Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : The sun


Shorty
29.06.2004, 15:50
Servus

Roman Kilchsperger gibt vollgas! Nachdem das englische Revolver-Blatt The Sun die private Telefon-Nummer von Urs Meier bekannt gegeben hat dreht er den Spies um!!

Er hat schon ca. 12 mal in die Sun-Redaktion angerufen und geflucht das sie uns den EM-Final geklaut haben.... weil die aber immer wieder aufhängen hat er die Nummer der Sun kurzerhand bekannt gegeben!

0044 20 77 82 41 00
Ruft an, flucht und haut sie in die Pfanne! Die nerven sich schon gewaltig und das soll auch so sein!Die sollen ruhig mal spüren, das sie nicht alles machen können mit uns armen Schweizern...

Mano
29.06.2004, 15:57
herrlich dä typ!

samee
29.06.2004, 15:58
Original geschrieben von Shorty
Servus

Roman Kilchsperger gibt vollgas! Nachdem das englische Revolver-Blatt The Sun die private Telefon-Nummer von Urs Meier bekannt gegeben hat dreht er den Spies um!!

Er hat schon ca. 12 mal in die Sun-Redaktion angerufen und geflucht das sie uns den EM-Final geklaut haben.... weil die aber immer wieder aufhängen hat er die Nummer der Sun kurzerhand bekannt gegeben!

0044 20 77 82 41 00
Ruft an, flucht und haut sie in die Pfanne! Die nerven sich schon gewaltig und das soll auch so sein!Die sollen ruhig mal spüren, das sie nicht alles machen können mit uns armen Schweizern...

und ehsch aaglüte?:D

voool amüsant

Chillumn
29.06.2004, 15:58
scho...geili sach!..wänni ziit han schriebi vilich mal es mail..

Shorty
29.06.2004, 16:00
Original geschrieben von samee
und ehsch aaglüte?:D

voool amüsant

nonig...ich warte bis ich allei im büro bin....:blingblin

a englische schimpfwörter mangelts mir uf jede fall nöd!

Pleschen
29.06.2004, 16:05
scho geili sach und hauet si ind pfanne, aber wäge dem wird de Meier de final glich nöd pfiffe...

aber es isch scho trurig z gseh das es ganzes land nöd eifach cha säge ok mir sind selbertschuld... und ja au wenns um millione gaht es isch sport da giz immer gwünner und verlürer und sottigi wo sich unfair behandlet fühlet!

mir tut eifach nur huere leid für de Meier will er als Schiri hät in mini auge korrekt ghandlet, aber das isch OffTopic!

piis

Shorty
29.06.2004, 16:07
de meier hät i allne auge korrekt ghandelt...usserd i dene vo de engländer! sind halt schlechti verlürer! wasi aber au scheisse find, dass er nödmal meh en halbfinal chna pfiffe!

guru
29.06.2004, 16:11
ich han de kilchsberger au glost!!!! de typ isch voolllll geil.... de git dene mal so richtig id fressi!!!!!!!!:D

samee
29.06.2004, 16:15
Original geschrieben von Shorty
de meier hät i allne auge korrekt ghandelt...usserd i dene vo de engländer! sind halt schlechti verlürer! wasi aber au scheisse find, dass er nödmal meh en halbfinal chna pfiffe!

heyhey jetzt muesch aber mol ufpasse vo wäge verliere.
muesch mol go nocheläse was do nach dr niderlag vor schwizz gege ängland und so gschribe worde isch, au nid grad e hochs niveau;)

aber ych bi nid besser gsi bim schpill frank - eng...

Onkel_Agathe
29.06.2004, 16:18
hm und etz motzed halt alli über t engländer...

jojo isch easy...es git halt schiris die pffed öppä ähnlich guet oder halt meistens no es spüürli besser t uefa het dä frisk, collina und merk besser xeh isch halt numol so au wenn ichs au nöd ganz verstand!dä meier het guet pfiffä im viertelfinal aber es het nöd glanged...!obwohl es nöd schlecht xi wär wenn er zum abschluss au mol no het chönä en final pfiffä!!biz leid tuet er mer doch au wobi me ebä xeh mues daner die em würklich guet pfiffä het!

