Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : M. E. zum doppel K. [MP3]

_oO-[MAC]-Oo_
30.06.2004, 12:30
Ha mau e nöie Track gmacht. Isch über lengeri Zit entstange, ha mer au richtig müeh gä (au bim ufnäh)!
Wiso M. E. K. K.? Isch ganz eifach ----> Namensänderig. Isch haut mi first Track mit em nöi Name. Hoffe er gfaut öich!

M.E.K.K. (http://home.tiscalinet.ch/need4speed/mekk.mp3)

greez n' peaz

-----------------------------------------------------
Text:

Ref 1x:
M.E. zum doppel K,
dä, wo nid stoppe chasch,
dä, wo nid toppe chasch,
M.E. zum doppel K,
M.E. zum doppel K,
für di ischs gloffe mann,
legg warmi socke a.
M.E. zum doppel K!

Part 1:
Merk der dä name, dä flow, die stimm, die show,
dä gring us goud, der King, dir hoes,
Bi der Captain uf em Schiff, has rappe im Griff,
kicke hertere shit, und texte mi gschicht,

bringe besseri hits, aus der Michael Jackson,
gib mer es mic, und i checkes, bi tight im rappe,
wosch e fight, es battle? Doch i bi leider es level,
tighter im texte, und i weiss i bi geiler,

Scheisse, i weiss es, mi sound isch unverglichbar,
starch wie tequila, sidefin wie sisha,
mi sound isch fett, und nid schreg, wie der turm vo pisa,
besser aus die ganzi verdammti chlyklass!

peace mann, brätsche wie amene schiessstang,
ha tracks ab em fliessband, doch das isch müehsam.
es herrscht chrieg mann, öppe so wie in vietnam,
I bi der füehrend, und du bsetzisch der 4.rang,

gniess das, denn do isch M.E.K.K.
I bi d’Gun uf em Schwarzmarkt, müesst vor mir Angst ha,
cha au sanft si, wie tangas, wosch mini Bekanntschaft?
nei sorry, denn du bisch für mi es bitzeli z’standart!

denn für di bini z’standhaft, und am hänge dra,
am rap, wie mänge arsch, wo’s nid verdränge cha,
wenn einisch shoppe gasch, mini rhymes im doppel pack
rocke ab, merk der das, M.E. zum doppel K

Ref 2x:
M.E. zum doppel K,
dä, wo nid toppe chasch,
M.E. zum doppel K,
M.E. zum doppel K,
legg warmi socke a.
M.E. zum doppel K!

Part 2:
Mit mine Wort rasier’ i di Kau, sogar im Arschspaut,
blamiersch di brutau, denn i regiere der sound,
i bi dicht wie ne waud, oder dicht wie rauch,
bi villicht au d’gwaut, bi der King i mim house!

mi gring isch schlau, was mi scheiss betrifft,
verpasse rap es face lift, dir merket dass das geil isch,
ob Rap oder King, dir wüsset i bi beides,
du weisch es, wenn ig mini Tracks verbreite.

Nid so scheiss wie vom Merilyn Manson,
sondern fett, wie vom Harry Gregson, check die session,
für Fraue bi ig d’fashion, für d’Manne bini der cash.
mi sound flasht, wie e joint vor em sex!

hesch fröid a däm Track, i stich di wie ne kaktus,
pass uf, mi sound isch heiss wie d’Trish Stratus,
oder wie ne Nachtclub, i bi dä wo abruumt,
ha chraft, wie ne 45ger Magnum,

i bi e ganze chraftruum, du glaubsch das nid?
vertrausch mer nid? I verchaufe mi shit,
mit fraue und spliffs, und überlaufe nid.
snöchscht mou wenn mi gsehsch, säg „hello mi king“

dir dänket “paperlapap, Mothafuuuuckaaaaa”
mache niemaus schlapp, ha immer e latte!
cha mini double rhymes i ne track ine packe!
auso nimm dini häng i d’luft, denn mit mir chasch rocke!

