Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Graffitishop???

Fatal1ty
24.06.2005, 00:01
Hey zäme han molsone frog.
be eus im AG chasch (sowit ich weis) ke cans chaufe .
de 27shop in Olte macht zue und hed eh ke cans meh.
wo heds no en lade ich weis dases zlutown eine hed aber ke plan wo genau.

allso please helfed mir

AlohiM
29.06.2005, 14:20
Am beste gosch uf Lahr. (DE)
oder Carhart outlet. zBasel Hafebeggi 2 über grenze (DE)
oder 4 elements (BS)
oder ACE (BS)

oder....
oder....
oder....

Sandro
29.06.2005, 16:38
sixpack
dienerstrasse 7
züri

Bud Spencer
29.06.2005, 20:28
die gnau Adrässi:

qb records
Theaterstrasse 5
6003 Luzern

oder wohl lichter för dech zom fende henterem Stadt Theater

Bud Spencer
29.06.2005, 20:34
qb records
Theaterstrasse 5
6003 Luzern

iamone
04.07.2005, 21:59
du gohsch do über die bekannti brugg denn söttsch grad döttä si.. weis zwor nöd uf welli siitä aber dä finnsch scho.:)

Stylefile
05.07.2005, 19:08
Werom macht de 27er zue????

Original geschrieben von Fatal1ty

allso please helfed mir

Bud Spencer
22.07.2005, 22:03
esch de 27shop scho zue ?!? wenn jo cha mer sOlte söscht no i mene Lade Dose koufe ?!?

danke..

-CRo!X-
21.08.2005, 20:29
de qb en Lu esch doch omzoge, oder?!

ech glaub dä verchauft jez au kei cans meh...

mues mech glaubs langsam a internet-bschtellige gwöhne..

--NOTE--
29.08.2005, 10:55
doch doch dä verchauft schono dosä...

Bud Spencer
30.08.2005, 22:26
Original geschrieben von --NOTE--
doch doch dä verchauft schono dosä...

hor uf seich verzehle, de verkauft chei dose meh.

Fatal1ty
02.09.2005, 04:12
jungs 27shop isch zue.

dschmier isch verbii gange well sie jo no angers als dose verchouft hend.

wo chan me zolte no cans choufe??

-CRo!X-
06.09.2005, 20:07
för die wo's intressiert;

de qb, wo jez music & art heisst, verchauft definitiv kei dose meh.

devör ganz e de nöchi de Gehrig!

be mer zwor s'erschte mol det enne zemlech blöd vorcho, wells au no en drogerie esch ond d'lüüt no ned werkelch vell ahnig hend aber sie hend en grossi uswahl a montana gold.

1 dose einzeln choschtet 10.90, aber be z.B. 10 chonsch scho 27% rabatt öber..umso meh - logisch.

gehrig, moosstr. 18-20, 6003 luzern -> rechtig kriens

-frieden auf erden-

Stylefile
08.09.2005, 12:56
In Olte chasch soscht niergens Cans chaufe, musch of Zöri, Bern or Basel!!!

kiMe.
11.09.2005, 18:26
han en frag verchauft ned no en andere shop in lutown montana cans oder molotow dosene verchauft? well es schisst mi etz den langsam ah han scho öppe 4wochene nüd meh chöne mache ond i doit oder so goni secher ned go cans chaufe zahlsch mega vell ond bechonsch en scheiss!!!!

wär froh om ne antwort:wtf:

Bud Spencer
13.09.2005, 21:30
Original geschrieben von B3RB3L
han en frag verchauft ned no en andere shop in lutown montana cans oder molotow dosene verchauft? well es schisst mi etz den langsam ah han scho öppe 4wochene nüd meh chöne mache ond i doit oder so goni secher ned go cans chaufe zahlsch mega vell ond bechonsch en scheiss!!!!

wär froh om ne antwort:wtf:

be mer zwor s'erschte mol det enne zemlech blöd vorcho, wells au no en drogerie esch ond d'lüüt no ned werkelch vell ahnig hend aber sie hend en grossi uswahl a montana gold.

