Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Offizieller Wide Lex-Fanclub

Aurel
23.06.2005, 15:50
Ich habe Wide Lex hier in diesem Forum wirklich kennen- und schätzen gelernt. Er ist enorm kritikfähig, witzig, liebenswürdig, kommt mit jedem gut aus, ist sehr bescheiden und realitatsgetreu, kann sich selbst sehr gut einschätzen und macht nebenbei noch erstklassige Musik.

Deshalb eröffne ich hiermit den ersten offiziellen Wide Lex-Fanclub. Ich bitte Euch, ebenfalls miteinzutreten.
In diesem Thread wird über unser Idol und seine neusten Hot Joints diskutiert und unser Gott angehimmelt.

Join tha club. Hoffe auf eine möglichst hohe Teilnehmerzahl.

Freundliche Grüsse

Wide Aurel

Vorstehender des 1. offiziellen Wide Lex-Fanclubs

PS: Haters unerwünscht. Obwohl solche gar keine vorhanden sind.

Cyclone
23.06.2005, 15:51
pha. huere chindergarte isch saight worde. jede hät mind 3 accounts... chasch langsam echt nüm erst neh....

Danielsson
23.06.2005, 15:52
Original geschrieben von Cyclone
pha. huere chindergarte isch saight worde. jede hät mind 3 accounts... chasch langsam echt nüm erst neh....

Du bisch Widelex!!!

:D

Aurel
23.06.2005, 15:56
Original geschrieben von Cyclone

bisch nur niidisch, well de kutti mc-fanclub ned so lukrativ isch.

:D

Grüeni
23.06.2005, 16:00
:king:

Stylebock
23.06.2005, 16:00
Aurel, i bin dabii!

Shorty
23.06.2005, 16:01
de fred isch öppe glich interessant wie de wo de lex grad göffnet hät...man schaffed mal! :p

:brille:

nik
23.06.2005, 16:07
Original geschrieben von Aurel
Ich habe Wide Lex hier in diesem Forum wirklich kennen- und schätzen gelernt. Er ist enorm kritikfähig, witzig, liebenswürdig, kommt mit jedem gut aus, ist sehr bescheiden und realitatsgetreu, kann sich selbst sehr gut einschätzen und macht nebenbei noch erstklassige Musik.

...mol abgseh vo de musig gibi der i jedem punkt 100%ig rächt

i hoff du machsch defür wenigstens gueti musig?? :hmmm:

huere chindergarte... :wtf:

Aurel
23.06.2005, 16:09
Original geschrieben von nik

ich mach kei musig, sondern vergewaltig sie.

Knight
23.06.2005, 16:10
...mol abgseh vo de musig gibi der i jedem punkt 100%ig rächt

huere chindergarte... :wtf:

Word.

frög mich ja echt was ich da no mach. :p

reezer
23.06.2005, 16:11
auch hier... wayne?

nik
23.06.2005, 16:16
ich mach kei musig, sondern vergewaltig sie.

du bisch jo lustig wiene stei

wie wärs mit close, reezer? :wtf:

Aurel
23.06.2005, 16:19
du bisch jo lustig wiene stei

wie wärs mit close, reezer? :wtf:

demit hani welle säge, dass ich dj bin. hätt kei witz sölle si.

chömed peeps, trettet doch ih.

bald gehts de ersti fanclub-treff, wo de könig lex eus neusti tracks live vorspielt. exklusiv. nur für fanclub-members.

nik
23.06.2005, 16:25
suechsch kollege oder was??

du und de widelex chöntet einiges vonand lehre, är vo der wieme musig macht und du vo ihm die andere pünkt wo a ihm so toll findsch, würdet sicher es härzigs päärli abgä?? :rolleyes:

Aurel
23.06.2005, 16:27
suechsch kollege oder was??

du und de widelex chöntet einiges vonand lehre, är vo der wieme musig macht und du vo ihm die andere pünkt wo a ihm so toll findsch, würdet sicher es härzigs päärli abgä?? :rolleyes:

uf jede fall. han söscht niemer. und en fanclub isch die beschti art, an widey ane z'cho. vorallem als vorsitzende.

Mora
23.06.2005, 16:33
mer chans au übertribe.

anschinend beschäftigt dich de widelex sehr, aurel.
bis zumene gwüsse grad isches ja luschtig, aber das isch wirklich nur no blöd.

Aurel
23.06.2005, 16:37
Original geschrieben von Mora
mer chans au übertribe.

anschinend beschäftigt dich de widelex sehr, aurel.
bis zumene gwüsse grad isches ja luschtig, aber das isch wirklich nur no blöd.

mora, meine kleine rassistin
wide beschäftigt mich nicht wirklich. nur sitze ich knapp 9 stunden im büro und habe nichts besseres zu tun.

und du, nik und andere haben offenbar den sinn des threads missverstanden. also lasst euren frust woanders raus.

aber wenn ihr nicht beitreten wollt, bekommen ich und liv halt als einzige die neuen lex tracks zu hören. selber schuld. pah.

Mora
23.06.2005, 16:40
mora, meine kleine rassistin

haha, das seit grad de richtig!

mit so sache muesch mer gar ned cho. du bisch kein deut besser.

aber vilicht chansch eus ja de sinn vo dem thread erkläre, demit mer das ganze ned missverstönd.

diken
23.06.2005, 16:40
sorry aber mal ehrlech..mer muess ja ned jede fred aluege - das es jetz da um "fasch" nüüt seriöses gaht sött mer ja ohni öffne merke..

mora...wenns di stört muesch ja ned mal en comment abgä. allerdings hett ich de nüüt zum schriebe...

ja....und aurel. kriegi denn au en member-card für 10% billigeri widelex rintones für mis mega coole handy?

EphToDaRhyme
23.06.2005, 16:42
Churzläbigä Fanclub für en Maa mit churzläbigä bis inexischtänte Karriere

CLOSED