Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Cubase SX/Halion Remote Contrl

Swift
15.06.2005, 22:48
Folgendes Problem:

Han jetz im SX 2.2 grad igrichtet, das ich de Mixer mit de Fader vo mim Radium 49 (Keyb) cha stüre.

Das klapped au hervorragend, nume bi mine Usgäng vom Halion (Softwaresampler) gibts kei Reaktion. Alles isch glich igstellt wie bi de andere Spure. (Bi anderne VST's gahts Problemlos)

Weiss da öpper Rat was ich speziell mues istelle?

hobgoblin
15.06.2005, 22:58
s'astüre vo dem züüg esch emmer sone sach... scho vell lüüt ghört flueche. cha der aber au ned wiiterhälfe. s'einzig woni weis esch dass wens a eim ort fonktioniert, muesses ned au am andere klappe (hesch aber jo sälber au scho usegfonde) ech wönsch der dorchhaltevermöge:p

perlon
16.06.2005, 00:10
was genau steuerst du denn an mit den fadern? die lautstärkeregelung der vsts oder den mixer in cubase?

mixer von cubase ansteuern klappt bei mir tadellos.

hobgoblin
16.06.2005, 00:19
es schiints problem z'sii das vsti ned cha gstürt wärde. de mixer stüre esch meischtens keis problem. be de vsti's ged oft problem, velli onterstötzed en aastürig gar ned. ech weiss ned wies bem halion usgsed

perlon
16.06.2005, 00:26
wo ist denn da das problem`? vi's kommen ja eh audiomässig über den mixer von cubase rein. also reichts doch, dass du den mixer von cubase ansteuern kannst.

:confused:

Swift
16.06.2005, 20:11
Also folgendermassen ich steure den Mixer von Cubase, und zwar ebe d Lutstärchi...

Das hett bi allne Audiospure und bi allne VSTi Usgäng au problemlos klappt.. Sprich Fader bewegt sich sowohl am Keyb, wie au im Cubase

Nur 1 Prog macht Zicke.. D Usgäng vom mim gliebte Halion2 Softwaresampler... Sind zwar genau glich beleit wie die andere Kanäl, Fader macht jedoch ken Wank (MIDI chunnt aber scho ine)