Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : erträgliche temperatur für den computer

miz
22.06.2005, 20:23
ich hahn es mega problem, im mim "soundrüümli" wirds bis zu 37grad c. min compi dröhnt verdammt luut, me chönt meine me seg imne industrieareal.
ab wieviel grad chans de prozessor verheitze?(wür mi mega aschissä wänn das teil kaput gängti)
e klimaalag wer mer zu umständlich und vorallem mega tüür.

hoffe ihr chönd mer hälfä?-peace & merci

crimedeluxe
23.06.2005, 00:00
haha.. bi mir in dr wohnig im dachstock isch immr 10 grad wärmer als dusse..und mi pc git immr alarm weilr übrhitzt.. chunnt bis jetzt uf 64 grad ..isch abr no nüt passiert..hausch no paar lüfter dri den goht das

rotzlöffel
23.06.2005, 00:03
cha au si dass dr lüfter im arsch isch und er drum so tönt..
mine macht zu üble zite au lärm wie e halbi industriealag..
kacke.

Stinkyfingaz
23.06.2005, 00:08
Original geschrieben von rotzlöffel
cha au si dass dr lüfter im arsch isch und er drum so tönt..
mine macht zu üble zite au lärm wie e halbi industriealag..
kacke.

Jop, aber meischtens verbrötlet de um 80 bis 90 C°, also lieber lüfter chegge, evtl. au ghüselüfter ie tue

M-A-Z
23.06.2005, 08:45
ich würd säge dä git langsam de geischt uf!
neue lüfter chaufe...

http://www.d-s-c.ch/shop/default.html

hobgoblin
23.06.2005, 10:21
wie chamer es notebook zuesätzlech chüele? ha ned angscht oms matrial esch eifach mega müesam wenns d'hand ufheizt...

..::Slash::,,
23.06.2005, 10:28
guggst du hier (http://www.klimavent.ch)

M-A-Z
23.06.2005, 10:28
es git verschiedeni Notebook kühler pads!
die chasch unders notebook legge und per usb aschlüsse!

reezer
23.06.2005, 10:37
CPU sälbär chans dir eigentlich nöd verheizä / verbrännä... diä stellt eifach ab (blackscreen, auto shut down) wänn si z'heiss bechunt...

bi notebooks wo mär viil brucht, umätreit, staubusgsetzt sind etc, isch halt relativ wichtig, das mär lüfter / venti hin und wieder reiniget in dem das mär usäschrubt, putz und wieder isetzt...

meh gfördet isch i dä regal grafikchip, vor allem bi HP laptops... känn x lüüt wo das teil "verbrännt" isch... isch ebä dänn au rächt scheisse, well dänn chasch das teil grad in chübel rüährä... grafikchip ersetz / flickä lah, lohnt sich i dä regel nämlich nöd bim laptop wo alles uf eim board isch.

Bschiisär
23.06.2005, 10:38
Ich han vor mim Huus 2 400-Liter-Tänk voll mit flüssigem Stickstoff und gah vodeet us via Pipeline per diräckt-iischprützig uf mini CPU..imim Ghüüs herrsched aagnähmi -243° Celsius..muahaha..*troim*..

subtile
23.06.2005, 10:40
Also wennd rauchsch im rüümli würdi dringendscht mol s ghüs ufmache und luege wie dr lüfter usseht.... teilwiss isch er vollkomme verstopft mit so kompakte "staubfusel"

Dr.Plärrr
23.06.2005, 13:43
Also wenn du einen PC hast von dem du denkst er wird zu heiss oder ist zu laut, kannst du gerne bei uns vorbeikommen, wir schauen dann das teil mit dir zusammen an (unverbindlich) und geben dir tipps was du machen kannst um den pc leiser zu machen. wir haben auch notebook kühler, ähnlich wie auf dem geposteten bild.
ich arbeite tags über bei: Action Computer, www.action-computer.ch, das ist der grosse bruder der hinter firmen wie www.kleinepreise.ch steht. wir beliefern händler und eben diese internet shops, und machen auch die garantie und die technische beratung für alle unsere kunden.
wir haben auch ein ladenlokal, beratung ist bei uns natürlich gratis, macht auch nix wenn es mal 1h dauert oder so. einfach vorbeikommen mit deinem problem, kannst "dein problem" auch gleich unter den arm nehmen und mitbringen. dann wäre ein voranmeldung aber wünschenswert, da wir nicht unendlich platz haben...
wir sind zuhause in beregdietikon an der industriestrasse 42, der eingang ist strassenseitig, im rot-silbernen gebäude, parkplätze an der strasse, gleich beim eingang.

