Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wo treibt ihrs am liebsten?

HoWdY
11.07.2005, 12:15
jo wollt mal wissen wo ihr am liebsten sex habt!!
thread is von hiohop.de abgekuckt!!

MANTA_ONE
11.07.2005, 12:17
Original geschrieben von HoWdY

fitnesscenter

xXel
11.07.2005, 14:18
bei deiner mutter im bett dude

Rick Flair
11.07.2005, 14:19
im i-net forum

nachtaktiv
11.07.2005, 14:22
überall wo deine mom nicht ist

beatniquer
11.07.2005, 14:24
auf 10'000m ü.M. im Jumbo :D

botho!bonobo
11.07.2005, 14:26
am liebsten mit fuckforforest.com auf bühnen von open airs

subtile
11.07.2005, 14:28
aufm tisch

nik
11.07.2005, 14:35
ufm dach

mod
11.07.2005, 14:36
uf trüllende plattespieler

45 rpm !

OH-LÄZ!
11.07.2005, 14:37
im bett

nödganz100
11.07.2005, 14:38
i dä brennesle zwüsche dornestrüch und voyeuristische, tollwütige füchs..
:wtf:

Cyclone
11.07.2005, 14:44
i trieb-hüüser dänk :bluepunk:

Patrock
11.07.2005, 14:54
interessiert's.

illnuts
11.07.2005, 14:56
W A Y N E

http://www.kurzentrum.ch/soleuno.html

nik
11.07.2005, 15:02
Original geschrieben von OH-LÄZ!
im bett

aso nei, so ordinär!! ;)

Sewi
11.07.2005, 15:30
im club uf de schiessi!

HoWdY
11.07.2005, 15:33
Original geschrieben von xXel
bei deiner mutter im bett dude
pass auf was du aus deiner hackfresse rauslässt du scheiss kantonsschüler aus solothurn!!!

Bschiisär
11.07.2005, 15:40
ich steh auf kuschelsex..

desshalb bloss 33 RPM..harhar..

OH-LÄZ!
11.07.2005, 15:49
Original geschrieben von nik
aso nei, so ordinär!! ;)

jo ich weiss, im chüelschrank nemmt äbe s bier de ganz platz weg...

nik
11.07.2005, 16:00
jo ich weiss, im chüelschrank nemmt äbe s bier de ganz platz weg...

...tue ned so als ob dSockeschublade ned würdsch geil finde ;)

OH-LÄZ!
11.07.2005, 16:05
...tue ned so als ob dSockeschublade ned würdsch geil finde ;)

halt sockeschoblade fendi voll ergrgend, nome si motzt emmer, dass esere z fest stenkt...

fReEMaN
11.07.2005, 16:12
Original geschrieben von Patrock
interessiert's.

antwort ist von Patrock abgeguckt..

Enemy
11.07.2005, 16:25
Ufem Tamtem Velo oder wie au immer meh das schribt...

Hustlenuss
11.07.2005, 17:31
tamtam?

nik
11.07.2005, 17:34
halt sockeschoblade fendi voll ergrgend, nome si motzt emmer, dass esere z fest stenkt...

da kann ich helfen!!! merk der eifach folgende leitsatz:

zuerst waschen, dann versorgen ;)

...und wenn das ned hilft bisch du da wo so stinkt :p ;)

SheyJep
11.07.2005, 18:03
i dä H&M umkleidekabine

subtile
11.07.2005, 18:05
Original geschrieben von SheyJep
i dä H&M umkleidekabine

nid in san andreas, sm0v3...?

:p ;)

wannabe
11.07.2005, 18:05
ich liebe de kopieraparat i üsere buude :blingblin

bucktown
11.07.2005, 20:02
im gmüetliche bett isches am beste..
im summer ischs no im freie easy :D

tommaso del be
11.07.2005, 21:26
ICH FIND IM SCHNEE NO AIGHT, DAS FÖRDERET DURCHBLUETIG..

mc rassko
11.07.2005, 21:37
im aightforum...

Phôe
11.07.2005, 21:45
wo anders kriegst dus wohl auch nicht gebacken was?! @ rasco:rolleyes: :p

schubiman
11.07.2005, 22:28
Original geschrieben von mc rassko
im aightforum...

haha, de geilscht!!

im zelt, oder unter freiem himmel...

bi ihre dihei! :D

mod
11.07.2005, 22:37
Original geschrieben von Bschiisär
ich steh auf kuschelsex..

desshalb bloss 33 RPM..harhar..

-8 pitch plz

breach
11.07.2005, 22:43

bringt's de schweinestall vom nachbar nümme und bruchsch neui ideeä?