PS:geili aktion vo dä sun mit dä risä england flaggä vorem meier sim huus!

Pleschen
29.06.2004, 16:21
verlüüre tut niemert gern und de fehler sucht me ganz sicher nöd als erscht's bi sich selber... aber übertriebe muss me nöd vorallem nöd so öffentlich!

ja nu also ich ha nöd gad erwartet das z schwiizer z turnier gwünnet *lach*

piis

scope
29.06.2004, 16:25
hehe.... geilo!

aber der meier isch i mine ouge e guete schiri u het suber pfiffe.

i finge eifach döuwiis gäbe die sieche es gou nid, niemer seit öbis, chum ischs e schwizer wo für ängland fäuentscheidig dürezieht (schiins gäu?) de ischer der depp.

Pleschen
29.06.2004, 16:25
Original geschrieben von Onkel_Agathe

PS:geili aktion vo dä sun mit dä risä england flaggä vorem meier sim huus!

hmmm miner meinig nach nur hohl, e ganzi nation gäge ei person! zeigt doch mal wieder d dummheit vo de allgemeinheit und vo de lüt wo so öbis understütz... nöd persöhnlich nä :p

piis

Radical
29.06.2004, 16:26
corporate.info@the-sun.co.uk

das isch no d Email vo The Sun

Aurel
29.06.2004, 16:33
haha... de hammer! grad mal phone...

Onkel_Agathe
29.06.2004, 16:40
Original geschrieben von Pleschen
hmmm miner meinig nach nur hohl, e ganzi nation gäge ei person! zeigt doch mal wieder d dummheit vo de allgemeinheit und vo de lüt wo so öbis understütz... nöd persöhnlich nä :p

piis

xend doch da nöd so eng...isch jo nöd so schlimm!
we lächerlich isch denn es ganze mit dä spuck affäre i dä zitig?genau so lächerlich!

kreativ und chrank isch es eifach vo dä engländer und ich finds kewl fertig schluss!lüüt mit email bombardierä und alütä chönd no viel und kreatib isch es überhaupt nöd...

EphToDaRhyme
29.06.2004, 16:55
Hehe han etz da mal us reiner Neugier aglüte :p (Gschäft zahlt ja).. Zerscht chunt sonen Pfiff wo huerä is Ohr inefahrt und denn isch nur no bsetzt.. Naja war wohl nix mit Fluechwörter teschtä :p

Pleschen
29.06.2004, 17:05
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Hehe han etz da mal us reiner Neugier aglüte :p (Gschäft zahlt ja).. Zerscht chunt sonen Pfiff wo huerä is Ohr inefahrt und denn isch nur no bsetzt.. Naja war wohl nix mit Fluechwörter teschtä :p

hehe meinsch di händ nur ei leitig di isch doch scho lang blockiert beziehigs es isch nur nu psetz!

@onkel: ja find alles chli behämmert wo a dere EM so gloffe isch... aber ebe irgentwie ja amüsant!

EphToDaRhyme
29.06.2004, 17:07
Original geschrieben von Pleschen
hehe meinsch di händ nur ei leitig di isch doch scho lang blockiert beziehigs es isch nur nu psetz!

Ja han au nüüt anders erwartet.. Han etz mal die autom. Wahlwiederholig drinn *g* Mol kucken obs no was wird hehe

Radical
30.06.2004, 08:21
und, no durecho, Eph?

ihri Telefon-Zentrale isch anschinend zämäbrochä!

aber der Chrieg gaht wiiters:


http://www.blick.ch/PB2G/PB2GA/pb2ga.htm?snr=72970

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2004300994,00.html

have fun! das isch ja luschtig!