Ref 2x:
M.E. zum doppel K,
dä, wo nid toppe chasch,
M.E. zum doppel K,
M.E. zum doppel K,
legg warmi socke a.
M.E. zum doppel K!

köbi
30.06.2004, 13:27
gfautmer nit so: isch ds langsam, ha dr tegscht zersch afa läsä u när dr träck glost u mues sägä hät erwartet ds de di paar lines dopplet so schnäu spittisch.
schüsch eigentlech no guet obwou mi dr träck chli a "k.o." ufm pozitivtape erineret, dr beat isch ähnlech u dr räp isch lasch, obwou dr omez no mau e biz whacker isch. check: www.pozitiv.ch u när releases gloubs.

sin
30.06.2004, 13:34
Original geschrieben von _oO-[MAC]-Oo_
gniess das, denn do isch M.E.K.K.
wosch mini Bekanntschaft?
nei sorry, denn du bisch für mi es bitzeli z’standart!

du redsch mer us dr seele wenns über lengeri ziit entsande isch..:rolleyes:

_oO-[MAC]-Oo_
30.06.2004, 15:13
Original geschrieben von köbi
gfautmer nit so: isch ds langsam, ha dr tegscht zersch afa läsä u när dr träck glost u mues sägä hät erwartet ds de di paar lines dopplet so schnäu spittisch.
schüsch eigentlech no guet obwou mi dr träck chli a "k.o." ufm pozitivtape erineret, dr beat isch ähnlech u dr räp isch lasch, obwou dr omez no mau e biz whacker isch. check: www.pozitiv.ch u när releases gloubs.

Meinsch die im Refrain???

-------------------------
edit:

Beat söu ähnlech si wie K.O. vo Pozitiv (auso DMX).... hmmm... vo mir us gseh hei si ke ähnlechkeit... usser s'orchester, aber das hei no vüu lieder. ;)

cut clitoria
30.06.2004, 16:10
Dir hetts jo wohl mehr als ins Hirni gschisse!!!!

1. Du versuechsch DMX z kopiere, voll in d schissi glängt
2. hesch du e stimm wie de MICKEY MOUSE
3. Grössewahn - lueg zerst mol das Hoor am schnäbbi kriegsch
4. Di Text seit nüt us, usser, dass du dich de geilst findsch
5. üebsch mol bitz wiiter und chumm oobe abe

Map
30.06.2004, 16:13

besser aus die ganzi verdammti chlyklass!

Allei für die Line gits 1 id Frässe.

_oO-[MAC]-Oo_
30.06.2004, 16:14
Original geschrieben von cut clitoria
Dir hetts jo wohl mehr als ins Hirni gschisse!!!!

1. Versuechsch du JA RULE z kopiere, was dir aber nid glingt
2. hesch du e stimm wie de MICKEY MOUSE
3. Grössewahn - lueg zerst mol das Hoor am schnäbbi kriegsch
4. Di Text seit nüt us, usser, dass du dich de geilst findsch
5. üebsch mol bitz wiiter und chumm oobe abe

1. I hasse der JA RULE auso verglich mi nid mit däm!
2. Luegsch du MICKEY MOUSE???
3. Grössewahn darf me immer chli ha, macht jede!
4. Das isch jo d'Ussag...:rolleyes:
5. überleg du was schribsch!

-----------------
edit:

zu 1. ... bi dir ischs jetz plötzlech DMX?! Sorry, aber DMX losi au nid grad unbedingt...:rolleyes:

krizi
30.06.2004, 16:21

dänn machs doch...

de map isch en krasse siäch... lalalallallallallaaaaa

cut clitoria
30.06.2004, 16:23
Los mol zue, BUEB, ich ha mr dä track vorhhär grad aglost und ha scho öbbis überleggt im gegesatz zu dir...so hübis wie dich gits wohl gnueg, mehr als gnueg....also, wieso versuechsch nid öbbis NEUS z mache??? Ich cha nid rappe, aber verstoh einiges mehr als du. Du hesch kei ahnig bueb. Wenn emol paar text gschriebe hesch und dementsprächend au gueti uffnahme gmacht hesch (und mit paar mein ich nid 10 traxxxx) denn chasch so öbbis biete.....aber du als NOBODY, dörfsch dr so öbbis nid leiste.......Weisch was vor paar jöhrli passiert wär wenn mit so öbbisem cho wärsch?? denn hättsch fadegrad eins in de frässi, nei, du hättsch nid emol d möglichkeit kha, so öbbis z poste......also junge, nimm dr das z härze.......

aber jetzt isch es jo scho z spoot, de stempel als "toy" hesch uffjedefall scho emol.....

watch out, bubi

McHipHop
30.06.2004, 16:26
der beat ist zum kotzen... dein flow aber geil. wobei so ein paar dobbletimers noch flashen würden.
reimetechnisch ists auch gut, aber dein ego ist mir n bisschen zu gross... nonsens halt.

