Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : HKT?

Wryter24
17.02.2004, 07:42
Verdammt wer sind die HKT Pissers ihri Stickerz gsehnd us wie scheisse. Ihri Tags gsehnd us wie scheisse. I Altstette und Höngg crossets alles was Ihne über de Weg chunnt. Informatione per PM.

DJG
17.02.2004, 21:02
wie gsehnd dänn d stickers us?
und HKT hani no nie ghört...

Wryter24
17.02.2004, 22:03
Hallo DJG han infos scho übercho woni brucht han isch en schriebfehler richtig währi gsi AKT

Fish
22.02.2004, 18:59
aso AKT isch ned nur in altstette sondern au uf de andere limmattsiite bi mir äne verträte. langwieligi throw-ups aber crosse isch mer nie ufgfalle. sind schimbar ned ganz noi, ha mal eis usem 02' gse.

zu AKT chani nume säge: Go Home Boys..!

wurschtli
22.02.2004, 19:02
hehe ... never seen .. muen mi mal achte!

Maightli
22.02.2004, 19:45
jäjäää AKT..
bisch nid dä einzig wo sich übr die ufregt..

flaboflash
25.02.2004, 13:44
die tags gsehsch au öberall in zöri, schliere etc. aber crossed's züg hani au no nie gseh, muet händs!

DJG
03.03.2004, 19:58
händ jez aber krassi stickers am start...
händer di neue scho gseh?=

Wryter24
04.03.2004, 00:13
DJG du meinsch die wo jeze vorzu wieder zerkratzt werdet hehe

DJG
04.03.2004, 09:50
kei ahnig... also die händ so vill, da fallts gra nöd so uf wänn mal es paar abgchrazet sind...
die blaue wo usgsehnd wie so schilder sind aber dasmal hammermässig worde...
und da die mit dem typ mit de gun sind au nöd schlächt...
i finds eigentlich gar nöd so scheisse die stickers... sind wenigstens achli kreativer als di meiste stickers... naja so wiise hindergrund und schwarze schriftzug (normali schrift)... naja so 0815 mässig findi... aber wenigstens mached d lüüt öpis...

reezer
04.03.2004, 10:01
Original geschrieben von DJG
händ jez aber krassi stickers am start...
händer di neue scho gseh?=

diä blauä wo no irgendwas vo wägä HASS CREW staht?!? ganz abartigi sach... ja.... han ich gestär am helvetia platz und umgäbi grad rächt viil atroffä...

DJG
04.03.2004, 10:09
Original geschrieben von reezer
diä blauä wo no irgendwas vo wägä HASS CREW staht?!? ganz abartigi sach... ja.... han ich gestär am helvetia platz und umgäbi grad rächt viil atroffä...

ja scho... find die gsehn hammermässig us...

Early80s
04.03.2004, 14:17
So what...!?

Es gab in Züri schon immer Toy-Crews die mit ''vielen'' aber schlechten Bildern auffielen...
Was,CNS,OSM...und nun halt AKT... (nur um einige zu nennen)

Who cares? Nur mit Masse ohne Qualität ist nix zu erreichen...

Hat das neu gegründete Anti-Graff Team zumindest was zum buffen...

DJG
04.03.2004, 15:52
Original geschrieben von Early80s
So what...!?

Es gab in Züri schon immer Toy-Crews die mit ''vielen'' aber schlechten Bildern auffielen...
Was,CNS,OSM...und nun halt AKT... (nur um einige zu nennen)

Who cares? Nur mit Masse ohne Qualität ist nix zu erreichen...

Hat das neu gegründete Anti-Graff Team zumindest was zum buffen...

also es paar easy bilder händ scho...
so autobahn richtig chur bide baustell isch na es easy piis, dänn das wo bide ikea in dietikon gsi isch, in schliere häts au na eis, und halt ide city es paar...

flaboflash
04.03.2004, 16:11
ha au scho es paar fetti gseh, wenn mer met em zog uf zöri ifahrt...

Early80s
04.03.2004, 16:14
Unter vielen Bilder wird es ja wohl einige gute haben...

Aber wenn Kids die so 16-18 sind,seit 1 Jahr malen nun meinen die Stadt zu errobern...

geht üben! Hall Affoltern und andere easy Spots...
Jeder hat mal klein angefangen...aber mit shitty Bildern die ganze Stadt damagen ist toymässig...

