Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : LIEBLINGS-TATOO

Favola
29.06.2005, 09:52
war gestern im letten baden und tatooanschauen.
hatte schöne und nichtsoschöne....
hmmmmmmm, welches ist euer lieblings-tatoo-motiv?

Enemy
29.06.2005, 10:00
Ja hinten auf meinen Rücken habe ich das Gang Starr Zeichen! YEAH

subtile
29.06.2005, 10:02
Das heisst Arschgeweih und nid Arschkranz!

Favola
29.06.2005, 10:03
Original geschrieben von subtile

RICHTIG....

alikes
29.06.2005, 10:06
arschgeweih würd ich mer uf all fäll nid mache!

aber das jahr wird schono eis folge..
wohl im nacke oder sowas...

aber am liebschte irgend es tribal.

lyrikaa
29.06.2005, 10:12
ich bin z fride mit dem woni ir mitti vom rugge uf dr wirbelsüüli han...isch es sunneartigs runds tribal...was mer au mega wür gfalle sind die maori muster...letzti gad bimene typ gseh...het echt hammer usgseh...

Mora
29.06.2005, 10:16
wieso isch da thread im papierkorb????

egal, ich han mis motiv scho. mi fründ het mir en arschgeile drache designt. de chunnt sobald als möglich uf mini schultere.

bSkrime
29.06.2005, 10:19
http://www.mistercartoon.com

iceripperin
29.06.2005, 10:38
hawaii blueme im undere teil vom ruggä duruf uf dä linkä siitä... i öpä gnau 4 mönet:)

Nörgler
29.06.2005, 10:38
wenn dänn würis a dä rippe machä...

maori.. oder en geile schriftzug

lyrikaa
29.06.2005, 10:41
Original geschrieben von Nörgler
wenn dänn würis a dä rippe machä...

maori.. oder en geile schriftzug

find en schriftzug hammer bim oberarm innedra...chunnt huere geil!
mit altdüütsche buechstabe oder den so verschnörklet...

diken
29.06.2005, 10:52
@ lyrika.. moll, da tönt hübsch:D

han immer uf di rächti wade welle de and1 "the player" stäche la. allerdings hetti für da müesse d'bei rasiere..und ja..da wärs mer ned wert gsi.

http://www.streetballin.150m.com/pics/and1.jpg

aber zwüsche d'schulterblätter chunnt sicher mal öppis druf

Nörgler
29.06.2005, 10:54
Original geschrieben von lyrikaa

hm.. jaa so altdüütschi buächstabe währed shco geil.. abr es tribal a dä rippe ebä scho au..
ha eifach sgfühl dases a dä rippe rächt schmerzt will ja wenig fett det häsch und au susch det niä würkli öppis härechunnt...

Mora
29.06.2005, 10:58

gseht aber nur a männer-ärm richtig guet us.

bi fraue darfs es bitzli öppis finers si.

aber bi männer definitiv sexy.

au so tribals über de hals und schultere gseht sexy us. :p

VestaxOne
29.06.2005, 10:59
Original geschrieben von Favola
war gestern im letten baden und tatooanschauen.
hatte schöne und nichtsoschöne....
hmmmmmmm, welches ist euer lieblings-tatoo-motiv?

auf der linken arschbacke (guns`n`roses) keep it real

und auf der rechten arschbacke (AC/DC) pump it up

aXionJaXion
29.06.2005, 11:00
i hassa arschgweih, chinesischi zeicha, tribals und so! wenn schu eis, dänn a fetts Tag ufm Unterarm!:D Und i wür mer nia öppis stecha loh wo nid vu miar isch->bukkake!:wixer:

jööö...so süass!:kuss:

lyrikaa
29.06.2005, 11:01
Original geschrieben von Nörgler
hm.. jaa so altdüütschi buächstabe währed shco geil.. abr es tribal a dä rippe ebä scho au..
ha eifach sgfühl dases a dä rippe rächt schmerzt will ja wenig fett det häsch und au susch det niä würkli öppis härechunnt...

ja schu....de kolleg vo mir het dete eis...und ich han mer ebe auschu überleit det eis zmache, wo denn so under d brust na gaht, s problem isch eifach, dasi bi dem uf dr wirbelsüüli schu extrem glitte han...wür glaub en rächti tortuur werde

@ diken: ;)

Syphilis
29.06.2005, 11:01
@diken

musch immer rasiärä egal wo...
häsch überall haarä....

lyrikaa
29.06.2005, 11:06
Original geschrieben von Mora
gseht aber nur a männer-ärm richtig guet us.

bi fraue darfs es bitzli öppis finers si.

aber bi männer definitiv sexy.

au so tribals über de hals und schultere gseht sexy us. :p

wider ma völlig einer meinig ;)
vorallem bi schöne breite schultere gsehts immer seeeehr guet us ;)

diken
29.06.2005, 11:06
ne nei...gad rasiere ned..stutze längt!!:D :rolleyes:

aber bei sind chly stärker behaart drum müessti de shaver füre nä..
bitte lömmr da thema..:D strange

aXionJaXion
29.06.2005, 11:09
Strange isch au wias im moment indr umfrog usgseht!:rolleyes:

diken
29.06.2005, 11:13
japp...

allerdings hani en guete kolleg wo sichs Iserni-chrütz ufd schultere tätowiert hett. han mi de aber ufkläre la das es eigentli nüüt mich rechtrsradikalismus ztue hett...