_oO-[MAC]-Oo_
30.06.2004, 16:31
Los mol zue, BUEB, ich ha mr dä track vorhhär grad aglost und ha scho öbbis überleggt im gegesatz zu dir...so hübis wie dich gits wohl gnueg, mehr als gnueg....also, wieso versuechsch nid öbbis NEUS z mache??? Ich cha nid rappe, aber verstoh einiges mehr als du. Du hesch kei ahnig bueb. Wenn emol paar text gschriebe hesch und dementsprächend au gueti uffnahme gmacht hesch (und mit paar mein ich nid 10 traxxxx) denn chasch so öbbis biete.....aber du als NOBODY, dörfsch dr so öbbis nid leiste.......Weisch was vor paar jöhrli passiert wär wenn mit so öbbisem cho wärsch?? denn hättsch fadegrad eins in de frässi, nei, du hättsch nid emol d möglichkeit kha, so öbbis z poste......also junge, nimm dr das z härze.......

aber jetzt isch es jo scho z spoot, de stempel als "toy" hesch uffjedefall scho emol.....

watch out, bubi

Du wosch säge, dass du vo Rap meh ahniug hesch aus ig? Wiso meinsch de, dasi de JA RULE oder de DMX wetti nochemache? Mi Sound het ke Ähnlechkeit mit dene Ihrem Sound. Und die Linke mit der Chlyklass, meinsch i hasse d'Chlyklass? Im Gägeteil.... es isch nur es bispil. Dir müesst au nid aues so ärnscht neh.Logisch bini nid der Bescht, der Geilscht... das ishc mir au klar... chume mer au nid so vor. I weiss das es no e wiite wäg isch, aber i ha jetz haut mau so ne Track wöue mache. Das wüsstisch du au, wenn würsch Rappe....
aber eazy....

wott jo nur Kritik ghöre...

peazzz

slang!head
30.06.2004, 16:35
Original geschrieben von Map

AIGHT :D :charhit:

cut clitoria
30.06.2004, 16:40
han ich jemols gschriebe, dass du DMX/JA RULE guet findisch? ha nur gschriebe, dass es eso tönt, als obs würdsch nochmache, also vorallem i dim refrain.....

und dass no e mickrigi stimm hesch, defür chasch au nüt...

jo, ebbe, das isch mini kritik gsih...ha nid gseit, dass di FLOW scheisse isch, eifach nur de INHALT....so öbbis DÖRFSCH emol bringe wenn öbbis bisch......denn seit niemmerts was, aber wie gseit...du stohsch am afang und denn muess me eifach Frässi hebe, oder würklich öbbis bringe wo BURNT !!! (burner beat, burner cutz und natürlich burner reims)

und das du e track hesch welle mache, gege das spricht au nüt....bisch sicherlich nid untalentiert und wenn so wiiter machsch denn wirds scho was........aber ebbe, üebe üebe üebe ;-)

_oO-[MAC]-Oo_
30.06.2004, 16:44
han ich jemols gschriebe, dass du DMX/JA RULE guet findisch? ha nur gschriebe, dass es eso tönt, als obs würdsch nochmache, also vorallem i dim refrain.....

und dass no e mickrigi stimm hesch, defür chasch au nüt...

jo, ebbe, das isch mini kritik gsih...ha nid gseit, dass di FLOW scheisse isch, eifach nur de INHALT....so öbbis DÖRFSCH emol bringe wenn öbbis bisch......denn seit niemmerts was, aber wie gseit...du stohsch am afang und denn muess me eifach Frässi hebe, oder würklich öbbis bringe wo BURNT !!! (burner beat, burner cutz und natürlich burner reims)

und das du e track hesch welle mache, gege das spricht au nüt....bisch sicherlich nid untalentiert und wenn so wiiter machsch denn wirds scho was........aber ebbe, üebe üebe üebe ;-)

hehe.... danke! Chasch di jo glich no einigermasse fründlech usdrücke! ;) (im gägesatz zu dine angerne posts)

greez

cut clitoria
30.06.2004, 16:49
tja, weisch........mi schissts langsam a, immer fründlich und sachlich z blibe...lieber straight on in your face... ;-) chunnt besser als sackkraule