1 dose einzeln choschtet 10.90, aber be z.B. 10 chonsch scho 27%, bi 30 Stk rund 30.27% öber

gehrig, moosstr. 18-20, 6003 luzern -> rechtig kriens

B3ITRÄG3 B3$$3R L3$3N.

razor
27.09.2005, 22:33
http://www.layup.ch/

sehr empfählendswärt...

maighk
09.10.2005, 17:45
hey lüt, chan mer eine e Wegbeschriebig geh wie i vom Zöri-HB zum Sixpack-Shop chome?

Freezzer
22.10.2005, 20:28
I würd uf Biel/Bienne i GIGI Shop, oder i Grooveland. Tahlsch nur 6.-
fürne can. Oder i B-52 weis aber nid öb de no offe isch??

Peaz

MG xPOWER SV
26.10.2005, 19:42
de gehrig z luzern verchauft glaub au kei montana cans isch das richtig?

gits susch niemert me z lutown wo montana cans verchauft?

xpimp
27.10.2005, 01:03
WENNDE MOL IN BASEL BISCH MUESCH IN ACE GO DE HED DIE FETTISCHDE MONTANA CANS

Bud Spencer
27.10.2005, 19:55
Original geschrieben von MG xPOWER SV

de gehrig verchouft wiederhen dose

Stylefile
30.10.2005, 16:05
Hab gehört, in Zöri gäbs jetzt en Pabeterie wo Cans verchauft??? Weiss do ergendwer was gnauers dezue????

ms-lyric
16.06.2008, 21:43
Original geschrieben von maighk
hey lüt, chan mer eine e Wegbeschriebig geh wie i vom Zöri-HB zum Sixpack-Shop chome?

de thread isch zwor uralt... aber han en hüt gad au gsuächt...
aso nimmssch de 31bus und gosch bis kanonegas (ja ibi fuul) und denn döte ade kaserne entlang d kanonegas abe... so ca 2strase, bis dienergrass.. döte gsesch en den gad

ILU
17.06.2008, 00:49
dr layup zbärn ish super.. het e rächt grossi uswahl..
chasch o über z internet..

http://www.layup.ch

vorstadtchind
17.06.2008, 12:24
Original geschrieben von ms-lyric
aso nimmssch de 31bus und gosch bis kanonegas (ja ibi fuul) und denn döte ade kaserne entlang d kanonegas abe... so ca 2strase, bis dienergrass.. döte gsesch en den gad
mit de hütige technologie ischs würkli nüm schwer öpis z gfinde
-> http://map.search.ch/zuerich/dienerstr.7

krOOger
18.06.2008, 13:09
....mit däre papeterie meinsch wohl dä lachemeier ade josefstrasse.........
abär rächt gflippt vowegä -.50 pro ufsatz......
ha müäh mit so sache !!!!!!!

.....aber ich frög mi ja scho, ob dän niämert mit molotows
buntiärt......... schreiäd all nach montana wo ja würkli fascht
a jedäm eggä chasch löse......
aber s'belton-monopol isch irgändwiä no niä aagsprochä wordä ?!?

Maluko
20.06.2008, 20:50
Original geschrieben von Bud Spencer
de gehrig verchouft wiederhen dose

ja,was für cans?

Maluko
20.06.2008, 21:02
Original geschrieben von MG xPOWER SV

aso...:D

jungs...in luzern chenne ich ke einzige store wo canz verkauft...:D

ich han de besitzer fo pier 42 gfrogt,und de chennt sich us...und er het mir garantieret,nimert verkauft me gross,graffiti-artikle..=)

Crazy Finga
21.06.2008, 15:52
Original geschrieben von krOOger

.....aber ich frög mi ja scho, ob dän niämert mit molotows
buntiärt......... schreiäd all nach montana wo ja würkli fascht
a jedäm eggä chasch löse......
aber s'belton-monopol isch irgändwiä no niä aagsprochä wordä ?!?

ich hol mini cans immer z konstanz im chillout. döt choschted molotow premium glich vil wie montana gold, molotow sind doch normalerwis tüürer, nöd? aber i has erscht letschti gseh dases glich tür sind..
montana black choschted döt 4.10 euro gold und molotow 4.30..und verchaufed au no platinum und anderi..aerosol art es paar und lüchtfarbe und so züügs..