Wryter24
04.03.2004, 16:38
was verstoht mer unter fett? style isch nunmal e gfühlsfrog es goht mir gar ned um de style oder anderne scheiss die sellet Tage wos wend aber gfälligst ned anderi sache crosse vorallem wenns schlechter sind als die andere und ihri scheiss stickers sorry aber er verstöhnd würkli nichts vor dere Cultur stickers sind dezu do zum eign i sache zmache und ned sache usem Internet zkopiere oder eifach de Crewname mitere standartschrift drufzmache klar chammer standartschrifte für de Name verwende aber denn erwart ich das de Style oder charakter selbergmacht wird.

Und den chönnd die stickers no so fett si den goht min respekt a de Artist wos gmolet oder designt het und ned a AKT wo alles chlaut und zblöd dezu isch zum was selber zmache

flaboflash
04.03.2004, 16:44
wo gsehsch du crossed's züg?

Stinkyfingaz
04.03.2004, 16:45
Unter vielen Bilder wird es ja wohl einige gute haben...

Aber wenn Kids die so 16-18 sind,seit 1 Jahr malen nun meinen die Stadt zu errobern...

geht üben! Hall Affoltern und andere easy Spots...
Jeder hat mal klein angefangen...aber mit shitty Bildern die ganze Stadt damagen ist toymässig...

Genau! Wenigschtens epaar aber di ganz Stadt mit Kläbär verdekke isch gaggi :charhit:

Wryter24
04.03.2004, 16:57
flaboflash eifach pssssttttt:D

flaboflash
04.03.2004, 16:58
isch denk nisch drann... :o

Wryter24
04.03.2004, 17:00
na ich denke nicht so faboflash du kannst hier reden mit wem du willst aber ich habe dir nichts mehr zu sagen warum auch:D

flaboflash
04.03.2004, 17:05
oooh, jez bin isch aber traurisch... :bluepunk:

BenChurijo
04.03.2004, 18:25
also zu dä sticker...i find da voll nid edel...mir gönds langsam uf dä sack!
Über so chläber...regt mi mega uf...da het doch nüt me mit kunst ztuä!
Holäd cans fürä...und zeiget wis richtig gaht!

Early80s
04.03.2004, 19:01
...mit damage han ich ehner a Bilder und Tags dänkt...

Stickers sind OK,wänns guet gmacht sind oder luschtig sind...
Stickers händ mit dä NYC Graffiti Kultur nöd viel z'tue...es isch halt Streetart,dä Begriff isch wiederum sehr dehnbar...

Ich hasse Lüüt wo stickered, wills trendy isch und no nie ä Dose i dä Hand gha händ...so Designer Futzies...
Au söd mer mit Stickers nöd gueti Tags überchläbe, han ich scho oft gseh,düted au druff das dä Stickerer kei Ahnig vo Graff hät...

Toy Tags sind natürlich z'überchläbe...:D

Wryter24
04.03.2004, 19:14
hehee Early:D
für de letschti satz

aber ich weiss halt ned eb Stickers trendy sind ich glaub zwor scho das es e momentan sehr höch het aber mer gseht wie überall das sich Spreu vom Weize trennt und isch au ziemlich am Afang und meh chan das erscht so i 4 Johr serschtmol beurteile wies usgseht wer sich hebe het möge.

Vieli Designers sind au writers gsi oder immerno das chammer au a de kunsti beobachte 5 vo 11 Schüler molet.

was vorallem zu beobachte isch das au viel älteri mitmischet under anderem au ich das het einersits de Grund das mer sich halt nümme alzuviel leiste chan oder vo de Bulle mol bös dragnoh worde isch und da sich en Sticker schneller ufträge loht als es Piece isches im Alter wommer nümme so schnell seckle mag(ah mis Rheuma:D ) für de eint oder ander halt en Zwüschweg zum ned ganz us de Szene müsse ustige und sinni kreativität trotzdem no under Bewies stelle chan.