Dirty Fifty
30.06.2004, 08:25
hehe ja i ha dene ja geschter 35 mau äs mail gschickt vo wägä:

we dir äs problem mit dä schwizer heit chöi mir das ja im penauty schiesse regle...

frage mi öb sie das luschtig gfunge hei..

Onkel_Agathe
30.06.2004, 08:34
haha absulot die geilstä ich glaub dä herr kilchsberger mues sich ä neui nummorä zuetue...selber schuld huerä pfiffä!

@pleschen

jo logisch es sind ganz viel richtig peinlichi sachä passiert a dere em aber spas machts glich!!

guru
30.06.2004, 08:34
sie hend am kilchsberger sini natelnummer...scheisse sie kontered... lüüted a....:D

Radical
30.06.2004, 08:38
A war is going on!

Äffli
30.06.2004, 08:41
Original geschrieben von Radical
und, no durecho, Eph?

ihri Telefon-Zentrale isch anschinend zämäbrochä!

aber der Chrieg gaht wiiters:


http://www.blick.ch/PB2G/PB2GA/pb2ga.htm?snr=72970

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2004300994,00.html

have fun! das isch ja luschtig!

es isch luschtig und trurig zu glych...:rolleyes: :D

EphToDaRhyme
30.06.2004, 09:06
Original geschrieben von Radical
und, no durecho, Eph?

ihri Telefon-Zentrale isch anschinend zämäbrochä!

aber der Chrieg gaht wiiters:


http://www.blick.ch/PB2G/PB2GA/pb2ga.htm?snr=72970

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2004300994,00.html

have fun! das isch ja luschtig!

Nee ebä leider nöd :) Aber was mä alles für Scheiss macht, wenn eim langwiilig isch im Gschäft :D

4132
30.06.2004, 09:25
Original geschrieben von Dirty Fifty
hehe ja i ha dene ja geschter 35 mau äs mail gschickt vo wägä:

we dir äs problem mit dä schwizer heit chöi mir das ja im penauty schiesse regle...

frage mi öb sie das luschtig gfunge hei..

hehe


ich ha dene ei mail gschriibe aber das hän si glaub nit fertig gläse...

isch bitz beleidigend, aber ineme einigermase ghaltene stil gschriibe gsi (einigi mol bini bitz usfallend gworde, hoff das hän si gmergt...)

:D

dräggs inselaffe arroganti....sunst hani si jo gärn...aber in so sache sin si unglaublich...schlimmer als die dütsche...

fresh
30.06.2004, 09:30
lusstiiich!
dä text vo dä sun-site isch no luschtig,hehe..äs kackt sie scho aa, die siäche!
allerdings wird dä roman jetzt äu arm dra sii...und engländer gitts meh als schwiizer, und die sind glaub nochli fuessball-fanatischer,hehe..

und d'sun macht genau s'gliche mitem roman wie er mit ihne, so unkreativ!
ich will was neus! :D

sölled sich was lah iifalle!

oder mir mached aus s'gliiche, ergo mir hänked än riiieeese ch-fahne vor ihres büro...und sprayed äu än riese ch-fahne diräkt as gebäude!

Onkel_Agathe
30.06.2004, 09:42
Original geschrieben von fresh
lusstiiich!
dä text vo dä sun-site isch no luschtig,hehe..äs kackt sie scho aa, die siäche!
allerdings wird dä roman jetzt äu arm dra sii...und engländer gitts meh als schwiizer, und die sind glaub nochli fuessball-fanatischer,hehe..

und d'sun macht genau s'gliche mitem roman wie er mit ihne, so unkreativ!
ich will was neus! :D

sölled sich was lah iifalle!

oder mir mached aus s'gliiche, ergo mir hänked än riiieeese ch-fahne vor ihres büro...und sprayed äu än riese ch-fahne diräkt as gebäude!

klar es isch völlig übertribä es ganze aber mir machts spass...we t sun schriebt isch allei scho burner!!the swiss clockmakers=)!the blick wür glaub nie schrieb die englischen inselaffen:D

luckysau
30.06.2004, 09:47
söllet doch nur am roman alüte...was meineder, sind dene eusi natel minutetarife bekannt....hehehe...

