Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rap usem Zürcher Kreis 4&5???!!!

Hans_Köbi
30.06.2005, 11:21
ich han im mzee forum eine us züri k.4 kenneglernt und de het mir gseit das dete mitem k.5 rächt vil am laufe isch in sache hiphop... nur irgendwie erreich ich en nüme.. han etz oi wele fröge ob ihr irgendwie links hend oder suscht öpis wüsset???!!! würd mi no wunder ne... er het ebe chli e grossi schnurre gha.. vowäge mier figget de rescht nur zh4&5 isch real und so en müül :D
aber filicht ja au nöd.. plx hälfet

greez

reezer
30.06.2005, 11:24
kennst du ein homie der nicht behauptet das seine hometown die geilste ist?

also ich habe noch nie einen getroffen! kenne auch kein rapper der von sich behauptet das er wack ist, selbt wenn er keine zwei wörter auf die reihe kriegt...

komisches phenomen, findest du nicht auch?

Kush
30.06.2005, 11:25
Original geschrieben von Hans_Köbi
vowäge mier figget de rescht
seit jo eh jedä..... gib ä fick....

entweder isch das nur widr so spam attaack oder dä bisch naiv bis ähneuuse.... whatever, mi kratzts nid

Hans_Köbi
30.06.2005, 11:26
Original geschrieben von reezer
kennst du ein homie der nicht behauptet das seine hometown die geilste ist?

also ich habe noch nie einen getroffen! kenne auch kein rapper der von sich behauptet das er wack ist, selbt wenn er keine zwei wörter auf die reihe kriegt...

komisches phenomen, findest du nicht auch?

klar :D

weisst du nichts????

Hans_Köbi
30.06.2005, 11:28
Original geschrieben von Kush
seit jo eh jedä..... gib ä fick....

entweder isch das nur widr so spam attaack oder dä bisch naiv bis ähneuuse.... whatever, mi kratzts nid

das häter gschibe :D
zum abgrölle *hehe*

**** wolishofe und dini schwuchtel skater crew!die realst rap isch in zh 4 und 5 langstrasse quartiere ihr bitches!underground wem het de wicht agspuckt hmh??4i und 5i!mir gebed en figg euf euri rap scene wartet nur studio isch am ufbaue ihr werdet aliii gfigttt!!zh 4&5 burnndd ales weg!öb bern basel od was au imer!nüt chasch mit zh 4 und 5 vergliche..und de chili isch en albaner ich ken ihn..cya habibis

reezer
30.06.2005, 11:31
lass den bullshit doch einfach dort, wo er her kommt - wie müssen ihn wirklich nicht noch hier in unser forum "importieren"!
wir haben selbst schon genug davon hier!

Hans_Köbi
30.06.2005, 11:33
hey leuz was ist loos??
ist das kein gutes thema?? ich finde schon!!
hat den niemand irgendwelche links ich will mir den shiat mal anhören!!!!

subtile
30.06.2005, 11:33
jo sorry isch wirklich chli e blödi frog... S git sicher nur ei mc usem k4/k5 wo behauptet er sig dr bescht und dr räscht isch shit :rolleyes:

das isch fascht wie:
"Wennd problem hesch lüt mi a ich bin murat" :p

Patrock
30.06.2005, 11:34
zum abgrölle *hehe*

Schon komisch. Das klingt wie Krieg, dabei dachte ich, es geht um Musik. Hm.

Hans_Köbi
30.06.2005, 11:35
Original geschrieben von subtile
jo sorry isch wirklich chli e blödi frog... S git sicher nur ei mc usem k4/k5 wo behauptet er sig dr bescht und dr räscht isch shit :rolleyes:

das isch fascht wie:
"Wennd problem hesch lüt mi a ich bin murat" :p

man ich han oi ja nur wele zeige was de ********** gschribe hät. ich weiss gar nöd was sproblem isch, ich will ja nur drüber schnurre/schribe!!!!

EphToDaRhyme
30.06.2005, 11:36
zum abgrölle *hehe*

LoL chan mer genau vorstelle wer das gsii isch.. Nöd vill dehinder..

Hans_Köbi
30.06.2005, 11:42
aso etz rapper/crews was au immer us zh4&5 kenni keine, darum frögi ja au :D

aber us wollishoffe kenni es paar..
herr oin, rams, ak...

Aurel
30.06.2005, 11:44
hey leuz was ist loos??
ist das kein gutes thema?? ich finde schon!!

nein, ist es nicht. wie so viele von dir. wenn die noch nicht mal ein studio haben, dann wird es wohl auch keine tracks geschweige denn eine website geben. und undergroundler haben sowieso keine internet-seite. :rolleyes:

also closed...