Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MIXTAPE (CD or TAPE)

diken
28.06.2004, 15:38
Mein lieblings party dj will sich 'n tape zusammnstelln:
es nennt sich dann wohl oder übl "*mixtape*"

er will der realness wegen ein tape pressen lassen
ich als automobilist und finanzier will das ganze aber auf cd raus lassen. was meint ihr:

kauft ihr nach wie vor tapes oder doch lieber cd's?

vor/nachteile?

beides liegt auflagentechnisch nicht drin...

(dammn..wieso schriebi eigentli au immr alles in pladddütsch..;o)
:D :D :D

scope
28.06.2004, 15:43
gibt bereits einen thread

mo'
28.06.2004, 15:45
...sind mixtapes, nur auf CD!!!!

solang i läbe wirdi fröid a tapes ha!

näbst vinyl DAS medium...

diken
28.06.2004, 15:46
Original geschrieben von scope
gibt bereits einen thread

ouh sorry..de hani demfall ned gseh

Noodles
28.06.2004, 15:46
Tape isch uf jede Fall easysiger,....

Isch eifach voll gemütlich es tape, cd isch da irgendie immer chli unfriedlicher.

vo däm her taped dä scheiss...

diken
28.06.2004, 15:51
Original geschrieben von Noodles

Isch eifach voll gemütlich es tape, cd isch da irgendie immer chli unfriedlicher.

demfall muesi mini überlegig no einisch überdänke. ich sälber han eifach irgendwenn ufghört tape poste us dem grund welis niene meh han chönne abspiele. usserd halt ebe wenn mer mit em ghetto an see chillt.

sha
28.06.2004, 15:53
mol nüechtern betrachtet:

tape esch legendärs medium. das muesch gse, wie gsäid worde esch: met vinyl zäme DAS medium.

ech wörd jetzt mäine: du muesch luege, wie dus vertribe wottsch: lokalrelease/schwizwit

mix-cds send halt scho au lostig - chansch es gäils lied of e pc tue ond of e mp3 fätze, das chasch a tapes ned

aber tapes send halt äifach tapes...

esch en schwäre entschäid

poetical
28.06.2004, 15:56
Tapes rocke für mi o immer no wie Sou. Aber äbe es git haut immer weniger Lüt wo no äs Tapedeck hei. Eigentlech schad, wüu's doch immer no geils Züüg git wo nume uf Tape usechunt.

diken
28.06.2004, 15:59
ebe und us dene gründ ischs no schwierig..
schlussändlich ischs aber am dj sin entscheid.

de vertrieb wird wohl eifach über eusi rulade site und über 3-4 lokali shops laufe. ich glaub eifach dra das mer mit cd's en besseri vertriebsmöglichkeit hetti. aber die lüüt wo mer mit dem tape/cd möcht aspräche chaufed wohl doch eher es mischkasettli,.

diken
28.06.2004, 16:24
has doch genau gwüsst irgend eine wird für "drauf geschissen" vote:D :D :D

scope
28.06.2004, 16:50
i bi für CD. scho nume wöu dir aui für tape stimmit.

i säuber lose gern tapes, aber ig cha tapes nume im walkman und doheime abspile. und i cha se nid kopiere u i cha nid tracks skippe.

es tape wo 100% nume gueti tracks het, wie cheftape 2 isch geil. aber nomralo.mixtapes si ömu genau glich dope.

Brings uf cd use für 10.- und für 15.- duesch no e lääri kasette derzue dass es d'oldschoolers und backpackers no chöi im ghettostyle-ghettoblaster pumpe

Brooknow
28.06.2004, 17:07
haha ich han für drauf geschissen gvotet

wil: tape isch fürs hip hop herz scho öpis schönz und die "richtige" lüüt wirsch au so erreiche. Aber ä CD isch natürli viel breiter und ebä au für lüüt wo suscht ihri mixtapes uf tapes chaufed interessant, was umgekehrt nöd so dä fall isch

ich wür mache was billiger chunt haha

Kolant
28.06.2004, 18:07
Ich finde Tapes au de Hammer, aber nöd wills legendär oder was weiss ich sind, sondern eher wills robuster sind als CD's. Du machsch din Rucksack uf ninnsch dr e Hand voll Tapes und schmeissisch es inne und sie gönd no. Machsch das mit CD's het noher dini Lieblings CD sicher en Chratz und das suckt!

Kolant

wurschtli
28.06.2004, 18:15
wenn d mainstream gaa willsch bruchsch cd. wenn s nur für musig kenner und -lieber release, brings uf tape!

good luck!

rotzlöffel
28.06.2004, 18:17
mi flashet tapes au am meiste...sind eifach vrdammt handlich, chlei, stabil und so...
sound quali isch au in ordnig....
tape players sind am beste weil si a. weniger batterie fresse wie cd und b. eifach handlicher sind und kei antishock bruche....

tapes rocke man!:cool:

scope
28.06.2004, 18:39
i nime mau ah das de shit wo ufs tape chunt ou irgendwie chöntsch ufe PC due, original-cd brönne und irgendwo ir tschechei oder so billig la kopiere... billig bündig.

aber tapes si scho gmüetlech. vorauem chani i mim radio nume tapes abspile, de bruchi zwüschdüre für dusse z'chille neue sound

Tonik
28.06.2004, 18:43
tape findi geiler....numä dr Tee het CD besser gfunge. Gopf...i muess mi meh düresetze *g

pace!

