Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Looptroop - The Struggle Continues

RSG
29.06.2004, 16:55
letscht weekend hed mer en kolleg das ganze album vorgstellt u mi heds würkli voll gflashd! wer kennds(obwohl 2 johr alt esch) u was meined er defo? hed looptroop no besseri albe well kene bes ez au nor das!

EphToDaRhyme
29.06.2004, 16:56
Uhhh naja die Lieder hani mal die ganz Ziit ufe und abe gspillt und etz isches mir rächt verleidet.. Aber grundsätzlich wärs ganz es derbs Album.. Loop Troop rockt sowieso!!

Aurel
29.06.2004, 17:00
hammer album. aber "modern day symphony" gfalltmer e spur besser und no besser gfendi die beide solos vom promoe... und die ep vom dj embee esch au bombe!!! ech säg nur "magnetism"!!!!

slang!head
29.06.2004, 17:00
es hammmmmmerhärts album mit lieder wo scho jetz klassiker sind... Ja sie hend schono andere records aber dir isch i demfall die richtig id händ gfalle, wells eifach s geilschte isch...

greez:D

katensky
29.06.2004, 23:16
looptroop isch öppis vom beschte wo's in europa (für mich sogar weltwiit) gitt! sie händ eifach en komplett eigne style. smoothi beats, geili raps + das gewisse etwas! s'album "the struggle continues" findi hammer, genau wie alles andere woni vo looptroop (+ promoe solo; embee solo känni nöd) känn! ich würd's ranglischte-mässig öppe so darstelle:

1. looptroop - a modern day city symphony
2. promoe - the long distance runner
3. promoe - government music
4. looptroop - the struggle continues

aber die ranglischte isch nöd speziell ussagechräftig, will all die albe uf eme sehr höche niveau sind und ich persönlich eigentlich schlächt chan säge das oder das album isch würkli schlächter als die andere. a modern day city symphony gfallt mer aber immer no am beschte!

es lohnt sich uf jede fall looptroop abzchecke und wiiterzempfehle!

Telson
30.06.2004, 00:17
Sowieso, isch alles gseit worde, aber aurel chasch mer ez nöd mal säge vo wo das ep vom dj embee häsch:blingblin magnetism ruult würkli, aber s vinyl vo schwede bstelle....

Onkel_Agathe
30.06.2004, 00:32
Defoo!

jo looptroop isch echt bombe...!aber ebä han es struggle continues scho fasch tod glosed ufem weg noch fareuefeld hets t fahrerinn wieder mol inätue und han gmerkt das es ufem album echt kei lückäfüller het!

es erschte album mosch umbedingt au losä isch grad so geil wenn nöd sogar no ä spur besser we scho xeit wordä isch für mich sind beidi ähnlich geil isch aber gschmacksach...!t solo sachä vom promoe wie au vom embee sind geil!tmbuktu und chords chented der au no gfallä!

4132
30.06.2004, 11:11
i need a bandit queen a bandit queen, a real women with style so she can handle me...

BURNER, die ganzi cede brennt...

loaboa
30.06.2004, 11:31
ech fend die alte sache besser...die schwedische...aber ou die neue send eifach göttlech....:blingblin

Chillumn
30.06.2004, 11:45
Bin en grosse Fan vo Looptroop!..frög mi eifach immer wieder wies dä embee fertig bringt,soooo verdammt edli beats z'kreierä!:) möcht dem ächt mal uf d'finger luege...

und dä promoe isch ganz klar en fettä emcee!!sini chräftigi stimm und sin rhymestyle isch eifach unverwächselbar!

es paar händ mer gseit si gänged live voll nöd ab, aber woni si s'1. mal am splash 03 gseh han händs genau s'gägeteil bewiisä!:blingblin dä promoe isch so abgange!wos dänn no en schwedische volkstanz bracht händ bini eifach überegheit!:D

Radical
30.06.2004, 11:48
Original geschrieben von Chillumn
Bin en grosse Fan vo Looptroop!..frög mi eifach immer wieder wies dä embee fertig bringt,soooo verdammt edli beats z'kreierä!:) möcht dem ächt mal uf d'finger luege...

und dä promoe isch ganz klar en fettä emcee!!sini chräftigi stimm und sin rhymestyle isch eifach unverwächselbar!

es paar händ mer gseit si gänged live voll nöd ab, aber woni si s'1. mal am splash 03 gseh han händs genau s'gägeteil bewiisä!:blingblin dä promoe isch so abgange!wos dänn no en schwedische volkstanz bracht händ bini eifach überegheit!:D

der wo seit Looptroop gaht live nöd ab hät kei Ahnig...für mich under de Top 5 vo Europa live!