Jimi Jones
11.07.2005, 22:44
I bin mitglied im mile high club.

xXel
11.07.2005, 23:56
pass auf was du aus deiner hackfresse rauslässt du scheiss kantonsschüler aus solothurn!!!

moep... hör, i ha angsht...:bluepunk:

Enemy
12.07.2005, 00:00
Im Wasser oder am Waldrand

HoWdY
12.07.2005, 10:13
moep... hör, i ha angsht...:bluepunk:
haha lueg i cha eine nit ärnscht näh wo vor emne johr oder zwöi no punk het glost und so en toy skater isch gsi!!
also schweig!!

Brooklyn
12.07.2005, 10:15
haha lueg i cha eine nit ärnscht näh wo vor emne johr oder zwöi no punk het glost und so en toy skater isch gsi!!
also schweig!!

heeee, mä cha säch dänk oh wiiterentwickle u sini Fähler ihgseh ;)

HoWdY
12.07.2005, 10:20
Original geschrieben von Brooklyn
heeee, mä cha säch dänk oh wiiterentwickle u sini Fähler ihgseh ;)
klar chame das, doch dkanti in solothurn chunnt mir eifach ine wie en verdammte mitläufer verein!döt muesch di immer so gä was grad in isch im allgemeine!ig ha gnueg lang in solothurn residiert zum das mitverfolge!
ig ha nüt gäge die aber mi machts eifach sauer wen me sich keni eigeti meinig cha bilde und immer das macht und seit was "in" isch!

piis :hippie: :kiffer:

Brooklyn
12.07.2005, 10:28
klar chame das, doch dkanti in solothurn chunnt mir eifach ine wie en verdammte mitläufer verein!döt muesch di immer so gä was grad in isch im allgemeine!ig ha gnueg lang in solothurn residiert zum das mitverfolge!
ig ha nüt gäge die aber mi machts eifach sauer wen me sich keni eigeti meinig cha bilde und immer das macht und seit was "in" isch!

okay aber das betrifft ja de wou eher d' Mehrheit u nid d' Einzuperson?! Najaaa, diskutiert gschider über öii Sexgschichtli wyter ;)

Der BOZZ
12.07.2005, 13:51
oh man das niveau mit den threads sinkt von tag zu tag weiter!traurig traurig!!

Syphilis
12.07.2005, 13:57
heb dini finger wäg fu dr taschtatur du
*.'?^** ___

.. letscht jahr nuch punk gloset... schiss druf!!! luäg das diä finger ämenä chick steggsch anstatt so dumm z'schriiibä!

...raschter... sorry..
aber cha so sachä nüd ha..

HoWdY
12.07.2005, 14:02
Original geschrieben von Syphilis
heb dini finger wäg fu dr taschtatur du
*.'?^** ___

.. letscht jahr nuch punk gloset... schiss druf!!! luäg das diä finger ämenä chick steggsch anstatt so dumm z'schriiibä!

...raschter... sorry..
aber cha so sachä nüd ha..

was goht di das a?
i finges haut scheisse men me zersch punk lost und nächer voll eine uf hiphop/rap macht!warschinlech bisch du au so eine!
piis

Syphilis
12.07.2005, 14:09
aso du

mich gaht das öppis a wil das ä öffentlich s forum isch und will du so scheisse schriibsch...

erschtens du bisch genau au so einä wiä du gmotzet häsch ...gimi in... dises out...
schiss druff wänns dich ufregt.. zweitens isch punk nüd das wo du kännsch und mä cha au bedes loosä.. mä cha sogar nuch viil meh soundrichtigä loosä... es isch niämert dr besser hip hopper wiler diä ganz primo collection hät... vorallem du nüd!!!
drittens bin ich au so einä aber ich ha zerscht hip hop glooset und losä etz au punk und es hät diä genau gliichä emotionä dinnä wän dr richtig seich loosisch! Darum hör uf motzä über lüüt wo sich änderet.. finds au nüd z'geilschtä aber du bisch sicher nüd viil elter as der typ häsch aber glück das dini erscht cd fettes brot gsi isch..... isch glich hip hop wiä blink punk...

gnüüs dr tag

Syphilis
12.07.2005, 14:22
und übrigens vu wo händer das schiss
wort toys....

mann he händer alli spiilzüg mangel...

boooooooooo

Mora
12.07.2005, 14:23
als was zellt offspring und ugly kid joe?

punk?

denn wär ich au betroffe. han aber nachem punk uf backstreet boys gwächslet und bin erscht denn hip hop fan worde.

bini jetzt e schlächte mänsch?