Flying Fortress, Obey und viel anderi ehemals guti Writers sind es guts Biespiel ussert du machsches so wie Loomit oder Thats Crew und machsch eifach Ufträg das loht den aber meistens dinnere kreativität ned viel Freiraum oder du machsch halt Bilder mit Rahme drumumme und verchaufsch es isch halt au ned jedermanns sach

Early80s
04.03.2004, 19:29
Das häsch du schön gseid...

Ich bin au nümme dä jüngscht, und ja ich stickere au...
Male nu no sehr sälte...

Ja än Teil vo dä Designers händ ä Graffiti Vergangeheit...
Kunsti...ja Character-maler...oft
Real Graffiti isch aber Letters!!!
Caracters isch Zugabe...

In andere Städt wie Berlin,Paris,Barcelona lauft ja scho viel meh i sache Streetart und Stickers...

Wryter24
04.03.2004, 19:43
ja isch scho so was ich aber i letschter ziit immer feststelle das ich jetzt meh gegner han als vorher wenn au vo dene Lüüt unbewusst getan wird 1. Bulle die nach wie vor hinder dir her sind 2.Buff teams die chleber versuchet wegzchratze Tramfahre Kondukteuere und alli anderi Hobbysheriffs wo versuchet dich dra zhindere hehe.3.Lüüt wo überklebet übermolet oder zerchratzet und neu dazu 4.Leute die deinen Style lieben und versuchen die Kleber wegzunehmen um sie zuhause aufzuhängen oder in ein Buch zu kleben verdammt lasst meine Kleber dort wo sie hingehöhren Ihr zereisst die nur ich versuche in nächster Zeit eine Seite einzurichten in der ihr sie und von anderen artists gegen ein Rückporto zugestellt bekommt ganz und neu Danke!!!!

BenChurijo
05.03.2004, 18:13
also zu dä chläber...da hender völlig recht..
Bi erscht siit paar jahr debi..und würd jetzt niä än chläber mache....aber wer weis mit de jahrä?? :)

annes-thropo
05.03.2004, 18:21

Real Graffiti isch aber Letters!!!

"MIT BUCHSTABEN HAT ES ANGEFANGEN,
MIT BUCHSTABEN WIRD ES ENDEN.
SAFE THE ORIGINAL GRAFFITI."

nepomuk
08.03.2004, 17:57
also ech male au nüme. han früener mal gmalt, bis me gfigged hend i minere hood. ich han viel gseh und viel erläbt, schöni und schlimmi sache, wäge graff...aber ech bi froh en schlussstrech chöne z zieh. sobald ech 16ni ben bechumi es mofa vo mene eltere, dänn fangi vielecht wieder a mit graff, well dänn bini mobil und chan au go trains mache...mol luege, velecht höri au uf, oder ech gange eifach immer a chli verschideni orte, dasses easy bliibt...ich känn das gfühl genau vom wryter24 und em early80, wämmer eifach es ziitli debii esch. bi mir chunt derzue, dass ech erst siteme jahr in bertschikon wohne und vorher ime chline kaff in uri gwohnt han, woni di lokal hiphop szene supportet han...das sind ziite gsi!!!!!! chille, siffe, freestyle, tagge, style, geili klamotte azieh, snowboarde...eifach hiphop for life...

annes-thropo
08.03.2004, 18:02
Original geschrieben von nepomuk
mol luege, velecht höri au uf, oder ech gange eifach immer a chli verschideni orte, dasses easy bliibt...

1. du seisch, du kensch das gfühl vom wryter 24, bisch aber nanig mal 16i:hmmm: hesch mit drü agfange male??:D

2. i han au mal probiert ufzhöre, woni haarscharf entcho bin, bin au 15 gsi zu dem ziitpunkt, aber nanig viel vo graffiti verstande, halt en riese toy gsi, aber denn hani würkli e pause gmacht, han viel übers writing und dregle und alles glernt und bin jetzt dra min alte seich wieder uszbügle... glaub mer, ufhöre rauche isch öpe glich schwer, wie ufhöre male!!

