Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Kauftipps usw.

ReNNeR
28.06.2004, 11:23
AAAaaaIiiiiiiiiiIght

Hab da ne Frage:
Mein Bruder will sich ne Dj Ausrüstung kaufen (Turntables,Mischpult), das kommt mir gerade recht denn ich wollte das ganze auch mal ausprobieren.

Könnt ihr mir vieleicht ein paar Tipps zum Kauf der Ausrüstung geben oder Geräte angeben mit denen ihr gute Erfahrungen gemacht habt?

Peace ReNNeR

scope
28.06.2004, 11:28
2x Technics 1210/1200
1x Vestax PMC-05/07
2x shure m-44-7 naadle...

Äffli
28.06.2004, 11:49
das kunnt mir au grad gläge...

jo und wo würdet ihr das bstelle???

Bschiisär
28.06.2004, 11:53
Ich würd für sovill Equipment imfall grad mal 3 oder 4 DJ-Stores aalüütä, und fröögä, wiävill Rabatt si dir gäbed, wänd de shit abholsch, Bar zahlsch, und grad alles ufs mal bschtellsch..git sicher Priisdifferänze vo ca 200 - 300.-

piis..

sly saloon
28.06.2004, 11:56
uf aight, gits mengmol näberz wo de ganz blasius vercheckt...lueg mol im forum unter "ich verkaufe"...

hna mer z.b. en mixer zoge...und de koleg grad zwei mks...het immer guet klappt...

peace

prophet
28.06.2004, 11:57
ich wör sägä chunnt halt au chli drufa wies finanziell usgseht...

wennt gnuäg chole uf de sitte häsch denn wör ich au technics tt kaufe...

han mer mini tt bi musik-produktiv.ch (http://www.musik-produktiv.ch) bstellt...

min ecler mixer han ich mir bi djdiscount (http://www.djdiscount.ch/) zoge... isch au empfehlenswert zum mol verbii go! freibier am samstig :D

tow
28.06.2004, 12:17
So vo wege Dj Store han ich bim Kipfer in Züri gueti erfahrige gmacht. Die sind relativ günstig und händ so ziemlich alles.

luegsch am beste mal da ie:

www.djdiscount.ch

peaz tow

Biggie
28.06.2004, 15:00
aso i ha mini beidä MK II u ä Vestax Mixer mit neuä Concord Dj E nadlä für 1200.- sFr becho, zwar occasion TT's (1jährig) und Mixer (ca 2-4 jährig, boh) aber bi z fridä bis iz. oke dr mixer hani scho verchouft, (no mau es Merci a chöifer Sly Saloon) u ha mer ä occasion Technics mixer zogä.
aber weni mer iz ä neuä mixer würd ziäh www.turntablelab.com u i gloubä es rändiert o no mit porto u zoll wüu ä Vestax 06 er chöschtet dert 300$ u hiä am biuigschtä ort 650.-

TT's muesch haut verglichä wo si am biuigschtä si...

bi dä nadlä www.houseofsound.ch si si öppä am biuigschtä.. u äbä Ortofon Concord dj E oder Scratch oder shure m-44-7 (wenn mini dürä si de choufi mer t shure, mau neus probierä)

aber äbä sicher mau occasion agebot checkä im net....

Beatnik
28.06.2004, 16:01
Original geschrieben von ReNNeR
AAAaaaIiiiiiiiiiIght

Hab da ne Frage:
Mein Bruder will sich ne Dj Ausrüstung kaufen (Turntables,Mischpult), das kommt mir gerade recht denn ich wollte das ganze auch mal ausprobieren.

Könnt ihr mir vieleicht ein paar Tipps zum Kauf der Ausrüstung geben oder Geräte angeben mit denen ihr gute Erfahrungen gemacht habt?

Peace ReNNeR

He He, also ich gebe Dir jetzt mal einen SPEZIAL GEHEIMTIPP!;)

Kauf das Billigste was es gibt, und wenn es dir auch nach 1 Jahr noch Spass macht, zieh dir was richtiges rein!

Ich lese in letzter Zeit immer wieder das Leute relativ neue Turntables und Mischer verkaufen (angeblich aus Geldmangel!!)

Also, bevor auch Du oder dein Bruder sich Technics, Numark oder Vestax etc. reinziehen, zieht euch die günstigen Alternativen rein (Reloop z.b) ...

eliAz
28.06.2004, 16:21
checkend mol www.dj-technik.de (http://) . do chömender ikl. transportchöschta no viel billiger wia in da meischta schwizer läda... -16% MWST... nodla sind extrem billig. turntables für schwizer verhältnis au. und d'mixer sowieso... checkends amol.

nise
29.06.2004, 07:51
Original geschrieben von Beatnik
Kauf das Billigste was es gibt, und wenn es dir auch nach 1 Jahr noch Spass macht, zieh dir was richtiges rein!
[/B]

eigentlich gute taktik, wollte es zuerst auch so machen, nur hab ich meine 1210er und ein pmc-06 (shotouts to schoelde ;) ) pro so günstig bekommen, dass ichs praktisch wieder zum gleichen preis loswerden kann, nein könnte!. das kannst du mit reloops glaub ich vergessen...

mein geheimtipp: obskure occassion märkte checken wo möchtegern house djs ihre praktisch virginitären tts raushaun!

