Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : WM 2006: 40 000 Prostituierte erwartet

bSkrime
10.06.2005, 08:14
WM 2006: 40 000 Prostituierte erwartet

Berlin erwartet zur Fussball-WM 2006 einen Ansturm von Prostituierten.

Das Grossereignis werde tolle Verdienstmöglichkeiten bieten, zitierte der «Berliner Kurier» am Donnerstag eine Sprecherin der Hurenorganisation «Hydra».

Dem Bericht zufolge wird damit gerechnet, dass rund 40 000 Prostituierte aus aller Welt zur WM nach Deutschland einreisen. In Berlin finden sechs Spiele statt - darunter das Endspiel.

Die Gesundheitsstadträtin des Bezirks Charlottenburg- Wilmersdorf, Martina Schmiedhofer (Grüne), sagte der Zeitung, rund um das Olympiastadion sollten 100 000 Kondome an potenzielle Kunden verteilt werden. «Wenn wir Sponsoren finden, bekämen die Männer die Verhütungsmittel umsonst.»

Nach Ansicht des Wirtschaftsstadtrates von Mitte, Dirk Lamprecht (CDU), könnten so genannte «Verrichtungsboxen», die in Köln seit Jahren als Alternative zum Strassenstrich erprobt werden, auch in Berlin sinnvoll sein. Dies sei «besser, als wenn die Paare in Grünanlagen wie dem Tiergarten verschwinden würden».
Quelle: SDA
Publiziert am: 09. Juni 2005 12:44
http://www.20min.ch/tools/suchen/story/24634587

...man beachte "...Sprecherin der Hurenorganisation «Hydra»....."

diken
10.06.2005, 08:22
muahahaha

konkuränz beläbts gschäft würdi da mal meine

shit; die chönd ja de gad es wm-nutte-dorf gründe
mit mir als bürgermeister vo dem dorf :D :D

Grüeni
10.06.2005, 08:28
Original geschrieben von bSkrime

De hani au köstlich gfunda woni's dura glesa han :p

Mora
10.06.2005, 08:45
und ich han immer dänkt, wenns um fuessball gaht, sind männer ned an sex interessiert.
:D

naja, mached waser wänd det obe.

Kush
10.06.2005, 08:49
Original geschrieben von Mora
und ich han immer dänkt, wenns um fuessball gaht, sind männer ned an sex interessiert.

naja, mached waser wänd det obe.

hinterhär aber.... entwder frust oder freudefick... ;-)

freu mi jo scho uf d em 2008, hätt jo denn no paar zimmer im klingeli z vermietä... :p

Aurel
10.06.2005, 08:54
Original geschrieben von bSkrime

muhahahaha...

hey bskrime, gosch au? :D

diken
10.06.2005, 08:55
Original geschrieben von Kush
freu mi jo scho uf d em 2008, hätt jo denn no paar zimmer im klingeli z vermietä... :p

mit stundezimmer machsch imfall am meiste kohle!!
wenn in berlin 40t nuttene erwartet werded, de hämmer beus mind. so viel edelnutte ..de rest verchauft sich de in östrich

Stylebock
10.06.2005, 08:58

du hesch kai Ahnig, was gits schöners als Sex ir Halbziit vumana WM- oder CL-Spiel :D

alikes
10.06.2005, 09:58
"sprecherin der hurenorganisation"

..tönt ja toll die jobbezeichnig..

:rolleyes:

diken
10.06.2005, 10:04
Original geschrieben von alikes
"sprecherin der hurenorganisation"

..tönt ja toll die jobbezeichnig..

:rolleyes:

eini muess ja, wenn all andere s'Muul voll händ!! :p

alikes
10.06.2005, 10:19
Original geschrieben von diken
eini muess ja, wenn all andere s'Muul voll händ!! :p
was ihr immer für gedankä händ bi serrige theme.. unglaublich.

aber zu luschtig dä biitrag :D

Mora
10.06.2005, 10:46
Original geschrieben von Stylebock
du hesch kai Ahnig, was gits schöners als Sex ir Halbziit vumana WM- oder CL-Spiel :D

i de halbziit? ich mach das lieber während em ganze spiel!

muahahaha, sorry, dä blöd spruch isch mer etz eifach uf dr zunge (bzw finger) gläge.