Early80s
13.03.2004, 01:26
Zitat Nepomuk
also ech male au nüme. han früener mal gmalt, bis me gfigged hend i minere hood. ich han viel gseh und viel erläbt, schöni und schlimmi sache, wäge graff...aber ech bi froh en schlussstrech chöne z zieh. sobald ech 16ni ben bechumi es mofa vo mene eltere, dänn fangi vielecht wieder a mit graff, well dänn bini mobil und chan au go trains mache...mol luege, velecht höri au uf, oder ech gange eifach immer a chli verschideni orte, dasses easy bliibt...ich känn das gfühl genau vom wryter24 und em early80, wämmer eifach es ziitli debii esch. bi mir chunt derzue, dass ech erst siteme jahr in bertschikon wohne und vorher ime chline kaff in uri gwohnt han, woni di lokal hiphop szene supportet han...das sind ziite gsi!!!!!! chille, siffe, freestyle, tagge, style, geili klamotte azieh, snowboarde...eifach hiphop for life...

Damn,ich wird das Gfühl nöd los, dä Nepomuk isch so nen schlaue Player...wo eus da uf's übelschte wot verarsche...so naiv chan äs Chind ja gar nöd sii...
:nuggi:

UAZ
13.03.2004, 10:02
Original geschrieben von nepomuk

Neposchwach, du häsch ei Wuchä schonfrischt.

Stop it - or get :banned:

steveörkel
15.03.2005, 19:26
komischi ziiträchnig.....:D

kNeEl4GoD
15.03.2005, 21:45
da xendders der wryter24 het ufghört, er machts nüm....er het sicher siin name gwächsleet,wryter23????:D

GANTER
16.03.2005, 12:20
AKT ISCH EIFACH SCHEISSE!! DIE CHLEBED ALLES VOLL UND TAGGED ALLES VOLL MIT IRNE ABSOLUT HÄSSLICHE TAGS UND BILDER. DIE BILDER CHASCH EIFACH NÖD ERNST NE, DIE SIND GAD MAL US DÄ WINDLE CHO UND HÄND S'ERSTMAL E DUPLICOLOR I DÄ HAND.
ABER MAL SCHAUEN WIE LANGE DIE NO ÜBERLEBED. GHASST SINDS JA SCHO GNUEG GÄLL HASS HEHEHE

spak
16.03.2005, 19:35
Original geschrieben von UNSIN
AKT ISCH EIFACH SCHEISSE!! DIE CHLEBED ALLES VOLL UND TAGGED ALLES VOLL MIT IRNE ABSOLUT HÄSSLICHE TAGS UND BILDER. DIE BILDER CHASCH EIFACH NÖD ERNST NE, DIE SIND GAD MAL US DÄ WINDLE CHO UND HÄND S'ERSTMAL E DUPLICOLOR I DÄ HAND.
ABER MAL SCHAUEN WIE LANGE DIE NO ÜBERLEBED. GHASST SINDS JA SCHO GNUEG GÄLL HASS HEHEHE

Warum redet ihr dän au immer vo dene??? wenners ja eh gschissä findet???

Stylefile
16.03.2005, 19:39
Akt chont Fett!!!!

KOLSA*ONE
16.03.2005, 19:40
scho so... wener alli ja zäh mal herter sind den gönds doch ga übermale und den chani über eu urteile und den mal luege
aber ich mues säge ich find akt au nöd schön aber isch halt graffiti jede het sini eignig vorstellig vo style!

GANTER
17.03.2005, 11:54
Original geschrieben von KOLSA*ONE
scho so... wener alli ja zäh mal herter sind den gönds doch ga übermale und den chani über eu urteile und den mal luege
aber ich mues säge ich find akt au nöd schön aber isch halt graffiti jede het sini eignig vorstellig vo style!

jawol machi kolsaone, i gang alles go abshitte vo ine dass du dänn wider chli chasch beurteile. findi echt guet hehehe
du chasch sowieso nur beurteile und me chasch leider nöd.

nafackler
17.03.2005, 16:57
naja seinzige womi würklech gstresst hät isch ihri hall of fame aktion gsi. eifach nöd ernst znäh. schuscht gfallet mer nume ihri fät style aktione ade autobahn.

KOLSA*ONE
17.03.2005, 19:28
chamer eifach nöd vorstelle das da alli wo so grossi fresse hend besser sind als akt oder zb dresto und sowiter

wer kein plan het cha keis guets piece vome schlechte unterscheide! und du hebsch dini frässe unsin! woher chunsch?!!!

