Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : keis metronom in cubase. hillfee!!

rapfan
06.07.2005, 20:04
sali zäme
ez hani grad welle min bbb8 beat mache,han alles iigstellt, drocke s rote chnöpfli ufem transportfäld...ond es chont keis metronom(tiiick-tik-tik-tik-tiick....)
han scho praktisch alles probiert. metronom esch iigstellt, ide metronom-iistellige sött glaub au alles tiptop sii. hed öper da problem au scho gha oder weiss a was da chönt legge?
be froh um jedi helf, aber bitte schnell!:D

peazze:D

scope
06.07.2005, 20:11
bi mir chunt ou nie eis.

wüsst aber nid für was ig das brücht... bö. geit ou ohni.

wo chame das isteue dases chunt?

scope
06.07.2005, 20:17
aha jetz weisi wiemes alaht.,....

haha mir bringt das düdüdüdüdüdüdüdüdü züg irgendwie nüt.

aber funktioniere duets... CLICK ON/OFF logischerwis uf ON tue

rapfan
06.07.2005, 20:34
Original geschrieben von scope
aha jetz weisi wiemes alaht.,....

haha mir bringt das düdüdüdüdüdüdüdüdü züg irgendwie nüt.

aber funktioniere duets... CLICK ON/OFF logischerwis uf ON tue

hehe jo da hani scho gmacht aber es chont gliich nüt.:(
hed niemer e idee a was es chönt legge?
peazze

Swift
07.07.2005, 02:10
Synchronisiersch irgendwie zunre externe Quelle oder so? Sush wüsst is au ned..

Chunnts gar nüme (also au nöm während em izelle?), oder num nüm während em spile?

Patrock
07.07.2005, 09:08
oh je, da gibt's 1000 gute gründe... kannst du mal von deinen metronom-einstellungen einen screenshot und posten? vielleicht schickts dir ja das metronom nur durchs midi, und cubase spielt es auf einem Instrument, dass es gar nich gibt?

M-A-Z
07.07.2005, 10:00
Muäsch zersch äa instrument uswähle, z.B. standart LM4 drumset und dänn uf "click" klicke!
nachher sötts funktioniere!
Es git au en tonerzüger grad bi de Metronom istellige, dä isch aber voll müehsam...

tay
28.07.2005, 18:12
hmmmmm..*grübel*...bim alte cubase (5i ume) häsch glaub müse bim metronom wo on/off schaltisch ufem transportfäld irgendwie doppelklicke uf dä schalter und dän ime menu zersch dä oberscht hake setze bevor das s'metronom ghört häsch...?..meinti..hehe..luegs sus im studio mal na wäns so nonig findsch! ;)

greez