Pleschen
30.06.2004, 16:50
teilwiis di kritike sind ja mal wieder typisch aight.ch!verdammt giz hie keis taktgfühl:confused:

da chäne wir ja irgent wie richtig glücklich si das wer mit ischem erste track nid so kritik gerntet hei, aber das lieht aba an ischem walliser gheim slang... versteit eh kei sau...hehe

also ebe text isch technisch nid schlecht --> halt chli nonsens aber das schrieb sich am eifachste!

lose hani en nu nid chäne bi im büro *würg* aber werdes mache wenni deheime bi!

piis Pleschen

scope
30.06.2004, 17:04
jo das mitr chlyklass sägi vilich mängisch oh, aber imne freestyle... dasch öbis angers...

aber imne track würdis äuä nid so säge, vorauem wenn der track nid würklech überdope isch.

i finges döuwiis geil gflowt, aber i finge d'rhymes chli z'standizzard.

eh luegsch... beat isch ömu no raw... für dä giz haubi portion props...

Brooknow
30.06.2004, 17:46
hi mekk

also dä beat gfalltmer einigermasse, dä refrain chunt au geil vor allem dä teil mit "für di ischs glo-ffe mann"

ABER dä text isch bullshit zB"bringe besseri hits als michael jackson" = eine vo es paar sehr peinliche rhymes, wo mer eifach nach em erste halbe jahr rappe lieber schnäll wieder vergrabt und niemeh füreholt.

flow wiederum findi guet+au stimm isch fresh gnueg!!!! also ich bi gueter hoffnig für dini zuekünftige tracks, dass no MEH gat...

peace

lou
01.07.2004, 00:15
salüns

jo das züüg chunnt no easy!!
flow isch für dis alter eigentli beachtlich(mittem rookie hättsch nid grad chönnä mithaltä aber ebbe) und dr beat, jo nid so mi gschmack, aber gliich einigermassä glungä!!!
inhaltlich findis aber eher lausig!!scho diä 2 altä tracks
mehr so battle- und promo i bi dr geilschtstyle!!das flasht voll nid!!!klar ischs vilicht chli liichters, aber tescht doch moll chli meh raps mit tschentem inhalt so in richtig storytelling oder politrap!!!will das do gits wiä sand am meer!!!

aber gliich fettä schiisch

mach witter

luigi

=mQ=
01.07.2004, 04:17
z z z

öuu giu kennsch: "S.E.R.E.J."? ideeä linggä vo ihnä und när chlii die grossä dissä... naja
bruuchsch das wük.. ?
chunsch mir chlii vor wie dr schwiizer eko. :no:

und dr beat tönt scho zimlech nach DMX

Pleschen
01.07.2004, 07:24
Original geschrieben von =mQ=

und dr beat tönt scho zimlech nach DMX

isch das negativ...:confused:

ja chönt öbe z glich konstruktive säge wie di meiste andere, ab und zue gfallts mer aber wenns mer gfallt findi de text chli z standart, amal wenn du schriebsch säg zimlich lang dehinder gsi... würdi also meh erwarte!

jo jo ab grund tief schlecht isches ja nid...hehe eifach witter mache und schriebe schriebe schriebe...hehe aber chasch mi ja fascht nid ernscht ne bi ja DJ:blingblin

piis

unique
01.07.2004, 10:52
aso ech fend de track zemmli fett!
te txt esch vellech schochli frogwördig, obwohl ech fende au e little raper hed s rächt anderi z disse, wenn er chlyklass shit fend werom söll er das e sim txt ned zom uusdrock brenge!? ond all die onkonstruktive biiträg obe fendi z.T. zemmli föhrig!
d rhymes send vellech zwöschetine scho chli standart, aber vo mer us gseh daff das au so si, denn du flow'sch si geil ond das esch s wechtige....d idee met m-e- zom doppel k., esch warschindlech scho chli vo w5 abgluegt, aber hesch ömu öbbis neus druus gmacht ond im music bisness werd no vell gfacket!
noch mminnere meinig chönntsch d vokal ond d ändige z.T. nochli besser usspräche, send mängisch chli onverständlech! aber chpnd guet......wiiter so...aso props vo mer!:D

poetical
01.07.2004, 10:55
Aus ob Wurzel 5 dä mitem buechstabiere erfunde hei :rolleyes:

Kush
01.07.2004, 11:19
3. Grössewahn darf me immer chli ha, macht jede!

voll nid..... wenns scho jedä macht wieso machsch du denn au?! begriff ich nit ganz... wo bliibt d innovation?

unique
01.07.2004, 11:37
Original geschrieben von Kush
voll nid..... wenns scho jedä macht wieso machsch du denn au?! begriff ich nit ganz... wo bliibt d innovation?

wenn mol öbbis wotsch erreiche muesch vo der öberzüügt sii!
das hed nüüd met innovation z due....es ged vellecht verschedeni arte die öberzüügig vo sech uszdröcke, eini vo dene arte esch si enn form vo rap uszdröcke. aber mer chas au vör sech phalte, gschmacksach..! :D

Kush
01.07.2004, 11:45
ok unique, do gib dr vollkomme rächt, aber denn zieh dr mol die ussag ihne....

Logisch bini nid der Bescht, der Geilscht... das ishc mir au klar... chume mer au nid so vor.

für mi dönt das eher so, als het ers gmacht well ebä vill mc's das mache, aber er sälber isch gliich nid so vo sich überzügt....

ahjo, wenn mr scho drbi sin, kush's "Missgebort" vo vorher zrugg näh, isch nid sehr nätt gsi... nei nur witz! mir doch gliich:D ... aber verstohsch was ich mein?!:D

unique
01.07.2004, 11:54
Original geschrieben von Kush
ok unique, do gib dr vollkomme rächt, aber denn zieh dr mol die ussag ihne....

für mi dönt das eher so, als het ers gmacht well ebä vill mc's das mache, aber er sälber isch gliich nid so vo sich überzügt....

ahjo, wenn mr scho drbi sin, kush's "Missgebort" vo vorher zrugg näh, isch nid sehr nätt gsi... nei nur witz! mir doch gliich:D ... aber verstohsch was ich mein?!:D

ok. geb der au e chlii rächt!:D aber de best mueschdi au ned grad fühle, sondern chasch di jo eifach guet fühle ond natürlech i de poser sproch chasch denn scho säge segsch de best...aber äbe, asechtssach!:D
ok ech dämpfs chli: messgebörtli :D (fasch zu schwuuul, haha):D

Kush
01.07.2004, 11:59
jojo scho guet... aber ich mein missgeburt si ka au guet si... das heisst jo nur du entsprichsch nid dr masse, spitzi chicks freuts das ich missgebore bi und somit au ä gwüsses körperteil ä abnormali längi het....

:eek: :eek: schöne und so unnötigerwiis no schnäll

1 liebi an basel :rolleyes:

gimma
09.08.2004, 02:18

watch out, bubi

hey: du schwulomat... ähm. naja. entweder i verrechna mi komplett und du bisch uf humor hängabliiba... oder aber du bisch komplett z'arschloch. luag mol din sketch a im fertig lustig thread und säg no einem do dina er sig an toy... also bitte. jonu. vilicht khasch jo au meh als krakligi nyc bubbles zämabita.

und zum song: naja wirkli dr shit ischs nid. nid sehr viil innovativa text. und dä mir chlyklass isch jo wohl dr hit, vor allem wenn no 4 ziila vorher an vergliich vom greis klausch, ohni dases schnallsch ;-)

K
10.08.2004, 18:23
hie sind wider mal alli voll fett am umemotze..
das regt mi ächt uf.. voll typisch wie de pleschen seid!
fuck hey ier figged en sogar a, wege es paar zeile.. obwohl ich sege mal jede 10. das besser chönt! klar gits bestätigti mc's.. aber vo dene isch d kritik au einigermasse konstruktiv! vom rescht wider mal blöds umegefigge und nüd dehinder.. s isch ächt zum chotze...

und ja de track gfallt mer... natürli mit usnahme, die sind obe shco erwähnt worde.. hehe ich wür chlyklass au nid afigge aber joe.. mer cha glich objektiv blibe... flow passt mer au und d stimm au..

