Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Jin - Freestyle - Champ

Stylebock
13.02.2004, 21:50
hey...

Kolleg vu miar het letzthin Freestyle-Battles abaglada, glaub uf BET...döt hets an Chinese, dr Jin...han selta mol öpper so krass freestyla ghört, weiss öpper öppis über dä Typ?
i meint er sig vu Ruff Ryders gsignt worda, han mol so was gläsa und bi einem Uftritt bi BET het er au Releases vum Swizz Beatz und Drag-On akündigt...

beatniquer
13.02.2004, 21:54
haa ke ahnig vo däm siech, aber erwitere gärn mi horizont
hesch mer es par links?

peace

Stylebock
13.02.2004, 22:08
eba nit..finda nüt im Netz, nur Akündigunga wenn er ds nöchst Mol in dr Show isch...

beatniquer
13.02.2004, 22:15
ah ok..wirde ume mau da ineluge, u o süsch chli d ohre offe haut ;)

peace

Stylebock
14.02.2004, 11:28
do han i mol öppis klis gfunda...

http://americantalentagency.com/artist/atajin.html

Onkel_Agathe
15.02.2004, 01:00
hm jo es wird etz denn bald mol es album vo ihm cho han ich mol so ghört!ei dvd sött eigentlich scho dussä si im amiland ämäl...!!!dä typ isch echt dope i sachä fresstyle ganz dick!!!

triplex
18.02.2004, 23:15
de jin isch der freestyle champ schlechthin...
checked mol im kaaza oder so unter video mit de keywords: jin oder freestyle...ufem fileshare netzt gits rund 10videos zum abelade...S'heftigste isch en Battle gege en gwüsse "Hassan" de nimmt er voll härt usenand!

Jin 4 President....

Earthworm Jim
15.05.2004, 13:51
de siech esch huere deftig druffe, uf kazaa fendet mer ächt all battles... werd ja öpe jedes mal agfiggt wil er chinese esch, reagiert denn immer huere dope!

big up

eSkimO
15.05.2004, 14:00
woooow...supi und jetzte bemerktmeren fäng...jungs de hät sogar scho es album dusse...checked ma "learning chinese" isch glaub di erscht ep gsii oder was au immer...wobii sini freestyle-friday uftritt natürli sicher sehenswert sind...

tja

rm
15.05.2004, 15:06
Jin - The Rest Is History
This will be Jin's debut. Production will come from Elite, Neo, Swizz Beatz, Kanye West, Just Blaze, Mark The 45 King, Tune Heads, Needlez, Mahogany, Josef and more.
Tracklist (So Far)
Learn Chinese (w/ Wyclef Jean)
I Got A Love (w/ Kanye West)

Earthworm Jim
16.05.2004, 22:13
I Got A Love (w/ Kanye West) - de track esch hammer!!!

mc rassko
17.05.2004, 11:44
ou ja de jin isch de geischt freestyler ever, aber sini tracks sind nöd so de hit!!!

BabbaGee
17.05.2004, 14:47
Also jin freestylez sind scho böös. Kann dr sii scho mol börna LIV.Aber i glaub das isch nit das wo du wotsch.
Uf jeda fall kama sis Album glaub ab ende Juni au bi üs in Europa kriaga(han i khört säga)ob das wohr isch wais i nit, wenn i abr öppi s finda fu im tuan dr bschaid geh,aiight?

piis aut my bro

sayla
12.01.2005, 23:39
ziehnd euch das inä:

http://mypage.bluewin.ch/freestyles/rapoff.wmv

(a derä stell; messi, marcel dass es uägladä häsch)

.....stimm erinneret mich e bissel an em :D

da no sini homepage:
http://www.jinsite.com/

seinodernichts
12.01.2005, 23:55
Man de jin hät wc-spüelig drückt, so ischs mer grad vorcho,shiiiiiiiiiiiiit.....:D :D :D

De ander häts sech wohl zimli mies gfühlt nochher:o :o

Onkel_Agathe
12.01.2005, 23:57
boooom!

jin isch echt zu hart!find sis album recht glungä obwohl dä rot fadä no chli fehlt aber für es debut find ichs tight!

süsch no öppis zu ihm han jo chönä es telefon interview mitem machä und also so wener döt druf xi isch hut ab!echt huere fründlich und mega offä. nu no was zu dem als mensch heter mich noch dem telefon scho recht überzügt. hoff er chunt denn au mol it schwiz!