Radical
30.06.2004, 09:49
Original geschrieben von luckysau
söllet doch nur am roman alüte...was meineder, sind dene eusi natel minutetarife bekannt....hehehe...

hehehehe, du geilä Siech! Uf der Gedanke bini no gar nöd cho....er söll immer abneh und s Natel eifacht haneleggä und quatsche lah!

luckysau
30.06.2004, 09:56
oder no luschtiger...er söll doch s handy eifach umleite lah uf d sun hotline!hahaha...
choschtet ihn zwar es vermöge aber dänn nimmt d sun d nummere schnell vo dä homepage :)

Map
30.06.2004, 09:59
Original geschrieben von luckysau
oder no luschtiger...er söll doch s handy eifach umleite lah uf d sun hotline!hahaha...
choschtet ihn zwar es vermöge aber dänn nimmt d sun d nummere schnell vo dä homepage :)

Absolut geniau! Haha... Ha z Gfüeu Radio Energy würd das scho finanziere. Oder viellecht sponseret Swisscom jo die Aktion.

Mano
30.06.2004, 10:01
Original geschrieben von fresh


und d'sun macht genau s'gliche mitem roman wie er mit ihne, so unkreativ!
ich will was neus! :D


mär verbränned äs england liebli und schicked däne sVideo devo!!!!!:no:

Radical
30.06.2004, 10:02
Original geschrieben von Map
Absolut geniau! Haha... Ha z Gfüeu Radio Energy würd das scho finanziere. Oder viellecht sponseret Swisscom jo die Aktion.

mer müessti ihm der Vorschlag fascht maile, nöd?

redaktion@energyzueri.ch

luckysau
30.06.2004, 10:03
Original geschrieben von Map
Absolut geniau! Haha... Ha z Gfüeu Radio Energy würd das scho finanziere. Oder viellecht sponseret Swisscom jo die Aktion.

ja scho! d swisscom cha sich das ja au leischte :-)

mer chönd ja au in mc donalds gu ässe und dä abfall imene päckli a d sun redaktion schicke :-) sehr pervers...

Map
30.06.2004, 10:08
Original geschrieben von Radical
mer müessti ihm der Vorschlag fascht maile, nöd?

redaktion@energyzueri.ch

Jo wär Hammer! Mach das mou... Wenn Zyt hesch.

Pleschen
30.06.2004, 10:20
geili schlammschlacht!

presse und meinigsfreiheit isch scho no amüsant...hehe

piis

Onkel_Agathe
30.06.2004, 10:22
und i sachä schlammschlammschlachtä burned t britä eh alles weg!!!

Radical
30.06.2004, 10:25
ich han mal es Mail gschribä mitemä Printscreen vom Vorschlag mitem Umleitä uf d Sun nummerä!

Desaya
30.06.2004, 10:34
Original geschrieben von Radical
corporate.info@the-sun.co.uk

das isch no d Email vo The Sun

Geili Sach, dene schriibi grad mal!!:devilburn

diken
30.06.2004, 10:38
holy fist...in england händs ja en schwizeri zämegschlage. shit, was lauft mit dene inselidiote? verträgeds es ned das sie niened meh öffentlich dörfed rauche oder was isch mit dene?!

ich be für en zünftige gägeschlag. so öppis dörf mer sich vo dene jetz ächt ned biete la.

...gömmr d'queeen mom go entfüehre!è!!:kiffer:

Radical
30.06.2004, 10:42
D Antwort isch dänn so eher bescheidä......

Guten Morgen lieber ENERGY Hörer
schön, dass Dir ENERGY Mein Morgen gefällt,

es freut uns, dass Du die Aktion gegen die englische Boulevardzeitung SUN cool findest ,
Du hörst mehr zum Thema England gegen Urs Meier in unserer heutigen Morgenshow,
die ganze Geschichte kannst Du heute auch in der SUN, im BLICK,
oder im 20 Minuten nachlesen

e liebe Gruess vom MEIN MORGEN - Team

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2004300994,00.html

EphToDaRhyme
30.06.2004, 11:41
LoL es bitz meh Enthusiasmus hetti vo NRJ scho erwartet :)

Huerä s'brave standard Mail :p

Radical
30.06.2004, 11:45
Original geschrieben von EphToDaRhyme
LoL es bitz meh Enthusiasmus hetti vo NRJ scho erwartet :)

Huerä s'brave standard Mail :p

losed öppert NRJ? oder hät hüt Morgä?

round_square
30.06.2004, 12:20
dä hammer a d'ganz sach findi, wiä di einti schwiizer sich soooo betroffä fühlet.....mann, da isch dä SUN!! diä ziitig isch däfür bekannt, dass sie nur schiisdräck schribet und s'git kein insulaner wo dä scheiss würkli ernscht nimmt!

also, das ganze hin und her findi au luschtig, aber bitte lüüt, nämmets chli lockerer!!

und vo wäge dä meier hät guet pfiffe......s'goal hät er würkli rächt pfiffe, es hät aber sehr eidüütige fouls vo dä portugisä gäh woner nüt gmacht hät......

und als letschts, wa motzet ihr?? wenigschtens chömet ihr än gratis sehtescht über :D

Dirty Fifty
30.06.2004, 12:25
ja in ängland du nutte.. aber was woti mitemne seh-tescht vo ängland.. die gseh so weni das si uf dr fausche strasse-site fahre... :devilburn

round_square
30.06.2004, 12:40
nee, würkli?!? ich han jetzt gmeint ASDA chunt extra da übere zum diä mache :rolleyes:

lighten up darlin'!

Dirty Fifty
30.06.2004, 12:47
ironie isch so äs eifachs wort u so schwär zum begriffe...

samee
30.06.2004, 13:25
hahaha


Now YOU can get your own back on cocky DJ Kilchsperger by phoning his mobile on 00 41 793440922 or emailing him on roman.kilchsperger@energyzueri.ch. Or call the radio station direct on 0041 1 250 90 00. Give ‘em hell!

fReEMaN
30.06.2004, 13:39
ich finds güät was wer da mächä..

di scheiss sun meint öi was schi sigä..
hent wahrschinli nit dermit grächnu das ä par clock maker zrug schlent.. :D

EphToDaRhyme
30.06.2004, 13:40
Da bahnt sich ja en riese Kampf aa!! Isch das de Afang vom 3. Wältchrieg? :rolleyes:

samee
30.06.2004, 13:44
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Da bahnt sich ja en riese Kampf aa!! Isch das de Afang vom 3. Wältchrieg? :rolleyes:

haha. cha sii...aber s'neggschte schpil schwiz-ängland wird sicher amüsant. :p

Junk
30.06.2004, 13:49
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Da bahnt sich ja en riese Kampf aa!! Isch das de Afang vom 3. Wältchrieg? :rolleyes:
Word! Sowas hani mer au scho überleid. Ich finds eifach irgendwie es Armuetszügnis vo de Ängländer!

köbi
30.06.2004, 13:50
the new kind of war, früener hetme bombene u blei hinuhär gschosse, ize spiutme telefonstreiche bis dr anger afat grännä, stirbt hoffentlech (wahrschinlech) niemer dran auso machi da oh mit...dene insulaner mau eis ufd nüss gä, hihi

dr meier het absolut rächt gha, sogar dr änglisch komentator het das zuegä, abr d sun isch ja o dr blick mal 50

diken
30.06.2004, 13:50
Original geschrieben von samee
haha. cha sii...aber s'neggschte schpil schwiz-ängland wird sicher amüsant. :p

jeahh da wär wahrli en froid. da fändi SUPER!!


[I]der dritte weltkrieg steht bevor!:D :D
wäge fuessball:wtf:..ich lach mi tod:D :D :D

Map
30.06.2004, 13:59
"Morddrohungen gegen Schiedsrichter Meier

Im "Tagesgespräch" auf DRS1 - an einem geheimen Ort geführt - sagte Urs Meier, er habe von englischen Fans Morddrohungen per Mail und Telefon erhalten.


Meier hält sich im Moment an einem unbekannten Ort auf, konnte bisher nicht nach Hause gehen, und dies nur weil das englische Revolverblatt "Sun" die englische Niederlage nicht akzeptieren kann und Urs Meier zum Sündenbock stempelte.

Die so irregeleiteten englischen Fans schrecken nicht vor primitivsten Aktionen zurück. Eine Klage gegen die Zeitung behält sich Meier vor, sieht aber kaum Chancen, da so ein Stil in England üblich sei.

Erst in einigen Tagen wird Meier nach Hause gehen können. Lebenspartnerin und Kinder stehen unter Polizeischutz. Sein Geschäft wird von Securitas überwacht."



Die primitive Ängländer wieder....

EphToDaRhyme
30.06.2004, 14:01
Hehe jaa ich meine d'Ereignis händ sich i de letschtä Täg überschlage *g* Als nächschts krieged all wo uf d'Sun Hotline alüted en Elektroschock verpasst :p
Dänn schaltet sich eusi Nationali Sicherheitsbehörde ii und de Bush freuts denn au well er eh a jedem Chrieg gern mitmacht.. :p

Ich weiss ich han e blüehndi Fantasie :D

luckysau
30.06.2004, 14:02
gopferdammi jetzt muener cho! ED FAGAN und die sieche uf 500 millione verklage will dä meier jetzt nüme schlafe chan, sich i sinere person verletzt fühlt, sini chind scho selbschtmordgedanke hend und sooo wiiiter und soo fort!!!
hahahaha

Radical
30.06.2004, 14:07
Original geschrieben von luckysau
gopferdammi jetzt muener cho! ED FAGAN und die sieche uf 500 millione verklage will dä meier jetzt nüme schlafe chan, sich i sinere person verletzt fühlt, sini chind scho selbschtmordgedanke hend und sooo wiiiter und soo fort!!!
hahahaha

du gfallsch mer! :D

nei, aber ernschthaft, d Engländer gönd z wiit! Das ghört sich nöd! Das mit Telefon-Nummerä und Email isch en Buebästreich, aber die ganzi huerä Hetzjagd isch z krass!

luckysau
30.06.2004, 14:15
es isch scho so!
wennt überleisch, dä flugzüüg absturz vo überlinge!
det isch doch au eifach en russische aghörige duredreht und het dä skyguide agstellti verschosse...und d infos het dä au alli us dä ziitig bzw. internet gha wo dä wohnt!
was isch wenn so en psychopathe engländer mongo hooligan abdreht...

[Kampf(V)ilbe]
30.06.2004, 14:50
Hilfe, es eskaliert! :rolleyes:

nei bin au dr meinig, dass es dia engländer eimol meh übertriba händ... oh mann, was cha de urs meier dafür, wenn er (i mina auga) korrekt pfiift?

söllemer jetzt no bombadrohiga für d'sun usageh oder was? :o

Urschk
30.06.2004, 16:03
ha aglüte, dä isch de aber unfründlech gsi! gad wo er gmerkt hed dasi schwizer bi... zzz, wieso äch??? :D

nei iz mau ärnscht, isch huere frächheit vu the sun! vorauem dr boykot für swatch uhre u schwizer produkt, sorry, krieg?!? pervers...

[Kampf(V)ilbe]
30.06.2004, 16:07
Original geschrieben von Urschk
ha aglüte, dä isch de aber unfründlech gsi! gad wo er gmerkt hed dasi schwizer bi... zzz, wieso äch??? :D

nei iz mau ärnscht, isch huere frächheit vu the sun! vorauem dr boykot für swatch uhre u schwizer produkt, sorry, krieg?!? pervers...

im ernscht? weisch no was er gseit het?
wür mi no intressiera :D

phona evtl auno.. han bald im büro sturmfrei ;)

Urschk
30.06.2004, 16:10
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]

söllemer jetzt no bombadrohiga für d'sun usageh oder was? :o

cooli idee, wie gross isch d gfohr dass si eim finge? nei the sun isch unge düre bi mir...

Urschk
30.06.2004, 16:14
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
im ernscht? weisch no was er gseit het?
wür mi no intressiera :D

phona evtl auno.. han bald im büro sturmfrei ;)

#31# u näre d nummere, de bisch anonym...

ja ig ha zersch gfrogt öbi richtig bi, näre hed er scho gmerkt dasi schwizer bi (sorry, liechte akzänt hed mer haut...), u näre hani mau chli losglo, när hed er (agresiv) gfrogt wieso ig ihn beleidige, näre hani afo singe "ENGLAND IS OUT"... ha iz zwöi mau phonet, wirde de no chli... :D due o, unbedingt! meier isch e coole siech...

finges verdammt scheisse was the sun do macht, die mache am meier sis läbe gad zur sou! stö mer em bi...

Radical
30.06.2004, 16:16
Original geschrieben von Urschk
#31# u näre d nummere, de bisch anonym...

ja ig ha zersch gfrogt öbi richtig bi, näre hed er scho gmerkt dasi schwizer bi (sorry, liechte akzänt hed mer haut...), u näre hani mau chli losglo, när hed er (agresiv) gfrogt wieso ig ihn beleidige, näre hani afo singe "ENGLAND IS OUT"... ha iz zwöi mau phonet, wirde de no chli... :D due o, unbedingt! meier isch e coole siech...

finges verdammt scheisse was the sun do macht, die mache am meier sis läbe gad zur sou! stö mer em bi...

looooooooool.......funny....nimm das uf...und stells is Netz!

mached mer en Wettbewerb, wer s luschtigschtä Gspräch füehrt?:D

EphToDaRhyme
30.06.2004, 16:24
Jeah mir händ im Gschäft eh exchange Server.. Da chan me alles ufneh *freu*

Isches die gliich Nummere wie postet worde isch?

Urschk
30.06.2004, 16:26
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Jeah mir händ im Gschäft eh exchange Server.. Da chan me alles ufneh *freu*

Isches die gliich Nummere wie postet worde isch?

yes, 00442077824100

probiere o mau öpis ufznä...

[Kampf(V)ilbe]
30.06.2004, 16:29
Original geschrieben von Radical
looooooooool.......funny....nimm das uf...und stells is Netz!

mached mer en Wettbewerb, wer s luschtigschtä Gspräch füehrt?:D

loooooooooooool @ Urschk geila siech


jo mann machenmer wettbewerb.. das wär jo de absoluti wahnsinn :D

Chillumn
30.06.2004, 16:30
dä hammer!!wür glaubs au mitmache!zeigemers dene!!:nutkick:

Pleschen
30.06.2004, 16:31
Original geschrieben von Urschk
#31# u näre d nummere, de bisch anonym...

ja ig ha zersch gfrogt öbi richtig bi, näre hed er scho gmerkt dasi schwizer bi (sorry, liechte akzänt hed mer haut...), u näre hani mau chli losglo, när hed er (agresiv) gfrogt wieso ig ihn beleidige, näre hani afo singe "ENGLAND IS OUT"... ha iz zwöi mau phonet, wirde de no chli... :D due o, unbedingt! meier isch e coole siech...

finges verdammt scheisse was the sun do macht, die mache am meier sis läbe gad zur sou! stö mer em bi...

geile siech, ha scho öbe 30 email gschriebe! mit lustige bildli derzue...hehe

schöni beschäftigung wenn me mal gad nüt z tue hät bim schaffe!

piis

EphToDaRhyme
30.06.2004, 16:41
Hät irgendöpper es Tool zum das ufneh.. Ich find das vo eusem Gschäft nümm :(

samee
30.06.2004, 16:50
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Hät irgendöpper es Tool zum das ufneh.. Ich find das vo eusem Gschäft nümm :(

nei ...daMn...