HoWdY
12.07.2005, 14:35
klar bin ich nicht auf die welt gekommen und hörte hiphop doch ich höre nicht erst seit zwei jahren hiphop und meine ich bin der realste!bevor ich hiphop gehört habe (sind mittlerweile 9 jahre her) war ich auch auf ner anderen musikrichtung!es geht ach nicht darum was man vorher für musik hörte es geht mir rein nur um mitläufer die gerade das hören und machen was cool ist sowie eben sehr viele leute das tun!

xXel
12.07.2005, 14:38
aso du

mich gaht das öppis a wil das ä öffentlich s forum isch und will du so scheisse schriibsch...

erschtens du bisch genau au so einä wiä du gmotzet häsch ...gimi in... dises out...
schiss druff wänns dich ufregt.. zweitens isch punk nüd das wo du kännsch und mä cha au bedes loosä.. mä cha sogar nuch viil meh soundrichtigä loosä... es isch niämert dr besser hip hopper wiler diä ganz primo collection hät... vorallem du nüd!!!
drittens bin ich au so einä aber ich ha zerscht hip hop glooset und losä etz au punk und es hät diä genau gliichä emotionä dinnä wän dr richtig seich loosisch! Darum hör uf motzä über lüüt wo sich änderet.. finds au nüd z'geilschtä aber du bisch sicher nüd viil elter as der typ häsch aber glück das dini erscht cd fettes brot gsi isch..... isch glich hip hop wiä blink punk...

gnüüs dr tag

danke... heshmer chlei arbeit gspart ;)

nei aber ächt howdy.. du losh sho chlei shit use... wenn bock hesh chöimer üs jo mau träffe und drüber rede (und i meine rede im wahrsten sinne des wortes!)... nähmt mi no wunger wär sech hinger dim nick verbirgt... chashmers süsh au pmle... du weish jo shliesslech wär i bi... und he... i lose immer no chlei punk zwüshedüre...und no öppis (jetz chunts).. i lose no vüu angers as nur rap du honk... und jetz verrismi :D

moep

peas

xXel
12.07.2005, 14:40
klar bin ich nicht auf die welt gekommen und hörte hiphop doch ich höre nicht erst seit zwei jahren hiphop und meine ich bin der realste!bevor ich hiphop gehört habe (sind mittlerweile 9 jahre her) war ich auch auf ner anderen musikrichtung!es geht ach nicht darum was man vorher für musik hörte es geht mir rein nur um mitläufer die gerade das hören und machen was cool ist sowie eben sehr viele leute das tun!

oke.. i glaub mir vershtöi üs langsam... aber öppis stört mi no... wär zum tüüfu seit dir dasi e mitlöifer bi???... das muesh mer no erlütere... de heimers de glaub klärt

peas

Aurel
12.07.2005, 14:40
aso du

gnüüs dr tag

jetzt leuchtet es mir ein, warum du so drauf bist. danke.

beatniquer
12.07.2005, 14:44
Original geschrieben von Mora
backstreet boys

:stonehit:

steinigt sie :D

SCREWD
12.07.2005, 14:44
Im Rüümli :cool:

nik
12.07.2005, 14:45

1. du bist auch nach 100 jahren hiphop hören nicht der realste, du nicht, ich nicht, niemand

2. anstatt anderen etwas vorzuwerfen würdest du besser eine vorbildrolle übernehmen anstatt nur so erbärmlich zu kritisieren - Leb diesen 'mitläufern' unsere kultur vor und zeig ihnen die guten seiten anstatt dich wie ein pseudo-krasser-klischee-hiphoper zu verhalten

3. wenn du tatsächlich schon seit 9 jahren HipHop hörst bist du ja bestimmt älter als 20, also benimm dich auch so!

sorry dasmi imische, aber es isch eifach nurno lächerlich und oberpeinlich

HoWdY
12.07.2005, 14:47
oke.. i glaub mir vershtöi üs langsam... aber öppis stört mi no... wär zum tüüfu seit dir dasi e mitlöifer bi???... das muesh mer no erlütere... de heimers de glaub klärt

peas
ich weises ha früener in soly residiert(vor 2 johr) und ig ha di den ab und zue gseh und wäg de fotis im ultimate fotothread weisi wer du bisch und den hani di letschti wider mol gseh umelaufe woni in soly bi gsi und ha gseh das du wie de gröscht ami umelaufsch!!
naja mach was wosch es het mi eifach chli ufgregt und dorom hanis smüesse säge!

nik
12.07.2005, 14:50

... es isch niämert dr besser hip hopper wiler diä ganz primo collection hät...