M-A-Z
29.06.2005, 11:18
Tatoos sind so was vo out!!! :D

Syphilis
29.06.2005, 11:18
im tibet händs ä umgekehrts hakächrüüz
as glücksbringer... sust heist das nüd guäts... ss

aXionJaXion
29.06.2005, 11:21
Original geschrieben von diken
japp...

allerdings hani en guete kolleg wo sichs Iserni-chrütz ufd schultere tätowiert hett. han mi de aber ufkläre la das es eigentli nüüt mich rechtrsradikalismus ztue hett...

japp...

ds hokakrüüz isch jo au nur kopiart vu da chinesa glaub, einfach umdreht, isch glaub vumna sunnagott oder so was....

Fazit: Nazis sind Raubkopiarer!

(alle Angaben ohne Gewähr)

diken
29.06.2005, 11:32
hold on!!

iserni chrütz -- ned gleich haggechrütz!!

http://www.american-store.nl/westcoastchoppers_logo.jpg

aXionJaXion
29.06.2005, 11:35
hold on!!

ist klar...

das änderet aber nüd dra dassi huara hunger han!also dänn... Liabs Grüassli und han eu meeeeega fescht gern! :wtf:

:kiffer:

Doc.Schiwago
29.06.2005, 11:45
Original geschrieben von iceripperin
hawaii blueme im undere teil vom ruggä duruf uf dä linkä siitä... i öpä gnau 4 mönet:)

entscheid di mal:D

öppä oder gnau?

..::Slash::,,
29.06.2005, 11:48
Original geschrieben von Syphilis
im tibet händs ä umgekehrts hakächrüüz
as glücksbringer... sust heist das nüd guäts... ss
Jo d inder au

phantasia
29.06.2005, 12:13
all diä tattos, wo nüt ussäged oder jede 3. ufem körper het, findi voll scheisse...so a la i bin ez inn und wett au eis mache
:stupid:

wänn, dänn findi, muesch en bezug dezue ha.... i wett mis scho sit bald 4 Jahr mache, aber mir sind immer na gnau am ustüftle, dass es au würkli schön wird und so wiänis mir vorstellä....
defür weissi ez dassis hine bim nacke wett mache, so zwüschet de schultere....

Nörgler
29.06.2005, 13:08
hold on!!

http://www.american-store.nl/westcoastchoppers_logo.jpg

jupjup..

sogar skatermarkte

http://www.underworldsk8.com/images/longtshirt/independent.jpg

und glaub au tempelritter händ das scho brucht gha... bini mr abr nüd 100% sicher...

piis

eoz
29.06.2005, 13:54
chinesischi zeiche im rugge, ufm hals, am arm oder a de wadde...... arg... :D

aber git au extrem schöni tribals....

Maightli
29.06.2005, 14:29
mach mr ez den n sälbrzeichnete schmätterling a dä liischtä und bim fuessglänk ä chlini elfä..

nur na warte bis i gnueg gäld zämähan :o

dr uflätig Dée
29.06.2005, 14:44
Ha aui Gloubensschrifte i PT. 36 Grossbuechstabe Impact uf mini Vorhut lah tätowiere, so im Sinn vo ei Unity, dr Drang nach Sex vereint aui Mönsche... :p

Nei ha kes Tatoo, ussert we ms gnau nimmt im momänt grad es ganz körper branding (Sunnebrand)

Mis Lieblingstatoo isch am Rücke vo mire Fründin diräkt über irme ''jolie derniere'' u steut es Eihorn dar.

PSKZ
29.06.2005, 16:30
"GO BIG OR GO HOME" paar cm ob de linke bruschtwarze

[kayoz]
30.06.2005, 07:28
DAS (http://www.meinbild.ch/?n=954604) fendi eis vo de schönschte tattoos, woni je gseh ha...:jaja:

Nina
30.06.2005, 08:30
Original geschrieben von Maightli
mach mr ez den n sälbrzeichnete schmätterling a dä liischtä und bim fuessglänk ä chlini elfä..

nur na warte bis i gnueg gäld zämähan :o

und wennd schwanger bisch hesch en riese schmetterling;) glaub mrs;)
mini kolegin het das miterlebt und isch ez am wegmache, wills echt nur na wüescht isch

mis isch na "under construction"... git e zeichnig vo minere fründin. e wunderschöni elfe:)

und denn gits früehner odr spötr mal na en schriftzug vo undr de achsle, de ganz oberkörper durab...

