Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rampeliecht

EphToDaRhyme
02.07.2004, 10:33
Da chönd ihr über das diskutiere:

denn willi aber na e frog stelle, ah alli wo liebend gern möglichscht viel bilder vo sich inestelled, und au uf homepages oder fore wie meinbild.ch sich gern is rampeliecht rücked? wieso denn? wäge? he? unterstüzed ihr gern nachli eusi suscht scho gnueg oberflächlich bewegig? und wemmers nöd verstaht ischmer hässlich und iversüchtig?

also ich durchschaus nöd?!

Kush
02.07.2004, 10:48
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Da chönd ihr über das diskutiere:

denn willi aber na e frog stelle, ah alli wo liebend gern möglichscht viel bilder vo sich inestelled, und au uf homepages oder fore wie meinbild.ch sich gern is rampeliecht rücked? wieso denn? wäge? he? unterstüzed ihr gern nachli eusi suscht scho gnueg oberflächlich bewegig? und wemmers nöd verstaht ischmer hässlich und iversüchtig?

also ich durchschaus nöd?!

also weiss nid, ic hfind das au unnötig wenn mä die ganz zyt pics vo sic hinesetzt, aber ehrlich gseit, mi störts au nid...

nimm mol ah, das lüüt wie m,einbild.ch und so durchdas wänn partner finde... kai blasse

ebä, mir eigetnlich scheiss egal söllä si doch

Äffli
02.07.2004, 10:51
:topicsuck :schwulisa

Chillumn
02.07.2004, 10:54
findi guet eph, dass da chli uufruumsch!:yeah: ..ich cha mich dadezue nöd wükli üssere,wills mich nöd betrifft!aber was ich dänk:..klar isch ja, dass lüüt,wo pics z.b. uf meinbild.ch inästelled uf partnersuechi sind!

anderersiits hät doch jede mal gärn es lob,sigs für e bestimmti leischtig oder ebe halt für sis uussehe,was bsunders bi fraue zuetrifft!:rolleyes: und das sind dänn ebe au die lüüt wo soviel pics i so forene wie das postet!
mini meinig!

Bschiisär
02.07.2004, 10:56
Original geschrieben von Äffli
:topicsuck :schwulisa

Ua..:dinimuätt, du äffli..das ganzä isch ja soooo :Offtopic: und du bisch und bliibsch en eelände :hater: aber trotzdem :yourock: und gnau drum :iloveyou:

malus
02.07.2004, 10:57
eigentlich ischsmer au zimmli schnuppe, aber wieso tüend dänn lüüt wo wükli scheisse usgsehnd föteli inä? findschs drum scheisse äffli! muhahaha!

EphToDaRhyme
02.07.2004, 11:01
Also uf Aight isch de Fotothread da zum mal sich zeige wär sich hinterem Nickname versteckt.. Und gwüssni Lüüt zeiged sich denn gern mal chli öfters.. Hät ja nüüt demit ztue, dass me es Lob ernte wott, sondern sich halt grad inere geile Atmosphäre oder so zeigt (z.B. Partypics)

Die uf meinbild.ch sind oft uf Partnersuechi aber es hät no en andere Grund..

Us Erfahrig chani säge, dass mer mängisch froh isch, wenn me grad extern es Pic ueglade hät, damit mä immer grad eis zur Verfüegig hät, wenn mes bruucht.. Für das isch Meinbild sehr guet geignet..

Äffli
02.07.2004, 11:09
Original geschrieben von Bschiisär
Ua..:dinimuätt, du äffli..das ganzä isch ja soooo :Offtopic: und du bisch und bliibsch en eelände :hater: aber trotzdem :yourock: und gnau drum :iloveyou:

isch das e :) kontest???

ych ha in e paar stund 4 wuche ferie...

:schubidoo :bouncecro :king: :bolognais :alk:

Chillumn
02.07.2004, 11:15
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Also uf Aight isch de Fotothread da zum mal sich zeige wär sich hinterem Nickname versteckt.. Und gwüssni Lüüt zeiged sich denn gern mal chli öfters.. Hät ja nüüt demit ztue, dass me es Lob ernte wott, sondern sich halt grad inere geile Atmosphäre oder so zeigt (z.B. Partypics)

klar!das wär ebe dä sinn vom fotithread da inä,aber sgit ebe au uusnahme...

cuba
02.07.2004, 11:19
Original geschrieben von Äffli

ych ha in e paar stund 4 wuche ferie...

