Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : zwei noii sache

jones
02.07.2004, 01:24
ja hoi zäme.
bin au immer chli dra. meischtens luegd nöd so vill use.
amigs hani eifach es paar idee. nöd würkli es lied. ebä... eifach kei aaspruch ufes schöns arrangement...

ich weiss, es shit stimm am aafang. eifach ignoriere.
jones - brownies (http://www.sjmplemusic.com/archiv/gq/jones%20-%20brownies.mp3)

frööged eu nöd wägem titel. er hät tatsächli känn sinn.
jones - sofabounce (http://www.sjmplemusic.com/archiv/gq/jones%20-%20sofabounce.mp3)

checkeds eifach mal!

es grüsst der jones

Horni MC
02.07.2004, 03:35
dä browni findi no :lol: isch abär zämmä klaut? chunt mir so bekannt vor:confused:

McHipHop
02.07.2004, 14:22
also der erste haut mich nicht gerade um, ist aber ok.
der zweite ist schon recht fresh, nur so bei ca. 1.20 kommt sone komische disharmonische stelle...die tut mir im ohr weh!:D coole sache, doch hab schon tightere beats von dir gehört.

Chillumn
02.07.2004, 14:35
also ich find beidi zimli fresh!:kiffer: dä erscht hät was speziells wo mer huere gfallt!:dance:

geili sach!

lou
02.07.2004, 20:12
salüns dä düns

aso i find dr zwoit beat zimmli fresh!!!eigentli isch dr erscht au voll easy, bis ebbe uff diä schtimm am afang und denn gegänä schluss chunnt nomoll sonäs komischs geschrei oder gesinge vonerä voll strangä schtimm!!finds schaad, durch das hesch dr beat uff än art versout, aber glich, experimentiär und wuät witter, das chunnt ganz fett!!!

so, i sett lengschtens

loui g.

LAN
02.07.2004, 21:47
dr erscht flasht, chunnt ganz fett. dr zwöit het zwar o fetti drums aber süsch findis nid so für viu.

aber bi beidne isch ds schlagzüg sehr fett!

captain haddok
03.07.2004, 00:01
trinket mau s paar beugischi u när zieht nech dr erscht beat ihne -------------- die stimm isch s geilschte!!!haha wükech geil

unique
03.07.2004, 09:56
ech fend beidi voll easy!
d idee fendi voll guet, ond sounde duets au rächt!
geil!:D d melo bim 2. fendi speziell aber cool, de erscht hed en geile bass ond d melo esch genauso geil!
:D :handclap:

ond zo demm ben ech de erscht wo am morge en iitrag macht!!:D

beatniquer
03.07.2004, 11:18
Original geschrieben von unique

ond zo demm ben ech de erscht wo am morge en iitrag macht!!:D

:beten: boah....ächt krass...:eek:

wichtlprinz
07.07.2004, 21:04
find de zweiti beat geiler! aber stimmt, bi 1.20 findis nüm so toll... schade... :D aber gliich propz.. fett!

Lügner
11.07.2004, 18:56
Wer vo Country sämplet chunnt eh scho propz über ...ha ha ha .... find beedi biitz geil ...aber de zweit animiert mi grad wieder zum Reime .... egal ob bi 1.20 de Style inechunnt ...find de auno geil ...he he he ...ille shit chunnt guet ....

de mitem ü drin - hockt us versehä uf diini Fründin

#ChRüSiMüSi#
11.07.2004, 18:58
aso ich find die beats no amüsant:)
es JA für diich *g*

jones
16.07.2004, 02:59
Danke für Kritik.

Ich glaub vi dene 1.20 Min meined ihr d'Bassline wo nöd so passt, oder?
Stimmt mues aapasst werdä.
D'Stimm am Afang vom Brownies isch shit, aber di zweit findi witzig. Vilicht eifach chli weniger penetrant iigsetzt.

Wiiteri Ergüss erwünscht! :hippie:

P.Y.R.O.
16.07.2004, 10:21
Voll easy mukäne altä... De erst isch mega deep und de zweit isch mega funky fresh :) Cooli tracks :)