übrigens: zu de ufnahme seid hie keine was? quali etc..??
mer sind scho so wit das mer nid mal me uf das losst sondern grad vol druflos figgt. isch ja au nur internet oder? tssss.. WEAK! :asshole:

mc-emmsii
10.08.2004, 18:53
Original geschrieben von de_K
hie sind wider mal alli voll fett am umemotze..
das regt mi ächt uf.. voll typisch wie de pleschen seid!
fuck hey ier figged en sogar a, wege es paar zeile.. obwohl ich sege mal jede 10. das besser chönt! klar gits bestätigti mc's.. aber vo dene isch d kritik au einigermasse konstruktiv! vom rescht wider mal blöds umegefigge und nüd dehinder.. s isch ächt zum chotze...

und ja de track gfallt mer... natürli mit usnahme, die sind obe shco erwähnt worde.. hehe ich wür chlyklass au nid afigge aber joe.. mer cha glich objektiv blibe... flow passt mer au und d stimm au..

übrigens: zu de ufnahme seid hie keine was? quali etc..??
mer sind scho so wit das mer nid mal me uf das losst sondern grad vol druflos figgt. isch ja au nur internet oder? tssss.. WEAK! :asshole:

eeeendlich! de bitrag hani im thread gsuecht. ich finds easy ;) qualität vom lied isch geil. aber ich finds es bizli schad dass d'idee vom song ned so s neust isch ;) aber suschd alles anderi findi geil! wiiiter soo! *piis*

_oO-[MAC]-Oo_
02.09.2004, 12:40
:D

isch no interessant z'läse was döu lüt vo däm lied haute... ganz ungerschidlechi meinige. hehe, danke für d'iträäg!

peazzz :kiffer:

Stylebock
02.09.2004, 12:51
hmmm als soooo sehr DMX Style findi dä Beat jetz au nit...dr Flow isch nit schlecht, aber wenn scho so Ussaga im Text hesch müasstsch es besser übaribringa...das alli au meinen dass dr King bisch...

dia Ziila mir Chlyklass isch völlig überflüssig, da aina allai vu ihna besser isch als du...mit so Behauptiga wür i ufpassa, wenn denn in Freestyles,döt isch's nit witer schlimm...

dr Beat wär härt zum Double-Time spitta,hesch schomol probiart zum schneller drüber rappa?

dr Refrain klaut findi au nit, wiaviil Rapper hend das scho kha mim Buachstabiara? jeeeeensti...also döf ma das locker witerhin füahra...

alles in allem findis no easy, gäbti no as paar Sacha zverbessra...hesch no meh Stuff vu diar, zum verglicha?

peace

Hortkind
02.09.2004, 13:46
Yo 17jähriger!

1. Mich würde interessieren, ob der Flow(der nicht schlecht kommt!) zum erliegen käme, wenn man die Zwischenrufe und die Stimmverdopplungen raus lässt...

2. In Deinem text gibt es nur 2 richtige Reime! Das ist mir zu wenig... Aight-genossen, ihr wisst ja ;-)

3. So´n Text kann man schon mal auf seinem Debut-Album haben... aber nur, wenn man gleich im nächsten Track zeigt, dass man auch anders kann.

Dir rate ich mal nicht üben(hab ich auch noch keinem geraten, oder?),
sondern länger nachdenken bevor Du deinen Scheiss(ist jetzt nicht abwertend gemeint) aufnimmst oder öffentlich kickst.

K
02.09.2004, 13:51
Original geschrieben von Hortkind
Yo 17jähriger!

1. Mich würde interessieren, ob der Flow(der nicht schlecht kommt!) zum erliegen käme, wenn man die Zwischenrufe und die Stimmverdopplungen raus lässt...

2. In Deinem text gibt es nur 2 richtige Reime! Das ist mir zu wenig... Aight-genossen, ihr wisst ja ;-)

3. So´n Text kann man schon mal auf seinem Debut-Album haben... aber nur, wenn man gleich im nächsten Track zeigt, dass man auch anders kann.