Nina
30.06.2005, 08:32
chinesischi zeiche, tribals... das findi alles so chly katalog mässig... hend mr zvill lüüt. drum lahni mier selbr öpis zeichne...

ansuschte stahni uf tattoos vo mim fründ, die sind richtig sexy....:blingblin

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

[kayoz]
30.06.2005, 09:17
Original geschrieben von Nina
chinesischi zeiche, tribals... das findi alles so chly katalog mässig... hend mr zvill lüüt. drum lahni mier selbr öpis zeichne...

ansuschte stahni uf tattoos vo mim fründ, die sind richtig sexy....:blingblin

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
geschter hani eini im bus gseh met dim avatar uf em rächte oberarm ;)

diken
30.06.2005, 09:20
Original geschrieben von [kayoz]

arm dran-
arm weg:D

Nina
30.06.2005, 09:20

na ja, das wär für mich persönlich ez au zu viel des guten. weissn öd, obi es lebe lang mitme büsi möcht umelaufe neumeds uf mim körper:rolleyes:

isch eh mega dmodeerschinig worde, de hello kitty stuff:D

Maightli
30.06.2005, 13:35
Original geschrieben von Nina
und wennd schwanger bisch hesch en riese schmetterling;) glaub mrs;)
mini kolegin het das miterlebt und isch ez am wegmache, wills echt nur na wüescht isch

mis isch na "under construction"... git e zeichnig vo minere fründin. e wunderschöni elfe:)

und denn gits früehner odr spötr mal na en schriftzug vo undr de achsle, de ganz oberkörper durab...

naja ich mach nid eine wo allzu gross isch.. und wäg dä schwangerschaft,kenn eini bi dere hät sich am tattoo gar nüt veränderet ;) chunt immr na drufah womr s gnau platziert hrhr..

abr ja elfä sind geil ;) kollegin zeichnet mer ebe au eini

Nina
30.06.2005, 13:41
naja ich mach nid eine wo allzu gross isch.. und wäg dä schwangerschaft,kenn eini bi dere hät sich am tattoo gar nüt veränderet ;) chunt immr na drufah womr s gnau platziert hrhr..

abr ja elfä sind geil ;) kollegin zeichnet mer ebe au eini

mini isch gliii fertig. juhu:)

und im herbscht wird si gstoche. wenn dsunne weg isch:) wird super:) mini elfe isch super;) kchkch

Maightli
30.06.2005, 13:47
hrhr mini duuret glaub no chli,abr warte eh au uf dä herbst.. cha sich ruhig ziit nä.

han no kei geld :p

wo machsch den dini elfä?

Nina
30.06.2005, 13:55
hrhr mini duuret glaub no chli,abr warte eh au uf dä herbst.. cha sich ruhig ziit nä.

han no kei geld :p

wo machsch den dini elfä?

zeigs dr denn mal... isch chly schwierig zum erchläre;)

[kayoz]
30.06.2005, 13:56
chunt immr na drufah womr s gnau platziert hrhr..
s'chend oder s'tattoo? :p

Maightli
30.06.2005, 13:59
s'chend oder s'tattoo? :p

muaaah s tattoo dänk... :D

kchchch du stellsch frage

sin
30.06.2005, 14:26
möcht am ferris MC sini "ultra geile" Futurama u Simpsons tattoo ha:D

Mora
01.07.2005, 11:22
et voila, mis traumtattoo.

die erschti version da ufem bild isch mit kajal zeichnet.
design vo mim fründ.

PS: danke ad lyrikaa fürs verchlinere.

Mora
01.07.2005, 11:55
und da no s bild derzue:

miz
01.07.2005, 12:22
ich finde es tattoo darf ned zgross si, mir gfallet so di chinesische symbol am beschte.

peace

tas
01.07.2005, 15:15
solang er eu keis che guevara face uf d'wade tätowiere lönd wie mini fründin.. :rolleyes: :rolleyes: (s'tattoo wär hammer geil gmacht, aber s'motiv, omg..)

nik
01.07.2005, 15:44
het öper vo euch es grössers Tattoo sälber zeichnet??

i wett ebe eis wo sech vom oberarm überd schultere ufe rügge und dBrust erstreckt, aber das isch garned so eifach ufnes wiesses blatt papier z'zeichne, drum hani mol wele froge ob öper weis wos wiessi vorlage oder sowas git zum sälber drizeichne, logischerwies eifach mit de umrisse vomne körper druf...???

tas, arme siech...nüt gäge ché, aber sowas ghört ächt ned ufnes frauebei...aber de ché isch au en arme siech, ha sis gsicht scho uf fuessabträtter gseh, würdi mi also au aschiesse... :kiffer:

:hippie:

diken
01.07.2005, 16:11
tues doch mal handglänk mal pi ufzeichne und nachher usschniede..chaschs nachher ja mal drübr legge.

.oder du nimmsch fetti wasserfarb und malsch di demit a so wies wettsch und dänn welzisch di uf me boge papier:p

tas
01.07.2005, 16:16
Original geschrieben von nik
het öper vo euch es grössers Tattoo sälber zeichnet??

i wett ebe eis wo sech vom oberarm überd schultere ufe rügge und dBrust erstreckt, aber das isch garned so eifach ufnes wiesses blatt papier z'zeichne, drum hani mol wele froge ob öper weis wos wiessi vorlage oder sowas git zum sälber drizeichne, logischerwies eifach mit de umrisse vomne körper druf...???

tas, arme siech...nüt gäge ché, aber sowas ghört ächt ned ufnes frauebei...aber de ché isch au en arme siech, ha sis gsicht scho uf fuessabträtter gseh, würdi mi also au aschiesse... :kiffer:

