Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : hüärä verdammtä scheiss!! FL-Problem

LKB
10.07.2005, 22:03
Neuerdings chan i bim Fruity mini abgspeicherätä Projekt nümä öffnä! Äs chunt immer d Fehlermeldig: Error while reading the FLP File which may be corrupted!

Was isch denn do los? Mis FLP File isch doch nöd korrupt?

Nei im Ernst, das isch mir jetzt grad paar mol hinterenand passiert, das isch s letscht... Ich chan än Beat speicher und nocher wieder versueche z öffnä und denn gohts nümä.. denn chunt äbä immer dä scheiss!!

Please help me!!!

http://mypage.bluewin.ch/drh/fl.JPG

spenzasequenza
10.07.2005, 22:09
phuu... da bini ja berüähigt... bisch mer ächt langsam z güät gworde... ich würdi an diine schtell eifach üfheeru beats z machu! hehe... nei, scheiss;
ich ha das problem öi, aber halt ehner so in komplett unvorhersehbarä abständ... viliicht so 4 mal im jahr, oder so...
und ich weiss öi nit, wases isch.
probiär mal ds fruity neu z inschtalliäre... nacher chasch zwar di files wo jetz korrupt sind immer no nit iwder üf tüä, aber de selltis nacher kei nöi korrupti files machu...

oder probiär mal, wännd ses als zip exportiärsch, ob das besser geit...

LKB
10.07.2005, 22:26
i han äbä s FL zwüschätinä scho neu installiert und nocher s Problem no witerhin gha...

Aber i hör wäg däm nöd uf Beats machä, hehe...

Äs nervt eifach zimlich krass, wennt äs paar stundä äm beat hocksch und wennt am nöchstä tag willsch das teil zur volldendig bringä, eifach nünt meh goht!!

Kennt niemert ä lösig für das Problem? das wär natürlich üsserst cool...

cobbez
10.07.2005, 22:35
los dir sälbr mal zue, dlösig für dis problem isch genau so scheisse wie eifach:
zwei feststelligä:
1. du hesch das problem vorher nie gha, hed immr funktioniert
2. du machsch imr nu alles genau glich und a veränderte istelligä chas ja chum lige, wil wäg däm s'fruity sichr kä problem mid öffne becho wür (was du selbst kannst kreieren kannst du auch öffnen sozägä:D)

us irgendemne grund wird also s'file falsch gspeicheret. da neuinstaliere vom fruity nüt nützt chas fasch nur am system ligge: du hesch also entwedr en virus druf odr irgendwo ide tüfe vom windowsuniversum heds en fählär gä, dä du warschinli nie wirsch behebä chönä ->det nützt denn nur neuufsetzä vor ganze scheisse, bim virus weisch ja sälbr was ztue hesch

uf jedä fall wünsch ich dir vil spass ;)

konfus
10.07.2005, 22:39
ich han sowas mitm fruity und allgemein nieme gha siti nüm am internet bin mitem compi, so stabil ischer vorher no niiie gloffe :D

cobbez
10.07.2005, 22:42
ach chum... unnötig: machsch dr 2 partitione uf de festplatte, eini für system, eini für datei, installiersch all program ufde systempartition und machsch där as image devo: de bruchsch nid mal me es vireschutzprogi... 5 minute und de pc lauft widr wie frisch gchauft...

LKB
10.07.2005, 22:52
Original geschrieben von cobbez
ach chum... unnötig: machsch dr 2 partitione uf de festplatte, eini für system, eini für datei, installiersch all program ufde systempartition und machsch där as image devo: de bruchsch nid mal me es vireschutzprogi... 5 minute und de pc lauft widr wie frisch gchauft... partitionä han i scho gmacht, so wiä du saisch... aber i dänk äbä scho au, dass äs am system liet und nöd am fruity... denn heissts wieder mol: alles uf di extern hd und denn neu ufsetzä...

tja!

cobbez
10.07.2005, 23:02
demfal käs image odr date nu gmischt??? urk demfal grad numal doppelt vil spass...:p

Joedl
10.07.2005, 23:14
Ich hab' das Problem gestern auch gehabt; Hätte fast die Teilnahme an BBB8 verhindert ^^. Gelöst wie folgt:

Im Startmenü unter FL Studio "Reset Settings" klicken.

Viel Spass
Joedl

fan03
10.07.2005, 23:36
Original geschrieben von DJ LKB
partitionä han i scho gmacht, so wiä du saisch... aber i dänk äbä scho au, dass äs am system liet und nöd am fruity... denn heissts wieder mol: alles uf di extern hd und denn neu ufsetzä...

tja!

neu ufsetzä? ach wie schöön. das isch mis hobby ich chönt amigs d wänd ufe!!

vil erfolg

spenzasequenza
11.07.2005, 14:04
hmm, und wer het en lösig fär das problem:

ich ha en beat, womer äbe gliich no rächt wichtig isch gsi, und bi dem gits eifach bim öffne vam file eiguntlich keis problem, aber abschpile tüäts sus eifach nit. als du chasch play tricku, und de löichtet zwar där playbutton griä, aber der cursor bewegt schi nit, d lampä vom stepsequencer machent öi nix, und es chunt kei ton.
und öi wämes exportiärt, kriägt me eifach es wav wa zwar d richtig längi het, aber eifach nix druf isch... häää??