Dir rate ich mal nicht üben(hab ich auch noch keinem geraten, oder?),
sondern länger nachdenken bevor Du deinen Scheiss(ist jetzt nicht abwertend gemeint) aufnimmst oder öffentlich kickst.

hk tanne:
entschuldigung aber ich finde für das niveau, das du selber hast,
laberst du langsam zu viel... ich meine kritik schön, aber ob es DIR nun zuwenig reime hat usw. naja... selber besser machen! sehr kritisch: flows kritisieren die man selber nicht besitzt...
na, ich denke du weisst was ich meine...
bei sich selber anfangen...!

Hortkind
02.09.2004, 14:00
hk tanne:
laberst du langsam zu viel... ich meine kritik schön, aber ob es DIR nun zuwenig reime hat usw. naja... selber besser machen! sehr kritisch: flows kritisieren die man selber nicht besitzt...

Ähm, heißt das: Keiner darf über Dinge reden, die er nicht besser kann?
Dann wird dieses Forum aber aussterben...

Außerdem: so schlimm war mein Feedback doch gar nicht.

Stylebock
02.09.2004, 14:10
hk tanne:

muass am Hortkind Recht geh, do dinna schriiben jensti Iiträg zuma Track mit Meiniga,Props,Disses...und nit dHälfti vu all däna isch jeweils besser als dä wo dr Track gmacht het...

das isch denk mol bi da Writer und Djs au so...Kritik isch Kritik, obs vu öpperdem kunnt wo besser isch als du oder nit...

wenn i selber öppis neus han, denn zeig i's mina Jungs...vu däna rappen viel nit, as paar aifach ab und zua und 2,3 no richtig...die kritisieren mi au obwohl's es nit besser könnt,aber miar hilft das jo au, so wia i sie kritisiara!

wenn nur vu da bessara und Besta Kritika entgäganimmsch hesch jo so hochi Asprüch und Standarts dass dem gar nüma grecht werda kasch...

peace

poetical
02.09.2004, 14:12
Ähm, heißt das: Keiner darf über Dinge reden, die er nicht besser kann?
Dann wird dieses Forum aber aussterben...

Da muss ich dir zustimmen. Kritik sollte jeder ausüben können, solang sie fundiert und begründbar ist.

cut clitoria
02.09.2004, 14:46
Original geschrieben von gimma
jonu. vilicht khasch jo au meh als krakligi nyc bubbles zämabita.

du scho wieder.........wenn mi willsch disse, denn machs doch richtig..... :kuss:

ich stoh hinter dem wo ich mach, villicht chan ich die kraklige nyc bubbles au in jedere grössi und das nid nur uff em blatt???!!! egal....

villicht bin ich au kei wryter.......villicht mach ich au öbbis ganz anders??? hmmmmmm

vilicht luegsch emol unter SCREWD noch....villicht willsch jetzt e kind vo mir??

SCREWD
02.09.2004, 15:11
gäll, was will dä penner eigentlich vo mir hehehe

shizo-style

K
02.09.2004, 15:52
nochmal:
ich hab nicht gesagt, das nicht jeder KRITIK üben darf. aber wenn es dann so weit geht, dass man sagt: DAS ist schlecht, also die sache, und beispielsweise indirekt sagt dass null flow vorhanden ist.. was soll denn das?
das hier ist kein album release! nur einfach son track den er aufgenommen hat.. im gegensatz zu anderen die schon was von alben labern und mixtapes... :wtf:

Wenn immer nur die momentan Besten Kritik üben dürften...
würden alle mehr oder weniger zu Epigonen werden.

zweitens: Wer entscheidet, wer der Beste ist?
Ich glaube, wir könnten uns noch nicht mal auf Kriterien einigen... gut so!
Konzerne können das, aber sie produzieren ja auch für die Masse... wählen aus, was den meisten gefallen wird (durch Vergleich mit den momentan Größten).