Hyphen
29.06.2004, 08:27
min dj empfiehlt diar högshtpersönlich:

d 1210er und an vestax, uf kai fall stanton, will dia dinger shnell mol im arsh sind. jäjooo...kunnt halt immer druff ah,was usgeh wetsh...klina tipp... ecler macht sauguati mixer. aber eba,alles a priisfrog,alta

Biggie
29.06.2004, 08:29
Original geschrieben von nise

mein geheimtipp: obskure occassion märkte checken wo möchtegern house djs ihre praktisch virginitären tts raushaun!

geenau, ha mini tt's o vomenä huuser abkouft, inkl. mixer..
die wüssä haut nid was qualität isch, hehehe

scope
29.06.2004, 08:29
Original geschrieben von Hyphen
min dj empfiehlt diar högshtpersönlich:

d 1210er und an vestax, uf kai fall stanton, will dia dinger shnell mol im arsh sind. jäjooo...kunnt halt immer druff ah,was usgeh wetsh...klina tipp... ecler macht sauguati mixer. aber eba,alles a priisfrog,alta

auso ig ha es stanton SK-ONE und das scho guet 1.5 jahr und isch i zimlech täglechem scratch iisatz. und ig finge ne sehr guet dä mischer..

Pleschen
29.06.2004, 08:47
Original geschrieben von scope
auso ig ha es stanton SK-ONE und das scho guet 1.5 jahr und isch i zimlech täglechem scratch iisatz. und ig finge ne sehr guet dä mischer..

also ich ha mer vor zwei jahr der SK-2 F kauft will en au sehr viel pro DJ's empfehled aber ich muss am Hyphen recht gä, besser gseit sim DJ si sind verdammt geili mixer aber qualitativ haltets über längeri zit nöd und das huere fader wo lebenslangi garantie hät isch au en witz nach de erste 200 stück wo in europa zrug cho sind wills kaputt sind händs di lebenslang garantie zrug zoge!

also ich bi mer gad es bitz geld am zäme chratze für en vestax!

piis

ps. zum thema, www.mediadiscount.ch hät de best priis für MK's (ide schwiiz usser mediamarkt) gäbe der sogar no rappat!aber wennt es set zum afnag wotsch cha ich dir gern zwei turnis verchaufe bi eifach chli z fuul di bi "ich verkaufe" dri z stelle! also PM!

music_head
29.06.2004, 09:06
Aso ufmusicplace.ch (http://www.musicplace.ch)findi jetzs au na gute shit. au wennd so afange möchtsch, gits so sets für wenig geld. check it out!

piiz

Hyphen
29.06.2004, 09:24
hmmmm...wia gsait,er het aifach shlechti erfahriga gmacht mit sim stanton...faders sehr shnell im arsh, kopfhörerbuchsa ish noch öpa drei mol istöpsla kaputt gsi,sprich us dr vershalig gfloga...nit soo toll gsi...

setzt shu siit jeh här uf vestax,aber hät halt vor as paar jöhrli mol an stanton wella kaufa zum luaga was lauft...aber hät sich nit glohnt...das ding hängt jetz am mpc und meh nit. eher deko als andrs...

aber frogen doch mol dr stimps, dä alt hoda...dä setzt uf ecler und ish glaub sehr zfridda damit! hätter mim dj jedafalls au shu empfohla...d hak model,nix sehr billig,aber sehr gut.

Dirty Fifty
29.06.2004, 09:30
RANE-Mixer...

geit ab!!!!

Biggie
29.06.2004, 10:53
Original geschrieben von Dirty Fifty
RANE-Mixer...

geit ab!!!!

ja rane mixer, haha, weni mi i derä klass chönnt ufhautä du... de würdsch mi scho lang kennä aus MixMaster biggie oder so, heheehe

Beatnik
29.06.2004, 11:02
Original geschrieben von Biggie
ja rane mixer, haha, weni mi i derä klass chönnt ufhautä du... de würdsch mi scho lang kennä aus MixMaster biggie oder so, heheehe

Wiso? Dänksch mit tüürem züüg wirsch besser alls Dj?

Biggie
29.06.2004, 11:13
Original geschrieben von Beatnik
Wiso? Dänksch mit tüürem züüg wirsch besser alls Dj?

nei das sicher nid, aber mit däm mixer spiusch ir oberklass mit, wüu die hei die prezisischtä mixer zur zit ufem markt, und i meinä drmit, weni uftrittä ha chani mer dä afang leischtä...
aber i ha mi Technics official DMC Battle mixer, dä länt mir lengschtens!

prophet
29.06.2004, 11:13
Original geschrieben von Hyphen

aber frogen doch mol dr stimps, dä alt hoda...dä setzt uf ecler und ish glaub sehr zfridda damit! hätter mim dj jedafalls au shu empfohla...d hak model,nix sehr billig,aber sehr gut. han au en ecler dihei und bin voll und ganz zfride (bis ets :D )

@renner
chasch jo mol verbii luägä mit em brother!