*push*

EphToDaRhyme
30.06.2004, 16:52
Informatiker mälded eu!

Mir händ en Exchange 2000 Server und natürli am PC agschlossni telefon.. Das ganze basiert uf Hi-Path oder sowas.. :D Wo chame recorde?

Pleschen
30.06.2004, 17:00
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Informatiker mälded eu!

Mir händ en Exchange 2000 Server und natürli am PC agschlossni telefon.. Das ganze basiert uf Hi-Path oder sowas.. :D Wo chame recorde?

wie wärs mit diktiergerät und uf de lutsprecher schalte!
das nachert uf de pc z bringe wär ja z chlinst problem!

piis

EphToDaRhyme
30.06.2004, 17:04
Ja wänni grad eis zur Hand het im Gschäft null problemo aber han grad keis..

hena
30.06.2004, 17:10
hossa hossa...vilecht chasches mit däm probiere
http://www.winload.de/download/1918/Modem.Spy-1.1.html

modem spy....nime a, am exchange hets dämfau es modem dranne...de probiersch irgendwie das gspräch azzapfe..;-)

hehhe

luckysau
30.06.2004, 17:19
nimmms hundskomune telefon...schruubs uf...nimmsch bi dä luutsprecherli die zwei käbeli weg bim hörer...und dänn lötisch en minijack ane und scho chasch es istecke am computer! dänn chasch schön über d luutsprecher lose und dezue mit windows media player ufnäh :-)
naja...villicht au bitzli ufwändig... :hmmm:

EphToDaRhyme
30.06.2004, 17:24
Original geschrieben von luckysau
nimmms hundskomune telefon...schruubs uf...nimmsch bi dä luutsprecherli die zwei käbeli weg bim hörer...und dänn lötisch en minijack ane und scho chasch es istecke am computer! dänn chasch schön über d luutsprecher lose und dezue mit windows media player ufnäh :-)
naja...villicht au bitzli ufwändig... :hmmm:

Und vorallem hetti denn alli Chefe am Arsch! :D

Urschk
30.06.2004, 17:48
ha o no ufnahmeproblem, bi bereits bi 3 arüef, probiere de morn ufznä.. hoffe z nr geit no! :D

Urschk
30.06.2004, 17:58
Original geschrieben von diken
holy fist...in england händs ja en schwizeri zämegschlage. shit, was lauft mit dene inselidiote?


shit, sorry, für so öpis mues jo dr iq unger 20 si... gits würklech so idiote wo dr sun, am blick oder ar bild aus eifach gloube ohni z überlege?!? äuä scho... the sun macht do propaganda ala 2wk.. ch-produkte boykot, hallo?!? "wir kaufen nicht beim schweizer!"???? chunt de äuä i dr nächschte täg...

ig go ämu witerhin uf ängland, hoffe s gid nid zu viu idiote wo dä shit gloube dört äne... si mer nid so blöd wie si u keie se NID aui i ei topf! usserd d sun-redaktore, zur höu mit dene... :D

Sewi
01.07.2004, 11:59
Also ich han dem dräcks revolverblatt scho es paar mails gschickt. einmal hani sie agfickt, es paar mal hani eifach mails mit eim einzige fluechwort drin gschickt und fun mails hani ihne au jensti gschickt. diä behinderte Inselbewohner checkets eifach nöd!!!