:schubidoo :bouncecro :king: :bolognais :alk:

hehe mussi doch gliich au no min senf dezue gä:

ICH HA AB HÜT 8 WUCHÄ FERIÄ..JAJA = ZWEI MÖNET...

:dance:

:D

EphToDaRhyme
02.07.2004, 11:19
Original geschrieben von Chillumn
klar!das wär ebe dä sinn vom fotithread da inä,aber sgit ebe au uusnahme...

Jap.. Wie die wo Privatdiskusione füehred wos eigentli per PM chönted mache, aber nei Fotithread isch ja guet gnueg defür..

Äffli
02.07.2004, 11:22
Original geschrieben von cuba
hehe mussi doch gliich au no min senf dezue gä:

ICH HA AB HÜT 8 WUCHÄ FERIÄ..JAJA = ZWEI MÖNET...

:dance:

:D
voll geil...

ych mach denn kurz vor em fürobe weiss nonig öb 12i odr 4i e asi thead uf...

#ChRüSiMüSi#
02.07.2004, 11:27
Hmm mal überlegge, aso ich han ja ä Homepage mit 2 Koleginne, und det hämer au jeeenschti föteli vo üs druf. aber die sind eigentli eher det zum eifach die 4 Gymi-Jahr vo üs z'verewige.. isch nämli irgendwie au lustig im 4. Jahr mal zluege wie mer im erschte usgseh hät und so..

Zweitens simmer mit üsere Homepage au bi meinbild agmulde.. will mer schlicht und eifach grad chli Speicherplatz brucht händ zum Föteli ufelade *hehe*...jaja ich weiss, parasiiit.. aber easy

und Drittens häts vo mir au zimli viel Fotos im Photi-Thread, und ja wenni chönt würi am liebschte die vorher immer lösche*g* Das machi nöd wili irgendwie bestätigung bruch, due das ab und zue eifach chli aktualisiere ohni gross hindergedanke..

aber easy was sölls=) Dänked waser wend.. cha vo mir us au eifach permanänti Selbstdarstellig si, cha dämit läbä*g*
:whogivesa

..aber ja, muss scho sägä, Foti-Thread findi ä kuuli sach, eifach das mer au mal en Blick hinder d'Kulisse hät.. :D

gl0dy
03.07.2004, 01:06
*mich voll is rampeliecht stell und mega guet fühl* :D :D :D

höhö
nei aber im ernscht, mir isch scho ufgfalle das es huere vill lüt git wo das bruched, wo immer müend frage ob die andere das au guet findet, so für d bestätigung, sie gsend das eifach nie so. aber das bruchets eifach fürs selbstbewusst sii! es git ja au so lüt wo immer säged wie hässlich si sich findet nur zum köre das öper seit nei es stimmt nöd. und au die macheds eigetlich gar nöd extra. kei ahnig warum vermuetli zwenig selbstvertraue? oder sie bruched eifach so huere vill anerkennig? :confused:

köbi
03.07.2004, 04:17
auso weni mau im rampeliecht stah, so bi battles u freestyles vor 20lüt, de isch des scho es geils gfüh, abr me steit o unger druck (meine lampefieber), bi abr schüsch nid eine wo ufmerksamkeit brucht.

I_M_F
04.07.2004, 10:42
Na ja wärs brucht.... I mäin was bringt eim das, wenn mä 300 pics üf meinbild oder so het??? Das mä 100 e-mails kriegt wo in 50 stoht du sehsch guet us wilsch mi träffe und in de andere 50, du sehsch grusig us, hau ab...
Mis Ding ischs nit, ha nit emol es Föteli vo mir üfm PC. Aber jedem das seine.
PS: äs git au berüehmti Lüt wo zwar im Rampeliecht stönd abere ihres Gsicht sälte bis nie zeiged......

scope
04.07.2004, 11:56
Original geschrieben von I_M_F

PS: äs git au berüehmti Lüt wo zwar im Rampeliecht stönd abere ihres Gsicht sälte bis nie zeiged......

z.B. jadakiss

Mora
05.07.2004, 20:51
ech stah gern im rampeliecht aber ned im blitzliecht.

ech hasse alles was mich irgendwie visuell verewigt, ech finde, ech gseh eifach schlimm us uf fotos, videos etc.

de foti thread findi aber ned schlächt, schliesslich isches mir au scho hilfrich gsi, aber mer chans wie gseit chli übertriebe, vo gwüssne lüt isch ja uf jeder site mind. 1 foti dinne.
tja, aber das isch jedem seine sach und ech mues die föteli ja ned go aluege, wenns mer ned passt.