Viele meiner "Rapper-Kollegen", wollen aber nicht allen ein bisschen gefallen,
sondern lieber ein paar weniger Leute in der Posse, dafür aber richtig! :wtf:

Hortkind
02.09.2004, 17:26
nochmal:
ich hab nicht gesagt, das nicht jeder KRITIK üben darf. aber wenn es dann so weit geht, dass man sagt: DAS ist schlecht, also die sache, und beispielsweise indirekt sagt dass null flow vorhanden ist.. was soll denn das?
das hier ist kein album release! nur einfach son track den er aufgenommen hat.. im gegensatz zu anderen die schon was von alben labern und mixtapes... :wtf:

:wtf:

ich hab gesagt: der Flow(der nicht schlecht kommt!).

nicht schlecht = gut
... also zumindest in der deutschen Sprache. Sorry, da hab ich mich wohl unklar ausgedrückt.

big_samy
02.09.2004, 17:37
ha iz nid aues gläse was so gschirbe isch worde, weiss nid öbs scho 200 gschribe hei, aber i finges zimlech geil!
flow isch sehr geil und d rhymes dünkt mi o... usser dr beat söt no chli meh aus e grundton dinn ha, nid so mi gschmack!
beat würdi ändere (weiss nid öb dä vo dir isch?) aber dr rap chunnt sehr geil! wita so!

jones
02.09.2004, 18:41
1. im hiphop gaths nöd würkli drum z'säge wie geil mer isch. und wänn du das findsch, dänn fassed mer diä ganzi gschicht eifach chli anderscht uf. miiner meinig nahh chammer mit hiphop no e ganzi mängi uussäge, was i diim lied eidüütig nöd zuetrifft.
2. de beat isch voll ööd und de amistyle hani eifach nöd gern.
3. grössewahn als vorussetzig für hiphop aazluege isch eifach nur truurig.

de rescht isch okei ;-)

Aurel
03.09.2004, 12:56
flow isch recht fresh... text standard, beat und stimm gfalled mir allerdings ned so wörklech. sorry...
aber trotzdem... big up!

big_samy
04.09.2004, 10:52
Original geschrieben von jones
1. im hiphop gaths nöd würkli drum z'säge wie geil mer isch. und wänn du das findsch, dänn fassed mer diä ganzi gschicht eifach chli anderscht uf. miiner meinig nahh chammer mit hiphop no e ganzi mängi uussäge, was i diim lied eidüütig nöd zuetrifft.
2. de beat isch voll ööd und de amistyle hani eifach nöd gern.
3. grössewahn als vorussetzig für hiphop aazluege isch eifach nur truurig.

de rescht isch okei ;-)

zu dim erschte punkt:
i finges o geil wenn dr text ä sinn het, mengisch sogar geiler wes glich no guet grappt isch! aber es meuss doch nid jede track so si..!? ds isch ja eh nid müglech, süsch hättsch zwangslöifig immer di gliche theme! aber dini meinig isch iz doch chli extrem, fingsch nid...? de wär zb ds ganze dynamite deluxe album "ke hip hop" nach dir, oder was? und bi ihm schtörts di scho we nur ei track so isch... naja...

:hippie:

jones
04.09.2004, 17:11
Original geschrieben von big_samy
zu dim erschte punkt:
i finges o geil wenn dr text ä sinn het, mengisch sogar geiler wes glich no guet grappt isch! aber es meuss doch nid jede track so si..!? ds isch ja eh nid müglech, süsch hättsch zwangslöifig immer di gliche theme! aber dini meinig isch iz doch chli extrem, fingsch nid...? de wär zb ds ganze dynamite deluxe album "ke hip hop" nach dir, oder was? und bi ihm schtörts di scho we nur ei track so isch... naja...

klar gits geili battle rhymes. und wänn eine en andere geil abebutzt gfallt mer das au. jedoch chan für mich das trotzdem nöd s'ziil im hiphop sii. was hiphop isch und was nöd wotti gar nöd definiere. aber au grad dynamite deluxe isch doch mit de ziit zimli langwiilig. s'tönt zwar geil,aber s'isch nüt dehinder.
immer di gliiche theme? ich weiss nöd rächt... einersiits chasch ja au fascht kein battlereim me neui erfinde s'hätt au scho fascht alles schomal gee. anderersiits gits gnueg emcees wo bewiised, das mer au s'glliche thema wieder völlig andersch chan bringe. klar häsch irgendwänn mal all theme aagsproche aber das isch ja nöd nur ide musig so. film, bilder, zeichnige... alles häts doch irgendwänn schomal gee und trotzdem gits no lüüt wo öppis wiiterentwicklet, neu verbaschtlet oder eifach besser mached als diävorherige.
und all das isch bi dem track bim beschte wille nöd de fall.

was meinsch?