Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Brand Nubian - Black Sheep

Pierre Légère
01.07.2004, 10:45
Weiss öper wini zum Track "This or that" vo Black Sheep chume plus zum Instrumental "Slow down" vo Brand Nubian??

Wär mr ds cha säge isch mi Heud! U ds ma de öpis heisse ...

Ds Instrumental "Slow down" hani vor langer, langer Zyt irgendwo ufere Compilation ghört aber di ischmr sit däm nüme unger d Nase cho.

don_erwäter
01.07.2004, 10:49
ich bin mir eigentlich sicher das da uf de 12" druf isch...ich lueg hüt mittag grad mol no...und falls du nöd unbedingt vinyl bruchsch chanis dir uf cede kopiere...

don_erwäter
01.07.2004, 10:52
ok...sorry,wär zwar gern din held gsi, aber hat nicht sollen sein...es hät eifach zwei remixes druf...und uf de b-side isch de beat mitem funky president sample"to the right" döt hät instrumental verison...

aber ich werd au mol chli umeluege...isch nämli en hammer track

piis

Soulclap
01.07.2004, 15:44
Z This or That heisst "The Choice is Yours" gits uf 12" und uf em Album...beides isch ou als Reprint duss.

"Slow Down" Instrumental isch uf dr "Slow Down" 12" druff wos ou als Reprint vo Elektra git...setsch ou easy becho. Git ou no z gägänüber "Wake up" uf 12".

Pierre Légère
01.07.2004, 15:47
merci soulclap für dini Infos. Zieh mau grad witer Richtig Lade ...

Soulclap
01.07.2004, 15:49
Oops dr Don hets ja checket...bi iz ou nüm sicher öbs uf dr 12" druff isch.

Süsch suechsch eifach Brickell Edie & the New Bohemians "What I am" u machsch dr Beat selber (^o^)/....nei scheiss es isch eh uf irgend ämä bootleg...

Six Pack
11.08.2004, 14:36
hallo , das isch uf dä choice is yours 12"

han i bi mir im lade : nur 16.-

"Six Pack Records" Badenerstr. 131 Züri

- NaiL