Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : wu-tang entüschend

dscheims
02.07.2004, 03:05
ich bin jez grad vom wu-konzert heicho. ich hans nid so de hammer gfunde. rächt churz. und de freestyle am schluss han ich au nid geil gfunde. es isch natürlich scho rächt abgange, aber glich. ha vilicht eifach zvil erwartet.
was meined ihr?

DoomLoop
02.07.2004, 03:39
J0ar ich bi jetzte au grad heime cho :-) Bisch au mitem Zug heime ? :D

..Hey ich has imfall Hure Fett gfunde..Zwar rächt kurz aber trozdem verdammi abgange..Jo gege de Schluss isches chli öd worde aber trozdem krazzz!! Zudem hanni no e Cd vom Lil Flip gfange *g*

Horni MC
02.07.2004, 04:23
jo s isch halt so ä richtigi dunnstigs party gsi
däfür gits am wuchäendi jenstäs gratis!!! dänn = sich das wiedär us!!!:dance:

reezer
02.07.2004, 11:54
also ich hand rächt dä hammer gfundä bis zu dä 45 minutä oder so... dä schluss isch eifach so was vo derb scheiss gsi und hät so "was das isch es gsi" gfühl hinterlah...
het würklich chli länger dörfä sii...

aber suscht isch es hammer gsi... hans scho rächt geil gfundä...

und verdammt, sind ihr eu bewsusst gsi das dass wältwiit s'erschtä WU-TANG Konzert gsi isch nach öppä 6 jahr? (und nöd irgendwo in ami lande sondern i dä schwiiz machäts das!!!)
unter dem aspekt isch es scho rächt geil gsi... isch mir au chli so inä cho als hetät d'jungs sich wieder gfundä und sind wieder dunnä mitänahnd nach all denä trännigs grücht und striitereiä... gza hät ja sogar es neus clan album akündet für 2005

Danielsson
02.07.2004, 12:18
Bi erscht jetzt grad hei cho...:hmmm:

Aso negativ isch ja klar, viu ds churz, und wie scho gseit irä Schluss isch eifach vou shizzl gsi...ha würk dänkt jetzt chömä si nomau (guät ok äs paar si cho, aber nur churz ds Album cho puschä...) und gäbe no eine fett dürä...aber easy!

Und äbe, isch ja sit langem wiedermau äs gmeinsams Concert gsi und si würk ussert dr Meth. und ODB aui am Start gsi!
Stimmig isch eifach hammer gsi, ds Volk het ou fett abbounct...
:handclap:

Fazit: Fettä Uftritt gsi, doch chli ds churz...!!!

piis allersaightz :headbang:

Ruedi Snare
02.07.2004, 12:32
...zum glück han ich nix zahlt...

katensky
02.07.2004, 12:35
zerscht mal: de lil flip hani zimli schlächt gfunde, han eigentli nur druf gwartet dass er wider gaht. nur so laschi tracks und zwüschetine hin und wider mal so düdelidü-lieder, ich würd fascht säge à la ja rule oder so. sorry, aber de lil flip (und sin "vollschlanke" kolleg) isch em wu-tang clan nöd es bitzli würdig gsi. schad!

wo denn de clan cho isch hät mini stimmig aber schlagartig umgschlage, es isch voll abgange! die sieche händs eifach krass im griff! hett für 70 stutz zwar au erwartet, dass sie chli länger als 5 1/4-stund spieled und en method man wär sicher no es zückerli gsi. und em reezer gibi rächt, so nach 3/4 stund isch es scho bitzli abgflacht. aber es isch trotzdem fett gsi, älläi scho wills halt de wu-tang clan isch! alles andere wär ja au e überraschig gsi!

BabbaGee
02.07.2004, 12:40
Also i muass säga z ainziga wo i bemängla kann isch das es würkli recht kurz gsi isch, alles andera isch voll fett abganga, wos kho sind han i fascht a herzinfarkt kriagt, VOLLLLL FETTTT MANNN, das isch jo Hammer das i das no miterleba han töffa zu miina Lebziita:D
Echt d stimmig isch fum finschta gsi, i bin so gfläscht gsi mit miar hesch nit müassa wella reda, i han gar nüt me ghört usser Wu Tang Forever Baby oder Dolla dolla bill yoo, tigerstyle hettens ganz sölla bringa.

Alles in ainem muass i säga Fetts Knzert aifach viiil z kurz (vor Allem für 69.85:p )
Egal, glohnt hets sich uf au fäu:hippie: :kiffer:

greez n piiz aut Tripple bee simple gii:kiffer:

samee
02.07.2004, 14:17
ych has hammer gfunde
au wenns kurz gsi isch
die schtimmig am aafang...hammeer geil gsi
bi no nie amne konzärt gsi wos publikum so aggressiv und hungrig uf d'acts isch...

