISSE WIE DU BISCH,

WICHTELPRINZ, SCHEISSE WIE DIN FISCH

WICHTELPRINZ, WO ISCH DIS WAHRE GSICHT,

WICHTELPRINZ, ISCH DAS S’END VUM GEDICHT

Refrain

i demfall v-tee und samee sig dank...

piiz

K
10.07.2004, 19:12
Hallo Chaib

Ich danke dir vielmals für deine Bemühungen. Den Link einige Seite habe ich bei meinen Recherchen schon gesehen, nur geht es mir um den 2. Burnertrack von Iceman MC, "Betrüge" genannt. Die Hookline hat mich einfach total geflasht.. Aber das scheints wohl nicht mehr zu geben.
Trotzdem vielen Dank.
:p

köbi
10.07.2004, 19:25
Original geschrieben von Mahatma Ganja
ich gibs ja zue, isch scho chli peinlich das nach em nobra no en zweite riesähirsch us em thurgau uftaucht, aber weg dem wämmers ja nöd grad üübertribe, gäll köbi;)
sorry ha chli überreagiert, tuet mer scho leid, ha des nid weuä uf angeri übertrage, zwar... wiviu wohne de überhoubt i däm kanton? sicher ganz wenig:D

chaib
10.07.2004, 21:15
Original geschrieben von de_K
Hallo Chaib

Ich danke dir vielmals für deine Bemühungen. Den Link einige Seite habe ich bei meinen Recherchen schon gesehen, nur geht es mir um den 2. Burnertrack von Iceman MC, "Betrüge" genannt. Die Hookline hat mich einfach total geflasht.. Aber das scheints wohl nicht mehr zu geben.
Trotzdem vielen Dank.
:p

isch gugge :D

sött schono irgendwo zfinde sii....
de piiicht reffrain glaubs ischs gsi...
sött schono ume si sowas dörfmer doch nöd wegschmeisse ;)

bis dann

fReEMaN
19.07.2004, 12:58
also ändli hani mal der song kehrt.. und - naja - isch wirkli nit vär vorwärts.. *g*

aber müäs sägu, ha hiä im aight no niä än song kehrt, woni so äs schmunzlu ha druf kha..

iceman isch der mittermeier unneru schwizer mc's.. :D

trotzdem isch komisch, wänn jemand än song macht, wo wirkli flasht, sind halb sovil iträg dri wiä hiä..
sälti doch eigentli umgikehrt si??

wichtlprinz
24.07.2004, 20:30
stimmt scho... sött eigentlich so si...

aber eben.. ich glaub das thema da ine isch tot...

demfall

p0iz

sha
24.07.2004, 20:46
aber eben.. ich glaub das thema da ine isch tot...

worom beläbsch es de weder? :D

wichtlprinz
24.07.2004, 20:51
ich beläbes ja nöd... :D han nur luut dänkt...:D:D:D

so ez aber fertig und aus!!! :D

p0iz

köbi
24.07.2004, 22:36
also ändli hani mal der song kehrt.. und - naja - isch wirkli nit vär vorwärts.. *g*

aber müäs sägu, ha hiä im aight no niä än song kehrt, woni so äs schmunzlu ha druf kha..

iceman isch der mittermeier unneru schwizer mc's.. :D

trotzdem isch komisch, wänn jemand än song macht, wo wirkli flasht, sind halb sovil iträg dri wiä hiä..
sälti doch eigentli umgikehrt si??
eigentlech scho, aber... lache isch gsund, u viu lache isch gsünder

8953.DC.ZH.CH
14.09.2006, 20:33

icy

pluto ish ken planet meh du trottel!

eMKay
15.09.2006, 00:12
Original geschrieben von 8953.DC.ZH.CH
pluto ish ken planet meh du trottel!

muahahaa und du bisch no dä grösser trottel!! luäg mol wiä alt dä thread isch und jetzt überlegsch mol, wenn dä pluto zunäm nicht-planet ernannt wordä isch?? :rolleyes:

Micado
16.09.2006, 19:50
Ey alte bsich du echt us wigoltingen?? wie isch din Name? ich wohn au do no gar nix ghört vo dir weg e ka fashct ja sau rappt do

Micado
16.09.2006, 19:59
haha fuck isch jo en thred usem 2004 eeegal:kiffer: