Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mr. Schnabel - Is'n Schnabelding Instrumental

mcra
29.06.2004, 17:23
Sali Zäme!

Ich sueche dSnable Instrumental, villicht hät sie ja eine vo eu und wür sie verchaufe oder weiss womer sie überchunnt?

Merci'n'Peace :hippie:

Pleschen
29.06.2004, 17:32
weiss es leider nöd aber in verbinig mit em Mr. Schnabel chasch du mir vilicht säge obs en Maxi vom Chaingang Slang git?Illo,Denyo, Schnabel... hauptsächlich wägem instr.!

thanx

piis

scope
29.06.2004, 17:32
jetz hani mi scho gföit woni dä thread unger dä aktuelle ha gseh, dänkt die verchouft irgendöbber wo ke ahnig vo geile beats het...

schad. suechese zwar nid,aber weni se grad finge ziehni mer se

Chillumn
29.06.2004, 17:34
Original geschrieben von Pleschen
weiss es leider nöd aber in verbinig mit em Mr. Schnabel chasch du mir vilicht säge obs en Maxi vom Chaingang Slang git?Illo,Denyo, Schnabel... hauptsächlich wägem instr.!

thanx

piis

gits!..han si uf vinyl!sötts eigendli au no im lade gä..

scope
29.06.2004, 17:38
Original geschrieben von Pleschen

thanx

piis

soviu mer isch hets die gä oder es git se no. isch vom schnabel album... herte song

mcra
29.06.2004, 17:42
@Pleschen
Weiss leider au nöd wo die bi eus überchunnsch, han sie nanie gseh.. aber zDütschland lauft bi ebay grad eini:

Ebay --> Chain Gang Slang (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21740&item=4021249945&rd=1)

@Chillumn
:) Ich weiss, dasses sie git, aber ich han sie leider nanie imene Lade gfunde! Vo wo häsch sie denn du?

Merci!

Pleschen
29.06.2004, 17:46
hei merci lüt, genau us dem grund liebi z aightforum doch eswi *g*! ebe di maxi häts glaub gar nöd gä ide schwiiz oder huere selte... ha si uf jede fall nine gseh aber in dem fall gibi hüt abig gad mal es telephon uf münche an kolleg de cha mer si denn eh psorge!

piis

Chillumn
29.06.2004, 17:48
Original geschrieben von mcra
@Chillumn
:) Ich weiss, dasses sie git, aber ich han sie leider nanie imene Lade gfunde! Vo wo häsch sie denn du?

Merci!

im crazy beat bim stauffacher!isch halt scho länger her,drum wirds schwierig die zbecho...

wänn er mer es verlockends agebot mached,würi si ev. no verchaufe!:D ..will ich finds nöd gad en burner!..hans wahrschindli scho zviel glost :p

mcra
29.06.2004, 17:50
Verlockends Agebot? Tönt verlockend! :D
Wievill wottsch defür?

Pleschen
29.06.2004, 17:52
Original geschrieben von Chillumn
im crazy beat bim stauffacher!isch halt scho länger her,drum wirds schwierig die zbecho...

wänn er mer es verlockends agebot mached,würi si ev. no verchaufe!:D ..will ich finds nöd gad en burner!..hans wahrschindli scho zviel glost :p

chöndsch si au eifach recorde und uf es webspace kickte de würdsch vo mir au no paar fränkli und es Bier bercho.. guet chund druff a wennt si für live sets, als DJ oder mit MC's bruchsch isch natürlich vorteilhafter wenns uf vinyl hesch...aber mir würdet si digital länge...

piis

mcra
29.06.2004, 17:54
Digital wär scho au easy, aber denn müesst Quali scho einigermasse si! Und sOriginal zha isch halt doch besser! :D

Pleschen
29.06.2004, 17:55
Digital wär scho au easy, aber denn müesst Quali scho einigermasse si! Und sOriginal zha isch halt doch besser! :D

sicherlich bi ja au süchtig nachem schwarze gold, aber platte wot nüm chasch bercho isch halt chli en troscht wennts wennschon digital hesch...

piis schöne fiirabig zäme

mcra
05.07.2004, 13:03
Gits würkli niemerd wo die Platte hät und sie wür verchaufe? Anschinend isch sie i de Läde würkli usverchauft.. :(

Peace!