:hippie:

heh merci fürs mitgfühl.. dänke sicher alli, was i da für e anarcho-frau han ;)
zum glück isch nur s'halbe jahr churzi-hose/rock ziit.. ;) :p

M-A-Z
01.07.2005, 16:18
:D

tas
01.07.2005, 16:18

.oder du nimmsch fetti wasserfarb und malsch di demit a so wies wettsch und dänn welzisch di uf me boge papier:p

naja, de chan er sich ja de umwäg via papier grad spare ;)

Mora
02.07.2005, 10:41
@nik

mi fründ het mer mis tatto mit kajal uf de rugge zeichnet. isch wirklich super, mit makeup entferner chansch immer wieder korrekture abringe.

isch vilicht halt scho schwirig sich selber eis ufe körper z male.

eifach die nächsti frau bi dir nach kajal frage, aber nimm ja ken tüüre, s brucht nämli de halb stift für sowas.:D

wäge vorlage uf papier, würdi mal ines nähgschäft gha. die hend sicher so vorlage, für lüt wo au wen chleider selber designe.

Refill System
02.07.2005, 10:54
hm...also e elfe wär scho was. aber das händ ja aaaaaaalli fraue hützutags..*chopfschüttel*
was ganz chlises willi...eis wome nöd so schnell entdeckt. a little secret..
aber dä afang vodä zauberflöte am chnöchel entlang wär scho no kuuhl..das stuck hät mr scho immer gfalle..*schwärm*
naja unschlüssig halt....

arschgweih, chinesischi zeiche, tribals..gfallt mr alles nöd. händ eifach soooooo viel...und wegem selber zeichne findi isch scho sbescht und die wo kei talent händ, oder kei talentierti kollege/fründ/fründin händ, chönnts ja vom tätowierer es eiges zeichne lah.

aja und wegem ungekehrt haagächrüz..das isch es buddhistischs zeiche...nix chinesisch, indisch oder so..in indie gits ja au moslems...

Pimpinella
08.07.2005, 08:59
ich find tatoo net schön.

tuet jo sicher au mega weh!!

Doc.Schiwago
08.07.2005, 09:39
Original geschrieben von tas
heh merci fürs mitgfühl.. dänke sicher alli, was i da für e anarcho-frau han ;)
zum glück isch nur s'halbe jahr churzi-hose/rock ziit.. ;) :p

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!! bisch wahnsinnig, ersetz das "zum glück" sofort durch "leider". han s gfühl je chürzer d röck, desto chürzer chunnt mer de summer vor.

jerry cotton
08.07.2005, 09:44
ich ha mr au eine gmacht.... an dr untersiite vo mim fuess, fuess sohlä.... ha zerst voll nid könne laufe, ha miessä uf kruggä goh und so.... aber jetzt hets voll style....

lyrikaa
08.07.2005, 10:09
Original geschrieben von jerry cotton
ich ha mr au eine gmacht.... an dr untersiite vo mim fuess, fuess sohlä.... ha zerst voll nid könne laufe, ha miessä uf kruggä goh und so.... aber jetzt hets voll style....

damn...autsch....

mis problem isch, das wenn ma eis gmacht hesch wetsch numal eis usw...bis ez ischs na bi eim, aber schu am plane fürs nexte...huere seich macht au süchtig...

BigBoon
08.07.2005, 10:16
Arschgewei : Beim sex siehst aus als würd dir ein Hirsch einen Blaasen

Herzli mit I Love Mami : Immernoch der renner.

Jetzt mal ernst, dr Absoluti King isch wol sicher dä Mr. Cartoon vo LA. Dä geilst Tatoo stächär wos git :)

Münd schomal an sini page chegge.

Mr. Cartoon (http://www.mistercartoon.com/)

pAme
08.07.2005, 10:50
damn...autsch....

mis problem isch, das wenn ma eis gmacht hesch wetsch numal eis usw...bis ez ischs na bi eim, aber schu am plane fürs nexte...huere seich macht au süchtig...

uuu waem seisch da... met me tribal haets agfange, de de kollegin eins zeichnet ond denn wedr bock becho ond mis zwoeite lo mache. chinesisches zeiche.

fende chond ned drufa was machsch mosch eifach choene dezue stoh well haesches dis ganz laebe ond natuerlech mosch ou bezog dezue ha!

abr ob arschgweii, chinazeiche odr tirbal sch doch glych solangs eim gfallt...

piiis

*jasy*
08.07.2005, 13:21
aso chinese zeiche findi no recht schön, aber au tribals. ich selber han bide schultere ide mitti es chinese zeiche und es tribal use ume als verzierig so zsäge. und es 2 chund de au no! aber erst wenns wieder chli chälter wird! tatto findi allgemein recht schön solangs ned übertriebe wird. so 1-4 länged, aber ned all zu grossi!

gunner
08.07.2005, 14:23
ja schu....de kolleg vo mir het dete eis...und ich han mer ebe auschu überleit det eis zmache, wo denn so under d brust na gaht, s problem isch eifach, dasi bi dem uf dr wirbelsüüli schu extrem glitte han...wür glaub en rächti tortuur werde

tuä nöd so wehliidig! :p

:D

FreddieFuxx
15.07.2005, 13:49
ha no keis aber wenn i mool chind haa loo i mer d näma voo ena itatowiera :)

wenn i a frau haa au :-)