Stylebock
13.01.2005, 00:06
Original geschrieben von foxyCLEOPATRAh
mann, wo läbed ihr fotze? uf em buurehof???

was hät rap eigentlich mit HipHop z'tue?????

was tänked ihr?

hey FotzyCleopatra, wenn läsa könntsch würsch gseh dass dä Thread scho lang her g'öffnat worda isch...

isch guati Frog, witsch nit wieder an sinnvolla Thread eröffna? kasch di no viel beliabter macha dadurch!

merci

foxyCLEOPATRAh
13.01.2005, 00:20
aber ihr sind gliich alles fotze!

( all bis uf d'sheelah )

was hät rap eigentlich mit HipHop z'tue?????

was tänked ihr?

Stylebock
13.01.2005, 00:34
Original geschrieben von foxyCLEOPATRAh
fotze!

Ziehmutter ZH
13.01.2005, 01:00
figg si doch eifach, rover...nur is richtig loch, dänn isch mal rue.....und wänn si mit de händ haderet und sich feschthebe versuächt, cha si au nüm schriibe, so eifach

FOTZENE

naturalborntra
13.01.2005, 07:28
ha letschtins sini bio im tv gseh.. echt beidruckend wiae dae chli zwerg im battle aber all usenand gnoh het.. sini average bewertig vo dae jury isch oepe es 10i gsi..
sin erscht track "learn chinese" (miner meinig noh eher kommerziell - es video sogar total shit) hets i dae usa id top10 gschafft...

by the way: ziehnd eu mol em "Scribe" sis Album "The Crusader" ine.. en kiwi-mc.. miner meinig noh es beschte nid-idae-USA-produzierte-englische-HiphopAlbum

frenchrap
13.01.2005, 11:21
ich glaub eini da ihnä staht uf öpper :rolleyes: muahahahaha

ich cha nüm!!:D

C'mon Toys!
13.01.2005, 11:51
ziehnd euch lieber mold freestyle-battles uf de scribble jam dvds ihne. isch hundertmol geiler als de!

bSkrime
13.01.2005, 11:53
Original geschrieben von C'mon Toys!
ziehnd euch lieber mold freestyle-battles uf de scribble jam dvds ihne. isch hundertmol geiler als de!

right!

Stylebock
13.01.2005, 11:56
Original geschrieben von frenchrap
ich glaub eini da ihnä staht uf öpper :rolleyes: muahahahaha

ich cha nüm!!:D

wer meinsch denn? ;)

poetical
13.01.2005, 12:13
Hm die krassiste Freestyles woni bis itz je ha ghört si vom Slug vo Atmosphere, Sage Francis u vom Supernatural gsi.

vo däm Jin Goboy hani no nid würklech viu ghört.

Stylebock
13.01.2005, 12:25
Original geschrieben von poetical
Hm die krassiste Freestyles woni bis itz je ha ghört si vom Slug vo Atmosphere, Sage Francis u vom Supernatural gsi.

vo däm Jin Goboy hani no nid würklech viu ghört.

also i han selta aina tighter freestyla gseh, aifach Battle isch er dr King...

poetical
13.01.2005, 12:28
Original geschrieben von slanGRover
also i han selta aina tighter freestyla gseh, aifach Battle isch er dr King...

Muess Dr de mau die CD zeige woni vom Sage ha, isch sehr fett mit Radio Freestyles vom Sage u Slug.

Dr Supernatural hani denn live mit de beide verbliebende Pharcyde Giele gseh ds Fribourg.

Ah öpper hani no vergässe: Dr eint vo de Phi Life Cypher Giele hett mi denn o huere brönnt.

ReXuS
13.01.2005, 12:30
Ziehnd euch s'Video zum Track "learn chinese" ihne...isch üsserscht geil. (chamme uf de Ruffryders.com irgendwo aluege...)

Derb geile Track...

Mr. Dip'n'Dick
13.01.2005, 20:17
Original geschrieben von C'mon Toys!
ADeeM, Eyedea, Mac Lethal, Sage Francis, Juice, Dose One
da kommt Freude auf

mod
14.01.2005, 20:13
ehm - de kanye beat.. sind das di förige samples vo "overnight celebrity" .. trotzden fett

mc rassko
14.01.2005, 20:22
de jin isch für mich eine vo de grösste am freestyle, und sis neue album isch sicherlich hörenswert

Talib
14.01.2005, 20:37
Original geschrieben von poetical

Supernatural esch huere krass! s'album the lost freestyle files het es paar herti freestyles.

Earthworm Jim
15.01.2005, 12:25
Original geschrieben von Talib
Supernatural esch huere krass! s'album the lost freestyle files het es paar herti freestyles.
de zeigt sech au uf em bonus-teil vo beef2 vo sinere beschte siite.

zom jin: fende sis album tight, vorallem "senorita" das lied esch zu hert!

peez