20voreis
17.03.2005, 19:53
bilder vo dere hall of fame aktion? danke kolsa.. du seisches. all chli grossi fresse da ine.. ich mein klar, am dres sin style und so isch nöd grad de hammer aber, ich glaub chum dass irgendeine da ine so viel malt wie dä, und vorallem ah geile spots

Ooorlikon
17.03.2005, 21:52
Aber sorry...de dresto macht geili spots...vilicht...aber das allles um süscht....

Mer gat doch nöd noimet ane....nume zum soooooo öppis grusigs go mache..

Sorry....wen di en bull figg bi sonere aktion......denksch im nachhinein eher....heti doch 2 jahr gwartet und es fetts piis anegmacht mit style***

De dres chan so vil mache winer wet.....es isch eifach scheisse waser macht.......sory sölers lieber siii lah...und nöd eifach tßstadt mi so grusige sache vol mache*** Wääk

GANTER
18.03.2005, 08:24
chamer eifach nöd vorstelle das da alli wo so grossi fresse hend besser sind als akt oder zb dresto und sowiter

wer kein plan het cha keis guets piece vome schlechte unterscheide! und du hebsch dini frässe unsin! woher chunsch?!!!

hey kolsaone i ha s'gfühl du rissisch zimmli dini fressi uf, woher willsch du wüsse was ich male, und woher willsch du wüsse mit wem du schnurrsch. wür eher ufpasse!!
häsch aber nöd im ernst s'¨gfühl dass akt oder dä dresto länger debi isch als ich? das ich nicht lache, i bi dene um liechtjahre vorus!!!

20voreis
18.03.2005, 09:13
käptn cirk?

spak
18.03.2005, 19:16
hey kolsaone i ha s'gfühl du rissisch zimmli dini fressi uf, woher willsch du wüsse was ich male, und woher willsch du wüsse mit wem du schnurrsch. wür eher ufpasse!!
häsch aber nöd im ernst s'¨gfühl dass akt oder dä dresto länger debi isch als ich? das ich nicht lache, i bi dene um liechtjahre vorus!!!

:) über oi chamer nur lachä!!

DJG
18.03.2005, 20:55
Original geschrieben von nafackler
naja seinzige womi würklech gstresst hät isch ihri hall of fame aktion gsi. eifach nöd ernst znäh. schuscht gfallet mer nume ihri fät style aktione ade autobahn.

was isch dänn das für e aktion ide fame gsi?

cheeeeeeeeeeef
21.03.2005, 20:13
aso losed mal ich glaube akt rockt eu alli...!!!!
die hend heerti styles....
de hass het en uhh huere herte 3d style.... da gset mer das ier wahrschinli nid aktiv maled... denn würdeder nemli au mal id hall ga und ihri skills gse.... de fink und so gönd au iisi ab.... ichs segs namal wenners nid besser chönd schnurre zue... vor allem de vorluuti early 80s...!!!
TOYS

cruze
21.03.2005, 23:30
sött jedä mal uscheckä was in züri vor 10 jahr oder länger gmaled worde isch... um vo style chönne rede...

avc, zat, uc, sap, utk, atk, ma, lj, ntl, ufo, vto, fash, ts, ... da händ sich d'lüüt no müeh gnoh, style z'representierä!!!

was gaht ab in züri? sinder stylefuhl worde?

es git echt nur no writers oder crews hütt, wo mer vo einerä hand abzellä chan, wo dä begriff style verdiened...

Early80s
22.03.2005, 00:58
Tja so isch es leider...
:(

Early80s
22.03.2005, 01:04
Original geschrieben von cheeeeeeeeeeef
aso losed mal ich glaube akt rockt eu alli...!!!!
die hend heerti styles....
de hass het en uhh huere herte 3d style.... da gset mer das ier wahrschinli nid aktiv maled... denn würdeder nemli au mal id hall ga und ihri skills gse.... de fink und so gönd au iisi ab.... ichs segs namal wenners nid besser chönd schnurre zue... vor allem de vorluuti early 80s...!!!
TOYS

Yeah whatever You say....
Bin vor 6 Jahr serscht mal in Affoltere HOFame go male...und han scho beidruckenders gseh...
aber egal...