DaMasta
01.05.2006, 19:36
ich hä uf miner eichla en muschi tattowiert und immer weni drüflüege berchumi en ständer und d muschi geit so gat üf. :D ;)

*d*dea*
01.05.2006, 23:21
my favorite tattoo...:blingblin

Akkema
02.05.2006, 00:28
Original geschrieben von *d*dea*
my favorite tattoo...:blingblin

boah, xeht echt verdammt geil us! in züri gits en piercing & tatoo lade world's end... die machet dr au genau i dem stil tatoos! http://www.worldsend.ch/

was i au no kuul usxeht wo de kolleg hät: hine uf de wade "one luv" also je links und rechts als graffiti :blingblin

Akkema
02.05.2006, 00:37
Original geschrieben von aXionJaXion
japp...

ds hokakrüüz isch jo au nur kopiart vu da chinesa glaub, einfach umdreht, isch glaub vumna sunnagott oder so was....

Fazit: Nazis sind Raubkopiarer!

(alle Angaben ohne Gewähr)

ehm, also s'hagenchrüz isch ursprünglich vo indie bzw. vom hinduismus und bedütet glück...

Harris
02.05.2006, 08:20
Arschgweih findi voll hässlich! Letschti hani mol eini vo hine pack wo es Arschgweih gha het! Da isch gsi, als öb der en Elch eis wör blose...

eMKay
02.05.2006, 08:25
ich wett scho laaaaaaaaang mol eis am handglänk - aber ich getrau mich irgendwe nöd :o 1. wenni mal n'neue arbetgäber han, weg dä gschäftslüüt (vowege handshake usw.) und 2. äähm jo.. luäg punkt 1 :p

ich sött hüt mal ächt verby goh.. :hmmm:

frenchrap
02.05.2006, 09:18
Original geschrieben von Akkema
boah, xeht echt verdammt geil us! in züri gits en piercing & tatoo lade world's end... die machet dr au genau i dem stil tatoos! http://www.worldsend.ch/

was i au no kuul usxeht wo de kolleg hät: hine uf de wade "one luv" also je links und rechts als graffiti :blingblin

jaa de isch übrigens au bekannt in züri!
und die frau macht sho rächt hammer tattoos.

han au es tattoo underem nacke, es chinesischs zeiche..tribals findi eifach hässlich und bedüütet nüt für mi. wenn sho es tattoo wo dir was bedüütet..will s tattoo hät mr fürs ganze läbä lang..
irgendwenn wirdi es zeits tattoo mache..macht sho biz süchtig ;D:D
i wot unbedingt eis, hinderem Ohr...

2handz
02.05.2006, 09:28
Aso ich be zfriede mitem Portrait vom Hitler uf minere Brust und em Keltechrütz links uf minere Glatze :D

nei seich..aber soeine gitz..

Was mir sehr gfallt, und ich au am eheste würd mach, wennich mich steche lah würd:

irgend es geils muster wo vom Rugge her chonnt und denn über d schultere gaht und evtl. über de arm und bis zude Brust.

http://www.pagantatu.com/daveimages/dave1.jpg

So i dem Stil...ich würd etz halt ned so es Bild neh, sondern eher es Muster..

Biggie
02.05.2006, 10:14
Aso mis wirdi iz de mau afah.. vom schueterblatt hinger us, när chöme loufend neui sache drzue.. natürlech links.. fertig wirds si wenns unger am rügge isch, und vore am Arm...

aber gloube ender, dsis nid so wit mache.. äue oberarm, schuetere u no biz rügge..

afah resp. z quäue Tatoo wärde wou die 4 elementz si..

one8seven
08.05.2006, 16:22
also mini sind;

mis schriftzeichä ufem linkä oberarm; was soviel wiä innerä friedä und einklang bedütet - isch nöd sonderlich schön - han mer das aber mit 17ni nocherä strubä, astrengendä ziit stechä loh...als ziel - drum isch es für mich wertvoll und immer wieder e erinnerig mengi sachä ruhiger azgoh.

min r.i.p. schriftzug unterem rechtä arm vertikal uf dä rippä; han i mer am 24.12.02 in auckland stechä loh - het andersch weh tuä - isch mer aber wichtig gsi, well i das als erinnerig und hommage anen mensch uf mer tregä wo ih vo ganzem herzä liäbä.

min "double-t fam" schriftzug über dä buch; han i mer dä januar stechä loh vor dä plattätaufi - hend mit dä cd noch 7johr schaffä en traum wohr gmacht - dä wot i uf mer trägä und das mit stolz - diä letschtä 7johr hend mer sehr viel geh im lebä - egal was do in zuäkunft drus wird.es isch en lebensabschnitt und dä han i wöllä verewigä.

das wärs - usserdem geil findi s'ganzkörper-tatoo vom thomas d....

v-n-s
08.05.2006, 16:24
jedes tatoo het of sini art öppis speziells...
es esch di weltwiit grösscht verteillti konscht wos get :)

mis favorite tatoo,esch mis eigete ;) ofem rächte höftchnoche es sälber entworfnigs tribal...
s nögschte folgt em herbts,am lengge onderschänkel (au es tribal)...

jedem das seine :D ...