würde mich freuen den einen oder anderen von euch mal bei mir im laden zu sehen! also bis dann, gruss, Dr.Plärrr

nik
23.06.2005, 13:49
...wie wärs wenn öper mech mol würd lüfte?? *schmacht*

:(

reezer
23.06.2005, 14:00
Original geschrieben von Dr.Plärrr
Also wenn du einen PC hast von dem du denkst er wird zu heiss oder ist zu laut, kannst du gerne bei uns vorbeikommen, wir schauen dann das teil mit dir zusammen an (unverbindlich) und geben dir tipps was du machen kannst um den pc leiser zu machen. wir haben auch notebook kühler, ähnlich wie auf dem geposteten bild.
ich arbeite tags über bei: Action Computer, www.action-computer.ch, das ist der grosse bruder der hinter firmen wie www.kleinepreise.ch steht. wir beliefern händler und eben diese internet shops, und machen auch die garantie und die technische beratung für alle unsere kunden.
wir haben auch ein ladenlokal, beratung ist bei uns natürlich gratis, macht auch nix wenn es mal 1h dauert oder so. einfach vorbeikommen mit deinem problem, kannst "dein problem" auch gleich unter den arm nehmen und mitbringen. dann wäre ein voranmeldung aber wünschenswert, da wir nicht unendlich platz haben...
wir sind zuhause in beregdietikon an der industriestrasse 42, der eingang ist strassenseitig, im rot-silbernen gebäude, parkplätze an der strasse, gleich beim eingang.

würde mich freuen den einen oder anderen von euch mal bei mir im laden zu sehen! also bis dann, gruss, Dr.Plärrr

der nächste werbeblock wird verrechnet ;)

Cyclone
23.06.2005, 14:49
isch das döt bi de migrol tankstell? wos bändli durefahrt? @ plärrr

miz
23.06.2005, 18:25
merci für eui ratschläg

ich hahn scho gört dases so wasserchüelsystem git, aber chamer die au bimne mac(g5) ibaue. de lüfter söt eigentlich na inordnig si so alt isch de compi nonig. merci

guru one
23.06.2005, 18:30
Mängisch nütz au scho wänn d Sitäverkleidig vom PC abnimmsch, wird denn besser durchlüftät,logisch oder?:brille: Aber Achtung: Ich übernimme kei Haftig, denn offeni PC's chönted eventuell Stromschläg verursache,:D

konfus
24.06.2005, 20:54
Original geschrieben von guru one
Mängisch nütz au scho wänn d Sitäverkleidig vom PC abnimmsch, wird denn besser durchlüftät,logisch oder?:brille: Aber Achtung: Ich übernimme kei Haftig, denn offeni PC's chönted eventuell Stromschläg verursache,:D

dänn häsch nacher eifach en huere staubfänger, no meh lärm und ussertämm lüftet er so nit besser will dänn kein sog me chan entstoh. wägme lärm würi mal s'ghüs checkä, vilicht ischs äs bläch vom ghüs wo irgendwo durch dä lüfter oder äs cd-laufwech afangt klappere. hani amel au und dänn bängli eimal richtig mit dä fuscht druff und wider guet isch, hehe.

wäg dä hitz isch no was anders: je heisser diini chischte, desto langsamer wirt si.

miz
24.06.2005, 20:59
Original geschrieben von kOnfus

wäg dä hitz isch no was anders: je heisser diini chischte, desto langsamer wirt si.

im ernst? da hani bis jetzt nüt gmerkt

konfus
24.06.2005, 21:14
Original geschrieben von miz
im ernst? da hani bis jetzt nüt gmerkt

voilà (http://www.wamister.ch/arbeitsbl/Elektrotechnik/LeiterTemp.pdf)

miz
24.06.2005, 21:26
da söll ja no einä drus cho.hehe. strubi sach, aber eigentlich logisch.

Herr Gamus
24.06.2005, 21:35
also ich han mis ghüüs göffnet, en ghüüslüfter usegrupft und de so montiert, dass er jetzt vo schreg une chüeleri luft direkt ad grafikcharte anepuuschtet. het eifach müese sii, de pc isch mir all 30 minute verreckt bim videoschnipple oder geme (dachwohnig halt). jetzt schnurrt er wieder wien es büsi .. repsektive wien en leu wo grad e gazelle zerfleischt. aber nuja, eifach boxe wiiter uftrülle und das lüftergedröhne verschwindet. :D

bim prozessor chunnts chli druf a obs en AMD oder en itel isch zum beurteile ab wievill grad s'kritisch wird. amd mag glaub no chli meh verliide.

aber de plärr wird do sicher meh chönne sege.

miz
24.06.2005, 22:40
Original geschrieben von Herr Gamus
eifach boxe wiiter uftrülle und das lüftergedröhne verschwindet. :D

isch au e idee..hehe..

steelo
20.07.2005, 14:48
hätt öpper scho mal das ding gseh:

http://www.silent-box.com

mal abgseh vom priis...isch das ächt was, oder än riisä witz :confused:

M-A-Z
20.07.2005, 16:33
Ich empfiehl en Verax Lüfter!