20voreis
22.03.2005, 07:29
zeiget mal paar bilder bitte, han so ke bock zum extra uf affoltere z gah! also wär s negscht mal döt isch, cam mitnä =)

ich will sin härte "3d-style" gseh :confused:

GANTER
22.03.2005, 08:52
Original geschrieben von 20voreis
zeiget mal paar bilder bitte, han so ke bock zum extra uf affoltere z gah! also wär s negscht mal döt isch, cam mitnä =)

ich will sin härte "3d-style" gseh :confused:

am hass sini 3d styles interessiert aber niemert. dä einzig wo es bitzi chan male vo akt isch dä awake, dä rest chan abhaue. alles scheisse.
und am cruze musi au gad recht ge.
wennmer xseht was früener so für styles usbrüetet worde sind, isch dä hüttig style nöd wüki wiiterentwicklet, früener händ sich es paar lüt so richtig müe ge. was hüt nüm so oft dä fall isch.

kNeEl4GoD
22.03.2005, 09:15
ich muen sägä...dass ich akt nöd so dä börner find...diä jungs bütäd ja afängermässigistyles....aber wer weiss vilicht wänns i 3 4jahr no drah sind..xehts scho andersch us...halt no ganz undä...heisst aber nöd dass no was us ihnä werdä cha.....

GANTER
22.03.2005, 10:46
Original geschrieben von kNeEl4GoD
ich muen sägä...dass ich akt nöd so dä börner find...diä jungs bütäd ja afängermässigistyles....aber wer weiss vilicht wänns i 3 4jahr no drah sind..xehts scho andersch us...halt no ganz undä...heisst aber nöd dass no was us ihnä werdä cha.....

ja scho si sind momentan no sehr am afang. aber si machets sich also nöd gad liecht. si leged sich eifach mit zu villne a. aber ischmer eigentli glich. die akt interessiered mi nöd wüki.

mich reged die IV Famebitches andersch uf!! die sind irgendwie gad mal us dä windle cho und meined scho si chöned sich mit allne alegge. die figged all a! i meine sorry die maled scho züg und leged sich mit NSR a, die sind so idiote. mer chan nöd eifach so uf züg go male wennmer gad lust hät, das musmer sich au mal verdiene, und vorallem scho es ziitli debi si, i finds voll denebed dass die eifach züg maled. und die schaffed sich andersch feinde. jenes lüt sind gar nöd guet uf die azspreche!
i freui mi scho wenn die mal so richtig eis ufs dach bechömed!

Stylefile
22.03.2005, 19:14
Hate hate ond nomol hate, chönder eigentlech au was anderes???

LadYeinzigarti
22.03.2005, 19:29
ja scho si sind momentan no sehr am afang. aber si machets sich also nöd gad liecht. si leged sich eifach mit zu villne a. aber ischmer eigentli glich.

:confused: :confused: ah ja, mit wem den?
aso ich weis nur vo KSC...*hueaestel*

Word an Stylefile !! CHOENDER EIGENTLII NUET USER HATE?!
nuetzt eu oepis vo dae guete alte ziite rede?! das macht jedi scheiss generation..
zum mal na oebis vo HASS z zeige (und unsin, gwuessi luet interessierts halt)...

cruze
22.03.2005, 20:18
leider sind diä alte ziite sfundament für diä nächscht generation gsi... das checkt aber leider niemert und händs sgfühl meh isch cool... falsch!

wer verdiänt fame?

dä bboy ohni style... wo aber 50 windmüllene macht?

dä mc vo immer am mic staht... aber kei flow het?

dä dj mit tusig platte... aber kein subere übergang annebringt?

its all about style!!!

erschtens chunnt dä style... denn chunnt dä rescht!

LadYeinzigarti
22.03.2005, 20:35
Original geschrieben von cruze
leider sind diä alte ziite sfundament für diä nächscht generation gsi... das checkt aber leider niemert und händs sgfühl meh isch cool... falsch!

wer verdiänt fame?

dä bboy ohni style... wo aber 50 windmüllene macht?

dä mc vo immer am mic staht... aber kei flow het?

dä dj mit tusig platte... aber kein subere übergang annebringt?

its all about style!!!

erschtens chunnt dä style... denn chunnt dä rescht!

klar, was ich aber mein isch, dass mer daenn hald wieder soet mitmache und ned nur labere vowege ja, wo ich na daebii gsi bi..