LKB
11.07.2005, 14:13
Original geschrieben von spenzasequenza
hmm, und wer het en lösig fär das problem:

ich ha en beat, womer äbe gliich no rächt wichtig isch gsi, und bi dem gits eifach bim öffne vam file eiguntlich keis problem, aber abschpile tüäts sus eifach nit. als du chasch play tricku, und de löichtet zwar där playbutton griä, aber der cursor bewegt schi nit, d lampä vom stepsequencer machent öi nix, und es chunt kei ton.
und öi wämes exportiärt, kriägt me eifach es wav wa zwar d richtig längi het, aber eifach nix druf isch... häää?? und das problem häsch nur bi däm eintä projekt? Oder häsch das Problem jetzt bi allne Projekt??

(Was isch denn im Moment mitm Fruity los??)

spenzasequenza
11.07.2005, 14:24
nur bi genau einem beat... alles andra löift ohni (gressäri) problem.. hehe

LKB
13.07.2005, 00:33
Original geschrieben von spenzasequenza
nur bi genau einem beat... alles andra löift ohni (gressäri) problem.. hehe jo, denn würdi halt mol versueche...
...dä beat z lösche, alli anderä beats mir schenke, denn alli instrument und s ganze equipment mir schenkä und denn ufhörä beats machä;)

Jahkri
26.07.2005, 21:56
Ich habe in FL-Studio festgestellt, dass wenn nicht mehr genügend Festplattenplatz zur Verfügung steht, dann speichert Fruityloops das Projekt trotzdem, aber das File ist corrupt. Du kannst es erkennen, wenn du die Grösse des Files anschaust. Wenn das File 0 Byte gross ist, dann ist es nicht korrekt abgespeichert worden.

Wenn du das File in Fruityloops öffnen willst, erscheint eine Fehlermeldung.

Einige Plug-Ins brauchen beim Abspeichern in Fruityloops viel Speicherplatz (z.T. mehrere MegaByte).
Fruityloops speichert das Projekt auch dann, wenn nicht mehr genug Speicher zur Verfügung steht, allerdings ist das File dann Korrupt.

Vielleicht ist dass dein Problem???

Peace zäme

Jahkri

Lügner
27.07.2005, 11:49
No en andere Approach ...
Villicht isch de Crack, wo Du häsch eifach nöd suuber ...
wieso das Ding grad jetzt spinnt weissi au nöd ... aber ich han au scho craxx ghaa, wo suuber gloffe sind, bis en Fehler uuftaucht isch und dänn isch das Ding vollends verloorä gsii ....

hm ...

Suscht hanni das Problem zum Glück no nie ghaa ... oder ebe nur dänn, wänn miini Feschplatte sinnlos zvoll gsii isch

EphToDaRhyme
27.07.2005, 12:08
Also ich han das Problem ganz früehner mal ghaa und han au demit kämpft.. Sit FL Studio 5 hanis aber nie meh ghaa! Häsch s'5i scho druff?

LKB
27.07.2005, 16:14
Original geschrieben von Lügner
No en andere Approach ...
Villicht isch de Crack, wo Du häsch eifach nöd suuber ...
wieso das Ding grad jetzt spinnt weissi au nöd ... aber ich han au scho craxx ghaa, wo suuber gloffe sind, bis en Fehler uuftaucht isch und dänn isch das Ding vollends verloorä gsii ....

hm ...

Suscht hanni das Problem zum Glück no nie ghaa ... oder ebe nur dänn, wänn miini Feschplatte sinnlos zvoll gsii isch wieso gönd alli dävo us, dass is crackt han?

Nei min crack isch in ornig... I han dä siech wieder frisch ufgsetzt und jetzt jetzt laufts wieder wiä neu geborä;)

@eph: kai ahnig was für ä version ich han? aber wohl kaum s 5i

subtile
27.07.2005, 16:33
Original geschrieben von DJ LKB
wieso gönd alli dävo us, dass is crackt han?

-->

Nei min crack isch in ornig...

:fallfromc

also das quote isch scho fascht "priceless" :kiffer:

spenzasequenza
28.07.2005, 17:06
höö, ich ha de ds fruity köif^t. also nix mit crack nit in ordnig... hehe

LKB
29.07.2005, 17:59
Original geschrieben von subtile
-->

:fallfromc

also das quote isch scho fascht "priceless" :kiffer: sarkasmus?