Ziska
05.07.2004, 13:30
@mcra: schriib mal wieviel der die platte wert isch und ich überlegs mer mal. (12" A-seite Intro, Eimsbusch style (+instru) B-seite Mic Check, Is'n Schnableding (+instru))

mcra
05.07.2004, 13:36
@Ziska
Sorry, ich glaub mir meined nöd die glich! Ich mein sis Solo-Album "Is'n Schnabelding", nöd nur de Track! Aber trotzdem Merci!

mcra
07.07.2004, 11:25
Shit! Hät das Ding würkli niemer?? :(

diken
07.07.2004, 11:55
ich ha sie...isch aber unverkäuflich. zu hert die beats...

allg. all mini instumental albe sammlig. z.B. reflection eternal, rokator, spoo, gang starr - ownerz, dre - chronic 2000, snoop - paid tha cost.., pete rock - soul survivor, jay-z - black album, jay-z - blueprint, nas - god's son, the roots - phrenology, 50 cent - get rich.., ludacris - word of mouth, kanye west - college dropout uvm...

bim uflischte isch mer gad ufgfalle das ja de kolleg die mr. schnabel pladde au het. ich kick en mal a. aber ich glaub under 50.- muesi mit ihm gar ned verhandle..

thieu
07.07.2004, 12:02
Aber wiä gseit isch unverchöiflich...

@Pleschen di Chain hät der Raph. Und wend d Schnabel uf MD willt schick es PM de chsch di öi online stelle wend gnüäg Web Space häsch?

nico
07.07.2004, 12:09
ich han sie au... aber so geil findi si gar nid. ich mues hüt mol luegä i was fürem zuestand sie isch usw. sött aber no ziemli neu si... wenn ich si wür verchaufä wür i mi nomol meldä...

piisens

Radical
07.07.2004, 12:11
ich säg numme eis:

"I sing this song for you, please listen. That's the only way, I can speak to youuuuuuuuuuu".....hammer Instrumental-Album, aber leider au bi mir (üs) unverchäuflich!

mcra
07.07.2004, 13:31
@Radical
Wie chamer nur soo fies si??? :D

@nico
Wär echt geil, wennd sie würsch verchaufe! Meld di doch, wennd di entschiede häsch!

Merci!

Radical
07.07.2004, 13:46
@Radical
Wie chamer nur soo fies si??? :D
Merci!

I'm soooooooooo sorry:D :D :p :hippie: :kiffer:

nico
07.07.2004, 13:54
@mcra
jo i schrieb der sobald ich alles abcheckt han...

piis

Bouncinista
07.07.2004, 14:15
@diken Do het wider mol öpert freud, zum chli mit sine platte age. Debi chunt mer diä meischte vo dänä instrumental LP wod ufzellt hesch überall no über. (voll nix speziells)

und übrigends d'12" vo Mr. Schnabel ft Illo 77 & Phantom Black - Chain gang slang hani leschti imene store für 2.95 EUR gse.

und diä ander 12" wo nebet am chain gang slang no s'federkleid druf isch für 5.75 Eur.

Aber zrug zum schnabeling instrumental LP.
Gits vo däm überhaupt e offizielli Instrumental Pressig ?

mich nämts do mol wunder was diä herre wo do gseit händ si heget si, würklich für e platte hend. Promo oder so ???

und sus, vilicht mol ä mail a kontakt vo www.mrschnabel.de/ schribä und frogä öps diä no git. (und wenn jo, wo zum kaufä)

mcra
07.07.2004, 14:26
Sovill ich weiss gits e ofizielli Instrumental aber die isch usverchauft!
Am Schnabel hani scho es Mail gschickt, hett aber nie zrugg gschribe.. Aber trotzdem merci!

globi S.
08.07.2004, 14:30
howard for life ayeah