20voreis
22.03.2005, 20:45
danke lady fürs bild vo de hall..

bin zwar au nöd so de akt fan aber bitte das piece isch doch frisch! also ich finds nett ..

cruze
22.03.2005, 20:47
bi was mitmache?
ich male ja no... ;)

Cereal Killa
22.03.2005, 21:01
ich kenns ned gross wohn ned idere gegend, han aber au scho frisches züüg vo akt gseh
ok stickers und tags sind ned de hit

LadYeinzigarti
22.03.2005, 21:11
Original geschrieben von cruze
bi was mitmache?
ich male ja no... ;)

*verbueg* respect!!
du muesch di idemfall ned betroffe fuehle ;)

20voreis hani doch gaern gmacht ;)

GANTER
23.03.2005, 09:29
Original geschrieben von 20voreis
danke lady fürs bild vo de hall..

bin zwar au nöd so de akt fan aber bitte das piece isch doch frisch! also ich finds nett ..

also du findsch das bild vo akt nett? komisch...
also ich find dä style zum chotze, musch mal di einzelne buechstabe vo dem hass kakt aluege. die letters stimmed eifach nöd!

spak
23.03.2005, 10:16
also du findsch das bild vo akt nett? komisch...
also ich find dä style zum chotze, musch mal di einzelne buechstabe vo dem hass kakt aluege. die letters stimmed eifach nöd!

:) wiso wills kein Kunstschuäl flow isch??

GANTER
23.03.2005, 10:17
Original geschrieben von spak
:) wiso wills kein Kunstschuäl flow isch??

stimmt wills überhaupt kein flow hät hehehe

steveörkel
23.03.2005, 11:11
:bulläsau: jajo, da ghöreders, kei FLOOOOW
händer....gräfffffffffffffffffffff bruucht kei KUNSCHTIsondernSTRASSEFLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW...
ayeaaaaaaaaaaaa,so born in the hood style...
representiiiiired oie chreis...oie FUCKINGHOOOOOOOOOOOD:D

spak
23.03.2005, 11:21
stimmt wills überhaupt kein flow hät hehehe

hehe han aber au scho vill schlechters gseh! (vorallem au vo dä suberkeit her!)
so leid isches au wider nöd ...

GANTER
23.03.2005, 11:25
git scho schlechters das stimmt scho, aber i find eifach die erlaubed sich z'vill,wo die amigs drüber gönd i dä hallene und so.
die sind eifach scheisse, und jezt schissts mi a über die idiote z'schnurre.

Wildstyler89
30.03.2005, 11:29
git scho schlechters das stimmt scho, aber i find eifach die erlaubed sich z'vill,wo die amigs drüber gönd i dä hallene und so.
die sind eifach scheisse, und jezt schissts mi a über die idiote z'schnurre.

du häsch rächt e grossi frässe, hä? immer am hate?

ich glaub chum, dasd so freshi tags anekriegsch wie akt!

GANTER
30.03.2005, 11:41
Original geschrieben von Wildstyler89
du häsch rächt e grossi frässe, hä? immer am hate?

ich glaub chum, dasd so freshi tags anekriegsch wie akt!

uhhh da lachi mi ja chrumm!! heheheh sorry aber die tags vo dene sind ja zum brüele, da bringi hundert mal besseri ane.
nur will du nöd style chasch heist das nöd dass das anderi nöd chönd hehehehe.

Wildstyler89
30.03.2005, 11:46
uhhh da lachi mi ja chrumm!! heheheh sorry aber die tags vo dene sind ja zum brüele, da bringi hundert mal besseri ane.
nur will du nöd style chasch heist das nöd dass das anderi nöd chönd hehehehe.

so, dänn post doch mal eis vo dine super-tags, dän gsemmers dä!

GANTER
30.03.2005, 11:51
so, dänn post doch mal eis vo dine super-tags, dän gsemmers dä!

ou du lulatsch hehehe
ich pouste sicher nüt vo mir i dem forum ine, wäri ja blöd weni das mache wür. es wird nie es bild vo mir i dem forum ine ge, und wenn dänn wird ich das sicher nöd ufelade.
i bruche ke fame im netz hehehe.

und übrigens hanis nöd nötig mich gege akt bestätige, i weis dasis länger debi bin als die und einiges me a style han als die.