Proof
02.07.2004, 14:29
Original geschrieben von samee
ych has hammer gfunde
au wenns kurz gsi isch
die schtimmig am aafang...hammeer geil gsi
bi no nie amne konzärt gsi wos publikum so aggressiv und hungrig uf d'acts isch...

du bisch doch dä mit em rote LA huet gsi!
also ich has erschtens hammer gfundä dass sie überhaupt ufträte sind... ich meine WU-TANG!!! gopf das isch eifach so geil abgange... am aafang aber hets en kolleg voll verstriche und mir hend dä aafang verpasst... verhängte siech!! haha

aight... und danielsson: Du stinksch

Danielsson
02.07.2004, 14:39
Original geschrieben von Proof
also ich has erschtens hammer gfundä dass sie überhaupt ufträte sind... ich meine WU-TANG!!! gopf das isch eifach so geil abgange... am aafang aber hets en kolleg voll verstriche und mir hend dä aafang verpasst... verhängte siech!! haha

Hehe Proof, hesch recht shizzl gluägt wo i di bi cho "afiggä", hehe! :rolleyes:
Aber glich merci...;)!!!

piis

Proof
02.07.2004, 14:43
ja ha angscht übercho, aber jetzt weiss ich: du stinksch meh als ichs behaupted han :D

geile siech

samee
02.07.2004, 14:45

hö?
wär bisch du denne?
ha ych euch gsait gha? das ihr söllet mit em kolleg go wasser trinke?:confused:

lizzle mizzle
02.07.2004, 14:46
WOAH.. ich has hammer gfunde!!! isch scho verdammt geil abgange!!!und das gratis..hehe:D wu-tang clan ain`t nothin` to fuck wit`:blingblin

Proof
02.07.2004, 15:04
hö?
wär bisch du denne?
ha ych euch gsait gha? das ihr söllet mit em kolleg go wasser trinke?:confused:

ja häsch du:D dä lizzle isch näbemir und hinter dir gsi

@ lizzle fett abgange... schad dass mir so trännt gsi sind

Danielsson
02.07.2004, 15:05
ja ha angscht übercho, aber jetzt weiss ich: du stinksch meh als ichs behaupted han :D

geile siech

Hehe easy...!

@ Lizzle: :dance:

lizzle mizzle
02.07.2004, 15:08
Original geschrieben von Danielsson
Hehe easy...!

@ Lizzle: :dance:

@ Danielsson: :dance:

samee
02.07.2004, 15:08
ja häsch du:D dä lizzle isch näbemir und hinter dir gsi

@ lizzle fett abgange... schad dass mir so trännt gsi sind

hehe...easy...:D

s'beschisssene am palais sinn eifach d'prise....
5 franke für e 3 dl mineral
7 franke für so e pizza... die mache mit dem jo jääs gäld...
und die securytis kömme mer au jedes mol voll aggro ine...
nid z'vrgliche mit dene vom soca:D

Bouncinista
02.07.2004, 15:34
Also i has au voll easy gfundä.

Aber has jetzt bis am schluss nid gschnallt öp dä meth däbi gsi isch oder nö.
Will dän hets wieder gheisse, seg dä wo so schwarz agleit gsi isch und anderi sägät wider er seg gar nid gsi ??!!??

hmm, zudem würds mi mega wunder ne, wis wu-tang ächt selber gfundä hend. Hets echt kei Interview mit WU gee ??? So nochem Konzert ??

TARKAN
02.07.2004, 17:37
heieiei, wenn de method man debii gsi wär hätsch das denn scho gmerkt, spötistens wenn sie protect ya neck gspielt hätte...

aber esch au ohni de meth und de odb de hammer gsi. shimmy shimmy ya hämmer ämel schön gsunge :D

min absolute favorit "liquid swords" händs brocht und dorom isch für mich als in ornig :kiffer: :hippie:

lizzle mizzle
02.07.2004, 17:57
hehe...easy...:D

s'beschisssene am palais sinn eifach d'prise....
5 franke für e 3 dl mineral
7 franke für so e pizza... die mache mit dem jo jääs gäld...
und die securytis kömme mer au jedes mol voll aggro ine...
nid z'vrgliche mit dene vom soca:D

hehe..aber ich bin denn nöd de xi wo so zue xi isch samee!!! das isch ebbe de kolleg vom proof und mir xi:D
don`t smoke too much weed¨!!!

katensky
02.07.2004, 18:03
Original geschrieben von TARKAN
heieiei, wenn de method man debii gsi wär hätsch das denn scho gmerkt, spötistens wenn sie protect ya neck gspielt hätte...
allerdings... aso wennd nöd mal de meth erkännsch (oder ebä NÖD erkännsch) muesch glaub nöd anes wu-tang clan konzert... ;) nei iisi.

hm, händ ihr scho mal erläbt dass sie am enä konzert so vill lüüt händ müese wägträge? sind ja jeenschti zämebroche oder so... hani no nie gseh.

el_CANone
02.07.2004, 18:05
auso ig has hammermässig fresh gfunge, vorgruppene si sheisse gsi, au die dütschi schnure...hätte si scho chli was bessers dörfe organisiere!und vo de priise rede mer garnid...
für mi hei eifacht viu tracks gfählt woni druf gwartet ha!wie z.b. proteckt ya neck..hätte ruhig no es halbs stündli lenger chönne mache!:blingblin

lizzle mizzle
02.07.2004, 19:34
@ samee:
chasch mal es bild vom lil flip poste, fallsd eis gmacht hesch???:hippie:

DoomLoop
03.07.2004, 04:53
Jo wege Agro Türsteher..Bi jetzte grad usem Soca cho.Hey immer die Scheiss *bieeeep* (gmeint ist das Volk)...

ALso aber das mitem Meth wo am DJ Pult gstande isch hanni au so verstande (ich weiss daser nit dörte gsi isch)..Irgend e Wu-Mitglied het eifach mole gseit : "Yeah an my N***a Method Man" und het uf dä im Schwarze Zeigt..(er het au chli ähnlich usgseh...)

samee
03.07.2004, 11:13
Original geschrieben von lizzle mizzle
@ samee:
chasch mal es bild vom lil flip poste, fallsd eis gmacht hesch???:hippie:

aight:D

lizzle mizzle
03.07.2004, 13:49
@samee
merci!!!