ReNNeR
29.06.2004, 18:10
Jo merci für die vile Tipps, aber manu, min chline Brüeder het e kei ahnig vo dem zeugs und i benutz en eigentli nur das er d hälfti dra zahlt :D Aber mer müend da Zügs scho mol zeme aluege.

Peace

cutastrov
29.06.2004, 19:03
Presie in den Staaten sind viel besser wie in der Schweiz.

Liebe Dj's, für die, die diese URL noch nicht kennen:

Turntablelab (http://www.turntablelab.com)

Unter den Lesezeichen speichern und ab de priis go wixe!

My Black-Beauty aka Vestax 07-Pro Limited Edition het grad mol 750.- koschtet.... inkl. Zoll und Shipping

zeelium
30.06.2004, 00:42
hauptsach guäti tt`s, sprich mk`s oder vestax. rescht isch zimli egal zum afah.

Soulclap
30.06.2004, 01:56
Original geschrieben von cutastrov
Vestax 07-Pro Limited Edition

tony_flare
30.06.2004, 09:14
es git anschinend tonnewis djs do....aber mi nimmts wunder wiso denn kei sau (bis uf wenigi) files poste....naja...ich verzeih mi dämfall wider uf djbattle.net

out

Biggie
30.06.2004, 09:48
Original geschrieben von tony_flare
es git anschinend tonnewis djs do....aber mi nimmts wunder wiso denn kei sau (bis uf wenigi) files poste....naja...ich verzeih mi dämfall wider uf djbattle.net

out

1. hani no ke verbindig zu PC...
2. bringi no nid die beschtä scratches härä
3. bini numä i däm forum weni im büro bi....
4. zrüg zum thema...

ja turntablelab.com isch wüc biuig.. weni mi technics mixer nid für das gäud hät gfungä hät mer dr 06 vo dert bsteut...

fleex
09.07.2004, 18:26
odr susch luegsch mal uf http://www.ricardo.ch verbie odr http://www.gratis-inserate.ch . s het det au ab und zue priiswerti agebot i sache turns und mixer usw. zur hardware empfehl ich dir, wenn dini zuekunftskarriere als dj gsesch;) , mit guete turns/mixer azfange (technics, vestax/ecler), susch gits au immer billig agebot... peez

the_rawk
13.09.2005, 17:00
(mis)bruche jizt mau dä thread hie, anstatt ä neuä ufzmachä.
gratuliert mir! ;)

i plane d'anschaffung vomnä ecler hak 360. kostet im moment ca. 1200 bucks.
cha mr öpper sini erfahrigä mit dem teil mitteilä. betr. priis-leischtig, fader-qualität (abnützig) oder o generell usw.

wär auso ganz nätt.

soulJacker
19.09.2005, 21:58
Hallo i bin e absolute afänger, was chöne der do empfehle??

Esch das do öbis: http://www.musik-produktiv.ch/shop2/shop04.asp/artnr/2832103/sid/!18121995/quelle/listen !?

smee
20.09.2005, 02:23
Original geschrieben von the_rawk
gratuliert mir! ;)

cha mr öpper sini erfahrigä mit dem teil mitteilä. betr. priis-leischtig, fader-qualität (abnützig) oder o generell usw.

wär auso ganz nätt.

Wart 1 Jahr und kauf dir den 380.

guru
20.09.2005, 06:44
gratuliert mir! ;)

wär auso ganz nätt.

mit abstand sbeschte teil woni je gha han!!!!!!! fader gaht nie in arsch...gänd der 5 jahr garantie uf dfader!!! priis leistig stimmt absolut.. und ob de 380 scho gli chunnt bezwifli!!!

Stubaehocker
20.09.2005, 07:50
gratuliert mir! ;)

wär auso ganz nätt.

top qualität!!!! chan der de nur wärmstens empfele!!! das babee isch guet, qualitativ isches sehr serh hochwertig und jo dfader bringt mer nid kabut.. guet wills au gar nöd!!!!!! :D
1200?!?!?! mhmhmhm ich wör biz umesueche chan jo nid so das du sovil für das teil muesch zahle!!!!

Hook
20.09.2005, 17:35
luäg zerscht übärau chli befor öpis choufsch.
i ha z.B 2 technics mk 2 ä ecler mixer ä vrschterchär u 2 boxä
für 1700 übrcho.
luäg z.B mau hiä http://www.best-price.ch/BPch/home.asp?param=FOXSMUSNXRJUKNDPWTKMDOVSM&orderby_0=pubDate_desc&text_0=plattenspieler& da hani mis ou gfungä.
odr luäg mau das http://www.gratis-inserate.ch/dyn/detail/Unterhaltungselektronik/2999752/
guäts agebot.
peiz