dlxandfame
16.07.2009, 00:14
aso...:D

jungs...in luzern chenne ich ke einzige store wo canz verkauft...:D

ich han de besitzer fo pier 42 gfrogt,und de chennt sich us...und er het mir garantieret,nimert verkauft me gross,graffiti-artikle..=)

alsoo han ez da grad is forum gluegd, chlii gläsee und chan nur sege dasich mier 100 % sicher bin dasmer im gehrig z'luzern chan montana cans chaufee, si hönd en ziemlich grossi uswahl abr ja, d'arbeiter hönd halt nid so en ahnig.. :) ich bin ebe grad vor churzer ziit es bar cans go chaufe drum weisich das..

piiz

Steeve23
16.07.2009, 00:27
montana gold, montana black, platinum kannst du bei www.acerecords.ch bestellen.

übrigens die neue platinum silver und tarblack low & high pressure sind wahnsinnig...

grüsse

http://www.acerecords.ch (http://www.acerecords.ch/)

MeLody_
22.07.2009, 18:03
z solothurn im skillz.
grossi uswahl a montana gold. ish würklich no zum empfähle ^^

giibii95
05.08.2009, 14:39
http://www.layup.ch/

sehr empfählendswärt...

:jupjup: the best

GaVinci
16.08.2009, 23:54
Aso online kenni afoch www.layup.ch und www.backside.ch. Sus chaufi im Nust-store in sg i, de het zwor nöd so e grossi uswahl, aber d priise sind ok und s nötigste findsch uf jedefall.

ILU
02.09.2009, 20:07
z bärn gits dr layup. ds isch dr bescht..

dr vynilz store in bärn isch aber o easy..

z thun gitz no dr 99store wo dosä verchauft..

peace

Belton John
08.09.2009, 16:32
in Suhr grad näb aarau grad am bahnhof isch de wholecar shop...
alles was dein herz begehrt...

Werder Bremen
26.09.2009, 10:18
het layup montana caps?
Bern City Olé

LecOne
28.09.2009, 14:04
in Suhr grad näb aarau grad am bahnhof isch de wholecar shop...
alles was dein herz begehrt...

word......

megu
12.10.2009, 22:00
sali zäme

also in lu geds nome de gehrig wo no verchauft oder?
geds nergends en alternative?

layup esch top aber det chomi au ned emmer verbi

7Cans
18.10.2009, 20:56
ich hol mini cans immer z konstanz im chillout. döt choschted molotow premium glich vil wie montana gold, molotow sind doch normalerwis tüürer, nöd? aber i has erscht letschti gseh dases glich tür sind..
montana black choschted döt 4.10 euro gold und molotow 4.30..und verchaufed au no platinum und anderi..aerosol art es paar und lüchtfarbe und so züügs..

hey mal e frag wo isch de shop in Konstanz ? bitte mit addrese ..

danke und so ...

7Cans :):D

megu
31.10.2009, 00:43
aso be grad letschtens im gehrig in lu gsi ond dä verchauft etz au montana gold cans (ned die beshte aber emmerhe öppis) eini esch 12.90 aber wemer 5 chauft hedmer scho nomeno 10.- ond ab 10 no me rabatt

ech ha etz 7 kauft ond ha scho de rabatt för 10 becho
voll fröndlech det.. voll easy

aber de layup esch halt glich no de besser miner meinig noche

"stempone"
11.12.2009, 12:27

lueg au no viel im chillout vorbi es het det au die noie blacks vo montana aber molotow han i dete no nie gsee wen bisch den sletscht mol dete gsi???

kiMe.
11.12.2009, 13:05
aso be grad letschtens im gehrig in lu gsi ond dä verchauft etz au montana gold cans (ned die beshte aber emmerhe öppis) eini esch 12.90 aber wemer 5 chauft hedmer scho nomeno 10.- ond ab 10 no me rabatt

ech ha etz 7 kauft ond ha scho de rabatt för 10 becho
voll fröndlech det.. voll easy

aber de layup esch halt glich no de besser miner meinig noche

ech ha gmeint ech zahel ame 10.90! aber das met de Prozent esch ded wörkli voll easy...!