D'Silent-Box isch sicher nöd e schlechti idee! Aber isch nöd zwingend! Es git seht guäti und und lisligi Lüfter!

Oder wänn ä Silent-Box dänn: http://www.d-s-c.ch/shop/de-ch/dept_27.html

und das nöd abgseh vom Priis...

:D

steelo
21.07.2005, 10:00
ok, merci...glaub das würd mis budget aber chli sprängä..hehe

du meinsch z.B. so öppis da :

Verax Quattro I, high-performance, silent Kühler ?

bringt das würkli so vill ?

ich han mer ebä scho extra äs neus netzteil kauft will mer öpper gseit hätt das segi sicher mis problem...

fazit: isch genau so luut wi vorher... :(

M-A-Z
21.07.2005, 15:53
Ja, Verax Kühler sind top!!!
Han mal en ganze PC usbout mit dene!
CPU, Grafik, Netzteil + zuäsätzlich no eine!
Lärmpegel glich null!
Denke mal das isch Produktunabhängig!

Han scho es paar verschidnigi vo andere Hersteller usprobiert...
viel lönnd sich z'wünsche übrig!

Vergiss en denn eifach nöd abzstelle, wänn din PC nüme ghörsch!

steelo
21.07.2005, 16:20
ok, merci !

lol..abstellä vergässä sött keis problem si, da er eigentlich nonstop laufä sött... ;)

M-A-Z
21.07.2005, 16:22
aha! :brille: ok!

:D

miz
22.07.2005, 22:56
etz hani e klima alage kauft und es isch mega agnehm, immer 18grad celsius. dmühli isch au wieder lieslig.

piiz

steelo
09.08.2005, 10:24
Original geschrieben von M-A-Z
Ich empfiehl en Verax Lüfter!

merci nomal, und a all anderä: isch würkli än unglaublichä underschiid gsi bi minerä chischtä ! hätt sich also glohnt..

:yeah:

M-A-Z
09.08.2005, 10:33
easy!

Häsch demfall eine i baut?

steelo
10.08.2005, 12:14
yep, also gnau gno min kolleg...bin unfähig für so basteleiä... :D

aber hätt sich würkli glohnt..isch wieder ruhig i minerä wohnig :cool:

beatniquer
10.08.2005, 12:45
bei mir sieht das ganze ungefähr so aus:

ich hab auch noch eine frage, was ist overdrive? kann ich da die leistung auf kosten einer möglichen überhitzung steigern? oder wie geht das?

subtile
10.08.2005, 13:00
Original geschrieben von beatniquer
bei mir sieht das ganze ungefähr so aus:

ich hab auch noch eine frage, was ist overdrive? kann ich da die leistung auf kosten einer möglichen überhitzung steigern? oder wie geht das?

Du chasch eifach per ATI Software dr Grafikspeicher und dr Grafikprozessor übertakte... ich glaub solang du in de gränze vo däm tool blibsch söt nüt passiere... e bitz ufetakte goht immer, will d grafikcharte wärde nie voll taktet usglieferet, so dass jo nie öppis passiert bi normaltaktig

beatniquer
10.08.2005, 13:02
Original geschrieben von subtile
Du chasch eifach per ATI Software dr Grafikspeicher und dr Grafikprozessor übertakte... ich glaub solang du in de gränze vo däm tool blibsch söt nüt passiere... e bitz ufetakte goht immer, will d grafikcharte wärde nie voll taktet usglieferet, so dass jo nie öppis passiert bi normaltaktig

du meinsh i cha dä shizzl easy aktiviere (overdrive) ? ;)
villech gits gar kei underschid... naja cha ja mau luege bi far cry oder so...

subtile
10.08.2005, 13:07
Original geschrieben von beatniquer
du meinsh i cha dä shizzl easy aktiviere (overdrive) ? ;)
villech gits gar kei underschid... naja cha ja mau luege bi far cry oder so...

Jo chasch easy aktiviere aber immer in chline schritt erhöhe, nid grad voll ufdreie...
Also 10-20% erhöhig sötte easy dinneligge... muesch halt denn luege wie sichs mit dr temperatur verhaltet... also immer biz erhöhe, denn biz game und luege wies verhebt.
Und extrem vill wirds wahrschinlich nid bringe... paar fps vilicht... je nach game

M-A-Z
10.08.2005, 14:09
Original geschrieben von steelo
yep, also gnau gno min kolleg...bin unfähig für so basteleiä... :D

aber hätt sich würkli glohnt..isch wieder ruhig i minerä wohnig :cool:

Macht scho en mega unterschied!
Die händs eifach druff...

Verax forever! :D