Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : erstes album von e.k.r.

MASTA T
02.07.2004, 17:46
leuts, ech be sett längerem uf de suechi nochem legendäre erschte mundart rap solo album vom e.k.r.. ech wär au met emne tape zfrede, wörd notürli ou gäge cash tüschle.

Shidda
06.07.2004, 22:24
Was bütisch für di brennt version? Porto und Versand zahlsch du, ok?

sha
06.07.2004, 22:30
esch das das, woner sech no ecrof gnännt hed?

mc rassko
06.07.2004, 22:37
würds au gern bsitze, aber eezy han ja die restlichi plattene

Bschiisär
06.07.2004, 22:56
Schickschmer mal dini Adrässe imenä PM..wänni d'CD grad find chan der sicher mal ä Version schickä..wänni mal chli Ziit han..

piis..

toniqe77
06.07.2004, 22:57
ha das mal vormä wili im zero zero ds züri gseh, isch aber glaubs doch schu lenger her...wi gseit, sicher bini nüd.

aber ansustä findi der ladä wämä elters züügs suächt nuch recht fett, obwohl priisä halt au meistens recht fett sind und chischtä so voll dasmä jedi einzelni plattä mus usägrüblä zum luägä was sisch...

vilicht hilft dr das ja

köbi
07.07.2004, 02:50
hehe i has, chaders brönne odr so, i ha nume d vinyl u di chunt nid furt.

o wiu d post ds porto het erhöht:D

scope
07.07.2004, 08:57
i häts ouno uf cd

Hook
08.07.2004, 14:48
ischs erschte auboom vom
e.k.r nid grigor fakalaja
oder wie ou immer gsi??

jayRon
08.07.2004, 14:50
Original geschrieben von Hook
ischs erschte auboom vom
e.k.r nid grigor fakalaja
oder wie ou immer gsi??

nei, sini erscht isch us äm 95gi (meines wissens)
und heisst
Ein König Regiert
s'cover hät no ä alti 100 note drufä
und iergend so än idiot häts gwagt
mir diä cd z'chlaue :no:

zum glück hani sie no iergendwo uf tape

dVizard
08.07.2004, 18:17
Original geschrieben von toniqe77
ha das mal vormä wili im zero zero ds züri gseh, isch aber glaubs doch schu lenger her...wi gseit, sicher bini nüd.

aber ansustä findi der ladä wämä elters züügs suächt nuch recht fett, obwohl priisä halt au meistens recht fett sind und chischtä so voll dasmä jedi einzelni plattä mus usägrüblä zum luägä was sisch...

vilicht hilft dr das ja

meinsch s vinyl?
also wenn s im ch regal gsi esch, esch es ziemlich secher nümm ume, ich be da noni so lang her mol go luege.
Obwohl... ich gang glaub grad nomol ^^

sly saloon
08.07.2004, 18:39
Original geschrieben von dVizard
meinsch s vinyl?
also wenn s im ch regal gsi esch, esch es ziemlich secher nümm ume, ich be da noni so lang her mol go luege.
Obwohl... ich gang glaub grad nomol ^^

hei los uf de toniqe! im zero zero hani au scho zügs gfunde woni fast abegange bin aka funkdoobiest which doobie u b...

well det ebe nöd so vil lüt gönd und s müehsam isch zum sueche...!

dVizard
10.07.2004, 01:02
Be hüt no go verbiluege. S EKR Album hends zwar nümm gha, aber deför hani mission possible und lampefieber gfunde ^^
w.a.i. wenn öpper d EKR no uf vinyl hett und loswerde wott denn wür ich sie susch scho neh...

MASTA T
15.07.2004, 22:43
merci erstmou aber s'get gloub no onklarheite
ech suech s'erschte album vom e.k.r. wo ca. im 95'gi usecho esch ond (er hed det scho nömme ecrof gheisse) ned öbbe s'nöie album vo ehm.

a köbi:ech gloub du hesch s'rechtige album ond ech wär ou metemne tape defo zfrede... porto usw. wörd ech der berappe oder glichwärtig ersetze... scheck mer en pm wennt iverstande besch

drümolhopdbäse
23.07.2004, 10:31
Wieso get's den e album vo em, damedem
19 9 3 de planet esh uf de chnü...???
Hani demfal was verpasst...
Het öber kompletti ekr sammlig, wo mer mol döft ineluege?