$Langstrass$
08.05.2006, 18:34
mini cousins:D

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/x001040020030929dz9t0005l_prt_502.jpg

min brueder:D

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/marasalvatruchaganginsan.jpg

scheiss nazis:p

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/1g.jpg

min hooligan kolleg

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/bfcdynamo.jpg

und de brueder vom hooligan kolleg:D

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/tatoo4kh.jpg

so das wered mini beste kollege:D

Akkema
08.05.2006, 19:07
Original geschrieben von $Langstrass$
mini cousins:D

http://img.photobucket.com/albums/v654/giuliz/x001040020030929dz9t0005l_prt_502.jpg

Wuup, das känni, geils pic! Das M S bedtüdet doch Mara Salvatrucha, gang i Südamerika!?

$Langstrass$
08.05.2006, 19:11
Wuup, das känni, geils pic! Das M S bedtüdet doch Mara Salvatrucha, gang i Südamerika!?

jah sind salvatruchas:D

Akkema
08.05.2006, 19:23
so à la dean dawson isch nice!

Akkema
08.05.2006, 19:24
oder so...

Pride
08.05.2006, 21:17
ds isch es tatoo!! bi mir gitz ufe rügge, uf die linggi brust u eventuell ungerarme

quasoozl
08.05.2006, 21:19
edels tatoo

Peacemaker
25.05.2006, 14:43
Original geschrieben von Pride
ds isch es tatoo!! bi mir gitz ufe rügge, uf die linggi brust u eventuell ungerarme

find i zu heftig...
i ha uf dr wirbelsüüle 3 chinesischi zeiche und i bi stouz druf...

irgend einisch giits de no öpis uf e ungerarm...
aber no nid grad hüt oder morn!

Mare
25.05.2006, 14:48
@ Peacemaker:
was bedüte die zeiche und wieso chinesish? bish e chines? hesh überhaupt ahnig oder chlei es wüsse über die kultur!??? nimmes nähmli nid a!

auso i muess ehrlech gseid säge finges behinderet wenn so lüt so sache mache und kei ahnig hei wie und was es bedütet (dr tattoomacher chönt us spass au eif säge as ds ds wo du meinsh bedütet abr in wirklichkeit heisst "I bi dr grösht Idiot" odr so)
wenn me sho öpis macht de wenigshtens öpis wo eim verbiindet oder so... guet die meishte maches eh drmits cool ish und me chas zeige...

abr ebe 1. MINI MEINIG 2. JEDEM DAS SEINE 3. WAYNE

Snob
25.05.2006, 15:39
oder so...

so öpis i dere art hani vor, mir im herbst steche zlah..

eMKay
25.05.2006, 15:49
Original geschrieben von Mare
@ Peacemaker:
was bedüte die zeiche und wieso chinesish? bish e chines? hesh überhaupt ahnig oder chlei es wüsse über die kultur!??? nimmes nähmli nid a!

auso i muess ehrlech gseid säge finges behinderet wenn so lüt so sache mache und kei ahnig hei wie und was es bedütet (dr tattoomacher chönt us spass au eif säge as ds ds wo du meinsh bedütet abr in wirklichkeit heisst "I bi dr grösht Idiot" odr so)
wenn me sho öpis macht de wenigshtens öpis wo eim verbiindet oder so... guet die meishte maches eh drmits cool ish und me chas zeige...

nimmne is muul!

frenchrap
25.05.2006, 16:09

naja dini ussag isch biz falsch.

sicher giz lüüt wo sach tattowieret ohni zwüsse wases bedütet oder sie sind falsch informiert worde.
ich kenn eine de hät in thailand e tattowierig am unterarm mache lah, er hät sin name welle druf mache. und den wo er zrug vo de ferie cho isch seit sin kolleg wo thailänder isch, sis tattoo bedütet arschloch,blödmann, so idere richtig. de isch nur baff xi wo er das ghört hät.

aber ich glaube wemer wül es tattoo wett mit bedütige de gaht mr go umesueche überall, obs überall die gliichi bedütig hät.
mis zeiche heisst gsundheit und es wird jedes mal andersch gshriebe, chinesischi zeiche hät immerhin über 7000 zeiche.(ide shuel lernt mer nur 1-3000 zeiche.)
und i weiss au das mis tattoo die richtigi bedütig hät.

aber ja
du seisches selber :

monkey
25.05.2006, 16:27
schriftzüg sind chill

Peacemaker
25.05.2006, 16:30
Original geschrieben von eMKay
nimmne is muul!

hehe :D

@ mare

si hei dbedütig liebi, friede und familie... i vermuete mou wenn du us 10 jährige dini muetter verlürsch dänksch andersch über die 3 obe gnannte wörter...

aber jo, jedem das seine.

und wiiterhin dänk i, dass sich die meischte, wie dr frenchrap das scho erwähnt het, sich die informiere was si sich überhaupt lö lo stäche...

und de han i no e chlyne nachtrag für di mare! wieso schribsch überhaupt dütsch wenn scho nüt vo üsere grammatik verschteisch?!