*gg* ich kenn do eine wo sech grad gruuuusig ufregt :D :p :D

...wär isches??? :kiffer:

HoWdY
12.07.2005, 14:51

3. wenn du tatsächlich schon seit 9 jahren HipHop hörst bist du ja bestimmt älter als 20, also benimm dich auch so!

nein falsch ich bin 18 und ich höre seit ich 9 bin hip hop!!
und meine erste cd war eine ausgabe von der hier:

Syphilis
12.07.2005, 14:57
gärä gscheh aurel...
ich hoffä es lüchtet gnuäg fescht...

blu blo blä

nik
12.07.2005, 14:59
oh, hoppla...

denn bini 12i gsi und ha mi glaubs garnoni so für
musig interessiert... oder mis mami hätt mer so cd's ned erlaubt :D ;)

naja, item, u know what i mean

xXel
12.07.2005, 15:02
ich weises ha früener in soly residiert(vor 2 johr) und ig ha di den ab und zue gseh und wäg de fotis im ultimate fotothread weisi wer du bisch und den hani di letschti wider mol gseh umelaufe woni in soly bi gsi und ha gseh das du wie de gröscht ami umelaufsch!!
naja mach was wosch es het mi eifach chli ufgregt und dorom hanis smüesse säge!

aight mir chöme der sach sho nächer... aber junge... lis mau mini signatur... das fingi nämlech e zimlech shlaue satz... nur wüu i, wie du seish, wie de grösht ami umelaufe, heissts no lang nit dasi ke plan ha junge... i würd mer no vüu me so chleider chaufe wenn s cash do wär, nit wüu i krass wot si, sondern wüus mer eifach gfaut... i weis nit was du dänksh aber das ish jetz eifach mau mini ishtöuig.... und wär weis... vilech wirdi i paar johr nüm so umelaufe... aber nit wüus nit "in" ish.. sondern wüus mer eifach nüm gfaut... ABER: i cha denn immer no rap, punk, blues, soul, jazz, funk, d'n'b, big beats, uk... und aues angere lose... figg doch d chleider (im sinne vo: es chunt nit druf a wasme anne het, süsh wärs e widerspruch zu mim obere stuff:D).. oder nit...?

und mi nimmts ächt wunger wär du bish... wies usgseht kenni di wou nit... aber wenn mau wosh wüsse wies i mim chopf tikkt (solangs no tikkt) chöimer gärn mau abmache... seish ort und zit und i bi gärn fürnes gspröch dört, wüu i eifach ds gfüeu ha das bi dir z vüu vorurteil si... weis nit obs dermit z due het dasi id kanti go oder was au immer... aber ebe... mir si doch aus mönshe und sette doch mitnang chönne rede

i däm sinne

peas

HoWdY
12.07.2005, 15:02
oh, hoppla...

denn bini 12i gsi und ha mi glaubs garnoni so für
musig interessiert... oder mis mami hätt mer so cd's ned erlaubt :D ;)

naja, item, u know what i mean
heisst das das mini muetter mir das au verbietet!!sorry mit 9i bini ir vierte klass gsi und dört hani weiss gott scho en freie wille gha was musig abelangt und han au scho mis sackgeld gha!!you know i'm say?
aber glaub was wosch!!

nik
12.07.2005, 15:08
heisst das das mini muetter mir das au verbietet!!sorry mit 9i bini ir vierte klass gsi und dört hani weiss gott scho en freie wille gha was musig abelangt und han au scho mis sackgeld gha!!you know i'm say?
aber glaub was wosch!!

b'ruhig di man, i ha ned gseit dasi der ned glaube, oder?

i glaube der gärn das du mit 9i die cd becho hesch u i finges cool, i ha halt das ned so gha, bi au ohni tv ufgwachse, wasi im nachhinein betrachtet sehr positiv finde. Aber verurteil anderi ned, nur wells ned din gschmack teile und vielicht ned so lang dä sound lose wo du losisch...blieb relaxt und gang mol mitm Mr. X es bier go nä, soly united! :kiffer:

xXel
12.07.2005, 15:13
.blieb relaxt und gang mol mitm Mr. X es bier go nä, soly united! :kiffer:

ebe... mis agebot shteit... lade nech süsh beidi i.. so der nik as neutrali person:D

hehe

peas

nik
12.07.2005, 15:21
ebe... mis agebot shteit... lade nech süsh beidi i.. so der nik as neutrali person:D

hehe

peas

*bööööörps* jaman! cheerz! :kiffer:

xXel
12.07.2005, 15:27
*bööööörps* jaman! cheerz! :kiffer:

fäut nur no der howdy... howdy wo blibsh :(

jam
14.07.2005, 16:20
als was zellt offspring und ugly kid joe?

punk?

denn wär ich au betroffe. han aber nachem punk uf backstreet boys gwächslet und bin erscht denn hip hop fan worde.

xXel
14.07.2005, 19:40
Original geschrieben von jam

utf

Aurel
15.07.2005, 08:22

ehm... ja.