Rino
30.03.2005, 15:55
ou du lulatsch hehehe
ich pouste sicher nüt vo mir i dem forum ine, wäri ja blöd weni das mache wür. es wird nie es bild vo mir i dem forum ine ge, und wenn dänn wird ich das sicher nöd ufelade.

und übrigens hanis nöd nötig mich gege akt bestätige, i weis dasis länger debi bin als die und einiges me a style han als die.

wow bisch du denn än oldshooler??
händs eu diä dänn so a da, dass er ständig vo ihnä münd rede??

xindplex
30.03.2005, 16:32
herrlich zum mitlese... eis umegefigge... aber wie gseit, mir erliechterets min öde arbetsalltag :p

LadYeinzigarti
30.03.2005, 18:25
Original geschrieben von xindplex
herrlich zum mitlese... eis umegefigge... aber wie gseit, mir erliechterets min öde arbetsalltag :p

hehe, dass isch doch au das wos wend:D
schliesslich hends ned um sust eine, wo immer hass sprayt ;)

hehe...

KOLSA*ONE
30.03.2005, 21:20
lad yeinzigartig post ma es pic mit dinere pussy

Wildstyler89
31.03.2005, 11:37
ou du lulatsch hehehe

und wieso ladsch käs ufe? ganz eifach, wil du toy bisch und dich schäme würsch. stasch nödmal zu dine sache. d frässe ufriisse cha jedä, aber mal öpis büüte, daschmer dän gliich zvill, gäll? grooss go ablästere wasd akt brännsch und dasd länger debii bisch, hä? jaja, weisch, ich kän imfall eine vo akt, und dä isch scho huere lang debii, aso wänd dä wotsch toppe musch schochi was büüte...

Habib
31.03.2005, 14:01
grooss go ablästere wasd akt brännsch und dasd länger debii bisch, hä? jaja, weisch, ich kän imfall eine vo akt, und dä isch scho huere lang debii, aso wänd dä wotsch toppe musch schochi was büüte...

Was...Du redsch mit däm? I meine, das isch e illegale Sprayer, was Dir aus grosse Künschtler ja sött missfaue... Siech bisch doch shizzo! Aber äbe, i choufe dr dä bullshit wo Du hier labberisch so oder so nid ab...

Estor
31.03.2005, 20:54
so wenn ich das so lesä, müesst mer ja meine akt seged zurichs crew #1. so viel wird über die gschnurt!?
:hmmm:

20voreis
31.03.2005, 22:26
i dem forum vilich ja.. aber susch nöd würkli nei :rolleyes:

aber easy.. höret uf hate, es isch gschmacksach wie i andere städt au... zB ayeah z bern.. de style spricht au nöd alli ah und trotzdem findis fett.

also was lernemer liebi chind? chli weniger scheiss schnurre und chli toleranter. :hippie:

LadYeinzigarti
01.04.2005, 00:27
lad yeinzigartig post ma es pic mit dinere pussy

ooh, du arme spasst, weisch wohl ned mal wie eh pussy usgseht?!
kei angst, wenn daer chlii mueah gisch, wirsch sicher au na eine z gseh kriege ;)

Wildstyler89
01.04.2005, 11:02
Original geschrieben von Habib
Was...Du redsch mit däm? I meine, das isch e illegale Sprayer, was Dir aus grosse Künschtler ja sött missfaue... Siech bisch doch shizzo! Aber äbe, i choufe dr dä bullshit wo Du hier labberisch so oder so nid ab...

wän da eine bullshit uselaht bisch wohl du das! han s gfühl ihr händ da inne kei ahnig vom spraye.

Habib
01.04.2005, 11:31
wän da eine bullshit uselaht bisch wohl du das! han s gfühl ihr händ da inne kei ahnig vom spraye.

http://www.dnbarchive.com/%7Eforum/images/avatars/avatar-1708.gif

sub'r'son
01.04.2005, 14:44
wildstyler, wiso öbbert afegge, wändne ne kännsch. . . wersches eh ne usefende! abr ebe, im forum esch jede de gröscht, was jo äu schön so esch. . .

KOLSA*ONE
01.04.2005, 19:21
danke lady einzigarti fürs bild

Stylefile
02.04.2005, 02:06
Hate Hate Hate Bravo mini Chender..