Crazy Finga
13.12.2009, 13:24
lueg au no viel im chillout vorbi es het det au die noie blacks vo montana aber molotow han i dete no nie gsee wen bisch den sletscht mol dete gsi???

ja molotow hends kei meh, die hends anschinend ned guet verchauft. aber ebe s het alli neue black vo montana plus di neue chrom und teer vo montana..also alles was das terroristenherz begehrt. bin au vormene monet oder so s letscht mal gsi aber do hends e ziemlich grossi uswahl gha.

"stempone"
14.12.2009, 19:28
ja molotow hends kei meh, die hends anschinend ned guet verchauft. aber ebe s het alli neue black vo montana plus di neue chrom und teer vo montana..also alles was das terroristenherz begehrt. bin au vormene monet oder so s letscht mal gsi aber do hends e ziemlich grossi uswahl gha.

i waiss die neue blacks sind echd arschgail

Werder Bremen
28.12.2009, 19:27
Gang nach Bärn City is Layup
richtig Insu spital oder i dr autstadt

COLORNESS
03.01.2010, 05:18
bin mol uff sone vid cho...isch glaub im tessin

http://www.youtube.com/watch?v=v8XC04SkZ0I

COLORNESS
04.01.2010, 19:52
bin mol uff sone vid cho...isch glaub im tessin

http://www.youtube.com/watch?v=v8XC04SkZ0I

frog mi jetzt aber wo de isch:confused:
het öpper en ahnig?

Werder Bremen
06.01.2010, 15:40
Uf www. Yard5.de Das isch ä lade z Berlin. dä het ä grossi uswau vo dose.

el_CANone
08.01.2010, 17:11
ech ha gmeint ech zahel ame 10.90! aber das met de Prozent esch ded wörkli voll easy...!

sorry aber das isch ja wohl vou d abzocki!

giibii95
08.01.2010, 20:57
also online shops: montana: ace records basel http://www.acerecords.ch/onlineshop/index.php?javascript_enabled=true&PEPPERSESS=ctqs5rgbc2g49jcnbe0i9rgik0&w=1680&h=1020

molotow: http://shop.layup.ch/graffiti-sprühdosen-c-56_37.html & http://www.backside.ch/Cans

layup he au no mtn & sabotaz(guata pris für überraschend guati qualität)
do kann i eu grad fröga --> montana molotow mtn sabotaz ?? beshct ?? was hend ier ??
ace records in basel isch n guata shop :D

Werder Bremen
12.01.2010, 19:02
der coolster shop ist der in Berlin www.yard5.de

Bern city

!BNC!
30.01.2010, 15:50
isch doch scheissegal was für cans houptsach es chunt farb use..
Ig ha mit Duplicolor agfange..

...Migros Budget si chill für es dirty fill in

Bomber
03.02.2010, 15:01
Hy Leuz

Interessants Thema, aber ned ganz mini region. Ech sueche unbedingt en shop im ruum länzburg wo Molotow und MTN Nitro 2G cans verchauft. Online esch nüd, wel ech kein charte han und zwiet weg wot i ned. Bes jetzt han i die immer öber ergendwelchi connektschens becho.

Messi
Gruz Bomber

rage_one
22.02.2010, 16:46
frog mi jetzt aber wo de isch:confused:
het öpper en ahnig?

aight!kolleg het mer mal vodet dosene metbrocht,das esch de old city shop in locarno.absolut geil,de ganz lade bestoht quasi nur us spraydose.sie verchaufed "clash" cans,för mech absolut top,wenig druck,matt deckendi farbpalette,super pris nur 6 fr. en can!top vorallem wenn fini sache musch male oder letschti cuts musch mache, odr fini strich.absolut z empfähle.peace hades rage_one

rage_one
22.02.2010, 16:57
hei ciao!chome vo wohle.besch scho mal im sixpack gsi?