PsyKez
29.06.2004, 00:17
ich ha lieber cd allei scho wegem auto. zudem no trackmarking und ich ärgere mich immer wieder wenni es geils tape chaufe und es rockt mis arsch wottis au uf cd und den gits kei cd sone saich

Äffli
29.06.2004, 07:00
bi mir kunnts eigentlich nur druf a öb mi das ganze flasht...

am liebschte hanis scho uf cd, abr ebbe wenns es nur uf tape git und ychs unbedingt muess ha (slangnacht) denn kauf ych halts tape....

Hyphen
29.06.2004, 08:34
also rein qualitativ sind cd's halt shu as stuck besser,d.h. kai qualitätsverlusht bim loosa...tapes sind halt zum teil shuno easy,i hasses aifach,wenni walkman loosa und nocher uf aimol d stimma tüüfer und tüüüüüüäääfeeeeuuurrrr werden, will d batteria im arsh sind.

jo aber eba, aigentlich spielts kai rolla,han mi mit allna media ideckt,vu demm här bini für alla sheiss gwappnet...und guata sound tönt shliasslich uf jedem medium guat.

scope
29.06.2004, 13:26
Original geschrieben von Tonik
tape findi geiler....numä dr Tee het CD besser gfunge. Gopf...i muess mi meh düresetze *g

pace!

jede vo mine kolegas wos het (u es si es paar = 2) fingt cd gäbiger.

gloube eifach hützutags choufe d'lüt nüm so tapes. ömu wenn dä shit noni bekannt isch choufts eh fasch kene wär itz mini meinig dervoo.

bi cds chame zersch drilose i jedem lade, bi tapes??

Pleschen
29.06.2004, 13:32
Original geschrieben von Hyphen
und guata sound tönt shliasslich uf jedem medium guat.

säg ich au immer, ha es uralts cutkiller tape mit würklich em derbschte french underground drüff! das tape hät scho es riise rüsche kä wonis köift hä aber nach 10min lose isch me trotz em rüsche am bounce... hehe

piis

MacKah
30.06.2004, 10:44
Original geschrieben von Noodles

hmmm recht guets argument :rolleyes:

Kush
30.06.2004, 11:11
Original geschrieben von scope
Brings uf cd use für 10.- und für 15.- duesch no e lääri kasette derzue dass es d'oldschoolers und backpackers no chöi im ghettostyle-ghettoblaster pumpe

:yourock:

find tape uf jedäfall au vol lfett, wbä vorallem wäg dr batterie wos weniger bruucht, loos im ghetto blaster au nur tape, und die verzerrig wos teilwies au no het flasht halt au... underground :rolleyes: s einzige negative am tape isch ebä das dä nit kasch track für track skippe.... aber ebä cd het au so sini nochteil...

poetical
30.06.2004, 11:22
Original geschrieben von Kush
:yourock:

find tape uf jedäfall au vol lfett, wbä vorallem wäg dr batterie wos weniger bruucht, loos im ghetto blaster au nur tape, und die verzerrig wos teilwies au no het flasht halt au... underground :rolleyes: s einzige negative am tape isch ebä das dä nit kasch track für track skippe.... aber ebä cd het au so sini nochteil...

Jungs, ä einigermasse nöie Ghetto cha doch locker 1 Track fürespuele u steut när outomatisch bim nächste Track wieder a. Klar es muess gnüegend soundlääre Ruum ha. Aber glich. Isch ämu haub so wiud. Tape rockt eifach.

Kush
30.06.2004, 14:39
Original geschrieben von poetical
Jungs, ä einigermasse nöie Ghetto cha doch locker 1 Track fürespuele u steut när outomatisch bim nächste Track wieder a. Klar es muess gnüegend soundlääre Ruum ha. Aber glich. Isch ämu haub so wiud. Tape rockt eifach.

schienz gohz jo do um mixtapez... und schienz bi mixtape d trackz mitemnä flüssige übergang gmixt...

Fazit: kai soundleerä ruum und somit au kai skip möglichkeit... ;)

diken
30.06.2004, 15:58
wahrlich guet und solid erkannt!

mixtape=mischkassettli mit anenandergreiti liedli
sampler=kassettli/cd mit einzelne liedli

Kush
30.06.2004, 16:27
Original geschrieben von diken
wahrlich guet und solid erkannt!

mixtape=mischkassettli mit anenandergreiti liedli
sampler=kassettli/cd mit einzelne liedli

;)

poetical
30.06.2004, 16:29
Ja, ja isch ja guet Buebe :rolleyes: Heit ja rächt, aber isch schliesslech no früeh gsi woni ds postet ha :kiffer:

Kush
30.06.2004, 16:33
issi bissi
will jo au nid pingelig si, aber ich muess do no 25 minute usharre bis ich en ändli ka züpfe.... und so goht zyt schnäller ume...

und sobal ich us em gschäft lauf knall ich fettä beat ihne..

ob tape oder cd, ich fick druff....
keins vo beidem isch wie gnickbruch..

fatoni
30.06.2004, 16:47
moinsen stroin

jo ich wörd en cd mache, well was esch scho real? ich mein er wänd jo dasses öper lost. also ich lose eigentlech nomme im auto sound, wo ned vo vinyl chonnt ond det het höt ehh fasch jede en cd-player. a ufem wc hanni au no tape... ;) hammer letscht johr s foxx tape zoge ond has dorom chum einisch glost! schad!

big up rulade!

greetings douni

mc rassko
30.06.2004, 22:36
ich find cd besser, hasch übere switche wänn en track scheisse findsch

Noodles
01.07.2004, 13:07
Original geschrieben von mc rassko
ich find cd besser, hasch übere switche wänn en track scheisse findsch

Das fendi ebe scheisse, so ghörsch die geile übergäng ned. Es sei den de wo cd brönnt setzt skip-point echli aständig, aber au denn chöme d'übergäng ned so guet zur geltig.