Stylebock
10.06.2005, 10:58
i de halbziit? ich mach das lieber während em ganze spiel!

naja...ir halbziit n quickie...und noch am match denn richtig...kunnt denn aifach ufd Stimmig druf a...je noch Sieg oder Niederlag :D

diken
10.06.2005, 11:01
Original geschrieben von alikes
was ihr immer für gedankä händ bi serrige theme.. unglaublich.

aber zu luschtig dä biitrag :D

de hett eifach müesse si. halt mich ja süsch zrugg aber hüt hani mini zügel di hei la..

tschaki
10.06.2005, 21:05
40'000? ... hui... :alk: :wurm: :drink: :beissen: :coolsmoke

was schtoht bi dera frau im telefon buach? ober-über-nutte?

mod
10.06.2005, 21:08
you don't know what you heard about me ....
..she's a mOTHERMOTHERFUCKIN FUCK FUCK FUCKIN *P* I* M *P *

SheyJep
14.06.2005, 07:12
Original geschrieben von Stylebock
naja...ir halbziit n quickie...und noch am match denn richtig...kunnt denn aifach ufd Stimmig druf a...je noch Sieg oder Niederlag :D

jaja bi dä niederlag müend den halt dfraue chli lidä*gg* frust uslah :P

Enemy
14.06.2005, 08:25
Wieviu lüüt hei im ne Fußballstadion platz?
Vorusä gits meh Bitches aus Zuschauer im Fussballstadion
Isch no krass

Phôe
14.06.2005, 08:39
muahaha voll die pilgerreis, naja au s ältischte gwärb vo de wält mues hlat met de zit gah;)

ich frag mich da allerdings öb sih das lohnt, ich mein die fuesballer hend ja gnueg groupies um es ganzes wm-harem z gründe:D

EphToDaRhyme
14.06.2005, 08:51
Original geschrieben von Phôe
muahaha voll die pilgerreis, naja au s ältischte gwärb vo de wält mues hlat met de zit gah;)

ich frag mich da allerdings öb sih das lohnt, ich mein die fuesballer hend ja gnueg groupies um es ganzes wm-harem z gründe:D

Jep :) Die befindet sich sozäge uf Gschäftsreis :D

Aber ich glaube die chömed wohl eher für d'Fans und nöd für d'Spieler.. Ussert de Wayne Rooney wird sich au die eint oder ander abgriife hehe..

Danielsson
14.06.2005, 08:58
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Aber ich glaube die chömed wohl eher für d'Fans und nöd für d'Spieler.. Ussert de Wayne Rooney wird sich au die eint oder ander abgriife hehe..

Hehe, i verreckä, geile siech!!!

;)

Shorty
14.06.2005, 09:03
ich glaub ebe, dass d'FIFA die Bitches bstellt hät als sogenanti Provison. Bim e Sieg chunnt a mannschaft 22 Nutte über, bime Remis 10, und binere Niederlag chömed die männliche Nuttene zum isatz...:p

EphToDaRhyme
14.06.2005, 09:30
Original geschrieben von Shorty
ich glaub ebe, dass d'FIFA die Bitches bstellt hät als sogenanti Provison. Bim e Sieg chunnt a mannschaft 22 Nutte über, bime Remis 10, und binere Niederlag chömed die männliche Nuttene zum isatz...:p

Villicht wärdeds ja au nach Nationalität vergeh :)

Sieg: Schöni blondi russischi Edelnutte für jede Spieler eini.. Dä Becks hät denn wieder paar Tangas meh, wenn er nach em Sieg i de umkleidekabine d'Überräschte vo de Orgie gaht go isammle :p

Unentschide: Brasilianischi Samba Bitches.. Nachteil.. D'Spieler müend sich die genau wie d'Pünkt teile..

Niederlag: E amerikanischi durchschnitts Nutte mit 5 Chind und lieblings Restaurant Mc Donald's..

EphToDaRhyme
14.06.2005, 09:31
Original geschrieben von Danielsson
Hehe, i verreckä, geile siech!!!

;)

Eigentli bini ja en riese Rooney Fan.. Aber dä Spruch wird bi dem Thema praktisch uf em Silbertablett serviert :)