Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : chline Track

reenee
01.07.2004, 17:58
also han au mal öpis zum suugä wellä gä, isch zwar scho chli en ältere track aber suech glich no nach kritik also go!

http://mypage.bluewin.ch/reenee/images/fett.mp3

unique
01.07.2004, 18:11
aso ech verstoh ned werklech vell! d stemm esch zemmlech liislig ufgnoh! aber de flow tönt mol ned schlächt!
poste doch de txt no, denn chöntmers besser nohvollzieh, oder mach d stemm düütlecher! de beat esch no easy, ned hammer aber au ned schlächt.....wiiter üebe chond secher guet!:D

fReEMaN
01.07.2004, 18:33
stimmt, ich verstah öi nit vil, aber eher will du z'schnäll räpsch und darum vil wörter verschlicksch..

ladär biz der zit und värsüäch äs par unnötigi wörter z'strichu..
du räpsch ähnlich schnäll wiä der p-flow :D

susch beat isch easy..

mIkRoFiL
01.07.2004, 18:40
de beat esch gemütlech,d'stimm esch ned z'liislig ufgnoh,aber de flow gfallt zom teil ned so...

scope
01.07.2004, 19:15
die flows gfaue mer nid so. du sötsch nid so nuschle... und vilech am ändi vor zile drüüsiubig oder so wenns geit...

aber der beat isch cool. chunt scho guet..

Pablo Escobar
01.07.2004, 19:29
dä beat isch voll geil...
dä mc isch au gediege, aber meh merkt dass dr flow nonig 100%ig im griff hesch...

unique
01.07.2004, 19:31
ok, sry ha werklech chli de scheiss glallet!:D ha das züüg äbe öber d böxli glost, ond jez losis met chopfhörer, jez ghöri au d stemm besser!:D de beat esch besser alsi gmeint ha ond de flow schlechter, wie die 3 obe scho gnennt hend! sry för mi scheiss!:D :D

krizi
02.07.2004, 10:11
ihr händ ja so kei ahnig... verdammt nomal... *de beat isch geil*...

de beat isch au vo dere cd...
Mobb Deep - Murda Muzik - Thug Muzik

"...vergiss eifach nie... ich bi immer no hie..."
und
"... ich weiss....", "... ich meine..."... usw...

so sache gfallet mir ned...

P-Flow
02.07.2004, 12:50
Original geschrieben von fReEMaN

du räpsch ähnlich schnäll wiä der p-flow :D

soll jet das as komplimänt si?!?! :D

nei seich.. also ich weiss dasi sienta z'vil gas gibu und so summs verschlicku, aber wie scho mal erwähnt liggs an minu texta, will d'einzelnu lines doch zu lang sind.. oder fehls am talänt :p isch ja nit üsgschlossu :D

also, der track ziehni mer mal hitu am abu mal rein und kicku de nu as feedback.. bi scho gspannt ;)

piis

Kush
02.07.2004, 12:56
Original geschrieben von krizi
ihr händ ja so kei ahnig... verdammt nomal... *de beat isch geil*...

de beat isch au vo dere cd...
Mobb Deep - Murda Muzik - Thug Muzik

propz an krizi, wenigstenz ein hets gschnallt...

was dr beat isch gempütlich, er isch Abartig geil, abartig, aber ebä normal version vill vill vill geiler, mit derä fraue stimm und vorallem viel langsamer.....

@pablo: ich bi schwer entüscht vo dir ha dr dä beat au scho zeigt....;)

FicDic
02.07.2004, 14:01
vorschlag... wiso sölläd dini lines z'lang sii? värsuäch doch eifach mal andärsch z'flowä... tönt simpäl, isch abär sichär um einigäs schwirigär als so 0815 geschwafle vo suschtigä mc's... anderständ?

McHipHop
02.07.2004, 14:16
beatz ist geil, ist der von dir?
text: irgendwie komisch, und vom redefluss her auch.
tönt so genuschelt.
aber easy...wenns schon älter ist...:p

ok, sorry, sollte eigendlich wissen das der beat mob deep ist...*schäm*

EphToDaRhyme
02.07.2004, 14:20
Original geschrieben von McHipHop
beatz ist geil, ist der von dir?

Beat isch vo Mobb Deep.. Wie obe gschribe!

Chanen leider au erscht dihei lose..

P-Flow
02.07.2004, 18:56
...ich find der track nu rächt güöt! der flow isch hie und da nu nit so rächt fliessund, aber suscht nu easy!

witer so!

köbi
02.07.2004, 20:15
ziiiiiimläch 0815: dr bet isch doch gstole? odr meini das nur?
vrsuech mau chli mit angerne mcees ds freestyle, so pushisch di , u wedes de mau chasch, tuesch wider öpis pouste, ok? nume witer so, muesi iz ga...party!

reenee
03.07.2004, 11:46
hey messy zäme findi ächt fett daser so so viel gschribe hend! messy! und ich wird sicher widermal öpis poschte mit höcherem niveau!