Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : uf wunsch vom cyclone ;-)

tony_flare
05.06.2005, 21:35
hani hütt was chlains ufgno....e voll verkaterets file...chame so sage;)
isch übrigens e geile obe gsi geschter:D

--mars out--

Mars Digital - Guiding towards orbital reentry (http://www.marsone.ch/Sound/mars_digital-guiding_towards_orbital_reentry050605.mp3)

Beatnik
06.06.2005, 00:12
Ha Ha Ha ha, geile Siäch! Und, hesch vill Aspirin bruucht ;)

Probz a Basel, he he, ihr hend dä Alkoholkonsum guet understüzt am Samschtig:D

LKB
06.06.2005, 00:16
chas mir jetzt grad nöd inezie... jetzt chömät jo denn grad d basler jung uf virus;) also radio losä, hehe.. au props uf basel (i han s final gar nöd gseh, hehehe)

tony_flare
06.06.2005, 00:26
Original geschrieben von Beatnik
Ha Ha Ha ha, geile Siäch! Und, hesch vill Aspirin bruucht ;)

Probz a Basel, he he, ihr hend dä Alkoholkonsum guet understüzt am Samschtig:D

hehe, nei ha nid chönne ufstoh und aspirin hole, wills mr trümmlig worde isch woni mi ha welle vom bett wäg bewege....:D und jo, hami au gwunderet, ha scho uf dr busfahrt öpe 5 grossi gha und denn no 170.- versoffe hani hütt morge gmerkt.....*damn* du bisch no guet heicho?

lkb, di hani irgendwie verpasst ;) :) jo s final isch no edel gsi, usser dasi gar nüm vill mitgriegt ha willi z jääs ain hogge gha ha denn *g*

und so wieni gseh ha simmir die einzige gsi, wo d bierleiche scho uf wyyfälde mitbrocht hän *g*

schöne obe zäme!

mars

LKB
06.06.2005, 00:47
Original geschrieben von tony_flare
lkb, di hani irgendwie verpasst ;) :) jo s final isch no edel gsi, usser dasi gar nüm vill mitgriegt ha willi z jääs ain hogge gha ha denn *g*
chch, i han irgenwiä alli verpasst, damn. naja ich organisier mol ä aightgenossen-party, wo alli (guetä) aight-dj's und mc's uftretät;)

hehe, jetzt chunt grad än pyro/citral-freestyle im bounce:D

smee
06.06.2005, 00:51
hani hütt was chlains ufgno....e voll verkaterets file...chame so sage;)
isch übrigens e geile obe gsi geschter:D

--mars out--

Mars Digital - Guiding towards orbital reentry (http://www.marsone.ch/Sound/mars_digital-guiding_towards_orbital_reentry050605.mp3)

you dopes file tony_flare

Stellenweise kommen diue cuts ein bisschen schleppend, so bis Sekunde 50 gefällts mir nicht, die letzte Minute aber is fett, schön saubere Technik. Props

peace

tony_flare
06.06.2005, 00:53
Original geschrieben von DJ LKB
chch, i han irgenwiä alli verpasst, damn. naja ich organisier mol ä aightgenossen-party, wo alli (guetä) aight-dj's und mc's uftretät;)

hehe, jetzt chunt grad än pyro/citral-freestyle im bounce:D

hehe, jo wär mol e idee :D

ischer aso doch no gange. dr zitracherl und ich sin hütt no was go drinke und beidi nur umegsücht wie 2 greedereti, und är hett no gfunde er mag nid go zobe hehe.

Beatnik
06.06.2005, 16:12
hehe, nei ha nid chönne ufstoh und aspirin hole, wills mr trümmlig worde isch woni mi ha welle vom bett wäg bewege....:D und jo, hami au gwunderet, ha scho uf dr busfahrt öpe 5 grossi gha und denn no 170.- versoffe hani hütt morge gmerkt.....*damn* du bisch no guet heicho?

He He, du bisch au rächt dänne gsi.....aber so han i wenigstens gmerkt das diin basler Egge doch no gfunde häsch ;)
170.- versoffe, hr hr....ja das liit schnäll drinn. Han mich rächt zrigg-ghalte, nur grad 60.- inkl. Iitritt ligge lah, he he, und wo ich am morgä am 1 mit eneme grüene "Räzünser" Mineralwasser fläschli umegloffe bin, hend mir alli Prostet wills gmeint händ es säg Bier...na ja, au egal:D

Und mit Durchschnittsgschwindigkeit vo 180km/h sind mer schnäll dihei gsi, ha ha, Merci Cyclone:cool: Cool das gfahre bisch!