Danielsson
30.06.2004, 11:57
Aso Looptroop isch würklich huärä fett, Promoe hets ja ou vou krass im Griff!

Ds Album - Struggle Continues, find i vou cool, mi flashd so zimlich jedä Track!
Ds SoloAlbuum vom promoe hani aber ou no nid ghört...!

Live ha igsä im Februar od. März ds Biel im Chessu leider verpasst, doch aui hei gseit ka isch würk huärä dr Börner gsi...

piis

Chillumn
30.06.2004, 12:04
Original geschrieben von Danielsson
Ds SoloAlbuum vom promoe hani aber ou no nid ghört...!

das muesch der unbedingt no zieh!! :blingblin isch es super album!!

Danielsson
30.06.2004, 12:25
das muesch der unbedingt no zieh!! :blingblin isch es super album!!

Ah Ok, thx für d Info...:headbang:

piis allersaightz

Aurel
30.06.2004, 12:40
Original geschrieben von Telson
Sowieso, isch alles gseit worde, aber aurel chasch mer ez nöd mal säge vo wo das ep vom dj embee häsch:blingblin magnetism ruult würkli, aber s vinyl vo schwede bstelle....

en kolleg hed sie. müesstne mal frage, bruuch sie nämlech au drengend...

Telson
30.06.2004, 12:58
Ja eh, wär cool....wänn ez no öpert seit das Looptroop burnt glaubi's langsam:D Live hani's leider komplet nonig gseh, aber promoe hät ja no de supreme debii gha...und det sinds huere abgange. Casual Brothers, also CocM.I.C. und Embee händ ja au 2 EP/Maxi's ussegeh. Ha leider nur d "Custumer's Choice Pt.2" und richtig fett isch nur "Too Much" die andere 2 sind au easy, aber wännd mich eifach nöd richtig flashe.

Tante Dagmar
30.06.2004, 13:12
...we're here to wake you out your slumber

Sweden, Gotham City to Gothenburg
Don't give a fuck y 'all, I'm from the city of a suburb
P -R- O to the M- O- E ..

und die waren sogar in St.Güllen

mo'
30.06.2004, 14:34
z'vorderst i mire "europa-abteilig"... wie gseit, absolut die fiinste beats vo EU (woni kenne).

:liebe: :knutsch

Chillumn
30.06.2004, 14:42
boaaaaah edelscht!!!da lauft mer gad dä sabber usem muul :blingblin hey vo wo häsch die pladde?häts det eifach instrumentals vom embee druff?

freu mi scho riisig uf sini neuschti instrumental-lp "the boss"!!s'einte lied chasch ja scho uf dä siite vo looptroop abelade!..eifach herrliche beat!
:iloveyou: embee :D

EphToDaRhyme
30.06.2004, 14:47
boaaaaah edelscht!!!da lauft mer gad dä sabber usem muul :blingblin hey vo wo häsch die pladde?häts det eifach instrumentals vom embee druff?

freu mi scho riisig uf sini neuschti instrumental-lp "the boss"!!s'einte lied chasch ja scho uf dä siite vo looptroop abelade!..eifach herrliche beat!
:iloveyou: embee :D

Ohhh jaa Chill! Zieh der plz. es paar Embee Instrumental Platte :D Denn händ mir massehaft Stuff für es paar Sessions :)

Chillumn
30.06.2004, 14:50
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Ohhh jaa Chill! Zieh der plz. es paar Embee Instrumental Platte :D Denn händ mir massehaft Stuff für es paar Sessions :)

aight!sobald i mini neue turns kauft han,gahts loouuus!!:D

EphToDaRhyme
30.06.2004, 15:03
aight!sobald i mini neue turns kauft han,gahts loouuus!!:D

Woord! Und etz wieder back 2 tha Topic :)

S'neue Promoe Album isch natürli au de Hammer!!

mo'
30.06.2004, 15:18
häts det eifach instrumentals vom embee druff?

ja mit usnahm vo "magnetism" mit em promoe si aues instrumentals. aber i würds nid aus "rap-instrumentals" i däm sinn bezeichne, es isch eifach musikalisch uf emne angere level bzw. es isch o ohni raps ungerhautsam.

Chillumn
30.06.2004, 15:38
ah ok weiss wasd meinsch :D merci!..aber meinsch isch die no ime lade erhältlich?dänn würi mi nämli mal uf d'suechi mache...

mo'
07.07.2004, 16:44
immer wider e freud:
talking 'bout "sweden's really a nice place to live"