--> wer nämlich mit "h" schreibt ist dämlich... :wtf:

$Langstrass$
25.05.2006, 16:34
nimmne is muul!

he hey das wort isch durch copyright vo de fcz fans gschützt..:D nimmen in mulll!hehe,
joa also find im sini meinig garnöd so falsch,finde au chinese zeiche überflüssig,sobald me kei verbindige od sozu dem het,und me weis nedemal was druf staht.ab jedem sini meinig finde z.b au tribals scheisee ab ebe jedem sini meinig,finde z.b en schriftzug wo dir was bedütet vil besser od so..ich mach mer jetz den mis familie wappe ufem rucke und das langed....mal für de afang:D

Peacemaker
25.05.2006, 16:36
@ $Langstrass$

hesch di scho mou lo stäche?

$Langstrass$
25.05.2006, 17:29
Original geschrieben von Peacemaker
@ $Langstrass$

hesch di scho mou lo stäche?

nei gahne am am next fritig:D hoffe es fetzt nöd all zu sehr:p

annes-thropo
25.05.2006, 17:30
he hey das wort isch durch copyright vo de fcz fans gschützt..:D nimmen in mulll!hehe,
joa also find im sini meinig garnöd so falsch,finde au chinese zeiche überflüssig,sobald me kei verbindige od sozu dem het,und me weis nedemal was druf staht.ab jedem sini meinig finde z.b au tribals scheisee ab ebe jedem sini meinig,finde z.b en schriftzug wo dir was bedütet vil besser od so..ich mach mer jetz den mis familie wappe ufem rucke und das langed....mal für de afang:D

ich wird mer en eigne zeichnete wolf steche, miteme familiewappe chänti grad gar nüt afange, findi scheisse...

$Langstrass$
25.05.2006, 17:37
Original geschrieben von annes-thropo
ich wird mer en eigne zeichnete wolf steche, miteme familiewappe chänti grad gar nüt afange, findi scheisse...

chani verstah chönti was kraasses zeichne würdi das au mache,oder so en mr.cartoon style,en trurige clown und en fröliche wer au hammer hehe..ab find min familywappe no geil,und nebed em wappe hets grad per zuefall 2 löwe wos schild hebed wie bi züriiiii:D

Peacemaker
25.05.2006, 18:07
nei gahne am am next fritig:D hoffe es fetzt nöd all zu sehr:p

wo losch es lo mache?

$Langstrass$
25.05.2006, 18:10
wo losch es lo mache?

bim kolleg vom kolleg in winterthur

od suscht isch da no easy http://www.skinartfactory.ch/ isch bi de langstr ide nöchi

Peacemaker
25.05.2006, 18:35
de het dämfau es lädeli?

hesch dr körperstell scho usgsuecht? rügge nimm i a?

schläppr
25.05.2006, 18:56
Original geschrieben von iceripperin

bimir im seminar hät genau das eini. aber rechts.

Peacemaker
25.05.2006, 19:12
ah luege mou! chinesischi zeiche si auso no rächt beliäbt wenn me dere umfrog darf glaube! :D

Mare
25.05.2006, 19:23
nimmne is muul!

Überflüssig,gang doch uf Meinbild ga kollege sueche Biaaatch...

@Peacemaker
hey ish mini Meinig für öpis ish ja ds Formu do. Finds eif sheisse, abr glich!
zu dire Bemerkig wäg mire grammatik, man wayne interessierts im shwiitzerdütsh hets kei grammatik chame shribe wieme wet auso was tuesh so gshtört besserwüsser... uhhhhh

Peacemaker
25.05.2006, 19:38
du hesch am afang au besserwüsseret... mit däm muesch darum au chönne läbe...

schläppr
25.05.2006, 19:41
nimmne is muul!

was willsch mit dem sägä? dassdän schwanz häsch?

ich find sini ussag sehr zuäträffänd..ä zaichä z'stächä loo, wells modä isch, oder wells 'so sssöööö' isch, isch grenzdebil, sorry.

Peacemaker
25.05.2006, 19:43
Original geschrieben von schläppr
was willsch mit dem sägä? dassdän schwanz häsch?

ich find sini ussag sehr zuäträffänd..ä zaichä z'stächä loo, wells modä isch, oder wells 'so sssöööö' isch, isch grenzdebil, sorry.

vilich isch es aber nid bi allne mode!

eMKay
25.05.2006, 20:02
Überflüssig,gang doch uf Meinbild ga kollege sueche Biaaatch...

@Peacemaker
hey ish mini Meinig für öpis ish ja ds Formu do. Finds eif sheisse, abr glich!
zu dire Bemerkig wäg mire grammatik, man wayne interessierts im shwiitzerdütsh hets kei grammatik chame shribe wieme wet auso was tuesh so gshtört besserwüsser... uhhhhh

schlucksch?

@schläppr: nöö.. ;)

Mare
25.05.2006, 20:11
was i ha bessergwüsseret? i ha na gshribe; 1.MINI MEINIG 2. JEDEM DAS SEINE 3. WAYNE hallo???

und sAndere möchtegärn coole Mäitshi ishmr zPrimitiv...