Cyclone
06.06.2005, 16:16
hey danke mars fürs file. chans leider nonig lose. erst dihigh.
han praktisch de ganz sunntig durrepennt. bin nachdemi d ladys im ag abglifered han no go zmorge poste hehehe. sorry mars das di döt so schräg aagmacht han, han au 2x müesse luege obs wükli du bisch, siffbire-style halt :kiffer:

tony_flare
06.06.2005, 22:35
Original geschrieben von smee
you dopes file tony_flare

Stellenweise kommen diue cuts ein bisschen schleppend, so bis Sekunde 50 gefällts mir nicht, die letzte Minute aber is fett, schön saubere Technik. Props

peace

danke =)

jo, so habe ich mich gestern gefühlt, richtig schleppend ;) ne spass beiseite, danke für die kritik!

cheerio

tony_flare
06.06.2005, 22:36
Original geschrieben von Beatnik
He He, du bisch au rächt dänne gsi.....aber so han i wenigstens gmerkt das diin basler Egge doch no gfunde häsch ;)
170.- versoffe, hr hr....ja das liit schnäll drinn. Han mich rächt zrigg-ghalte, nur grad 60.- inkl. Iitritt ligge lah, he he, und wo ich am morgä am 1 mit eneme grüene "Räzünser" Mineralwasser fläschli umegloffe bin, hend mir alli Prostet wills gmeint händ es säg Bier...na ja, au egal:D

Und mit Durchschnittsgschwindigkeit vo 180km/h sind mer schnäll dihei gsi, ha ha, Merci Cyclone:cool: Cool das gfahre bisch!

hehe, naja, wenigschtens isch kultig gsi, das tröschtet über viles wäg!

lol, 180....alles klar, do hän mir effektiv länger gha ;)

cheerio

tony_flare
06.06.2005, 22:38
Original geschrieben von Cyclone
hey danke mars fürs file. chans leider nonig lose. erst dihigh.
han praktisch de ganz sunntig durrepennt. bin nachdemi d ladys im ag abglifered han no go zmorge poste hehehe. sorry mars das di döt so schräg aagmacht han, han au 2x müesse luege obs wükli du bisch, siffbire-style halt :kiffer:

voll easy. jo ich hätt au lieber ;) hehe, schreg agmacht? hani voll nid gfunde, aso jo, erinner mi au nümm wirklich hehe :D uf jede fall wenn dir 2 trips mol e session wänn mache bini immer debi, eifach sage!

und ps: SORRY AND MODS FÜR 3 POSTS HINTERENANDER!!!! aber dr alk het no nochwirkige und i ha noch jeder post miesse go luege was dr negscht gschribe het will mr nid alles ha chönne merke, hehe ;) :D :kiffer:

Beatnik
07.06.2005, 08:09

und ps: SORRY AND MODS FÜR 3 POSTS HINTERENANDER!!!! aber dr alk het no nochwirkige und i ha noch jeder post miesse go luege was dr negscht gschribe het will mr nid alles ha chönne merke, hehe ;) :D :kiffer:

:no: :motz: :banned:

Nei, isch ja diin Thread, also kei Problem, hr hr:D

tony_flare
07.06.2005, 10:38
:blumen:

LKB
07.06.2005, 10:44
also i gsehn scho, mengmol bisch nöd ganz on point, aber trotzdem bringsch es uf dä punkt mit däm file:D Mir gfallts! Und das mit wohrschnilich unglaublich vil chopfweh, hehe. I hett mini Turntables nöd mol meh chönä astellä i däm Zuestand, RESPEKT, hehe...

für gnäuers feedback, chasch bim smee sim post luegä;)

Cyclone
07.06.2005, 11:23
würk am afang wükli chli schleppend, aber ich han din zuestand gseh wo ich langsam heigange bin, aso eeeeeasy style. etz han i no es soundfile wo de abig in erinnerig phalte wird :dance:

Paul Schall
07.06.2005, 11:33
geils file - wie scho seit worde isch - nach de helfti vom ufneh bisch glaub spötischtens wieder nüechtern gsi:p - gruzz - wart mal schnell...;)

tony_flare
07.06.2005, 11:55
Original geschrieben von Cyclone
würk am afang wükli chli schleppend, aber ich han din zuestand gseh wo ich langsam heigange bin, aso eeeeeasy style. etz han i no es soundfile wo de abig in erinnerig phalte wird :dance:

ajo, jetzt wos seisch erinnermi irgendwie...hmm...nei, erinner mi nümm, erinner mi nur no wo dr tom vo breitbild gange isch undi gfunde ha wieso si so früeh hei göhn? *g*

@ schall. hehe, messi ;) jo das wirkt ame besser als e liter wasser mit zitrone oder e aspirin ;) cheerio