COLORNESS
23.02.2010, 14:18
aight!kolleg het mer mal vodet dosene metbrocht,das esch de old city shop in locarno.absolut geil,de ganz lade bestoht quasi nur us spraydose.sie verchaufed "clash" cans,för mech absolut top,wenig druck,matt deckendi farbpalette,super pris nur 6 fr. en can!top vorallem wenn fini sache musch male oder letschti cuts musch mache, odr fini strich.absolut z empfähle.peace hades rage_one
jo clash kenni guet...(schmöke nach kaugummi haha)
aber wo versteckt die bude sich...weisch das per zuefall?? peace

COLORNESS
23.02.2010, 14:24
hei ciao!chome vo wohle.besch scho mal im sixpack gsi?
sixpack..isch glaub nit so in miner nöchi...
dr old city wötti ebbe wüsse, willi inde summerferie nach locarno gang..
piis

giibii95
23.02.2010, 20:23
sixpack..isch glaub nit so in miner nöchi...
dr old city wötti ebbe wüsse, willi inde summerferie nach locarno gang..
piis

gits de sixpack no ?? han fo öperdem ghörd de hett gschlossa. süscht in züri was gits no für guati shops??
sry han forum durecheckt aber nüt fu züri usserd sixpack.. --> biittee antworta gon am donstig/fritig uf zurigo :D

rage_one
24.02.2010, 11:50
jo clash kenni guet...(schmöke nach kaugummi haha)
aber wo versteckt die bude sich...weisch das per zuefall?? peace

nei ech weises net aber ech ha ghört si lat sech eifach fende söt glaub ade via trevani ergendwo si,aso die einzig gross shoppingmeile det,wahrschindli imene sitegässli!sosch es par locals froge!vel glöck:D

rage_one
24.02.2010, 11:53
aso wenn vo länzburg besch esch de sixpack via zug för dech optimal z erreiche.nemsch d S ab länzburg an Zürich HB, ziehsch der unterwägs par cooli bombings ine.Ab HB z Fuess 10 min, besch im sixpack.det fensch alles was bruchsch!!!

rage_one
24.02.2010, 11:56
gits de sixpack no ?? han fo öperdem ghörd de hett gschlossa. süscht in züri was gits no für guati shops??
sry han forum durecheckt aber nüt fu züri usserd sixpack.. --> biittee antworta gon am donstig/fritig uf zurigo :D

kenne nur sixpack in züri,absolut geniale shop.weis nüt defo das de söt gschlosse si.peace:D

giibii95
24.02.2010, 14:30
kenne nur sixpack in züri,absolut geniale shop.weis nüt defo das de söt gschlosse si.peace:D

wuuuhaaaaa
sickpack ich komme xD

:yeah::thanks:

COLORNESS
25.02.2010, 01:57
nei ech weises net aber ech ha ghört si lat sech eifach fende söt glaub ade via trevani ergendwo si,aso die einzig gross shoppingmeile det,wahrschindli imene sitegässli!sosch es par locals froge!vel glöck:D

wer sucht der findet:D...thanx

giibii95
27.02.2010, 19:50

jo isch echt supper.. hah zersch bin i im 6pack records gsi. bua yes grüne brille ep ergatert :D denn heter mer grad gseid wo des sixpack sprayshop isch.. echt fetti sach--> molotow(premium& newaction), montana, spanisch montana und grossi uswahl an marker. super shop

8953.DC.ZH.CH
15.03.2010, 23:09

direkt vor dem geschäft hat es wegen einer baustelle 2 vertaggte schutzwände. ich habs fast übersehen. direkt dahinter ist der eingang.

COLORNESS
23.04.2010, 00:05

vilicht intersierts öpper.. http://rapticino.jimdo.com/old-city/

;)

marc1
26.04.2011, 10:02

allso please helfed mir
http://www.liveunddirekt.ch/contents/de-ch/d559_Graffiti_Art.html hat auch alle Cans von Montana

marc1
26.04.2011, 10:04
http://www.liveunddirekt.ch/contents/de-ch/d559_Graffiti_Art.html mit allen Montana Cans usw..:)