Peacemaker
25.05.2006, 20:14
@ Peacemaker:

hättsch es problem wenn i e chines wär? oder hesch allgemein problem mit asiate?
fingsch es behinderet wenn me kei ahnig het... i ha aber e ahnig und i weiss was es heisst... capiche?

Jimi Jones
25.05.2006, 20:16
Wer will problem mit miar???

$Langstrass$
25.05.2006, 20:19
also ich verstahn mare,sgit halt würkli zvil vo dene idiote wo sich tribals od chinese zeiche mached wils geil usgseht od mode isch,es tatoo mus nöd nur geil si sonder es mus dir was bedüte!und das mit chinese tato findi au du chasch hert verarscht werde wens nöd cheksch od kei kolleg hesch wos übersetzt!ab ebe jedem sini sach,genau wie fruener jedi unbedingt es arschgwei het wele un djetz unbedingt es los werde wend!überleged eu was ihr mached!und nöd eifach ja das isch geil das dies!ihr hends es lebe lang!

Peacemaker
25.05.2006, 20:21
i dänkes nid, aber öper het schiens problem mit chinesische zeiche...

Jimi Jones
25.05.2006, 20:24

Ey gell, wenn eina öpis geg driisfraktion sait, holla at your local triad gang:D .

$Langstrass$
25.05.2006, 20:25

sisch nöd so dasi was gege chinese zeiche ha od so,wie söti sege shend eifach zu vill lüt,also mir ischs eifach verlidet..genau wies arschgweih,und tribals. sisch doch so wen dir was tetowiärsch den was wo kein 2te het sondern nur du..also für mich ufjedefalls

Peacemaker
25.05.2006, 20:25
also ich verstahn mare,sgit halt würkli zvil vo dene idiote wo sich tribals od chinese zeiche mached wils geil usgseht od mode isch,es tatoo mus nöd nur geil si sonder es mus dir was bedüte!und das mit chinese tato findi au du chasch hert verarscht werde wens nöd cheksch od kei kolleg hesch wos übersetzt!ab ebe jedem sini sach,genau wie fruener jedi unbedingt es arschgwei het wele un djetz unbedingt es los werde wend!überleged eu was ihr mached!und nöd eifach ja das isch geil das dies!ihr hends es lebe lang!

es chunnt au e chly druf a ob me sich drüber het informiert oder nid...
i meine, wenn me so öpis scho es läbe lang het, wot me glaubs die genaui bedütig scho kenne...

Cereal Killa
05.09.2006, 09:04

word!! wenn denn muess es en persönliche Bezug ha minere meinig na.

memoria one
08.09.2006, 20:18
ich mach mer mis gsicht lebens gross uf de ruge und zeige so mit de finger und setzte es riese lache uf

style

BigBoon
08.09.2006, 20:45
nimmne is muul!

das heiss im Muul ohni nimen is...damned was lauft...kei aständigi Usdruckswiis?

bööö?!_mädel
20.09.2006, 20:54
bir uswau hesch vrgässe di mittlerwile kommerzielle *drü stärne* tattoo härezdue *heieieiei* das het doch mittlerwile fast jede u du vergissischs eifach!

hehe,i ha de aber imfau das ni;)

Grumble
20.09.2006, 21:28
alles ausm katalog ist scheisse!

zumindest find ichs dann nichts besonderes mehr

lmq
20.09.2006, 21:48
ich habe auch ein tattoo in planung.

und zwar... :D

nein spass beiseite. ich möchte mir die initialen (inkl. meiner) meiner 3 besten freunde auf den unterarm in altdeutscher schrift tättowieren. ich habe zu jedem eine enge bindung und kenne sie alle schon von klein auf. wir halten extrem zusammen und ich möchte halt etwas, das mich immer an die zeit mit ihnen erinnert. :)

Pride
19.10.2006, 19:46
i lo mr eis dicks B ungers linke oug lo mache. Biel Bös Bueb!!

Refill System
24.10.2006, 09:35
ich mache mir auf dem grossen zehen ein herz mit dem namen von meiner freundin. natürlich muens herz au no chlini flämmli ha...

Clay-N
10.11.2006, 14:05
Wa isch da füren komische thread

boogie girl
12.11.2006, 16:21
i mache ganz körper tätowierig-^^

YouSuck
22.11.2006, 13:46
das denn mal;)

http://www.mosespumo.de/Zum_Lachen/Fototreffer_2/rasen_tatoo.jpg

kiMe.
23.11.2006, 09:24
Ich lass mir drei K tätowieren!!!

[K]atastrophen [K]ind [K]ime....:p

höse
08.12.2006, 16:19
Original geschrieben von YouSuck
das denn mal;)

http://www.mosespumo.de/Zum_Lachen/Fototreffer_2/rasen_tatoo.jpg

hehe hammer

cemon
24.12.2006, 14:12
Original geschrieben von subtile

UPDATE:

das heisst jetzt SCHLAMPESTEMPFEL, chund ned vo miär.

Tatoos auf dem Décolté und ich würd mir gern eins in die Ohrmuschel stechen lassen, aber ich muss noch arbeiten.